Jump to content
Sign in to follow this  
ender

Motorina: de care, de unde, de ce

Motorina: de care, de unde, de ce  

223 members have voted

  1. 1. Motorina: de care, de unde, de ce

    • PETROM
      16
    • ROMPETROL
      21
    • OMV
      126
    • MOL
      42
    • SHELL
      1
    • AGIP
      3
    • LUKOIL
      11
    • alta
      2


Recommended Posts

alexander

By the way, acum cu preluarea Petrom-ului de catre OMV cum o sa stea treaba???? O sa vedem toate Petrom gas station-urile cu sigla "& OMV" :pirat: ? Din ce m-am informat, pana acum OMV foloseste motorina de la Rompetrol. Nu se cam bate chestia asta cap in cap cu principiul concurentei?

Share this post


Link to post
Share on other sites
evo

Nu vreau sa fac antireclama, dar din 3 surse independente am aflat de o anumita problema in ceea ce priveste motorin de la OMV. Respectiv iarna la temperaturi foarte joase motorina a devenit foarte vascoasa, iar tipii au ramas cu masinile in "plop". Doua dintre persoanele in cauza aveau Toyota LandCruiser model 2003.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexander
Nu vreau sa fac antireclama, dar din 3 surse independente am aflat de o anumita problema in ceea ce priveste motorin de la OMV. Respectiv iarna la temperaturi foarte joase motorina a devenit foarte vascoasa, iar tipii au ramas cu masinile in "plop". Doua dintre persoanele in cauza aveau Toyota LandCruiser model 2003.
Fericire maxima in cazul asta.... Cine poate sa recomande o firma/motorina care in timpul iernii nu face figuri?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andi TDI

Conteaza nu numai sursa de productie ci si conditiile de stocare ale combustibilului. Este indicat a se alimenta cu motorina de la statiile cu rulaj cat mai mare, cele ascunse prin zone cu trafic scazut trebuie evitate.

Eu am folosit OMV pana asta vara cand am trecut pe MOL. In afara de o alimentare de la OMV cu un combustibil care mi-a marit zgomotul motorului (probabil avea o cifra cetanica mai mica decat de obicei) in rest nu am avut probleme nici asta iarna nici acum doua ierni. De la OMV mi s-a parut (subiectiv vorbind) ca EURO3 parca asigura un ralanti mai linistit decat EURO4.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexander

Am intrebat si eu prin popor si am aflat ca diferentele intre Euro3 si Euro4 (la motorina ma refer) sunt sulfurile dar in acelasi timp si "ungerea". Recomandarea prietenului meu (mecanic dealer VAG) a fost ca la motoarele Euro3 trebuie neaparat motorina tip Euro3 pt a asigura ungerea pompei, pe cand cu Euro4 ar trebui adaugati ceva aditivi. Plecand de la ce am scris, ai dreptate referitor la relanti.

Intrebare secundara: cum e motorina de la MOL comparativ cu OMV? ceva chestii diferite, performante etc?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andi TDI

Nu am observat diferente de performanta intre OMV si MOL in schimb de cand alimentaz de la MOL nu am simtit diferente de "calitate" intre alimentari succesive asa cum pateam la OMV, dar MOL alimentez numai de la Baneasa (si la ultimul drum prin tara de la Sibiu si de la Simeria) pe cand OMV "amestecam" de la mai multe statii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stefison

am vazut ca nimeni nu a votat cu Rafo. de altfel e incorect introducerea acestei rafinarii in randul distribuitorilor de carburant avand in vedere ca nu au statii proprii.

dar sa stiti ca toti care ati votat petrom, omv si shell au inghitit motorina de la Rafo :pirat:

fac marfabuna sa stiti. pentru motorina euro3 au investit in instalatii noi, iar benzina euro o exporta si in Franta la Total...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ender

to AndiTDI: Cu ce motorina OMV alimentai, Euro3 sau Euro4?

Eu bag Euro4 de la noua statie de pe Timisoara (mai sus de Frigocom) si nu am simtit diferente de calitate intre plinuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andi TDI

Am folosit Euro4 de doua ori consecutiv si la ultima alimentare am avut "problemele" de zgomot motor, iar in rest Euro3 (OMV aerogarii si/sau OMV Coposu)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ender

La MOL este Euro4 sau Euro3?

