Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

-eu tocmai facusem o depasire doar ce am apucat sa ma bag inapoi pe banda ...si s-a oprit motorul ( era 1 injector )

-innainte sa se opreasca a aparut in bord cerculetele ( ala de seamana cu o sarma) .....

-cum spunea si colegul @alexabv@ poti sa mergi cu 3 injectoare dar trebuie sa il depistezi pe cel "buba" , singura solutie pe care o vad eu e sa incepi sa le elimini pe fiecare in parte ...iti trebuie si niste chei ca sa poti sa dai capacul motorului jos......

-poate merg prea turat sau subturat (sau cine stie ce fac rau)

-poate a fost acel cablaj ce l-am schimbat azi

-poate nu alimentez cu ce motorina trebuie

-poate am avut ghinion

-poate e un defect de proiectare la motor si trebuie sa trec la CR

-am auzit la unii ca dupa aceasta problema, nu merg cu viteze mai mari de 140 , pe altii din contra merg mai in " forta "...

PS : la mine a cazut tot pe perioada de accelerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

faza ca se ard din cauza cablajului nu o cred.. da, am vazut o gramada de audi si vw cu problema asta la injectoare.. in realitate! foarte multe mufe slabite, le strangeam umpic si isi reveneau.. la altele a fost de vina injectorul..

se duc din cauza carburantului in general... schimbati cat mai des filtrele de carburant si incercati sa evitati folosirea solutiilor de curatat injectoare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva zile s-a ars iar un injector ...

Deci partea cu cablajul pare poveste.

O noua teorie este ca sunt injectoare tip nou si tip vechi ,mai exact un nou aliaj sau o racire mai buna la bobinele de la noile injectoare.

Cum la mine e al 7 injector ars intentionez sa am la mine mereu un injector (masina mea mananca ulei si injectoare)

Poate cineva sa ma ajute cum sa obtin un injector ars? (un injector nou costa mult mai mult daca nu dai unul ars la schimb)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e mufa cu contact imperfect, se poate remedia (curata) acasa? Imi place sa fac singur reparatiile mai mici.

Stie cineva cum sa procedeaza? Sa le curat pe toate 4?

Cam cat costa un injector? Dar cablajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4000 ron injector + cablaj+manopera cu piesa la schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca de vina ar fi cablajul si nici motorina. Nu stiu exact cum comanda ECU injectoarele (are sursa separata de tensiune sau foloseste tiristoare/tranzistoare pentru comanda direct din tensiunea masinii), dar problema ar fi ori injectoarele (calitatea slaba a lotului respectiv), ori (cazul lui Sebastian), in cazul in care noile injectoare ar fi slabe sanse sa provina din acelasi lot, insasi ECU ar fi suspect.

In cazul in care este ECU de vina, probabil baga ceva impulsuri de tesiune care distrug bobinele injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa primele 5 injectoare arse am schimbat ECU

dupa al saselea am schimbat si cablajul

acum dupa al saptelea nu mai stiu ce sa mai schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4000 ron injector + cablaj+manopera cu piesa la schimb

-astea sunt povesti :icon_thumright: ,pretul asta era cu ceva vreme in urma.

-ieri am schimbat un nou injector ...

-injectorul e in jur de 16 mil si ceva + cablajul 3 mil si ceva + manopera depinde de la service la service ... nu mai stiu exact preturile , oricum adunate injector + cablaj este 20 de mil 500 .

-pot sa va dau o alta alternativa in caz ca ramaneti in pana ... este foarte simplu si nu dureaza mult tot de ce aveti nevoie este de un torx de 30 ca sa desface-ti niste suruburi.

-ideea este ca daca se scoate mufa de la injectorul stricat puteti merge mai departe in 3 injectoare doar ca o sa aveti un consum mai mare de motorina si masina nu va mai trage la aceeasi putere.

1.Se scoate capacul mare de deasupra motorului.

2.Cum stai cu fata la motor se scoate capacul din dreapta motorului capac lateral, este prins in 3 cleme ; 2 cleme in fata si o clema in spate jos.

3.Se scoate capacul central , are 2 randuri de suruburi in fata si in spate cate 3, 4 suruburi pe rand , suruburile sunt prinse pe capac , astfel incat dupa desurubarea lor si scoaterea capacului ele raman prinse de capac ( nu ai cum sa le pierzi) .

4.Dupa scoaterea capacului central se vad injectoarele si 2 randuri de mufe in spate si in fata, pe noi ne intereseaza mufele din fata.

