Jump to content

VAG in cadere libera ?


soila
 Share

Postare recomandată

@Wug: sant de acord numai cu Honda, Auris am condus ,are un amic al meu caruia ii cam pare rau ca a dat Golful (VAR. 4), eu am trecut pe B6 el pe Auris, de i30 sa fim totusi seriosi, e o masina buna dar mai are treaba pana la GOLF. STIMA

PS:daca ar fi sa renunt la Nemtoaice as merge numai la japonezi, HUDREA le-a descris mai sus cel mai bine(adica petarde in comparatie cu GERMANY), eu nu am avut probleme cu Nemtoaicele mele :vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 308
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SOLAR

    27

  • GABIVVX

    27

  • soila

    23

  • bogmotorsport

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wug, sper ca cu afirmatia "Multi vorbesc numai pe ce au citit, insa putini au condus de fapt." sa nu te referi la mine. Daca totusi eu sunt cel vizat, iti spun ca te inseli amarnic, comparatiile se fac intr-adevar dupa cum se conduce masina, dar in nici un caz Auris si i30 nu sunt peste Golf la modul in care se conduce. Tinuta de drum a Golfului e o referinta in clasa compacta. In plus, Auris e facuta in Turcia, nu o poti configura in nici un fel si e o masina care nu trezeste absolut nici o emotie cand o conduci, e buna sa te duca din punctul A in punctul B.

Nu in ultimul rand, nu cred ca-ti poti alege masina uitandu-te doar la cum se conduce, fara a lua in calcul pretul si dotarile. De altfel te contrazici singur, adaugand "Binenteles in limita bugetului." Pana la urma, daca te uiti la i30 si Auris e clar ca nu-ti poti permite un Golf. (Atentie, nu ma refer la tine, vorbeam la general).

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista masini din grupul VAG care au ca dotare standard bancheta culisabila fata-spate. De exemplu, Touran, Altea, Altea XL. Pana la urma discutia a alunecat spre VAG vs restul producatorilor, fara argumente foarte convingatoare de partea celor care contesta calitatea si fiabilitatea VAG.

Cum nu sunt argumente convingatoare ?!

Passat-ul B6 nu este un argument convingator ?

Avem in familie un Passat B6 combi 1,9 Tdi si spre norocul nostru pana acum nu a trebuit schimbata decat volant; partea proasta a fost ca a picat pe neasteptate si aproape ca a imobilizat masina (fiind plecata cu treaba). Insa datorita motorizarii, mai slabute dar fiabila si faptului ca este Trendline plus cateva optionale, am scapat de alte belele.Masina adusa de afara (nu de samsari), cu istoric verificat si ireprosabil.

Si ex mai sunt.

O chestiune care, cel putin pe mine, ma deranjeaza destul de mult si care este un fel de boala caracteristica Vwag, este distanta mai mare de franare. Franeaza prea lung.

As putea intelege, intr-o anumita masura, atasamentul, entuziasmul tau fata de marca/grup; doar ca este, cel putin, nerealist si te impiedica sa vezi obiectiv alte modele/marci.

Mie, dupa "niste" zeci de ani si destule masini schimbate mi-a trecut. Nu ma mai entuziasmez si nici nu mai marjez la chestiuni (in special gogorite de mkt umflate) cu imagine de marca/brand, sau cum rezultatele cel putin notabile de acum 20-30 de ani sunt folosite si-n prezent pt a atrage clienti,..... si alte sforaieli pompoase.

Cu varsta am devenit mai pragmatic, vreau sa stiu, vad concret si exact ce-mi ofera pt banii mei.

..................

Pana la urma, daca te uiti la i30 si Auris e clar ca nu-ti poti permite un Golf. (Atentie, nu ma refer la tine, vorbeam la general).

Cine se uita la Auris si are bugetul necesar, in mod sigur poate cumpara un Golf in acelasi buget.

