Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Total de acord!

Nu stiu cine ar putea sa ia o masina noua ca apoi sa inceapa sa o desfaca si sa schimbe una-alta la ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma refeream sa cumparati bolero de pe okazii pentru o2 ci faceam comparatie cat de multe sunt acuma de vanzare si intr-un an cu siguranta vor si pentru o3. Nu-i mare lucru de scos si bagat un bolero . Odata scos mufele se potrivesc fara sa fie nevoie de nici o modificare. Eu voi vrea cat de curand sa imi vand bolero si sa iau colmbus de pe okazii cu 500 eu. Crezi ca eram nebun sa dau 2000 eu pe un columbus nou? In schimb sa montezi senzori parcare spate originali e mult mult mai complicat.

Era un sfat si o concluzie la care am ajuns eu si daca imi spunea si mie care e schema cu bolero nu dadeam 500 eu pe el ci puneam altceva.la fel cu xenonul. Uitati-va pe okazii sau alte situri faruri noi cu modul xenon si cornering a xenonului la 800 ron ambele.

P.s rave , masina nu-i bibelou in stilul asta numai descult intru intr-o masina noua ca sa n-o murdaresc, ca doar e noua

Modificat de alexxb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alexxb uiti ca la noul Bolero, magazia de cd si cititorul de SD sunt in torpedou ... Practic nu mai e ca la O2 cand scoteai Stream si bagai Bolero in loc...

Si sunt convins ca nici peste 2 ani nu o sa gasesti Bolero sh de Octavia 3 cu tot cu magazie de CD din torpedou...

La O2, model vechi de 9 ani ai sanse mari sa gasesti orice pe ocazii...

Cum tu nu te descalti cand te sui in masina ??? :))

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.s rave , masina nu-i bibelou in stilul asta numai descult intru intr-o masina noua ca sa n-o murdaresc, ca doar e noua

 

Daca mi-ai citi topicul ai descoperi ironia cuvintelor mele... 

sunt convins ca nici peste 2 ani nu o sa gasesti Bolero sh de Octavia 3 cu tot cu magazie de CD din torpedou...

O sa se schimbe la fel de usor. Doar ca in loc sa schimbi player-ul, schimbi si unitatea de CD / SD din torpedo...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tavita de porbagaj reverisibila (cauciuc/texti) mi se pare Not So Clever.

 

Pentru ca la spalatorie nu se poate baga apa cu presiune peste ca se uda partea textila si se cam impute treaba daca o pui asa in masina.

Pe cand din cauciuc se spala, se sterge si e gata.

 

 

La fel de Not So Clever e racleta de la buson de pe Rapid, ca nu se poate inchide usita de la buson aia asa ca ramai fara racleta imediat ce afla baietii de smecherie.

 

Noroc ca pe O3 e inchisa usa de la buson :D

Doar ca racleta  e misto verde fosforecent, cu lupa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate special nu se inchide la Rapid.. Astfel daca un locatar de la bloc isi ia Rapid, ceilalti vecini pot sa o foloseasca si apoi sa o puna la loc :)) Simply Clever

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usita de la buson se blocheaza odata cu usile, atat in mers - daca e activata functia - cat si cand inchizi masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alt test:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.469966713072672.1073741959.335916796477665&type=1
 
Tare concluzia:
"Momentan, pe piață nu există mașină de familie mai bună decât noua Octavia.

Există doar o mașină mai bună dinamic care chiar dacă este mai scumpă îți oferă mai multă emoție - noul Golf.

Ce alegeți, deci? Emoție și mai multă tehnologie sau spațiu uriaș împachetat mai bine ca niciodată?"

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oau 10 in oras, dupa mine e mult - diesel`ul a redevenit interesant pentru mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi vorbim de un motor turbo de 140 de cai... Nici 2.0 TDI nu consuma mult mai putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi vorbim de un motor turbo de 140 de cai... Nici 2.0 TDI nu consuma mult mai putin...

 

Ma gandesc la un 8 , 7 si ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.000 Km lunar 2 litri / 100 Km diferenta la consum inseamna 20 de litri de benzina, adica 120 de lei.

Merita sa dai 2-3.000 de euro mai mult pe masina pentru un milion in plus pe luna? Milion care oricum se regaseste in rata de leasing, din cauza pretului crescut al masinii...

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare concluzia:

"Momentan, pe piață nu există mașină de familie mai bună decât noua Octavia.

Există doar o mașină mai bună dinamic care chiar dacă este mai scumpă îți oferă mai multă emoție - noul Golf.

Ce alegeți, deci? Emoție și mai multă tehnologie sau spațiu uriaș împachetat mai bine ca niciodată?"

 

da, tare..... marketing-ul.

 

E frumoasa - din cate se vede - a testat una echipata (sa vedem daca era cheala, tot asa o prezenta), vedem cum se comporta - totusi, sa fim realisti - exista si alte marci in afara de VAG....

 

deja sa zici ca e cea mai buna, la o masina abia scoasa pe piata.... suna a cascaval mult incasat.

