Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

-la mine a cazut unul in ianuarie si altul in aprilie, sa vedem ce urmeaza poate totusi se opreste aici ....

-cumva scrie pe ele care sunt Siemens si care sunt Bosch?

-acuma am 2 de un fel si 2 de altfel ... se vede diferenta clara intre ele ... dar nu m-am uitat sa vad daca scrie ceva pe ele.

Motorul BKP 2.0 140CP vine cu injectoare Siemens.

Poti sa-ti dai seama după cod (codul este marcat si se poate citi direct de pe injector injector chiar montat pe masina):

- 03G130073D - injector Siemens

- 03G130073G - injector Bosch

Nu se pot monta simultan ambele tipuri la acelasi motor; tipul de la service mi-a zis ca nici nu se pot schimba toate Siemens cu Bosch. Asa ca o sa suport injectoare siemens pana vand masina. Totusi, ca o consolare, mi-a zis ca cele fabricate dupa 2007 (inclusiv piesa de schimb) sunt mult mai fiabile si ca, dupa ce ajung sa le schimb pe toate, o sa am mai putine probleme.

Ca sa vezi cum arata si diferenta dintre ele si cum arata vezi post-ul lui vicius_the_one:

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...t&p=1003490

Si bafta sa nu se strice!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm....sa nu lesin de bucurie...

daca G-urile au fost puse pe alea 4mation..atunci m-am scos la greu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-m-ai facut curios maine cred ca desfac sa vad ce cod am..;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre injectoarele de pe 2.0 tdi BMR, stiti ceva? Ce marca sunt? A mea este fabricata in 2007, dar este modelul 2008.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm....sa nu lesin de bucurie...

daca G-urile au fost puse pe alea 4mation..atunci m-am scos la greu!

Din pacate tot injectoare siemens ai cu D in coada. Sper sa nu ai probleme la ele.

FlorinC ...la fel ca la BKP injectoarele, insa au cod diferit cu M in coada...mai puternice, cred ca difera diuzele, doar e motor de 170 CP.

post-15891-1243067556_thumb.jpg

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca pot aparea probleme si la mine. :( Pana acum, in 30 000 nu mi-au facut probleme. Sper sa mearga ok si de acum incolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa NU MAI AM probleme..ca unu a repauzat anu' trecut in august!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca pot aparea probleme si la mine

Sper ca la motorul de 170 CP sa fi fost mai seriosi in privinta injectoarelor. Sa pui motorina buna totusi. Totusi eu as crede ca nu e motorina cat e partea electrica proasta. A injectoarelor ma refer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai OMV Premium Diesel vede. Dar din pacate si eu cred acelasi lucru. Prea multa electronica pe modelul asta. :)

Acum si astia de la VW sunt nesimtiti. Daca au vazut ca multa lume au probleme cu injectoarele, trebuia sa faca rechemari sau cel putin, la cei care se strica, sa le schimbe gratis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In perioada de garantie le schimba....dupa nu mai conteaza pentru ei. Si cu rechemarea cade urat pentru ei ca isi dau cu firma in cap. Probabil ca nu e chiar asa de frecventa defectiunea incat sa necesite un recall la toate. Cu toate ca e 650 euro un injector, nu cred ca pe firma mama ar costa-o mai mult de 500 schimbarea a toate 4. Tu nu te agita florine pana nu ai probleme. Intretinerea + exploatarea = masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de agitare, dar este urat sa te gandesti ca te poate lasa prin varf de munte sau mai stiu eu unde. Si vad numai pe forum ca sunt destui care au probleme cu ele. Oricum, vorba ta...acum cat merge bine si nu ma supara cu nimic, e mai bine sa ma bucur de ea, decat sa imi fac griji ca s-ar putea intampla ceva. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista cineva cu peste 100 mii km care sa nu fi pierdut un injector?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 119k a cedat doar unul si asta in perioada de garantie. Mentionez ca motorul este BKP, cu injectoarele mult blamate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am 100k, motor BKP . Din fericire pana acum absolut nimic schimbat, merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu 45 k /tot BKP / nu da semne de oboseala.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la passat-ul 3C BMP 140 cp din 2005 care e treaba cu injectoarele?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce mi-au zis baietii de la reprezentante, doar motoarele fabricate 2005-2006, 2.0 TDI au aceste probleme. Se pare ca totul pleaca de la acea pompa de motorina, de la care pornesc o serie de alte probleme in lant, printre care primele ar fi injectoarele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-am schimbat pompa si 1 injector in acelasi timp sa vedem ce va urma......daca cei de la reprezentanta au un pic de dreptate.