Nici eu nu cred ca Hyundai I30 este peste Golf; de fapt nu este nici macar la acelasi nivel, insa este destul de aproape (comparand motorizari si echipari similare, cu + si - la ambele). Am o Kia Cee'd 1,6 cvvti 122cp in curte, la mom achizitiei era ~ echiparea lor de top, astfel ca vorbesc in deplina cunostinta de cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma eu nu trebuie sa conving pe nimeni in afara de mine ca fac cea mai buna alegere. Pentru mine in momentul asta Golf ar fi cea mai buna alegere, desi nu are la baza 100% ratiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, insa daca urcam la clasa medie, parerea mea e ca VAG nu mai sta asa de bine. In primul rand, Passat B7 in momentul de fata mi se pare depasit la f multe capitole de Skoda Superb si Honda Accord. Mazda 6, e destul de aproape. Sincer sa fiu, nici cu un Insignia sau cu un Citroen C5 nu mi-ar fi rusine deloc. Cat despre fiabilitate, Passat si Superb sunt cam la fel, Honda Accord si Mazda 6 sunt mult peste. Bineinteles Opel si Citroen au problemele lor, care nu-s putine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze de off topic, dar pentru mine aceste clasamente sunt agela cu 0. Si asta pentru ca sunt foarte diferite de la o companie la alta (de statistica) si de la o tara la alta. Motiv pentru care creeaza mai mult confuzii. Sper sa nu fie considerata reclama, dar uitati un exemplu care e destul de diferit fata de ce a scris Oaspetele:

http://www.automarke...emti-38734.html

Aceste statistici sunt irelevante pentru ca fiecare dintre noi intelege prin automobil ce vrea el. De-asta avem atatea marci, atatea modele, atatea clase, atatea motorizari, atatea alternative.

In plus daca ar fi sa ne bazam mai mult pe ele eu zic ca din cadrul VAG doar Skoda ar iesi bine, pentru ca defapt e un VW cu un raport calitate/pret/dotari mai bun. Ca sa nu mai zic ca ar fi marci care nu ar mai avea ce sa caute pe piata. dar cu toate astea exista. Si exista chiar si proprietari multumiti. :)

Oricum ma cam amuza statistica din link-ul lui Oaspete: Megane e mai fiabil decat o Corolla, un Jazz, Civic, Mazda 5 sau Focus. Un 407 mai fiabil decat un Mondeo. Hmmm...

Din cate vad VW e cel mai bine cotat dintre marcile nemtesti dupa cele premium. Wich is good. :)

Modificat de LauCalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clasamentul pus de mine se refera la statistica penelor (adica niste defectiuni ce au dus la imobilizarea masinii) pe anul 2011, iar ce ai pus tu e un renumit studiu JD POWER, mai mult decat controversat, care are urmatoarele criterii : atracţia pentru maşina proprie (performanţe, design, confort, opţiuni, tehnologie), calitatea şi fiabilitatea maşinii proprii, costurile de înreţinere (consum, asigurare, costuri de servisare) şi satisfacţia serviciilor oferite de dealer. Ah, in plus, se refera la masinile MAI VECHI de 2 ani.

Ca sa fie clar.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu voi vorbi de fiabilitate sau pret, ci de ceva mai uman.

Oricat de obiectivi am incerca sa parem, nu se poate. In primul rand, fiecare dintre noi are/a avut un model apartinand VAG. Experientele cu masina sau masinile avute sunt cele care fac diferenta, daca au fost probleme, evident ca se va incerca evitarea marcii ( personal am avut experiente foarte proaste cu Audi si m-as reorienta spre bmw/mb cand vine vorba de premium, pur subiectiv, poate ca a fost doar o lamaie de masina).

Al doilea aspect ar fi obisnuinta. Am fost crescut cu diverse modele VAG (Golf2,3, Polo Classic, Passat b5, Passat b5.5, Audi A4, acum Golf 6) si imi place stilul mai sobru, mai legat pe care il abordeaza atat vag cat si ceilalti fabricanti germani. Sunt destui care au avut masini mai revolutionare, inovatoare cand vine vorba de interior (Citroen C4 cu display-ul vitezei pe centru, cu centrul volanului care nu se invarte, Honda Civic cu ceasurile ei de bord electronice) si s-au obisnuit cu acest stil. Poate sunt la fel de multi adepti ai cutiei CVT(mai mult folosita la masinile asiatice, putin la VAG- multitronic) cum sunt ai DSG-ului.

In definitiv e vorba de preferintele fiecaruia, cum vrea sa arate masina, sa se comporte, gradul de confort.

