Jump to content

Motorina: de care, de unde, de ce


ender
 Share

Motorina: de care, de unde, de ce  

225 voturi

  1. 1. Motorina: de care, de unde, de ce

    • PETROM
      16
    • ROMPETROL
      22
    • OMV
      126
    • MOL
      43
    • SHELL
      1
    • AGIP
      3
    • LUKOIL
      11
    • alta
      2


Postare recomandată

ma tem ca subventioneaza niste cresteri la pretul benzinei care vor apare in aprile. sa vedeti voi acciza la benzina din aprilie. probabil de asta au umblat la motorina acuma, ca sa pregateasca niste cresteri majore la benzina peste o luna. oricum, eu nu ma bucur de raul altuia si imi doresc preturi stabile ncidecum frenezia asta de acum

oricum, e scandalos ce se intampla cu motorina. deja mai scumpa ca in austria si macar de ar fi la aceeasi calitate. oare cum putem face scandal la oficiul concurentei pe tema asta? avem vreun avocat printre noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 388
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • shkoda

    39

  • sebica79

    28

  • godaro

    26

  • alexander

    26

Top Posters In This Topic

Benzina se va scumpi cu 4.000 de lei. Dar asta este off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o porcarie tot ce se intampla ! (ot: nu numai la carburanti ci si cu toate impozitele noi aparute sau majorate )

Am vazut si eu azi la petrom 29.600 lei motorina euro4 am crezut ca e o greseala . OMV inca nu au scumpit dar sigur nu vor ramane preturile asa ..300lei intre premium diesel euro5 si super euro 4 petrom e o gluma buna ;)

@Vlad Sa moara si capra vecinului macar ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca o sa mai creasca pretul la motorina cu inca 2000 lei atat la Pertom cat si la Rompetrol.

Asa ca deja la noi e mai scump decat la austrieci!

Se repeta si la noi ce e la unguri...cu preturile...

Incep sa ma gandesc daca nu renteaza sa alimentam de la Ruse....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reportaj la tv azi :

Dupa cresterea accizelor de la 1 aprilie 75% din pretul la pompa al carburantilor va reprezenta dari catre statul roman :D Media in UE este de 70% valori mai mari se inregistreaza doar in Marea Britanie - 77% !

Vdm noi peste 20 ani cand nu o sa mai fie petrol de unde mai produc astia bani :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cum de unde !? din apa!!! probabil ca peste 20 de ani o sa mergem cu apa plata iar guvernul ne va pune accize pe robineti :D

scuzati off topicul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiri -> Barilul 58 $ (record) -> Petrom scumpire (motorina 32 000) -> probabil OMV e5 34 000 off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri:

Motorina Alpine Diesel(inca) 30.000 lei

Motorina Premium(euro5) 32.500 lei

Benzina fara plumb 95 31.900 lei

OMV Super 100 am uitat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Petrom va reduce, joi, cu 600 lei pe litru, preţurile la motorina comercializată prin staţiile proprii şi va menţine preţurile la benzine, ca urmare a fluctuaţiilor cotaţiile internaţionale ale produselor petroliere, se arată într-un comunicat al companiei.

Preţul unui litru de motorină Super Euro Diesel va fi de 31.300 lei, în timp ce motorina Euro Diesel va costa 30.600 de lei/litru.

parca nu este 1 Apr. astazi, nu? ce naiba s-o fi intamplat? sper sa-i tina mai mult timp gandul bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesc Euro 5 la OMV de cand a aparut. Intre timp am facut si un drum de peste 1300km prin tara. Concluzia e ca masina merge mai bine e mai "nervoasa" in depasiri dar si consumul e mai crescut. Daca eu ma insel si altii au observat altceva, va rog sa postati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

E greu sa ma pronunt, si eu pot sa zic ca de vreo 3000 km numai euro 5 de la OMV am bagat in masina. Acuma merge bine, mai ales ca mi-ai curatat turbina si adminisia toata. As pute fi subiectiv in anumite privinte.

Numai bine!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul plin pe care l-am facut la masina a fost cu OMV Alpine Diesel (EU3)... Cand am vazut la pompa "Euro5" m-am cam mirat si mi-a fost frica sa bag :banghead: .Am facut 800km cu acel plin si in oras si in afara. Eram insa in rodaj si n-am tras tare de masina, dar in cateva depasiri, cand am avut nevoie, s-a dus ca din pusca. Consumul, per total n-a fost mare (vreo 4,9 daca mai tin eu bine minte).