Share this post


Link to post
Share on other sites
motzu

Am bagat doar OMV sau MOL. Bag doar Euro 3, ca Euro 4 nu m-a multzumit si nici nu am motor nou.

In legatura cu motorina iarna, toata iarna am bagat doar OMV si nu am avut probleme cu ea. Credeti-ma ca la Cimpeni baga iarna temperaturi si de -25. Nu fac reclama, dar sigur trebuie alimentat de la pompele cu rulaj mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vtoderoiu

eu folosesc Agip si nu e nici o problema (Euro 3). asta iarna am folosit Petrom + aditiv si tot asa, nu a inghetat deloc.

Ca idee cred ca orice motorina ai folosi tot trebuie sa pui aditivi iarna , pentru siguranta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexander
am vazut ca nimeni nu a votat cu Rafo. de altfel e incorect introducerea acestei rafinarii in randul distribuitorilor de carburant avand in vedere ca nu au statii proprii.

sa-mi fie cu iertare, dar in Timisoara, la iesire pe calea Aradului, pe stanga troneaza mare si lat ditamai semnul benzinariei RAFO. Plus ca daca va uitati pe site-ul www.rafo.ro ( http://www.rafo.ro/comercializare.html#Statii ) o sa vedeti ca au statii de distributie proprii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stefison

nu stiam de statiile din zona Ardealului si Banatului. Imi cer scuze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexander

Nu-i nici o problema. Am pus RAFO acolo numa' ca sa se vada cat sunt de informat :scratch:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thheo

Eu am pornit motorul la -18 cu euro de la petrom ( nu exista super euro atunci ).. si a pornit mai frumos ca vara :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
SSorin

De cind a aparut Euro 4 (SuperEuro) am bagat numai din asta de la Rompetrol.Au cele mai bune utilaje din tara.Pina cind a cumparat Petrom-ul,OMV-ul se aproviziona de la Rompetrol.

Iarna am adaugat totusi aditiv Castrol desi nu am avut surprize,preventiv...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vlad MHL

Dragi prieteni ai forumului...:lol: Toata benzina si motorina de la noi, provine de la Rompetrol :) inafara de EURO4 atat benzina cat si motorina de la OMV care sunt importate din Austria sau Ungaria!!! Am inteles insa ca si la MOL, euro4 e tot importat. Asta in primele saptamani cand aparuse euro4, poate acum s-au mai schimbat lucrurile si la celelalte benzinarii. Eu folosesc super diesel de la OMV.

Share this post


Link to post
Share on other sites
toni

La fel stiam si eu ca tot ar proveni de la Rompetrol, dar nu bag mana in foc. MOL se lauda ca ar avea produse import Ungaria, la benzina cel putin asa zic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andREI

Eu am trecut pe MOL ca e importata si nu am incredere in romani. Cand vor face ei treaba buna eu voi fi batran/mort_de_batranetze...

Pana atunci bagam OMV dar am fost f. dezamagit afland ca o iau de la ROmpetrol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
elikratos
e incorect introducerea acestei rafinarii in randul distribuitorilor de carburant avand in vedere ca nu au statii proprii.

Cand treci prin Brasov te invit sa alimentezi de la statia de carburanti Rafo de pe str. Carpatilor :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
george

desi tractorasul meu nu e VAG si e vectra 2.2, motorina cea mai buna am gasit la OMV pana la jumatatea anului asta, ca ei nu mai aduc din import E4, si mai nou PETROM EURO care mi se pare foarte buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexander

Desi bag de la OMV am fost neplacut surprins sa constat ca motorina nu are aceeasi calitate la toate statiile din tara. N-am bagat de la alte benzinarii (sau sa zic motorinarii :lol: )nestiind echivalenta denumirii cu tipul Euro3 sau Euro4. Cine stie aceasta echivalenta il rog sa o posteze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stefison

macar stiu acum pe unde are Rafo statii... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
soso

Eu alimentez de la LukOil. Iarna trecuta n-am avut deloc probleme la pornire. Au aditivi speciali pentru temperaturi coborate, tinand cont de temperaturile de iarna din Ucraina. Motorina a adusa de acolo, n-am gasit mizerie in filtru. Asadar, numai de bine despre rusi. Si au si preturi bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri