Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Din pacate va trebui sa te asteti si la injectoare... Bine a zis un mecanic: 2005-2006 DEZASTRU! Pacat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am acelasi motor - BKP 2,0 TDi 140 CP, an fabricatie 2006. Nu am nici o problema cu injectoarele. Masina are 70.000km afisati pe bord (in realitate sunt undeva la 130.000km, daca nu si mai multi :) ). Valorile citite acum 2 saptamani erau -0,2 / +0,2 - clima pornita. Asa cum scriau si colegii in posturile anterioare - cred ca tine si la ce plant e facuta masina (la mine este E-Emden).

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine este " P " - Mosel

Desi am citi tot thredul mai pun si acesta intrebare : odata schimbat acel injector se poate sa pice tot acela ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D@ny al meu passat fabricatie 3/2006 pana in prezent 49.000 KM , nici o problema cu injectoarele , doar pompa de combustibil picata la 42.000 KM acelasi motor am si eu 2.0 TDI BKP facuta la Mosel , depinde acuma de noroc fiecauria si foarte mult cum exploateaza masina !Sa auzim numai de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit! Userul [ Gigibelea ] a facut peste 200 000 cu acelasi motor si nu a avut nicio problema cu injectoarele. Nu este obligatoriu sa pice chiar toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[quote name='D@ny' ........... acela ?

Salut

Coleg cu mine de servici, acelasi motor, 220.000 km, nu a schimbat : - pompa de combustibil - injectoare - turbo - nimic la ambreiaj !

Conteaza foarte mult calitatea motorinei, la ambreiaj - stilul de condus, la turbo - evitarea mersului subturat !

Asa ca stai linistit, nu e obligatoriu sa-ti cada injectoarele, recomand ca masura de prevedere, schimbarea filtrului de combustibil la max 30 k !

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Sunt si eu "fericitul" posesor al unui BKP cu 65k la bord al carui injector nr 1 cedat zilele trecute la Drajna.

Stil de condus un pic mai sportiv pe exterior si normal in oras (mai multi soferi pe masina). Carburant 98% Euro 5 OMV.

Cost reparatie actuala la Cardinal vreo 2375 RON (INJECTOR 03G130073DX, - 1665,62 RON, CABLAJ 362,97) + tractare platform 650 RON.

Masina am ridicat-o ieri din service iar astazi am citit acest post pe forum si m-am ingrozit, de fapt eram ingrozit din service unde am fost informat ca in orice moment vor cadea si celelalte, mai devreme sau mai tarziu, plus ca mai erau vreo 3 passat-uri pe acolo cu exact aceeasi problema.

Ce sfat doresc de la voi. Am inteles ca totusi este o chestiune VITALA, adica se poate intampla intr-o depasire, pe accelerare, etc. Cum se comporta masina atunci cand pica. Se opreste motorul in mers (mie mi s-a oprit motorul la Drajna in parcare la relanti) si daca da cu o experienta de 12 ani de sofat si vreo cateva sute de mii de km facuti prin tara se poate evita o TRAGEDIE? Nu stiu ce sa fac acum ... sa astept revizia de 75 k si sa le schimb pe restul SAU sa le schimb ACUM pe restul. Sincer sunt tentat sa vand masina dar fac partea dintr-o categorie de oameni pe cale de disparitie (adica mai am ceva ONOARE) :lol: si nu vreau sa tepuiesc pe cineva sau mai rau sa-l am pe constiinta intr-un accident.

PS. Si daca le schimb pe toate 4 celelate noi sau de fapt mai bine zis reconditionate ca asa am inteles din topicurile de mai sus sunt cat de cat fiabile sau ciclul se reia din nou si pot apare surprizele in continuare?

