Jump to content

Motorina: de care, de unde, de ce


ender
 Share

Motorina: de care, de unde, de ce  

225 voturi

  1. 1. Motorina: de care, de unde, de ce

    • PETROM
      16
    • ROMPETROL
      22
    • OMV
      126
    • MOL
      43
    • SHELL
      1
    • AGIP
      3
    • LUKOIL
      11
    • alta
      2


Postare recomandată

Sigur nu e vuietul turbinei ?

<{POST_SNAPBACK}>

Chiar asta crezi despre mine...ca nu stiu ce-i aia zgomote de turbina... Nu nu-i de la turbina, ca altfel nu puneam intrebari daca nu stiam si eu cate ceva p-acolo..

So, ce ma sfatuiti, euro 5 in continuare sau euro diesel simplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 388
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • shkoda

    39

  • sebica79

    28

  • godaro

    26

  • alexander

    26

Top Posters In This Topic

desi tractorasul meu nu e VAG si e vectra 2.2, motorina cea mai buna am gasit la OMV pana la jumatatea anului asta, ca ei nu mai aduc din import E4, si mai nou PETROM EURO care mi se pare foarte buna.

<{POST_SNAPBACK}>

mai incearca petrom euro ca eu am ramas de craciun la buzau pe drum ca mi-a murit motoru`......... Bineinteles, filtrul era plin de apa.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asta crezi despre mine...ca nu stiu ce-i aia zgomote de turbina... Nu nu-i de la turbina, ca altfel nu puneam intrebari daca nu stiam si eu cate ceva p-acolo..

So, ce ma sfatuiti, euro 5 in continuare sau euro diesel simplu?

<{POST_SNAPBACK}>

Am intrebat un specialist de la Rompetrol (are si el TDI si lucreaza la Petromidia) si mi-a spus ca la un motor asa de putin pretentios (adica cel de 90cp) poti sa-i pui lejer Euro4 sau Euro5.

Asta a fost raspunsul lui.

Eu deocamdata le alternez in functie de prima benzinarie disponibila si de urmatorii km.

Daca urmeaza drum lung (Euro 4 sau Euro 5).

Pentru oras Euro 3 cu aditiv de la OMV.

O parere personala este ca motorina de la OMV a inceput sa semene in calitate cu cea de la Petrom. (adica au prostit-o). Repet este o parere personala si s-a intamplat doar cand am alimentat la unele statii OMV.(or fi uitat sa puna aditivul ph3)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat un specialist de la Rompetrol (are si el TDI si lucreaza la Petromidia) si mi-a spus ca la un motor asa de putin pretentios (adica cel de 90cp) poti sa-i pui lejer Euro4 sau Euro5.

Asta a fost raspunsul lui.

Eu deocamdata le alternez in functie de prima benzinarie disponibila si de urmatorii km.

Daca urmeaza drum lung (Euro 4 sau Euro 5).

Pentru oras Euro 3 cu aditiv de la OMV.

O parere personala este ca motorina de la OMV a inceput sa semene in calitate cu cea de la Petrom. (adica au prostit-o). Repet este o parere personala si s-a intamplat doar cand am alimentat la unele statii OMV.(or fi uitat sa puna aditivul ph3)

<{POST_SNAPBACK}>

pai zi-ne si noua "acele" statii OMV. Ca acum ma mut la Rompetrol :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai zi-ne si noua "acele" statii OMV. Ca acum ma mut la Rompetrol  :)

<{POST_SNAPBACK}>

In Buc. am avut probleme la statiile : B-dul Timisoara, Bucurestii Noi si Giurgiului.

In tara : Slatina, Pitesti(pe calea Bucurestilor) si Buzau.

Ideea e ca aveam motorina tot de la OMV iar alimentarile au fost facute cu acu pe rosu.

Dupa alimentare am simtit ca masina nu mai tragea ca inainte.

Eu am sa evit aceste statii.

Cu alte statii OMV nu am avut probleme: Unirii, Milea, Cosbuc, Alexandriei, Baneasa.

Deci cred ca motorina in statiile cu probleme nu era la parametrii normali.

