Jump to content

Suspensie pneumatica - Probleme; Retrofit & Mod de funcționare (Touareg 7P)


stofarius
 Share

Recommended Posts

Ma apuc de retrofitul suspensiei adaptive iar acum sunt in perioada de “research and procurement”, am aproape tot ce imi trebuie, mai am nevoie de mister maruntisuri.

Link to comment
Share on other sites

adica masina ta nu are suspensie pneumatica si vrei sa ii pui ?

cat te costa ?

Edited by tavitara
Link to comment
Share on other sites

Kitul pe care l-am luat conținea următoarele:

1. 4 perne

2. Compresor

3. Bloc valve

3. Rezervor

4. Calculator

5. Butoane interioare

Eu l-am dat jos de pe epava pe care am cumparat-o si de pe care am luat si restul pieselor pentru retrofit.

pe langa cele enumerate mai sus o sa mai am nevoie:

1. Senzor leveling dreapta fata

2. Senzor leveling dreapta spate

3. Cablaje - aici sa vad cine mi le poate face.

3. Conducte

4. Senzor acceleratie fata si spate

estimativ un pret pentru toate componentele ar fi undeva la 3000eur.

Voi face un topic detaliat cu toate componentele, oricum o voi lua pe rând. Voi instala pe rand piesele iar la final boi pune pernele.

inca un aspect suspensia este hibrida nu este pneumatica pur. Partea pneumatica este folosită doar pentru nivel, dar duritatea este controla electronic prin amortizoarelor electronic.

Edited by ANdi B.
Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Senzori level pe fiecare roată - deci 4 bucati

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, F l o r i n said:

Senzori level pe fiecare roată - deci 4 bucati

Exact, eu ma refeream la mașinile care deja au bi-xenon, iar cablare se face direct in modulul de control suspensie, se renunța la modulul AFS.

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Nu se renunță la modulul AFS, ci se preia informația de la senzori, direct de pe firele de can gateway și da, se cableaza doi senzori suplimentari, dacă mașina are sistem de leveling, la faruri

Link to comment
Share on other sites

Desigur aceeasi porcarie pe care o am si acum cu modulul ABS pentru ACC, trebuie facuta o recodare mai speciala prin care se introduce un PR code.

Link to comment
Share on other sites

  • Andrei_72 changed the title to Suspensie pneumatica - Probleme; Retrofit & Mod de funcționare (Touareg 7P)
  • 1 month later...
On 1/5/2019 at 10:35 PM, Dan123a said:

Vw Touareg 2014,Mi-a apărut eroarea " running gear", nu merge pe nici unul din cele 3 moduri,imi apare in bord pictograma ,dar nu reactioneaza in nici un fel,in partea din fata este ridicata la maxiumum, partea din spate este cat de cat ok. Intrebarea mea este, cat pot sa merg cu ea asa pana ajung la un service , este vreo limita de viteză? 

Ai găsit problema? Același lucru l-am avut și eu. Când m-am uitat la senzorul de nivel fata stânga, suportul de tabla cu care e prins de șasiu era jumate tăiat și senzorul nu mai era în poziția care trebuie. Am improvizat ceva sa stea până am comandat și inlocuit sensor.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

A reusit careva sa calibreze suspensia la un 7P?

Mie imi apare alt meniu, fata de ce e in clip.

 

Link to comment
Share on other sites

Normal, deoarece este diferit la modelele mai noi. Cauta procedura pt acestea, o găsești pe google 

Link to comment
Share on other sites

Am senzatia ca amortizarea nu e ce trebuie. E si prima masina pe perne, ce-i drept.
Se pare ca 2.5 presiune in roti ajuta oarecum, mai incerc si calibrarea pernelor, trec pe gumele de iarna si daca nu ajuta nici astea prea mult, voi inlocui bucsele alea de pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut!
Al meu Touareg7P de aprox. o luna de zile,il gasesc dimineata lasat de spate jos.

In orice setare(Sport/nornal/comfort) l-as lasa,dimineata partea din spate este lasata ca si cum o cobor pe manual la maxim(7cm cred),in timp de fata este 2 cm lasata(ceea ce este normal).Zic ca este normal deoarece cand inchid masina se cobora singura 2-3 cm (fata/spate) iar cand o deschideam in 10-20 sec se ridica in mod egal.

Acum deschid masina,se ridica spatele(7cm) dupa aceea fata(2-3 cm).

Compresorul ridica repede masina,o coboara,nu are probleme.