PS2. Sa schimb si pompa de motorina ? Si pe cea de apa (placa cu racirea am auzit-o si eu in service)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placa cu racierea este urmatoarea: cica injectorul nr. 3 este cel mai prost racit si pica primul, apoi in ordine nr. 2, 1 si 4, de aici am dedus ca trebuie schimbata si pompa de apa. :blink:

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce frumos suna : avand in vedere ca abia am achizitionat masina sper sa nu imi para rau .

Cand te uiti asa la ea pare o masina mai mult de croaziera decat de oras dar ce croaziera este aia daca nu stii daca ajungi la destinatie ?!

Oricum la mine a picat un injector ,la 65.ooo km , nu stiu care dar am sa incerc sa aflu .

Vroiam sa plec in condeciu in grecia , stau si ma gandesc daca merita sa plec cu passatul ca sa nu imi stric timpul liber ilcocuindu_l cu nervi si injuraturi :evil: pacat de o astfel de masina care de altfel este super.

Oricum ca masuna de prevenire cand schimb uleiul schim si filtrul de motorina , nu este f scump (85 ron) dar poate ma ajuta sa scutest 20 - 30 milioane ?!!

Alta treaba suspecta : am cautat pe vwforum si nu am regasit acesta problema ! Masinile lor chiar nu se strica :)) ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CezarTL@

-primul injector m-a lasat intr-o depasire ...pur si simplu mergi din inertie ai control asupra volanului merge usor nu se ingreuneaza deloc....sa spunem ca ar fi okei .

-referitor la placa de racire si injectorul 3.... la mine primul injector a cazut 2, apoi 1 si 3.

@D@ny@ -nu vreau sa te dezamagesc dar nu stiu ce poate face schimbul filtrului de motorina. eu dupa ce l-am schimbat la nici o luna a cazut alt injector ....

-ca o parere recomand sa aveti la voi TORX-ul de 30 ( cheie ) scoateti mufa si plecati pana in primul oras macar nu ramaneti pe camp, munti si alte forme de relief :offtopic:)

-mai bine ar fi daca am avea un injector de rezerva la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@OviDU - ok , 1 imi poti spune la ce interval s-au prajit ?

2 am inteles ca daca se scoate mufa de la injectorul cu pricina motorul merge (in 3 ) insa merge , este corect ?

3 bun , daca ai avea de ex un injector la tine se schimba pur si simplu ? este plug and play ? (ma rog - cu ceva scule si putine cunostinte tehnice pe care zic ca le am - nu pentru masina in cauza insa golful 3 in desfaceam eu in mare parte )

Eu am posibilitatea sa il iau direct din germania , la un cost zic eu super ok , undeva in jur de 200 euro si daca este asa investesc acesti bani si il tin in portbagaj si stau si linistit .

@OviDU - vad ca esti din buburesti , vii la intalnirile de la polivalenta , eventual ne vedem intr-o zi acolo sa imi arati si mie ce si cum , mi-ar fi de mare ajutor in caz de "buba" :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-pai primul a fost in februarie ultimul la sfarsitul lui mai.

-daca se scoate mufa la cel stricat motorul merge in 3... o sa scoata fum , consumul o sa fie mai mare, puterea motorului scade cu mult ( nu o sa mai ai demaraj ) important e ca te poti deplasa....

-da se schimba pur si simplu nu este greu cu putina atentie si cateva chei rezolvi totul .

-atentie mare la strangerea injecorului dupa schimbare , se strange la simtul mainii ( are 2 suruburi pe diagonala)

-dupa ce s-a asamblat totul la loc se va pune si se va lua contactul de mai multe ori ( 20 de ori aproximativ) dupa care se va pornii masina.

ca o concluzie :injectorul se poate schimba pe marginea drumului.

- nu prea trec pe la polivalenta .... mai trec la intalnirile de la CP, sau daca nu, ne putem vedea in orice alta zi...

-vezi la mine in profil nr de tel id de mess.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica problema pe tot topicul asta.