Poate s-a intamplat ca doar in ziua alimentarii la statiile de mai sus motorina sa fie "altfel" Cert e ca nu prea mai am incredere in OMV ca inainte de fuzionarea cu Petrom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea ca o parte a problemelor intampinate de tine sa se datoreze faptului ca ai mers cu masina pana cand indicatorul de combustibil era pe rosu. Ceea ce poate insemna ca toate mizeriile si eventualul condens din rezervor au ajuns in sistemul de alimentare al masinii.

Nu este indicat sa se astepte ca combustibilul din rezervor sa ajunga pe rezerva, ar trebui cel mult sa fie la nivelul ultimei linii albe de la indicatorul de bord.

Altfel, uneori, si eu am impresia ca motorina de la Omv se "Petromizeaza".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noi impresii despre motorina:

3 plinuri consecutive cu OMV Euro Diesel:

-prima impresie e ca masina merge bine, nu sunt probleme

-motorul parca e putin cam zgomotos

-consum mixt: 5.1l/100km - AC pornit tot timpul (comp. de bord + verificare plin-plin)

azi dimineata - rezervor, gol golutz (acul la 0 si 20km pana la epuizare, dupa computerul de bord) facut plinul cu OMV Premium Diesel:

-un drum rapid Bucuresti-Sinaia-Rasnov-Bran-Campulung-Pitesti-Bucuresti, concluzii:

-cum am iesit din Bucuresti am inceput sa-i dau bataie... diferenta s-a observat imediat. Indiscutabil trage mai bine!

-motorul este cam la fel de zgomotos in mers, insa e clar mai silentios la relanti.

-consum pe drumul de azi (420km): 5.0l/100km - AC pornit tot timpul

Urmeaza alte 3 plinuri cu Premium Diesel si revin cu concluziile finale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg doar cu omv premium diesel si sunt f multumit, consumul este excelent, masina trage bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca cred ca, o optiune buna ar fi totusi si RomPetrol-ul, tehnologia este mult mai avansata decat cea de la Brazi. Acuma, toata lumea care a incercat-o, nu s-a plans, inseamna ca este cel putin la fel de buna ca si cea de la Brazi (OMV - Petrom).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Reiau o informatie postata mai sus: EURO5 este exclusiv din Austria, deci e de calitate.

Petromul insa are doua rafinarii in sud: Arpechim si Petrobrazi. Arpechim este modernizata de curand, deci nu vad de ce ar fi proasta motorina de acolo. Despre Brazi nu stiu ce sa zic: o fi buna, n-o fi buna...

Oricum, o parte din calitatea carburantului este influentata de transportator, care mai face si el un ciubuc...

Caz concret: acum 6-7 ani cand mergeam prin CT faceam rost de benzina ieftina, la jumatate de pret, direct din cisterna. Mecanismul? Simplu: il astepatam pe baiatu' in anumite locuri, aveam la mine 40 l de apa chioara, imi scotea baiatu' din cisterna benzina pe unde stia el si apoi completa la loc nivelul cu apa. Eram zeci de pretendenti la marfa tip furaciune, deci erau sute de litri de apa. Soferul zicea ca la 15 tone nici nu se simte...

Benzinariile serioase au transportatori mai seriosi de regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

concluzia.. esti si tu partas la furt..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Am fost! Acum nu as mai face!

Pe atunci eram amarat, mah! Cu dacia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar inca au ramas multi cei care fac asta. Trist, dar adevarat.

Si te mai miri de ce are apa motorina/benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Rusinos!

Oricum, acum e mai greu sa faca d-astea. De exemplu, la OMV e imposibil sa scoti carburant din cisterna. Nu stiu cum, dar soferul nu prea poate sa scoata si sa inlocuiasca cu apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci terminati sa discutati asa ceva pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si uite asa apare problema ca nu prea conteaza cine fabrica (,) carburantul, ci conteaza cine il transporta, precum si SISTEMUL DE VERIFICARE A CALITATII la statie. adica vorbesc de un sistem de control la nivel de statie de carburant in care fiecare transport adus este verificat pt. a se inscrie in parametri

am inteles ca OMV are asa ceva. fiecare transport primit este testat. dar nu pot sa certific aceasta info incat e "din auzite". despre alte statii... nu stiu ce sa zic

aaa, ba da! pe forumul pejo este unu care baga motorina furata de la LukOil si ne tot intreaba cum poate depista eventualele probleme in functionarea motorului. deci daca apare un caz pe un forum, pot presupune ca mai sunt alte o suta

deci no LukOil for me !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Aia de la OMV stiu sigur verifica si-l rasverifica ce vand. Dau o gramada de bani pe transportatori, maruntisuri legate de depozitare, aditivare... Si astea costa (ca doar se vede in pretul carburantului.:rolleyes:. Personal am auzit numai vorbe bune despre carburantii lor, indiferent de tip.

