Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Pai sa-si ia un VAG cu injectoare PD Bosch, ori sa treaca pe CR. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam ca se pot masura daca sunt in parametrii (normali :huh: ) cu vag-comu ?!

sau .....

Dupa ce a murit nu mai ai ce masura cu vagcomul. Iar o viitoare defectiune a lor nu apare pe vagcom. Dar cred ca nu apare nici pe vreun alt instrument. E pur si simplu o intrerupere a bobinei din ele, din cate imi dau seama.

Cu alte cuvinte... nu ai ce-i face decat sa scapi de masina.

Sa va explic

In ultimele 2 saptamani masina mea a stat cu VAS-ul pe ea extrem de mult (egr...)

De fiecare data rugam sa se citeasca si valorile la injectoare. Erau mai mult decat ok, debit, compensare..etc etc

Vineri dimineata am venit la Vlad sa ii platesc egr-ul.

Masina mergea ok.

Ajung.Pun VAS-ul. EGR-ul ok!

Injectoare OK

Ma duc, platesc, si unul din tehnicieni da sa scoata masina din service (masina statuse cca 10 minute!)

Har-har-har-har-har...luuulaaa

Pus VAS...injector bulit!

Toata distractia a durat deci 10-15 minute!

cu 5 minute inainte fusesera verificate!

Pai sa nu iti bagi beeeep in ea de masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-nu mai am incredere in masina asta......daca plec undeva nu sunt sigur ca ajung la destinatie intreg ... e o masina luata la pachet cu tot cu adrenalina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina luata la pachet cu tot cu adrenalina....

:) si fara reducere... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi cand am alimentat la Rompetrol mi-a propus tipul de la pompa sa ma inscriu in ceva promotie de-a lor cum ca daca alimentezi de la ei (95% minim) si iti pica motorul din cauza carburantului cica iti platesc ei reparatiile. Daca puteti face legatura intre injectoare picate si calitatea slaba a carburantului v-ati putea scoate la o adica cu programul asta. Totul e sa fiti convingatori, insa din moment ce producatorul masinii nu recunoaste oficial calitatea slaba a pieselor orice e posibil, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia asta e cu tot felul de variabile.

Cum dovedesti ca ai alimentat 95% de la ei?

Cand se ajunge la identificarea cauzei defectiunii, crezi ca ei o sa recunoasca cumva, din greseala, ca de vina e combustibilul?

Traim in Romania, deci nu spera ca cineva sa faca asta. Cu atat mai mult daca nu e vina lor.

Oricum, mira-m-as, din moment ce, si in reprezentanta, cand te duci cu probleme de injectoare, iti iau probe din rezervor sa vada ce-ai dat de mancare agregatului. Cel putin cei de la Mercedes asa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele pica ELECTRIC!!

Nu din cauza de motorina ci din cauza de proasta calitate a lor!

Doar ca pica nu in garantie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep, dar nu se pot reviziona prin schimbarea vreunei piese care se defecteaza, in speta bobinele. Aici vinde un baiat injectoare, poate sunt pentru voi cu necazuri

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele Siemens VDO NU AU KIT DE REPARATIE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slaut voi aveti injectoare siemens piezo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Injectoarele montate pe motoarele 2.0 TDI 140/170 CP in anul 2008 de la ce producator sunt ?!

2. Daca sunt BOSH, de ce nu le puneti pe alea, in locul acestora de la Siemens ?!

Ma gandesc, ca odata ce VW AG a luat la cunostinta de problemele injectoarelor montate pe generatiilor 2005, 2006 si unele din 2007 a motoarelor de 2.0 TDI, poate au mai "remediat" problema odata cu jumatatea lui 2007 (adica modele MY 2008) si asa odata ce voi le schimbati pe toate, TEORETIC nu ar trebui sa mai aveti probleme...

Totusi, practica da picioare in [cenzurat] teorii... :(

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot afla ce tip de injectoare am? Nu ca as fi stresat, nu am nici o porblema, mai mult ca e din 2007 masina, dar totusi sunt curios :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cateva intrebari la care nu am gasit rasnuns.

- care este perioada de garantie a injectoarelor montate la reprezentanta sau service autorizat ?

- de ce se cer injectoarele defecte la schimb daca se spune ca nu se pot reconditiona? Nu cumva o mare parte din injectoarele inlocuite in perioada de garantie nu sunt chiar asa de "moarte" si revin pe piata la alti colegi mai ghinionisti, deoarece simptomele "decesului" le regasim datorate cablajului sau a mufelor ce fac legatura cu injectoarele.

- un electrician auto ar putea sa ma lamureasca daca nu cumva o diagnosticare cu Vag-Com-ul pe timp mai indelungat (sa zicem 30 minute), doar cu contactul pus, duce la supraincalzirea bobinei injectorului si astfel ajungandu-se la deteriorarea acestuia?

- si ca veni vorba, ce rol are bobina injectorului si unde pot gasi o schema electrica a unui injector?

Aceste intrebari cred ca si le-a pus orice ghinionist care s-a lovit de problena injectoarelor.

Daca are cineva raspunsuri va rog nu ezitati.

Mult noroc tuturor!