Sunt unele masinii notorii pentru lipsa de fiabilitate si devalorizarea rapida (ex.: Alfa Romeo), dar care arata extraordinar de bine. Pentru cine vrea cu adevarat frumusete mai presus de orice va alege Alfa, indiferent de anumite dezavantaje.

S-a ajuns la o uniformizare, in care avantajele unui producator fata de altul sunt mici sau sunt rapid contracarate prin alte mijloace.

One last thing, Puterea brand-ului vinde ! Cand vine vorba de industria constructoare de masini e mai greu sa ajungi in top decat sa te mentii. Vezi cazul Golf-ului, care a imbunatatit constant, mici detalii, fara a aduce ceva extraordinar.

Modificat de George Mihail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paul, esti 100% sigur pe ce spui ??

http://www.kfzticker...statistik-2011/

e pe germana, dar e un clasament, asa ca te descurci.

:)

Hahaha! Eu cand am pus (cam aceleasi) statistici ADAC, multi mi-au sarit in cap (vezi http://vwforum.ro/topic/82345-vag-in-cadere-libera/page__st__20)

La ora actuala B7 si Golf VI sunt singurele masini pe care le-as cumpara, fiecare e mult peste ce ofera alte marci. De pilda in Germania se vorbeste despre masinile compacte ca despre "Golf-Klasse". Eu mi-am luat Corolla cand era peste Golf (4). Acum n-as mai lua Auris nici batut. Chiar mi-au spus la un service Toyota ca Corolla a incheiat era masinilor fiabile de la ei. De aia nu se mai cheama acum Corolla, ci Auris, ca sa nu confunde masinile bune cu alea noi ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am fost la reprezentanta la VW si Skoda....Am fost special pentru Polo 6R si Skoda Fabia 2 FL...Chiar daca multi spun ca este urata Skoda Fabia ceea ce am sustinut si eu de la inceput, acum insa a inceput sa-mi placa.

Ma asteptam foarte mult la Polo sa fie de o calitate superioara asa cum se vorbeste prin revistele de teste insa mie mi-a lasat un gust amar...Se poate ca pe unii sa nu-i deranjeze vopseaua de pe interiorul capotei(de fapt a spatiului cu motorul) sa fie doar intr-o vopsea aruncata in scarba si sa nu fie metalica,lucioasa,vopsita exact ca exteriorul masinii...de jur imprejurul oalelor de la amortizoare un chit aruncat parca cu "mistria",sistemul de inchidere al capotei facut dintr-un aliaj care mie unul nu-mi inspira deloc o fiabilitate in timp,portbagajul cu roata de rezerva era doar in sprit chit...Singurul lucru ce-ti da impresia de o masina de "lux" este botul un pic "furios" si insertiile de crom de pe gurile de aerisire etc....Ca sa nu mai zic ca agata in draci cutia cand schimbam vitezele pe loc,ba chiar nu intra in viteza si trebuia readusa la punctul "mort" pentru a incerca din nou.La Skoda in schimb a intrat extraordinar de bine...

Am mai observat diferite defecte ceea ce m-a facut sa si plec repede de acolo deoarece la o masina la banii aia nu ma asteptam...

Chederul de la sofer de jur imprejurul geamului era iesit cam o palma de pe bordura usii...Se vede ca a fost pus stramb din fabrica pentru ca pe exterior statea acceptabil,spuma dintre aripa si lonjeron care se vede daca stai in masina si te uiti intre usa si aripa...Acolo se va strange mizerie si umezeala si dupaia te miri de ce iese rugina...

Eu in spate nici nu incap si stau cu capul pe plafon pe lateral la 1.87 si stau foarte rau ceea ce in skoda se sta foarte lejer in spate avand inca o palma pana sa ating plafonul si la fel si intre scaun si genunchi...

Singurul lucru ce mi-a placut la Polo a fost pozitia la volan in rest iti pune un material mai moale pe bord ce-ti da impresia de calitate si cateva beculete dar pe partea cealalta dupa parerea mea iti ia foarte mult din calitate si prea multi bani pentru ceea ce ofera...