 

In rest - numai de bine despre noul model - design frumos, a crescut la dimensiuni - e altceva.

 

In privinta motoarelor - benzina vs. diesel

 

 

Acum, diesel e mai zgomotos, dar mai putin gurmand - in functie de stilul de mers, ruta, aglomeratie - dieselul poate sa fie si sub 7 in oras - si vb de al meu Passat, Variant.... CR

 

sunt avantaje si dezavantaje la ambele motorizari - nu e vb strict de consum.

 

sigur - unul dintre avantajele benzinarului, este pretul de achizitie scazut. Fiabilitatea - om vedea....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E buna ce sa mai fim carcotasi, ca doar suntem pe forum VAG, e mai buna decat Ford, coreenele, frantuzoaicele samd .. competitorul in momentul de fata este G7, la intervalul de pret 17-20 mii eur .. pentru ca pe intervalul 20-25 mii eur G7 iese in fata .. parerea mea:

 

1) daca ai buget 17-20miiEUR

    a) O3 - 1.2tsi super bine echipat, 1.4tsi bine echipat sau 1.6tdi mai putin bine echipat .. poate intra si 2.0tdi Ambition tras de par (remat, reducere dealer samd)

    b) G7 - 1.2tsi bine echipat / 1.4tsi/122 mai putin echipat / 1.6 tdi slab echipat - e perfect ok daca nu ai nevoie de portbagajul imens sa iei un G7 mai ieftin

 

2) daca ai buget 20-25miiEUR

   a) G7 - toate motorizarile, mai putin GTI/GTD - poti alege 1.4tsi/122 super de super echipat, 1.4tsi/122/DSG super echipat (cazul meu), 1.4tsi/140 super echipat, 1.4tsi/140/DSG bine echipat, 2.0tdi bine echipat sau 2.0DSG slab echipat

   b) O3 - 1.8tsi/DSG super echipat, 2.0tdi bine echipat (dar eu cred ca majoritatea cumparatorilor de Skoda se vor limita sub 20miiEUR)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FLORIN

Exista si alte marci in afara de VAG, Skoda, dar sunt oare mai bune sau mai ieftine?

In Romania piata a dovedit ca nu in ultimii ani...

Fiat, Alfa, Lancia nu mai ofera masini mari... Piata le dat sah mat in ultimii ani.

Renault are o oferta jenanta in segmentul compact/mediu

PSA este scump si fara o fiabilitate dovedita... As vrea sa aud de un Peugeot din ultimii ani ca exemplu de fiabilitate...

Ford mi se par desenate ne-ergonomic si finisate neglijent

BMW, Mercedes sunt mai faine dar intra in alt segment

Singurele aspirante sunt KIA si Hyunday dar au motoare aspirate pe benzina de toata jena si posibilitati limitate de configurare, lipsa xenon oem etc

Eu chiar ma gandesc la o masina mai buna la 15-22000 EUR si nu gasesc...

Poate imi dai niste idei.

GOLF ar fi frumos dar e compacta pur-sange si nu am loc :(

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suntem pe forum VAG, asta nu inseamna sa ne pacalim singuri....

 

cea mai buna ca ce ? in afara de pret, nu stim nimic ... poti spune dupa cativa ani, acest lucru.

 

Sunt si masini germane si masini japoneze.... asa ca, mergem inainte - ma enerveaza doar fraza - cea mai buna masina de familie de pe piata.... suna ca reclama tigaia minune care muta munti....

 

In rest nu am zis nimic de rau - ci doar se exagereaza cu reglama - deh, oricum Romania cred ca este una dintre putinele tari unde masinile se achita intergral ori nu, dar inainte de a face vreun test cu ea .....

 

L.E. - da, asa trebuia sa formuleze - din punct de vedere al avantajelor, echiparii si al pretului samd... e cu totul altceva - sa spui direct ca e cea mai buna, inseamna ca nu ai mers cu un Audi, BMW, Honda sau Toyota pana acum.

 

P.S - si Jetta are un pret bun.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi forumisti,

 

Vin si eu cu o mica completare pentru ca am testat tripletii platformei MQB Octavia 3, Golf si Leon (si am stat si intr-un Audi A3) - inaintea deciziei de a achizitiona un G7.

 

Octavia este o oferta foarte buna pentru cei care au nevoie de spatiu / de "multa masina". Conceptul Octaviei e simplu si ramane nealterat cu ocazia lansarii noii generatii: va oferim o limuzina sedan la pretul unei compacte si aveti si liftback pentru a pastra practicalitatea unei compacte.

 

Octavia are publicul ei tinta bine stabilit asa cum Golf este produsul de mainstream si nucleul gamei, Leon este oferta orientata preponderent catre tineri care cauta ceva mai accesibil si cu o tusa sport iar Audi A3 este oferta premium.

