Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Gabriel2006

Salutare tuturor! Din pacate vin si eu cu o informatie destul de urata. Sa nu creada nimeni ca injectoarele de pe motorul 2.0 TDI - PD 170cp, aici ma refer la Leon FR sau Octavia RS, ca sunt mai reusite. Un prieten cu un FR 2007 inca nu stiu codul de la motor, a patit'o , 2 injectoare cazute simultan. Cum s-a comportat? Foarte simplu, acum o sapt s-a oprit motorul in mers la o viteza de 80 km/h, si nu a mai pornit pana a doua zi, iar aseara s-a oprit si de data asta cam de tot, nu a mai pornit deloc. Testerul de astazi a confirmat 2 injectoare sunt SALUT!!! Acum rog pe cei care au idee despre asta, pareri si in acelasi timp STORM sau cine se ocupa de adus asa ceva la preturi decente (nu 35 de mil bucata la reprezentata) ii rog sa ma ajute in numele si disperarea prietenului meu.

Multumesc frumos.

In primul rand scuze de offtopic, insa nu am gasit sectiunea legata de injector crapat de Leon FR, daca exista cer scuze inca odata si rog o redirectionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit ca destul de rar se strica mai mult de un injector. La mine cand s-au stricat 4 simultan s-a dovedit ca era defect calculatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS : De aici ti-am luat seria de sasiu.

Scuze, dar link-ul nu merge si m-ai facut curios... :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Acolo

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D, -este la VOLKSPARTS, eu mi-a dat seria acolo....aveam nevoie de ceva..... NU este un site cu seria tuturor ..... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma vad totusi nevoit sa dau o mica explicatie. Fiecare la randul lui si-a postat pe vreun topic seria de sasiu, in genere pe un topic cu vanzari asa ca e foarte usor sa cauti in postarile userului respectiv seria sa. Deci sa nu credeti ca am contract cu mama Omida(vrajitoarea, ghicitoarea). :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folositi filtre de motorina Delphi,sunt singurele care retin particule mai mici de 0,2 microni si se inlocuiesc la 10.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt bune inseamna mai ales pentru commonrail, TDCI. La pumpe duse nu e nevoie chiar asa. Dar de ce sa nu recunoastem ca ar fi tare curata motorina intrata in injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1000euro toate 4 noi sau 250 euro bucata nou te-ar face mai multumit ? Intreaba-l pe 5torm

Salut! Cum pot vorbi cu 5torm pt. ca am mare nevoie de un injector siemens pt. motorul de 2000 cm,sau orice informatie de unde pot procura piesa la un pret rezonabil.Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare?

Ii trimiti un PM sau te uiti daca are numar de telefon in profil :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Cum pot vorbi cu 5torm pt. ca am mare nevoie de un injector siemens pt. motorul de 2000 cm,sau orice informatie de unde pot procura piesa la un pret rezonabil.Multumesc anticipat.

In jur de 1650 lei la reprezentantele VW cu returnarea piesei defecte (cel putin asa am cumparat eu acum o luna de la Robot Baia Mare). Fara returnare aprox. 4000 lei. Ei spun ca piesa este de fabricatie mai noua si ca nu mai are problemele celor fabricate inainte de 2007. Daca montezi la ei (cam scump, eu am montat in alta parte) primesti si garantie. Am inteles ca la montare trebuie un aparat pentru reglaj (nu stiu exact, n-am asistat la montare).

Eu am vorbit atunci cand am avut nevoie si cu 5torm, dar nu avea piesa (cod 03G130073D - injector Siemens).

Multa bafta!

PS: Am uitat sa-ti spun sa comanzi si cele 2 suruburi (prezoane) de fixare a injectorului. Nu costa decat vreo 30 lei si este extrem de recomandat sa nu le montezi pe cele vechi care sunt deformate din cauza montarii/demontarii si functionarii pe motor.

De asemenea, reprezentantele reoomanda ca la fiecare schimbare de injector sa se schimbe si cablajul. Eu am riscat si nu l-am schimbat; pana acum n-am avut probleme.

Modificat de Michi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PATROLMAN colegul 5torm nu are numarul de telefon in profil dar cu un PM poti sa rezolvi. Pentru asta cauti un post al lui si in partea de jos gasesti butonul PM, acolo poti sa-i trimiti un masaj privat.