Dupa ce am terminat acel rezervor si pana in momentul de fata (2300km) am bagat numai OMV Premium Diesel (EU5). Motorul merge f. frumos, in depasiri se infige fara probleme, iar consumul este exact ca la carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu am incercat motorina euro 5 ptr ca mi-e frica.O fi buna ptr motorul meu de 2,5 din an 2000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina Euro5 nu are cu ce sa dauneze motorului, oricat de vechi ar fi acesta. Doar respecta niste norme de poluare mai stricte, adica are mai putin sulf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cu "ungerea" cum ramane? am o strangere de inima in privinta asta. in afara de speranta bunei credinte a OMV ca aditiveaza in vreun fel carburantul nu avem nimic concret.

insa recunosc ca nu am inteles inca nici de pe forumul asta nici din alte surse ce anume unge motorina si cum se produce lucrul asta. deci sunt multe lucruri care imi scapa si nu pot sa trag o concluzie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, sa va spun impresiile mele:

OMV Premium Diesel va MOL Tempo PLus

am mers pana acum cu OMV EURO5 vreo 2000 km (2 plinuri). toate bune si frumoase

de cand s-a ieftinit motorina la toate statiile (mai putin OMV) diferenta de pret intre OMV si MOL a devenit de vreo 1800 lei/L. cam mare zic eu. asa ca am bagat 50L de MOL Tempo PLus

Observatii:

-masina trepideaza mai tare, zgomot mai pregnant. insa nimic deranjant

-la capitolul dinamica nu am vazut diferente, insa nici nu am apucat sa ies din BUcuresti

-consum mai mic la EURO3 decat la EURO5 cu aprox 0,5L/100 mers in oras. aceasta inseamna costuri mai mari la EURO5 de peste 200.000 lei (11%) la un plin de motorina.

consider ca ambii carburanti prezinta avantajele lor.

INTREBARE:

-credeti ca pot apare probleme daca amestec motorinele in proportie aprox egala? oare exista riscul ca diversi compusi/aditivi sa interactioneze negativ si sa creeze probleme?

PS: luati-va gandul de la motorina MOL import Ungaria. Baietii aduc din ce in ce mai multa marfa de la Rompetrol, insa contez pe seriozitatea retelei de distributie MOL. pana la proba contrarie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cu "ungerea" cum ramane? am o strangere de inima in privinta asta. in afara de speranta bunei credinte a OMV ca aditiveaza in vreun fel carburantul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Godaro mare dreptate ai. Cand se trateaza motorina in scopul eliminarii compusilor cu sulf se pierde din lubricitatea ei (capacitatea de a unge angrenaje mecanice). Ce unge motorina? Pai la TDI-uri mai vechiutze pompa de injectie si plonjorul (CEL PUTIN) injectorului. La PD-uri cel putin unitatile pompa-injector. Astea se ung (mai mult sau mai putin) cu motorina.

<{POST_SNAPBACK}>

Salutare,

Si pana la urma care e ideea, sau cum iesi mai bine, cu motorina care unge mai bine sau cu una care nu unge mai putin bine?! Eu zic ca mai bine ar merge cu o motrina care arde mai bine :salut:

NUmai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 4 plinuri de motorina Euro5 de la OMV pot sa spun ca nu sunt prea multumit:

- am prins 2 zile mai calde (27 grade Celsius), in care, dupa ce am mers cu masina destul de mult prin oras (temperatura apei la 90 grade), am observat ca atunci cand franam la stopuri si asteptam culoarea verde, relantiul era instabil

- zgomotul motorului este mai accentuat

- consumul a crescut cu peste 0.5L/100km

- la depasirile in forta (turatie ridicata) "sonorizarea" motorului se aude neplacut

Astea fiind zise, am revenit la Euro3 (OMV) si:

- relantiul s-a stabilizat

- motorul "toarce" din nou

- chiar daca nu mai e asa nervoasa, depasirile "merg" bine

Modificat de alexander
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 4 plinuri de motorina Euro5 de la OMV pot sa spun ca nu sunt prea multumit:

- am prins 2 zile mai calde (27 grade Celsius), in care, dupa ce am mers cu masina destul de mult prin oras (temperatura apei la 90 grade), am observat ca atunci cand franam la stopuri si asteptam culoarea verde, relantiul era instabil

- zgomotul motorului este mai accentuat

- consumul a crescut cu peste 0.5L/100km

- la depasirile in forta (turatie ridicata) "sonorizarea" motorului se aude neplacut

Astea fiind zise, am revenit la Euro3 (OMV) si:

- relantiul s-a stabilizat

- motorul "toarce" din nou

- chiar daca nu mai e asa nervoasa, depasirile "merg" bine

<{POST_SNAPBACK}>

Sunt de acord cu tine cu privire la consum. Intr-adevar, si mie mi-a crescut cu vreo 0,5 L/100 km. Dar nu pot baga mana in foc pt celelalte. Eu zic ca diferenta e f mica si cel mai bine ar fi daca altcineva ti-ar face alimentarea si tu sa ghicesti, dupa cum iti suna, daca e euro 5 sau 3 :(

Modificat de sebica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surpriza placuta azi la OMV: Premium Diesel: 31.600lei/litru :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, si MOl a scazut sub 30.000

oricum, sa nu ne bucuram prea tare, fluctuatiile astea nu-s a buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sebica: da, stiu ca sunt subiective concluziile, dar faza cu relantiul am patzit-o si cu benzina de 100 (desi acolo era faza cu detonatia). Ma gandesc ca motorina Euro5 se "arde" mai usor, iar in conditiile cand motorul e fierbinte poate genera relanti instabil, iar zgomotul l-am pus clar pe seama "ungerii" (ce s-o unge pe acolo numa' Dumnezeu stie :) ) Parerea mea. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!