 

Masina este intr-adevar spectaculoasa la capitolul spatiu si mi se pare foarte ok finisata. E clar faptul ca materialele cele mai bune s-au pastrat pentru Golf, dar si asa eu vad Octavia 3 ca o masina care iti inspira calitate chiar daca nu te entuziasmeaza astfel incat sa te "dea pe spate". Vorbim totusi de o Skoda Octavia...

 

Asa cum am spus si in topicul Golf VII, comparatiile de tipul "pai la banii aia iti iei Mercedes E-Classe SH sau un Passat slab dotat" sunt inutile si nu au niciun rost. Un om care isi configureaza masina decent se poate incadra in 18 K EUR. Cine doreste mai mult si isi garniseste masina cu optiuni, face pana la urma o alegere voluntara si documentata. Acestea fiind zise, mi-e greu sa gasesc ceva similar ca oferta de spatiu si motorizari moderne in banii astia - in clasa berlinelor mari pretul e clar mai ridicat,

 

Singurul repros pe care i-l pot face acestei masini este faptul ca, din anumite unghiuri, aduce PREA mult cu Rapid. Identitatea de marca trebuie bine definita insa parca designerul sef Jozef Kaban a "clonat" un pic prea mult din elementele Rapidului pe Octavia III si de la departare zau ca stai un pic in cumpana pentru a le deosebi. Desigur designul este intotdeauna un factor subiectiv si cine cauta o masina spatioasa pentru o familie medie spre mare care pleaca des in concediu cu masina si are nevoie de confort si portbagaj mare nu prea se uita la design.

 

Eu sunt convins ca Octavia III se va vinde excelent in continuare pentru ca are un profil foarte cautat de cumparatorul roman de masini (fidel "sedanului" si portbagajului in forma lui "originala"). Cota de piata ii va fi poate un pic diminuata de implementarea timbrului de mediu care a descurajat anumiti cumparatori si i-a pus in situatia de a-si amana achizitia si foarte putin de noul Golf care este mai practic si spatios ca niciodata si isi pastreaza mai bine valoarea la revanzare.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate ala cu articolul Octavia 3 se bate cu Jetta, ce nu spune e ca i-o trage cu 5-0 la pauza :) . Din punctul meu de vedere, Jetta VI e cel mai nereusit model al VW, sufera clar de taieri de costuri samd, iar O3 seamana cu Rapid cum seamana si Passat cu Jetta. Asa ca aia e .. pana si A5 sportback aduce a A7 sportback.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin D. : bine scris ! Rational si matur postul tau, cam aceleasi concluzii le am si eu. 

 

De Leon ce impresii ai ? Personal nu am luat contact cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 75NOR - dupa testul cu Leon am impresii foarte bune si daca daca nu obtineam un pret bun la Golf VII (care mi-a ramas in suflet ca prima optiune) l-as fi achizitionat. Am postat impresiile dupa test drive in topicul Seat Leon 2013 daca doresti impresii mai pe larg. Ca o impresie usor subiectiva, desi Leonul a evoluat mult la calitatea interiorului, finisarea Octaviei III mi s-a clar parut superioara (compar Leon Style cu Octavia III Elegance) de latura practica nici nu mai vorbim...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Eu nu sunt lamurit daca este disponibil Front Assistant/auto braking.

In prezentarile de pe skoda.ro nu apare (sau poate nu am vazut eu) insa pe siteuri externe acest sistem apare.

 

S-a interesant cineva despre sistemul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, deci cei 7.5 litri consumati de 1.4 TSi  in oras din Ziarul Financiar chiar sunt poveste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7.5 medie poate. 

6 extra urban

10 urban

 

Cam asa ar trebui sa consume 1.4 de 140. Totusi aici vorbim de Bucuresti, in orase cu un trafic mai normal ar trebui sa consume mai decent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul este cat se obtine real in teste nu cat ar trebui sa consume. Pana acum am vazut 2 drive teste ambele in Bucuresti cu 1.8TSI 8.8L/100km in weekend si 1.4TSI 7.5L/100km in oras si cu o medie 6.4L/100km (100km in oras si 200km in afara). O sa vina si viitorii posesori de Octavia 3 cu aceste motoare sa ne povesteasca despre consumurile lor. Pana una alta tehnologia noua isi spune cuvantul si consumurile sunt sensibil mai bune decat vechea generatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine in carte scrie asa: motor 2.0l/103 kw TDI CR -E5= 4.0 L extraurban ; 6.1L urban(nu ma pot abtine   :icon_geek: :)) :grrrrrr: ); combinat=4.8 L.

Si real  acum: urban cald afara=7-8 L(mai mult 8), rece afara (ger) 10-12 L; extraurban=5.8-6.5 L (indiferente de vreme)

Cam astea sunt consumurile reale.

Ideea e cam asa: la motorina 1,5-2 litri in plus, la benzina cam 3.

Mai am si un Ford Fiesta 1.2 mpi =82 cp si stiu ce vorbesc. Rave, am senzatia ca e adevarat ce spui, dar mai pune un pic ...unele teste (alea mai critice ) spun adevarul, celelalte...sunt...reclama.

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!