Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Tip motor BKP 2.0 TDI PD. Cu PDF sau fara mai putin conteaza.

Codul injectorului cu pricina 03G130073D.

Dupa cum spune @Mama Omide, dupa luna martie 2008... alta viata.

Sa auzim numai de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre motorul BMP 2.0 TDI 140 CP din 2005 ce se stie? ( legat de injectoare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu la modelele din 2007 incoace s-au schimbat modelul injectoarelor si pompa de motorina. Si oricum, si daca sunt vechile injectoare, atunci de ce nu mai sunt probleme? Inseamna ca totul pleca de la pompa de motorina, cum mi-au zis baietii de la service.

Acum o sapt mi-am facut ITP la reprezentanta si am vb cu domnul de acolo, si mi-a spus ca modelele 2005-2006 sunt dezastru. Pe langa pompa de motorina si injectoare, stau f prost si la partea electrica. Spunandu-i ca vreau G6 GTI mi-a dat un sfat prietenesc, daca o vreau fara bube sa astept aprox 2 ani de cand apare. Sa speram ca pe sf ;lui 2010 sa nu mai fie probleme :) (chiar daca momentan nu se plange nimeni de nimic :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 2.0 TDI 2006 noiembrie.Septembrie 2008 masina se opreste subit in trafic-se schimba injector nr.1 si pompa motorina.Ianuarie 2009 aceleeasi simptome -tractare service se schimba injector nr.2. Iunie2009-ghinion sau nu stiu ce-faza se repeta. Refac si eu traseul-ajung, din nou, in acelasi service.Se constata ca de vina ar fi injectorul cu nr.4 -le spun sa-l schimbe ,ei vin cu varianta de al schimba si pe cel cu nr.3 . In speranta ca nu-i voi mai vedea la fata foarte curand sunt de acord-ma gandeam ca am terminat cu surprizele si cu prietenia cu cei de la platformele de transport(bineinteles ca tot de la service),dar nu era totul. Merg sa ridic masina din service achit #consumatia#-4600 ron,ma uit pe factura si raman uimit ,mi-au fost inlocuite urmatoarele - injectorul nr.4 si injectorul nr.%1% .Dupa minute de balbe ale unui consilier de service , refuz sa ridic masina si

acum astept cu nerabdare intalnirea cu directorul de service ,luni 06/07/2009.Mentionez ca masina are 48000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

care sunt valorile normale care trebuie sa apara pe injectoare in VAG-COM? intre -1,4 si + 1,4 ?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu intre -2 si +2.

L.E. Sorry, valorile de mai sus sunt cele maxime admise.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

care sunt valorile normale care trebuie sa apara pe injectoare in VAG-COM? intre -1,4 si + 1,4 ?

mersi

Exact -2 si +2 sunt valorile maxime admise, asa cum spune @pronet dar aceste valori reprezinta cantitatea de combustibil injectata fata de injectorul 3, luat drept etalon de ECU (nu cunosc prea bine fenomenul si as ruga un pe cineva care se pricepe sa ne lamureasca).

Parerea mea este ca la varsta masinilor pe care le detinem nu ar trebui sa ne facem griji din pricina valorilor date de VagCom si mai degraga din pricina partii electrice a injectorului care nici nu da semne de boala. Citeste postul 127 si sa nu crezi ca este o intamplare, asa am patit si eu doar ca la interval de 10-12 ore.

Concluzii: (ale mele binenteles)

- in situatia de fata valorile date de VagCom nu prea ma intereseaza;

- nu poti sti cand te loveste ghinionol, pe unii in parcare pe altii...

Sa auzim numai de bine.

Modificat de Ottoflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt cei care au probleme ar fi interesant daca ar posta si unde este fabricata masina lor si daca au cumparat-o de aici sau nu . Din mai multe posturi citite referitor la alte probleme acestea apareau la masinile fabricate in alta parte decat Germania .

Eu am ajuns la 110mii km motor BKP cu mult blamatele injectoare Siemens . Nu am schimbat decat pompa de motorina . In rest masina merge absolut perfect .

In afara de consumabile si pompa nu am schimbat nici macar un surub . Sper sa o tina tot asa . Masina este fabricata in Germania si cumparata de acolo.

Modificat de iuly1209
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Sunt un pic off topic, dar as vrea sa stiu daca ati auzit sa pice injectoarele si la motoarele de 3.0 Tdi cum am eu. Ms anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt cei care au probleme ar fi interesant daca ar posta si unde este fabricata masina lor si daca au cumparat-o de aici sau nu . Din mai multe posturi citite referitor la alte probleme acestea apareau la masinile fabricate in alta parte decat Germania .

Eu am ajuns la 110mii km motor BKP cu mult blamatele injectoare Siemens . Nu am schimbat decat pompa de motorina . In rest masina merge absolut perfect .

In afara de consumabile si pompa nu am schimbat nici macar un surub . Sper sa o tina tot asa . Masina este fabricata in Germania si cumparata de acolo.

MOSEL (GERMANY) !

Cumparata din Franta.

Eu am schimbat un injector. Dupa cum aratau cele de pe masina se pare ca au mai fost schimbate 2 in Franta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea (ca sa nu zic TOATE) Passaturile fabricate pana in 2008 (adica alea cu belele) sunt fabricate in Germania la Mosel (verificati P-ul din VIN-ul masinii).

