Jump to content

Motorina: de care, de unde, de ce


ender
 Share

Motorina: de care, de unde, de ce  

226 voturi

  1. 1. Motorina: de care, de unde, de ce

    • PETROM
      16
    • ROMPETROL
      23
    • OMV
      126
    • MOL
      43
    • SHELL
      1
    • AGIP
      3
    • LUKOIL
      11
    • alta
      2


Postare recomandată

@sebica: da, stiu ca sunt subiective concluziile, dar faza cu relantiul am patzit-o si cu benzina de 100 (desi acolo era faza cu detonatia). Ma gandesc ca motorina Euro5 se "arde" mai usor, iar in conditiile cand motorul e fierbinte poate genera relanti instabil, iar zgomotul l-am pus clar pe seama "ungerii" (ce s-o unge pe acolo numa' Dumnezeu stie :) ) Parerea mea. :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Cu unsul, chiar asa :D :D

Cu relantiul ce sa zic, eu bag euro 5 doar ca sa protejez masina de una alta, mizerie din motorina si asa mai departe. NU stiu daca e o alegere buna, eventual o sa incerc si altceva dar nu stiu ce inca ... chiar nu stiu ce sa bag in ea - din cate stiu eu, dupa multe discutii cu niste persoane mai avizate, s-ar zice ca Petromidia are cea mai moderna rafinarie din tara si ca ar fi bine sa se bage motorina de la RomPetrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 388
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • shkoda

    39

  • sebica79

    28

  • godaro

    26

  • alexander

    26

Top Posters In This Topic

Si ca sa mai zic ceva, ca sa nu se supere unii, dar in OMV se cam baga de pe la Brazi - daca nu ati vazut ce e acolo, fereasca Dz-eu, Petromidia e parfum - ca in occident d-lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu si eu, Petromidia are instalatii de rafinare foarte performante.

Ma indoiesc ca ar "boteza" in vreun fel produsele lor.

Insa traim in Romania ... :lol:

P.S. Poate nu ei, ci cei care le distribuie !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa mai zic ceva, ca sa nu se supere unii, dar in OMV se cam baga de pe la Brazi - daca nu ati vazut ce e acolo, fereasca Dz-eu, Petromidia e parfum - ca in occident d-lor.

<{POST_SNAPBACK}>

OMV Euro5, adica Premium Diesel, este import Austria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OMV Euro5, adica Premium Diesel, este import Austria

<{POST_SNAPBACK}>

Ai dreptate - insa in rest, in afara de bezina de 100, cred ca e de pe la noi, mai exact de pe la Brazi ... Eu nu am zis ca Euro 5 e de la Brazi, de aceea am si delclarat ca numai Euro 5 am bagat ca sa mai protejez masina, cat de cat :lol:

Oricum precizarea este f bine venita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Acuma..stau si ma uit ca boul la topicul asta:

Daca ma iau dupa statistica..OMV

Daca ma iau dupa comentarii MOL

Daca ma iau dupa mine (taman ce am golit rezervorul de 40l motorina cu apa de la Mol ..de nu-mi tragea masina mai sus de 80km/h..) ma duc sa ma impusc ca nu stiu de unde si ce sa mai bag!

Adica stiu ce sa bag dar nu-i frumos sa vorbesti urat pe forum!

OMV euro 5 am incercat..neee nu-mi place...

O sa ma duc sa bag euro normala de la OMV...tineti-mi pumnii...

Modificat de asarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma..stau si ma uit ca boul la topicul asta:

Daca ma iau dupa statistica..OMV

Daca ma iau dupa comentarii MOL

Daca ma iau dupa mine (taman ce am golit rezervorul de 40l motorina cu apa de la Mol ..de nu-mi tragea masina mai sus de 80km/h..) ma duc sa ma impusc ca nu stiu de unde si ce sa mai bag!

Adica stiu ce sa bag dar nu-i frumos sa vorbesti urat pe forum!

OMV euro 5 am incercat..neee nu-mi place...

O sa ma duc sa bag euro normala de la OMV...tineti-mi pumnii...

<{POST_SNAPBACK}>

Eu zic sa mergi pe Rompetrol sau Euro 5 OMV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mergi pe Rompetrol sau Euro 5 OMV.

<{POST_SNAPBACK}>

Asta e si parerea mea : Rompetrol Euro 4 sau OMV Euro 5. In O1 1.9 TDI am bagat numai Rompetrol Euro 4, pana la 30kkm cand i-am schimbat filtrul de motorina prima data si nu am avut absolut nici o problema. Am scurs motorina din filtru si nu a curs decat motorina curata... De cand am luat O2 am pus numai OMV Euro 5 si masina merge f. bine, dar ramane de vazut - nu am decat 4 k km parcursi - si trebuie vazut cum se va comporta si la iarna.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma s-a tot invartit lumea duap deget si nu s-a ajuns la nici o concluzie clara. Ce se recomanda pana la urma, daca euro 5 nu mai contine o cantitate asa de mare de sulf, nu vor aparea, de ex la PD-ri, probleme al pompele injectoare si la ce mai trebuie uns pe acolo?

Atata vreau sa stiu ... daca e sau nu bine sa se mearga pe euro 5 din punctul asta de vedere ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu ce sa zic.....eu sunt la al 7-lea plin cu Euro5 dar promit ca nu mai bag....sunt putin dezamagit, pt ca intre timp am bagat si Euro3 si culmea ca masinutza mea se simtea mai bine....Am tooooot citit despre ungerea pompelor duese si nu sunt sigur ca Euro5 e cea mai buna optiune, si mi-e frica sa nu fi decalibrat ceva.