5.Se scoate prima mufa de la injector ( se trage in sus stanga dreapta usor) si se porneste motorul, celelalte 3 mufe de la celelalte 3 injectoare raman pe pozitie,

6.Se incearca pornirea motorului cu o mufa de la injector scoasa ,daca acesta nu porneste conectam mufa inapoi la injector si scoatem urmatoarea mufa de la urmatorul injector si incercam sa pornim iar motorul. Repetam acest proces pana cand motorul porneste cu o mufa deconectata.

EXEMPLU :

a. mufa 1 conectata

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa primele 5 injectoare arse am schimbat ECU

dupa al saselea am schimbat si cablajul

Foarte ciudat intr-adevar. Banuiesc ca probabilitatea ca noul ECU sa fie cu aceleasi probleme e mica. Deci raman... injectoarele. Or fi unele de o calitate mai proasta. Au un "bug" de fabricatie care se manifesta doar la unele, iar producatorul nu stie de el.

Alta explicatie chiar nu gasesc.

Partea electrica (solenoidul) din injector nu e influentat de motorina, cum se spunea.

De acord ca poate strica duzele din injectoare, dar atunci se inrautateste treptat functionarea motorului.

Nu cumva injectoarele tale sant produse de DELPHI?

Stiu ca ei mai produc pentru SangYong, Dacia, etc... si cad intr-o veselie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate injectoarele le-amschimbat la reprezentante VW cu exceptia unuia schimbat la un service din Italia.

Am inteles ca din modelele noi de injectoare nu s-a stricat la nimeni pana acum

De ce a aparut motorul CR:

1 pt ca nu au rezolvat problema injectoarelor

2 au rezolvat problema injectoarelor dar sunt prea costisitoare noile modele

3 nu au reusit sa rezolve cerintele pt noile standarte de poluare...

4 injectoarele s-au dovedit la capat de drum "tehnologic" iar CR mai are potential

Ultimile injectoare sunt marca Bosch ( si le vind reprezentantele VW )

Modificat de alexabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7.Afland injectorul stricat lasam mufa acelui injector deconectata (iar la celelalte 3 injectoare conectate) astfel noi putem pleca cu masina mai departe.

Idea e excelenta si eficace dar tre sa spun ca m-am zdruncinat de ras cand am citit ultima linie :)) :D :D A sunat exact ca in "BD la Munte si la Mare" cand la final ii intreba ala in puscarie ce fac ei cand gasesc u portofel cu bani. Vezi http://www.youtube.com/watch?v=1jT6vZ957Yw :D

Oricum ideea e buna asha cum am spus si e o solutie care nu costa $$$ la un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa primele 5 injectoare arse am schimbat ECU

dupa al saselea am schimbat si cablajul

acum dupa al saptelea nu mai stiu ce sa mai schimb

eu in locul tau...urmatorul lucru schimbat ar fi ... masina... si as incerca sa o dau la ei...la weltauto...sa se spele ei pe cap cu ea

este inadmisibil sa iti pice 7 injectoare...eu nu am auzit niciodata de asa ceva...

cati km ai acum cu masina?

vinde si tu masina la pret de criza si ia altceva...

eu nu stiu cum de mai ai curajul sa pleci cu masina la drum lung...avand in vedere ca te-a lasat de atatea ori in drum...si ce sa mai zic ca te-a lasat si in depasire...

ce te faci daca data viitoare cand te va lasa in depasire...cel depasit va fi un tir...si cel care vine din fata tot un tir?

e vorba de siguranta ta in primul rand...si sincer masina ta ..chiar daca o mai repari nu iti va mai oferi aceeasi siguranta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

cand tocmai voiam sa trec la un CC (cu motor CR 170 cp) a venit criza si trebuie sa mai aman...

normal ca plec iar la drum lung dar tura asta voi avea injectorul cu mine !

..iar cu depasirile nu-mi fac probleme deoarece sunt constient aproape instantaneu cand se arde un injector

experienta e utila desi sunt totusi ingrijorat ca vor muri oameni din cauza acestui defect

Am luat tzeapa cu masina asta dar nu voi da tzeapa la altul fara sa-i spun de povestea cu injectoarele

Sau poate ca cineva de pe forum va intui cauza reala si ma va scapa de acest stres

Calculatorul e schimbat ce cauze posibile mai raman:

1 Poate modul cum conduc mai sportiv incinge mai tare motorul si prajeste in timp izolatia bobinei

2 Deficiente de racire a injectoarelor care poate la mine se incalzesc prea tare

3 probleme electrice de alimentare: poate sunt alimentate la o tensiune usor mai mare si in timp se ard

tensiunea e controlata de calculator? sau e o sursa separata?

4 probleme cu unii senzori : senzori care nu indica temperatura corecta sau alti senzori care pot deruta cumva calculatorul

5 un contact imperfect la alimentare sau in una din mufele de la calculator...