Asa ca..nu tine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie specificat ca motoarele 2.0 TDI fabricate la Mosel (Germania) sunt cele mai afectate :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca doar motoarele 2.0 sunt cu probleme? Am 1.9TDI 2006, ar trebui sa ma astept la probleme?? asta e seria masinii...daca stie cineva ma poate ajuta sa aflu unde e fabricata? Prin carte nu am gasit nimic.post-10346-1247204591_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P-ul imediat dupa cifra 6 indica clar ca masina ta e facuta Mosel :)

Dar daca vrei si mai detaliat:

WVWZZZ = standard

3C = modelul masinii (Passat 3C)

Z6 = anul fabricatie (6 = 2006)

P = uzina unde a fost fabricata (P = Mosel - Germany)

092735 = seria masinii

Si ce mai vad eu pe acolo, e codul motorului BKC

Tancul meu, tot 1.9 TDI e, tot BKC e codul motorului, tot la Mosel e fabricat, iar momentan toate bune, nimic grav :D (bat in lemn, suflu' si in iaurt sa ramana asa)

Injectoarele "scuipa" bine motorina ca am ceva logo-urii facute, cei drept la relanti si nu mi-a depasit valorile +2 sau -2 :blink:

O sa fac si niste logo-uri in mers sa vedem cum sta situatia si acolo :)

:D safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.9 nu am auzit sa fie probleme... chiar la nimeni ..., dar las ca au astia cu motorul de 2.0 probleme incat le acopera si pe 1.9 :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Veste proasta..1,9 au belele cu turbinele...

adica media e tot cam pe acolo, dar la numar de tractari 2.0 tin steagu sus..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca doar motoarele 2.0 sunt cu probleme? Am 1.9TDI 2006, ar trebui sa ma astept la probleme?? asta e seria masinii...daca stie cineva ma poate ajuta sa aflu unde e fabricata? Prin carte nu am gasit nimic.post-10346-1247204591_thumb.jpg

Nu te agita, masina ta e facuta la Mosel si pentru romania dar ai motor BKC cu injectoare bosch care sunt ok

LE : Turbina pe BKC, BXE e "KKK", iar pe BKP e GARETT. Poate ca Garett e totusi ..Garett

post-15891-1247226150_thumb.jpg

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te agita, masina ta e facuta la Mosel si pentru romania dar ai motor BKC cu injectoare bosch care sunt ok

LE : Turbina pe BKC, BXE e "KKK", iar pe BKP e GARETT. Poate ca Garett e totusi ..Garett

De unde ai scos poza cu identificarea masinii?

Era un site pe care l-a dat cineva mai demult pe forum, dar care nu mai merge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si motoarele BMR 2.0 /170HP ? Au probleme cu injectoarele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele sunt acelasi tipar ca la BKP(cu probleme) , probabil tot siemens, dar nu am auzit sa fie cu probleme.

LE :

1. BMA-100kw, BKP-103kw au inj identice codul : 03G 130 073 D

2. BMR-125kw, BUZ-120kw au inj identice codul : 03G 130 073 M

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele trecute am fost la reprezentanta sa ma uit la G6 GTI si cu ocazia asta i-am mai intrebat in legatua cu problema injectoarelor si pompei de motorina. Mi-a spus in felul urmator: incepand cu 2007 pompele de motorina au fost schimbate si la fel si pompele de apa care nu erau compatibile cu injectoarele la semnal si de aceea se ardeau. Acum eu nu stiu ce sa mai cred si pe cine. Cert este un lucru, eu pana in momentul de fata nu am auzit pe nimeni sa se mai planga de injectoare cazute dupa 2007 incoace, toate aceste probleme fiind remarcate in perioada 2005-2006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incepand cu 2007 pompele de motorina au fost schimbate si la fel si pompele de apa care nu erau compatibile cu injectoarele la semnal si de aceea se ardeau.

-ca o vina pt injectoare arse mai nou este si pompa de apa ?

-se adauga la : cablaj, suruburi,pompa de apa......

-ce sa inteleg : pana la urma urmei injectoarele sunt super bune , numai cablajul e varza, suruburile cred ca de acolo e buba :D) ( sa fim seriosi )...eu cred ca devina e volanul sigur volanul e buba cea mare ..... nu mai cred nimic din ce spun cei de la reprezentanta.... cred ca incearca sa ascunda din problema care oricum e cunoscuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am achizitionat de curand un passta 2.0 140 CP BKP , am citi tot topicul si acum stau si ma gandesc : chiar trebuie sa ma astept sa ii pice injectoarele ?

Masina are 87.000 km reali - cumparata de la porsche in iulie 2006 .

Ceea ce stiue este ca o problema tipica a fost remediata (pomapa motorina - a fost schimbata in garantie )

Este cineva care a trecut de 120.000 km fara sa ii pice vreun injector ? (ma refer aici la cele cunoscute cu aceasta problma an pana in 2007-2008 )

Un injector a fost schimbat la 66.000 km , nu s-a ars , masina pornea si cu el asa , busit insa nu mergea in parametri

Stau si ma gandesc daca sa iei cu ea din bucuresti , poate imi pica vreunul prin austria .... nu cred ca as fi f incantat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!