Injectoarele piezo functioneaza pe baza efectului piezoelectric deci nu ar trebui sa aiba bobina ci un cristal de cuart sau ceva asemanator care la aplicarea unei tensiuni isi modifica dimensiunile (efectul piezo spune ca acel cristal vibreaza la aplicarea unei tensiuni pe el).

Electric vorbind impedanta unui injector piezo ar trebui sa fie muult mai mare decat a unui injector cu bobina ( care o are de ordinul ohmilor fiind practic o sarma) fapt care a impus cu siguranta o modificare a circuitului de comanda al injectoarelor, cele cu bobina (normale si fara probleme) consumand mai mult si avand nevoie de circuite pentru curenti mai mari care implicit sa si incalzesc.

Daca gasiti un electronist bun si cu suficient timp la dispozitie se poate desena si construi un adaptor de impedanta ce va va permite folosirea injectoarelor cu bobina in locul celor piezo.

La cat costa injectoarele piezo ma mir ca nu s-a gandit nimeni la solutia asta (bineinteles sa se potriveasca si sistemul de prindere in chiulasa )

E doar o idee asa ca nu dati cu parul :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o explicati tehnica insa sa se faca o adaptare corespunzatoare ... nu stiu cati s-ar baga la asa ceva desi poate pentru un cunoscator nu o fi un lucru foarte greu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut norocul de a avea bkd pe masina dar daca stateam cu morcovul la fiecare pornire a motorului si la preturile pe care le vehiculati pe aici sigur cautam alta solutie.

Daca acel cristal piezo intra in scurt se poate verifica foarte usor cu un multimetru.

Exista o foarte mare posibilitate sa fie o problema la montarea fizica a unui injector pd in locul unuia ppd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Sper sa nu fiu prea offtopic si sa va spun ca este ceva de necrezut ce se intampla cu masinile astea. Passat 3c achizitionat in anul 2006,cu un pret de 32.000 de euro sa aiba atatea probleme,nu m as fi gandit niciodata.Masina are acum 93.000 km si are 3 zile de cand sta in curte.Da,un injector.A picat,din nou binenteles al treilea la numar. :blink: E de rasul plansului . Tocmai cand ma intorceam de la reprezentanta,unde facusem o verificare pentru ca mai am ceva probleme cu coloana de directie ESCL care costa in jur de 2.300 lei si calculatorul de confort aprox 1.100 lei,in drum spre casa se opreste motorul,engine fault in bord.Cum mi se mai oprea cateodata ,dar picau toti martorii,ma gandesc sa incerc sa repornesc.nimic.clar injector ma gandesc.Ajung acasa desfac capacul,chiulasa si incep sa masor injectoarele cu aparatul de masura.Un injector nu imi da continuitate,e dus.

Acum stau si ma gandesc cum am dat 32.000 de euro pe o masina la care urmeaza sa schimb al treilea injector,plus pompa aia de motorina care m a lasat pe la 40 k.Nu mai spun ca dupa ce rezolv cu injectorul mai vine o cheltuiala de vreo 4.000 lei cu calculatorul si mecanismul la coloana de directie.

Acum stimati colegi dati mi niste sfaturi pentru ca eu nu stiu ce sa mai fac. Am vrut pur si simplu sa`i dau foc.Marfa proasta sau ghinion? Nu stiu. Eu unu as scrie o plangere la Vw, nu ca ar fi luata in seama sau s ar rezolva ceva :angry: . Cum este posibil ca o masina asa de scumpa sa aiba atatea probleme? Dom`le eu mai am un logan mcv 130.000 km in afara de consumabile nu a stiut altceva si nu are nici pe naiba.Astept niste sfaturi.Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ...

urmaresc cu mult interes acest topic (deoarece am si eu un passat 2.0 tdi 140cv ,motor bkp) si sunt putin nedumerit...