Modificat de alexabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma, dupa toate simptomele pe care le-am mentionat pe forum pentru masina din semnatura, s-a hotarat: s-a dus un injector. Nu zic ca poate fi numai asta. Mecanicu mai zice ca si senzorul de presiune din turbo functioneaza cu sincope. Oricum, urgenta nr. 1 este injectorul defect.

Cod original VW: 03G130073D.

Numai ca m-a prins intrr-o perioada financiara mai gri (cum se spune:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa scumpe is injectoarele la 2.0Tdi? am schimbat la cineva toate injectoarele la un Bmw530d, au fost 300eur buc. sau 240 cu injectoarele vechi la schimb. Preturi de la Augsburg. Mi se pare enorm 4000Ron pt. un injector de PD

Am un vecin care are un Passat, nu ma pricep de care, stiu doar ca are 101 cai si masina are vreo 500 de mii da' nu a schimbat nimica pe la motor. Poate e si o greseala de productie la acele injectoare

Modificat de Calin78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1000euro toate 4 noi sau 250 euro bucata nou te-ar face mai multumit ? Intreaba-l pe 5torm

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa scumpe is injectoarele la 2.0Tdi? am schimbat la cineva toate injectoarele la un Bmw530d, au fost 300eur buc. sau 240 cu injectoarele vechi la schimb. Preturi de la Augsburg. Mi se pare enorm 4000Ron pt. un injector de PD

Am un vecin care are un Passat, nu ma pricep de care, stiu doar ca are 101 cai si masina are vreo 500 de mii da' nu a schimbat nimica pe la motor. Poate e si o greseala de productie la acele injectoare

Am uitat sa mentionez: pretul de 4000 RON este la ROBOT, reprezentanta VW din Baia Mare. Cred ca e de-a dreptul nesimtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un injector la reprezentante costa 667euro nou sau 505 euro reconditionat(cu cel vechi la schimb) FARA TVA . Dati-mi seria sasiu prin PM si va zic exact pret si cod.

PS: nu lucrez la reprezentanta nu sunt comerciant :)) . Am doar catalogul..la zi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot comunica prin PM. Primesc mesajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna oferta dar nu mai e ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Dar tot nu e o solutie. :Driver:

Cauza tot nu s-a eliminat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar tot nu e o solutie. :Driver:

Cauza tot nu s-a eliminat.

Si cum identific cauza ca s-o pot elimina?

M-am gandit la un posibil contact imperfect... la injector sau pe traseul pana la computer, dar acum nu pot sa stiu (mecanicu zice ca nu).

Mecanicul a gasit in compiuter si o alta posibila defectiune la un senzor de presiune din turbo.

Aceeasi defectiune la injectorul 4 a mai fost depistata cu vreo 3 luni in urma (atunci am simtit la pornire ca si cum ar fi pornit in 3 pistoane, dar si-a revenit imediat - desi defectiunea a fost inregistrată in computer). Acelasi simptom l-am mai avut inca de doua ori inainte de a cadea de tot. La computer, dupa ce stergea defectiunea, la verificarea cu motorul mers in gol totul era ok. O perioada masina mergea impecabil. Defectiunea (senzor spirala clipind si intrare in limpmode) aparea de obicei in sarcina (la depasire sau in panta, in general la un demaraj mai brusc).

Imediat, inainte de a se defecta de tot injectorul, am simtit ca motorul pierde putere - probabil a intrat in limpmode - si s-a aprins intermitent la bord spirala de la bujii (in manual = defectiune la motor). Am tras pe dreapta, am oprit si am repornit motorul si totul a fost perfect inca 3 km, dupa care, intr-o panta motorul s-a oprit in mers la vreo 70 km/h. Am tras pe dreapta, dar n-am mai reusit sa pornesc. Am dus-o pe platforma la mecanic la Baia Mare (cutie DSG - am inteles ca nu se poate tracta). Dupa investigatii: injectorul 4 defect si posibil acelasi senzor de presiune din turbo). Nu stiu daca tot ce am scris eu aici reprezinta o singura defectiune sau mai multe si daca au vreo legatura cu injectorul defect.

Poate ma ajuta cineva sa elimin cauza

...si sa gasesc un injector 03G130073D (Post: http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...&p=1002616)

Merci mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la injectoarele alea de pe ebay, ori le iei pe toate ori nici unul. Codul tau de injector se potriveste doar la motoarele de pe passat

post-15891-1241978800_thumb.jpg

post-15891-1241979009_thumb.jpg

post-15891-1241979229_thumb.jpg

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!