Modificat de Ottoflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde pot gasi o schema electrica a unui injector?

1258373343.th.jpg 312828391.th.jpg

^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cateva intrebari la care nu am gasit rasnuns.

- care este perioada de garantie a injectoarelor montate la reprezentanta sau service autorizat ?

- de ce se cer injectoarele defecte la schimb daca se spune ca nu se pot reconditiona? Nu cumva o mare parte din injectoarele inlocuite in perioada de garantie nu sunt chiar asa de "moarte" si revin pe piata la alti colegi mai ghinionisti, deoarece simptomele "decesului" le regasim datorate cablajului sau a mufelor ce fac legatura cu injectoarele.

- un electrician auto ar putea sa ma lamureasca daca nu cumva o diagnosticare cu Vag-Com-ul pe timp mai indelungat (sa zicem 30 minute), doar cu contactul pus, duce la supraincalzirea bobinei injectorului si astfel ajungandu-se la deteriorarea acestuia?

- si ca veni vorba, ce rol are bobina injectorului si unde pot gasi o schema electrica a unui injector?

Aceste intrebari cred ca si le-a pus orice ghinionist care s-a lovit de problena injectoarelor.

Daca are cineva raspunsuri va rog nu ezitati.

Mult noroc tuturor!

-perioada de garantie este de 1 an daca le schimbi la service la ei.

-cele stricate, se cer automat pt reconditionat......

-ideea este alta , injectorul este format din parte mecanica si partea electrica , la noi se strica doar partea electrica si pt o bobina dam 17 mil .... e aiurea.. asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar garantia pe manopera facuta in vreo reprezentanta este de 90 zile (~3 luni) :rolleyes:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da..da de cand am intrat in CE garantiile nu sunt mai mici de 2 ani , Mama Omide are dreptate. Sunt agenti economici care forteaza 1 pic nota...daca tine tine..daca nu..atunci asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
andrei1dragan

Fratilor, am citit posturile voastre si m-am cam speriat! Eu am tot un Passat 2.0 4motion 140cp din 2006 si am 90000 km in 3 ani. pana acum doar pompa de motorina a picat, nici un injector inca, dar acum ma astept la orice.

ce ma sperie cel mai mult e ca vreau sa plec in afara cu masina, si daca pica injectorul acolo am pus-o. halal concediu o sa fie!

A pus un mecanic testerul pe ea si mi-a spus ca injectorul nr 1 ar da rateuri, dar inca merge.

Ajutati-ma cu 3 raspunsuri (din start va zic ca nu le am cu mecanica):

1. exista vreo solutie pt a preveni stricarea injectorului? as vrea sa ma mai tina macar 5000 de km sa ma intorc cu bine acasa :icon_thumright:

2. Aditivii de motorina ajuta la ceva? Am inteles ca ar ajuta doar la partea mecanica nu la cea electrica...

3. Conform cartii masinii bujiile trebuie schimbate la 60.000 km daca i-ai facut in mai putin de 4 ani. Astia de la Porsche nu mi le-au schimbat desi eram in garantie cand am facut 60.000. Asa ca m-am trezit acum ca ar trebui sa le schimb. Ce impact poate avea asupra motorului faptul ca nu au fost schimbate? Afecteaza injectoarele?

stima,

andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oops, a mai picat unul.

Vin cu cateva informatii pentru cei interesati :icon_cry:

Costuri:

- injector (cod 03G130073D) = 1665,62 lei (cu piesa la schimb);

- surub (cod 03G103385A) = 7,25 lei.

Precizez ca nu veti gasi preturi mai bune ca la reprezentanta, ideea este ca pentru a se asigura garantia piesei montajul sa se execute la ei (cost 250-300 lei + tractatul).

Acum vim cu precizari pentru cei ce nu au la indemana reprezentanta.

Achizitionarea pieselor se poate face, la aceleasi preturi ca la reprezentanta (PB, Tess,...), la reprezentanta Skoda (in cazul meu Delcar), care acorda garanie 18 luni, indiferent unde se executa montajul, cu conditia ca pentru manopera sa se emita factura (in cazul meu 100lei). Manopera la Delcar este 156 lei.

Acum vine bomba. Injectorul este unul schimbat in perioada de garantie (din ala care dupa 2007 nu mai ai probleme cu el bla, bla... )

Sa nu aveti parte de asa ceva!

Sa auzim numai de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martie 2008 este luna in care s-au modificat injectoarele. Pana atunci..papapa!

2007 se refera la pompa de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se pot diferentia injectoarele bune de cele cu probleme?

Un numar de serie, un semn distinctiv...

Binenteles pentru injectoarele PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce model de motor este in cauza cu problemele astea la injectoare? BMM cumva? ntreb pentru ca nu sunt foarte familiarizat cu tipurile de motoare pe modele din gama VW.

Tocmai mi-am luat un Golf 2.0tdi cu DPF, si inca nu stiu exact ce tip este, BKD sau BMM. E fabricatie 09.2008, sa am in vedere astfel de probleme?

Cei de la reprezentanta mi-au spus ca la Golf nu sunt probleme de acest fel, ci doar la Passat. :eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!