Anyway, vreau sa golesc cat mai repede rezervorul asta, sa fac plinul cu Euro3 si sa adaug un Liqui Moly- Diesel Spuelung pt o curatare de injectoare si gata.....no more Euro5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic.....eu sunt la al 7-lea plin cu Euro5 dar promit ca nu mai bag....sunt putin dezamagit, pt ca intre timp am bagat si Euro3 si culmea ca masinutza mea se simtea mai bine....Am tooooot citit despre ungerea pompelor duese si nu sunt sigur ca Euro5 e cea mai buna optiune, si mi-e frica sa nu fi decalibrat ceva.

Anyway, vreau sa golesc cat mai repede rezervorul asta, sa fac plinul cu Euro3 si sa adaug un Liqui Moly- Diesel Spuelung  pt o curatare de injectoare si gata.....no more Euro5.

<{POST_SNAPBACK}>

eu nu stiu ce sa zic despre Liqui Moly sau ingeneral despre acest gen de lubrifianti ;) Eu nu prea sunt de acord ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In toate manualele de VW TDI pe care le-am citit se interzicea folosirea oricarui tip de aditiv ;) S-ar putea sa faca mai rau decat 1,2,..5 plinuri de premiumdiesel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si eu motorina EURO 5 OMV.

Am constatat ca motorul, culmea, urla mai tare !!! Nu am simtit ca masina ar trage mai bine, demaraje mai rapide, etc. Am bagat din nou EURO 3 si surpriza, masinuta s-a linistit. Mentionez ca motorul meu este EURO 3, cu 90 CP. Sa fie vorba de o generatie mai veche, care nu este foarte pretentioasa la motorina ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa confirm si eu un zgomot crescut la OMV euro 5... tot 1.9TDI 90CP

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

votez pt omv premium diesel ....... intradevar zgomotos motorul parca sa zic in special la relanti ... dar ( acum paote mi se pare mie ) trage mai bine.. creste si viteza ceva mai rpd ... si scoate mai putin fum :P

am incercat si euro 3 de la shell .....dezamagit complettttt .. parca mai bine merge cu petrom :P

p.s. nu stiam ca omv cumpara de la petromidia ... ;) .. credeam ca este importata ... stiam ca omv este o firma ce se respecta pe ea si clientii ei ... dar in fine merg pe mana lor ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare la voi: TDI-ul de 105cp de pe Octavia e Euro 3?? Asa scrie in datele tehnice din brosuri. Eu stiam ca e Euro 4 si am alimentat numai cu Premium Diesel (scrie pe siteul OMV ca Premium Diesel e pt. motoare EU4 si EU5..). Vreau si eu o explicatie clara in legatura cu acest Premium Diesel, e bun pt. motorul meu, sa ma bazez pe el in continuare sau sa trec la Euro 3? Chiar nu stiu ce sa fac... nu vreau sa patzeasca ceva motorasul meu... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

p.s. nu stiam ca omv cumpara de la petromidia ... ;)    .. credeam ca este importata ... stiam ca omv este o firma ce se respecta pe ea si clientii ei ... dar in fine merg pe mana lor  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Premium Diesel vine din Austria. Euro Diesel e de la Petromidia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Premium Diesel vine din Austria. Euro Diesel e de la Petromidia.

<{POST_SNAPBACK}>

cand am pus motorina de la OMV de pe Soseaua Alexandriei, scria sursa de provenianta la toti combustibilii:

Premium Diesel = Austria

Euro Diesel = Petromidia si/sau Petrom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am zis si pe alt topic, dar nu-mi mai aduc aminte pe care, motorina Euro 5 din OMV se aduce din Austria, rafinaria Schwechad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic
Cred ca am zis si pe alt topic, dar nu-mi mai aduc aminte pe care, motorina Euro 5 din OMV se aduce din Austria, rafinaria Schwechad.

<{POST_SNAPBACK}>

Confirm! Exclusiv din AT!

Rafinaria se numeste Schwechat! :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie.. E buna sau nu? :(

Eu am trimis un mail la service si raspunsul a fost urmatorul:

"Eu am tot masina diesel si am facut 110.000 km cu OMV Premium Diesel si am card la OMV"

Deci, daca am inteles eu bine, mi-a recomandat OMV Premium Diesel, nu? :banghead:

Modificat de shkoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic
In concluzie.. E buna sau nu? :(

Eu am trimis un mail la service si raspunsul a fost urmatorul:

"Eu am tot masina diesel si am facut 110.000 km cu OMV Premium Diesel si am card la OMV"

Deci, daca am inteles eu bine, mi-a recomandat OMV Premium Diesel, nu?  :banghead:

<{POST_SNAPBACK}>

E buna! Desi e la pret de benzina, e OK calitativ!

Chestia cu cardu' n-are relevanta! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm! Exclusiv din AT!

Rafinaria se numeste Schwechat!

Modificat de sebica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Alimenteaza in pace! Amen!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Back to good old Euro3!

Am REvenit la motorina Euro3 iar masinutza mea, chiar daca nu e mai sprintena dar e mai silentioasa. Citind mai multe (chiar si pe site-ul OMV) se pare ca se pierde destul de mult din lubricitate la motorina Euro5, iar recomandarile lor (a se citi OMV) se fac numai pt motoarele Euro4 in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!