P.S. Bine ai venit pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt. informatii si sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva clar ce marca sunt injectoarele bune?

siemens sau bosch ?

inlocuirea suruburilor pare aberanta sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

-cu ajutorul lui Riddle am obtinut aceste informatii:

Address 01: Engine

Part No SW: 03G 906 018 HW:

Component: R4 2.0l PPD1.1 9722

Coding: 0000072

Shop #: WSC 10101

2 Faults Found:

17448 - Supply Voltage A for Injectors: Circuit Malfunction

P1040 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 2

Reset counter: 233

Mileage: 52327 km

Time Indication: 0

Date: 2009.06.13

Time: 15:16:35

Freeze Frame:

RPM: 224 /min

Text: 96

Text: Nm

Text:

Battery Volts: 82.7 V

Battery Volts: 86.7 V

Battery Volts: 92.7 V

18578 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A: Open Circuit

P2146 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000100

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 10

Reset counter: 0

Mileage: 0 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Text: 0

Text: Nm

Text:

Temperature: 39.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva clar ce marca sunt injectoarele bune?

siemens sau bosch ?

Se pare ca Bosch sunt mai bune, dar daca pe masina ai Siemens asta e... am inteles ca e imposibil (sau ff greu) de schimbat (numai toate 4) cu Bosch.

inlocuirea suruburilor pare aberanta sau nu?

Suruburile sunt f ieftine si cred ca nu merita sa risti, desi se pot monta si cele vechi daca tii neaparat (pot fi deformate). Tin minte ca si la motoarele mai vechi se recomanda scimbarea suruburilor de la chiulasa, desi practic se facea foarte rar asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe aceasta cale aduc un calduros omagiu precum si o cantitate impresionanta de [cenzurat] (aici scrisesem M/U/I/E!!!) fabricantului SIEMENS VDO.

Ca sa intelegeti...am mai schimbat un injector.

1600 ron la Cardinal Cta cu tot cu 2 suruburi (dap..trebuie schimbate si alea).

Nu..nu e defect mecanic.

Se bulesc cand vor ele.

Intrebare ffff importanta.

Cei care ati schimbat injectoare, au mai picat si alea schimbate ulterior?

ca ma bate gandul sa le schimb si pe celelalte doua..ca sa stau linistit.

Daca imi spuneti ca au picat si alelalte...o dau...

Apropo: Pompa de motorina frantuzeasca, EGR-ul frantuzesc, de ce dracu dau banii pe masina "nemteasca"???

Modificat de Mama Omide
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-am schimbat in ordinea numerelor de pe tricou : inj nr 1 , nr 2, si acuma a urmat nr 3 , zilele astea ....

-eu nu mai cred in prostii precum , daca s-a ars 1 injector tre sa schimbi cablajul , sau tre sa schimbi nu stiu ce suruburi sau alte si alte prostiii....cred ca sunt numai vorbe din partea celor de la service... ca sa fie acoperiti in caz ca se repeta procesul ....

-acum maxim 2 luni am schimbat inj nr 2 si odata cu el si cablajul ( ca na asa se vorbea in popor) si uite ca dupa aceste 2 luni a cazut alt injector , concluzia nu mai cred in basme.

PS: daca stie cineva cum sa masor injectoarele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma..daca nenea mecanicu scoate frumos cablaju nu e nevoie sa il schimbi

Daca baga surubelnita sa scoata mufele...e naspa

Suruburile costa ca 20 ron ambele..asa ca nu e cazul sa te calicesti.

Repet intrebarea: injectoarele schimbate (astea cica..mai noi) mai pica?

Eu am schimbat 2 si 4...

Injectorul defect da curent la masa..asa ca daca ai un ap de masura il dibuiesti fara sa scoti toate mufele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam ca se pot masura daca sunt in parametrii (normali :) ) cu vag-comu ?!

sau .....

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce a murit nu mai ai ce masura cu vagcomul. Iar o viitoare defectiune a lor nu apare pe vagcom. Dar cred ca nu apare nici pe vreun alt instrument. E pur si simplu o intrerupere a bobinei din ele, din cate imi dau seama.

Cu alte cuvinte... nu ai ce-i face decat sa scapi de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu alte cuvinte... nu ai ce-i face decat sa scapi de masina.

buey cosmin ?

da cum vorbesti asa :blink: sa scape de masina :)

noi stam aici pe forum sa il convingem sa ramana fidel marcii .... ca doar de aia s-au inventat forumurile ...

glumesc desigur :D

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!