Nu vreau sa-i jignesc pe cei cu Polo insa se vede rabatul de calitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abea astept sa vina noul Beetle in Romania. Promit sa urc si in modelele VAG de la SAB si in ele ale concurentei. In ultimul timp s-a facut mare caz despre calitatea VW. Si cum mereu mi-au placut analizele automobilelor voi incerca sa fiu cat mai atent. Impresiile vor fi aici. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paul, esti 100% sigur pe ce spui ??

http://www.kfzticker...statistik-2011/

e pe germana, dar e un clasament, asa ca te descurci.

:)

Hahaha! Eu cand am pus (cam aceleasi) statistici ADAC, multi mi-au sarit in cap (vezi http://vwforum.vwfor...ra/page__st__20)

La ora actuala B7 si Golf VI sunt singurele masini pe care le-as cumpara, fiecare e mult peste ce ofera alte marci. De pilda in Germania se vorbeste despre masinile compacte ca despre "Golf-Klasse". Eu mi-am luat Corolla cand era peste Golf (4). Acum n-as mai lua Auris nici batut. Chiar mi-au spus la un service Toyota ca Corolla a incheiat era masinilor fiabile de la ei. De aia nu se mai cheama acum Corolla, ci Auris, ca sa nu confunde masinile bune cu alea noi ;)

Eu nu cunosc Corolla aia care era mai buna ca Golful 4. Daca te referi ca la Corolla nu au cazut geamurile in portiera, da, din punctul ala de vedere, Corolla respectiva era peste Golf 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@LauCalin

Si eu am auzit pe foarte multi plangandu-se in general de calitatea si fiabilitatea masinilor VW...Pe afara toate arata bine si nu prea ai cum sa-ti dai seama de calitate fiind vopsite si stralucitoare, insa pe interior se poate vedea diferenta la unele detalii care cel putin pentru mine conteaza...Este clar ca nu se mai fac masini sa dureze ca cele din anii precedenti...parca cu cat se inainteaza in "modele" cu atat devin mai nefiabile...

Cum am spus in postul meu anterior am avut o mare dezamagire in ceea ce priveste noul model Polo...La restul nici nu m-am uitat pt ca nu ma interesau, eu venind pentru Polo

In schimb la Fabia mi-a placut mai mult cum era lucrata chiar daca este mai din "topor" plafonul cu care m-am obisnuit si chiar a inceput sa-mi placa fata de cele "clasice"...Compartimentul motor era lucrat foarte bine si vopsit ca pe exterior si oalele de amortizoare aratau foarte bine,fara chitul acela urat aruncat...Vopsita calumea pe interior...Singura diferenta mi s-a parut la buretii scaunelor pe lateral care la skoda erau mai moi insa era vorba de o editie entry level cu cateva dotari iar la polo era confortline.In mare nu am observat niciun defect sau vreun lucru care sa nu placa "ochiului" insa la Polo cum am deshis usa la soferului,capota,hayonul, am inceput sa observ anumite lucruri...

In concluzie skoda ofera cam aceleasi doatari si parerea mea "o mai mica mare atentie la detalii" cu bani mai putini dar un nume mai putin important fata de VW.Tinand cont ca sunt sub aceeasi aripa cei de la skoda mie personal mi se pare o afacere mai buna...

Modificat de bogmotorsport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva spunea de distanta de franare la VAG; eu cu B6 cu suspensii sport si Continental Sportcontact2 consider ca franele sunt unul din punctele forte ale masinii. Am 100k cu placutele TRW din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Taierile de costuri vor fi din ce in ce mai intalnite la toti producatorii. Nici Mercedes nu mai e ce a fost, parca recent a anuntat CEO-ul lor ca isi vor taia serios marjele de profit ca sa readuca marca la nivelul de alta data. Daca CEO-ul VW a ajuns sa mearga personal la standul Hyundai de la Frankfurt inseamna ca aia mici cu ochii oblici au inceput sa se ridice din ce in ce mai mult :lol:

http://www.thetruthaboutcars.com/2011/09/volkswagens_winterkorn_rattled_by_non_rattling_hyundai_i30_this_could_cost_careers-html/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia de la Mercedes au de unde sa taie din profit...anul trecut au iesit cu profit foarte mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai ca la Honda nu parea asa ingrijorat :lol: oricum f funny. BMW nu stie, noi nu stim, cum naiba au reusit astia? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuvantul socializare va spune ceva?

Ca in halele VAG e plin de masini de la concurenta pentru studiu amanuntit.