O nota buna au si MOL (oare si pentru ca OMV AT au o felie consistenta din pachetul de actiuni a MOL HU? :blink: ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu stiu ca OMV verifica atent fiecare cisterna. Am aflat-o acum ceva timp de la un amic, care stia dintr-o sursa sigura (nu spun de unde.. :rolleyes: ) Sincer sa fiu, pana atunci ii credeam hoti pe cei de la OMV.. "maaama, ce preturi au astia! hotii..." Eh, de cand mi s-a povestit cum sta treaba pe la OMV, numai de acolo am bagat. In 2 ani, de cand am carnetul, am facut 15.000km cu dacia - benzina fara pb 95 si 13.500km cu octavia - euro diesel & premium diesel. Si in tot acest timp n-am avut nici cea mai mica problema din cauza combustibilului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-am disecat filtrul de motorina dupa revizia de 15.000 pentru a verifica pe ce fel de carburant am dat banii in acvest rastimp (85% OMV, 15% Mol). filtrul era CURAT , fara urme de impuritati si (cred ca ) fara apa. la baza lui insa, capatase o culoare neagra. de la ce o fi fost oare ?

(daca cineva vrea poze cu un filtru de motorina desfacut, prin care a trecut numa' OMV si MOL in 15.000 km, sa dea de veste)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am facut "autopsie" la filtrul de motorina (capsulat, metalic) si am gasit ca era niste jeg f.f.f.fin cred ca ce numesti tu culoarea aia mai neagra.

Insa am disecat doar filtrele de ultimele 2 "revizii" si primul era mai jegos, al doilea mai putin iar cel pe care il voi diseca acum va fi probabil si mai putin jegos. Vreau insa sa pun filtru de 2 microni care imi va proteja (sper eu) mai bine sistemul de injectie, poate si o pompa de medie presiune electrica pentru prelungirea vietii celei mecanice.

Ideea e ca nu exista motorina perfecta, fara impuritati. D'asta exista filtre si e bine sa ne uitam in ele sa vedem ce motorina cumparam.

Durerea este ca anumite impuritati de exemplu benzina, apa etc. nu prea se vad in filtru (apa poate daca purjezi din cand in cand - dar n-am gasit in filtru niciodata apa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce parere aveti de motorina Euro 4 de la Rompetrol? M-ar tenta sa incerc... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de motorina Euro 4 de la Rompetrol? M-ar tenta sa incerc...  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Eu zic ca merita sa o incerci.

La mine motorul este mai silentios la relanti si mai nervos in trafic.

Am facut cu ea vreo 2000km si pot sa zic ca m-a multumit.

Mie mi-a recomandat-o un tip care lucreaza la Petromidia si care are skoda O1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-o recomandase cineva, dar nu stiu... ma gandeam si la cat de corecti sunt cei de la Rompetrol si la calitatea motorinei pe care o vand. Adica, eu cu OMV-ul n-am avut nici cea mai mica problema. Nu vreau sa trec la Rompetrol si sa am probleme cu masina dupaia.. sa ma trezesc cu cine stie ce minuni prin motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat in seara asta motorina euro4 de la rompetrol si am de zis un singur lucru: Noroc ca n-am bagat multa!!! In 5 luni de mers cu OMV, n-a scos nici un pic de fum masina mea. Eh, in seara asta, ma ingrozeam cand ma uitam in farurile masinilor din spate....

Asadar, sa scap repede de ea si trecem din nou pe Premium Diesel! Nu mai fac experimente... Iar Euro Diesel nu mai bag, ca am vazut ca au bagat si Petromul la furnizori...

Modificat de shkoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omv preia motorina de la rafinaria petromidia.. ( rompetrol ), preia si de la petrom insa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!