Am ridicat-o sus de tot,am blocat suspensia iar dimineata tot lasata de spate era.Daca se lasa o perna intelegeam,era problema pe acea parte,dar asa tot spatele in mod egal..ma gandesc la blocul de electrovalvule.

Am schimbat preventiv releul 645( D1) cu unul original(cel vechi arata ca nou la partea de contacte).

Dragi colegi,ceva idei,de ce gasesc spatele lasat in mod egal?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut,

 

am citit tot topicul dar nu am observat ca cineva sa vorbeasca strict despre cum se foloseste suspensia pneumatica, in ce mod sa o setam...etc

voi cum procedati?eu de exemplu am pus pe confor si butonul din dreapta in aceeasi pozitie ca in poza.

image.png.60c0dec4f6513d5ea913972b7a3ff503.png

Edited by Bogdan.TM
Link to comment
Share on other sites

Eu o tin cand pe Auto cand pe Confort si prin oras merg cu ea ridicata din perne. La drum intins o tin pe Auto (drum drept) si Sport pe curbe.

Link to comment
Share on other sites

In cele din urma,mi-am rezolvat singur problema.(mecanicii o dadeau de gard)

M-a ajutat faptul ca am garaj.Mi-am cumparat capre,scule si m-am apucat de treaba.Ambele perne spate,piedeau aer,foarte putin,dar pierdeau.Le-am comandat din Germania,intr-o saptamana le-am primit,le-am montat,le-am calibrat pe toate patru.Daca la demontat te descurci de unul singur,la montaj,este nevoie de inca o pereche de maini pentru a  baga prezoanele din partea superioara(cele din portbagaj).In service pentru aceasta operatiune,mi se cereau 3500 eur cu tot cu perne.Pe net pernele se gasesc la 800-1000 eur/bucata.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Vlaicu Cristian

Salut, am si eu o problema cu suspensia pneumatica in general. Dupa o excursie la munte masina nu se mai ridica sub nici o forma de la modul LOAD. Am incercat sa o modific din buton si nimic. Pe ecranul de bord imi arata in continuu ca se umfla dar nimic. Care ar poate fi problema ?

Edited by Vlaicu Cristian
Link to comment
Share on other sites

Compresorul se aude sau nu? 

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor, doua intrebari as avea:

1. este sau nu normal ca suspensia sa coboare peste noapte iar la deschiderea usii dimineata revine in pozitie normala? unii zic da, altii zic ba. Daca da, cum se explica? daca nu, e problema la perne? In plus, mi-a coborat chiar si cu siguranta de 40A scoasa;

2. in ultima vreme dupa fiecare noapte friguroasa gasesc masina coborata (cum de altfel s-a intamplat mereu) dar la deschiderea usii nu o mai poate ridica si imi arde siguranta. O duc intr-un loc mai cald, schimb siguranta si totul rezolvat. Mecanicul mi-a spus ca ar fi vorba de un filtru uscator (cu silicagel) care odata cu varsta poate ingheta dar acel filtru nu poate fi schimbat decat cu tot cu compresor (ceea ce din cate am studiat online ar parea adevarat). Poate fi corecta toata aceasta situatie? trebuie sa schimb compresorul?

Link to comment
Share on other sites

Clar nu este normal sa ardă siguranța....verificati compresorul, etc. În rest, nu e normal sa se lase peste câteva ore.... Decât dacă ai o pierdere. Oricum, au algoritmul lor, se lasa/etc... La incuiere/descuiere... Etc. 

Link to comment
Share on other sites

Este clar ca nu e normal sa se arda siguranta, nici nu am crezut asta. Intrebam daca e normal sa coboare singura peste noapte (perfect uniform, toate rotile) si intrebam daca problema cu blocatul la frig si cu arsul sigurantei poate fi din cauza filtrului uscator, respectiv daca filtrul uscator intradevar nu poate fi schimbat decat cu tot cu compresor. Sunt niste informatii care as prefera sa le confirm inainte sa comand alt compresor in conditiile in care la tempereturi peste 0 grade compresorul nu da absolut niciun rateu. Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Posibil sa ai o pierdere de aer pe undeva, de asta coboara.

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, F l o r i n said:

În rest, nu e normal sa se lase peste câteva ore.... Decât dacă ai o pierdere

Herrdoc.... Ți-am scris mai sus, legat de pierdere... De ce întrebi iar? 

Legat de filtrul uscător... E posibil, dar noi nu îți putem garanta din spatele telefonului, din păcate. Trebuie verificat. 

Confirmarea se face de cel care verifica, plătești, montează. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!