Nu vad nimic rau in a te informa in legatura cu realizarile concurentei, pentru a putea oferi intotdeauna putin mai mult.

Diminuarea costurilor de productie nu inseamna neaparat rabat de la calitate. Un manager cu talent gaseste o suta de alte costuri colaterale care pot fi reduse fara sa afecteze calitativ produsul finit.

Asa cum unii considera A3-ul perdant in lupta cu Golful, altii considera ca Hyundai este alegerea mai buna in fata Golfului, deci Hyundai este mai bun decat A3-ul.

Pentru unii nu este important sau nu-si permit dotarea masinii cu aer conditionat, altora li se pare important ca sezutul scaunului sa fie putin mai lung si mai profilat, iar altii cred ca finisarea Loganului este etalonul industriei auto.

Daca ar fi sa cumparam masinile doar pe baza recomandarilor revistelor/studiilor de specialitate ar presupune ramanerea pe piata a 2-3 marci. Realitatea este insa cea care se vede, o multitudine de marci/modele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

of ..daca si HY o sa fie in secolul asta mai bun decat Audi..eu dau foc la masina si rup bicicleta in 2-a si fac gambele cat a lui Roberto Carlos si joc lejer la Real Madrid. :lol: .Cred ca e vorba doar de pret ..in fond.Din punctul meu de vedere trebuie sa fi nebun sa alegi un hy in detrimentul A3..pe care personal o consider o masina extrem de reusita.@Tilu..nu am facut un comentariu ce ce ai postat tu..ci doar a fost o parere personala despre diferenta hy-a3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La varsta pe care o vei avea la sfarsitul secolului, apreciez optimismul tau, s-ar putea sa nu-ti mai fie de folos gambele lui RC. :icon_cheesygrin:

Momentan se pare ca lumea isi recalibreaza etaloanele in ceea ce priveste nevoile, a se citi ca alegem mai mult cu portofelul(unii ar spune cu capu :banghead: l decat cu inima. Si de aici rezulta ca vor avea castig de cauza produsele mai ieftine in detrimentul celor scumpe, cu toate neajunsurile care deriva din aceasta "filozofie".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact..asta am incercat sa subliniez si eu..cred ca diferenta de bani hy-a3 este de peste 10.000euro.In mod cert ...daca hy vinde 10.000unitati pe an si A3 doar 5000,nu inseamna ca prima e mai buna.

am spus bine 10.000euro..a3 2010 12.tsi sh pe mobile 21850euro si hy i30 1.4 2011 sh pe mobile 10500euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva spunea de distanta de franare la VAG; eu cu B6 cu suspensii sport si Continental Sportcontact2 consider ca franele sunt unul din punctele forte ale masinii. Am 100k cu placutele TRW din fabrica.

Eu spuneam de distanta mare de franare la Vwag, dar nu sunt singurul care a sesizat acest aspect.

Daca tu ai facut 100k km cu un set de placute de frana, asta inseamna ca nu prea ai solicitat franele, ai mers mai mult (spre exclusiv) extraurban, etc. ; ceea ce nu este un lucru negativ. Dar asta-i doar ex. tau si este cam f rar. :)

CEO-ul Vw stia f bine cum se prezinta masinile concurentei (poate mai putin modele ce abia se lansau, ex. noua generatie de Civic), precum orice alt constructor au, in hale ferite de indiscretii, diverse modele de interes, desfacute pana la ultimul surub. Asta nu-i o practica noua, ci una cu state vechi.

In niciun caz nu a vrut sa arate vreun lucru pozitiv despre modele vizitate, ci mai mult a vrut sa sublinieze (in unele cazuri prea teatral, dar intr-o maniera ieftina, vezi situatia cu ruleta la Hyundai) unele minusuri ale modelelor respective.

Ceea ce m-a surprins pe mine a fost faptul ca toata sarada asta a lui Martin a fost prea pe fata si cam fara precedent; pt ca sub nicio forma nu a fost vb de o vizita, mai mult sau mai putin, de curtoazie. Este f posibil sa le fi intrat morcovul bine de tot si atunci contraataca (si) prin astfel de metode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte de acord... :icon_thumleft:

Daca voia intr-adevar sa studieze concurenta o putea face in discretie si secret total .E mascarada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!