-am spus ca ma uit sa vad ce injectoare am .... dar nu am avut curajul.... am in cap sechele cu capacul ala :D , nu vreau sa il mai vad deschis.

-e cineva care si-a facut "cip cirip" la masina de la 140 la 170...a mai avut probleme cu injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) Se pare ca totul pleaca de la acea pompa de motorina, de la care pornesc o serie de alte probleme in lant, printre care primele ar fi injectoarele...

Pai daca toate pleaca de la pompa aia nenorocita fabrica de cei de la ARAL, atunci problema ar trebui sa persiste si la 1.9 TDI fabricate in 2005 - 2006 ?! :coffee_lol:

Logic vorbind, in perioada aia, toate Passaturile diesel au fost dotate cu respectiva pompa :blah_:

Oricum eu bat in lemn, suflu' si in iaurt sa nu am probleme cu injectoarele :coffee_lol:

La ultimu' test facut cu vag-ul injectia pe cei 4 era buna ( -1.22 mg/str - 0.00 mg/str - 1.06 mg/str - 0.14 mg/str ) :coffee_lol:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci problema ar trebui sa persiste si la 1.9 TDI fabricate in 2005 - 2006 ?! :)

Logic vorbind, in perioada aia, toate Passaturile diesel au fost dotate cu respectiva pompa ;)

Nu logic vorbind, cat scriptic asa este. Pe diesel toate au pompe la fel. Difera cele care au incalzire auxiliara sau 4 motion. Litera finala din codul piesei e diferit. Cine stie exact ce diferente or fi. Probabil au dat si ei vina pe ceva ca sa nu zica lumea ca BKP era un motor naspa(ei deja poate aveau stocuri la greu de BKP-uri care nu s-ar mai fi vandut).

post-15891-1243237142_thumb.jpg

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-e cineva care si-a facut "cip cirip" la masina de la 140 la 170...a mai avut probleme cu injectoarele?

Din moment ce ai avut problema cu pompa de motorina si cu un injector, eu zic sa stai in banca ta, pt ca orice masina "cip cirita" mai devreme sau mai tarziu va crapa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
... mai devreme sau mai tarziu va crapa...

Asta doar daca are probleme din nastere...

La un motor sanatos, nu se intampla nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta dintre 2.0 TDI de 140 CP si cel de 170 CP nu este doar la soft, ci are alte injectoare, alta turbina si alt ambreiaj. Astfel se si justifica diferenta de 1000 si ceva de euro intre ele. Credeti ca ar fi fost cineva nebun sa dea diferenta asta de pret daca era diferenta doar la soft, cand cu 300 euro o duci teoretic la 170 CP. De aceea, dupa ce o "cipuiesti", ti se sugereaza sa nu ai plecari bruste, sa nu o accelerezi puternic de jos, pt ca este oarecum "fortat" motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Discutam de lucruri tottal diferite, si intens dezbatute pe forum.

NU ma refeream la asta ci la ceea ce ai spus tu: un motor cip-uit cedeaza mai devreme sau mai tarziu.

NU ESTE ADEVARAT. Cedeaza In functie de piesa dintre volan si pedale, sau daca e vreo veriga slaba in el (ceea ce spuneam eu).

Insa asta e total :) deja. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce mi-au zis baietii de la reprezentante, doar motoarele fabricate 2005-2006, 2.0 TDI au aceste probleme. Se pare ca totul pleaca de la acea pompa de motorina, de la care pornesc o serie de alte probleme in lant, printre care primele ar fi injectoarele...

Mie mi-au spus ca la motoarele fabricate 2005-2006, 2.0 TDI sun taceste probleme (injectoarele la motorul BKP si pompele de motorina). Dupa 2007 s-au corectat aceste probleme chiar si la piesele de schimb. Asa ca (teoretic) daca schimbi toate injectoarele n-ar trebui sa mai fie probleme... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!