precizez ca locuiesc in Italia si am 78.000 km la activ (masina este inmatriculata in octombrie 2005)si nu am avut problemele pe care unii dintre voi le aveti ...nici cu pompa si nici cu injectoarele (sunt un pic mai norocos ??...nu cred)

chestia ciudata este ca am deschis un topic pe forumul italian cu problema injectoarelor ...si STUPOARE ...numai o singura persoana a avut probleme cu un injector (si ala avea probleme numai la rece )..nici unul din forumistii italieni nu se plange de aceasta problema....ciudat...

concluzia ...?????...

scuzati daca sunt off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@antrax - nu este ghinion ci marfa proasta , si eu stau si ma gandesc : dai 25.000 + euro pe o masina care nu stii daca te duce la destinatie , este jenant !

Urmeaza sa fac un drum mai lung si ma gandesc serios sa iau cealalta masina (un golf3 ) ca sa nu imi stric plimbarea , nu vreau sa ma trezesc ca plesneste vreun injector atunci cand iti este lumea mai draga si sa imi strice toata dispozitia .

Ma uit asa la ea si nu imi vine sa cred ca este o masina care in romania este recomandat sa o folosesti mai mult in oras , cu golful nu am nici cea mai mica emotie ca nu ma va duce / aduce fara nici o problema insa cu asta .....

Este foarte jenant .

Si putin offtopic : am sunat vineri la porsche sa ma interesez de pretul unui injector si cand i-am spus ca stiu prodecura cu datul la schimb pe cel defect ca fiind al treilea mi s-a stricat (in realitate doar unul a plesnit la 60.000km , acum am 90.000 dar am sunat sa stiu ce ma asteapta in caz de necaz ) ca mai am unul de schimbat si dupa aia nu o sa mai am probleme :biggrin: ; asta la o masina de 25.000 euro .

@livvil - si eu urmaresc aceeasi problema pe vwvortex si la fel ca cei din italia de care zici tu : nici ei nu au auzit de o astfel de problema .

Acum stau si ma gandesc : masinile sunt facute pentru romani ?! sau este motorina de alta calitate ?!

Haideti sa facem o lista (poate DOAR uni dintre noi au acest ghinion) si sa scriem cine a avut probleme , la cati km , poate se formeaza un tipar .

Sunt rugati sa posteze si cei care nu au avut probleme , insa sa mentioneze cati km au si din ce an este masina .

Cei care completeaza sub mine sa dea copy paste la pct 1 si sa scrie in continuare .

Ca sa fie mai clean mai bine postam decat cei care au 2.0 fabricat in 2005-2007 pentru ca din cate am inteles cei cu 1.9 nu au astfel de probleme valabil si pentru cei cu anul de fabricatie 2008+

(numarul masinii il gasiti in seria de sasiu - ultimele 6 cifre )

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la Autobild in testul de fiabilitate de 200.000km au schimbat si ei 3 injectoare + 2 pompe, deci nu cred ca vorbim de masini pentru Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D@ny sper sa nu`ti stric ziua :P dar acum 3 zile mi a cazut un al treilea injector la 93.000 km

Deci am unul la aprox 60.000 urmatorul a picat dupa vreo 500 km iar acum la 93.000 :blah: . Ma gandesc serios sa o vand, dar ma costa 8.000 ron sa o fac. Cineva interesat de vreun passat? :o

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

Modificat de antrax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De banii aia mai bine iei un motor care a fost tot pe passatul modelul tau, tot de 140cai, un BMP de exemplu cu injectoare bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@antrax - eu am sarit peste cel de 60.500 :P si daca pica la 90.000 :( pun vag comul si ii dau inapoi la 75.ooo :( :)

Of of of - imi pare asa de rau ca este o masina chiar ok din alte puncte de vedere

Oricum , asa cum au spus si cei de la reprezentanta , mai ai unul si gata :)

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna buna asta D@ny :( injectoarele astea is programate,sa pice dupa garantie sau dupa limita de kilometri. ceapa lor de injectoare

eu ce sa fac acum,sa i dau foc sau sa o repar? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!