Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

-astea sunt povesti :icon_thumright: ,pretul asta era cu ceva vreme in urma.

-ieri am schimbat un nou injector ...

-injectorul e in jur de 16 mil si ceva + cablajul 3 mil si ceva + manopera depinde de la service la service ... nu mai stiu exact preturile , oricum adunate injector + cablaj este 20 de mil 500 .

-pot sa va dau o alta alternativa in caz ca ramaneti in pana ... este foarte simplu si nu dureaza mult tot de ce aveti nevoie este de un torx de 30 ca sa desface-ti niste suruburi.

-ideea este ca daca se scoate mufa de la injectorul stricat puteti merge mai departe in 3 injectoare doar ca o sa aveti un consum mai mare de motorina si masina nu va mai trage la aceeasi putere.

1.Se scoate capacul mare de deasupra motorului.

2.Cum stai cu fata la motor se scoate capacul din dreapta motorului capac lateral, este prins in 3 cleme ; 2 cleme in fata si o clema in spate jos.

3.Se scoate capacul central , are 2 randuri de suruburi in fata si in spate cate 3, 4 suruburi pe rand , suruburile sunt prinse pe capac , astfel incat dupa desurubarea lor si scoaterea capacului ele raman prinse de capac ( nu ai cum sa le pierzi) .

4.Dupa scoaterea capacului central se vad injectoarele si 2 randuri de mufe in spate si in fata, pe noi ne intereseaza mufele din fata.

5.Se scoate prima mufa de la injector ( se trage in sus stanga dreapta usor) si se porneste motorul, celelalte 3 mufe de la celelalte 3 injectoare raman pe pozitie,

6.Se incearca pornirea motorului cu o mufa de la injector scoasa ,daca acesta nu porneste conectam mufa inapoi la injector si scoatem urmatoarea mufa de la urmatorul injector si incercam sa pornim iar motorul. Repetam acest proces pana cand motorul porneste cu o mufa deconectata.

EXEMPLU :

a. mufa 1 conectata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fiecare incercare de pornire a motorului se monteaza, obligatoriu, capacul central ca altfel stropesti tot motorul cu ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa putem pleca mai departe (pana la primul service) banuiesc ca, dupa ce am scos mufa de la injectorul defect, trebuie montate la loc toate capacele.
La fiecare incercare de pornire a motorului se monteaza, obligatoriu, capacul central ca altfel stropesti tot motorul cu ulei.

-pana il depistezi pe cel cu buba merge sa tii o carpa deasupra ( asta daca mai esti cu cineva ) unu sa tina carpa (la vreo 10 cm de motor) si acelalat sa porneasca motorul ;daca esti singur se pune capacul provizoriu...merge si fara capac dar o sa sara ulei ....

-cand s-a depistat cel "bubos" se monteaza capacul inapoi si toate cele.

-mare grija sa nu cada vreun surub in interiorul motorului.

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super tari si folositoare sfaturile voastre, dar am si eu o intrebare.

Cum iti dai seama, fara un tester, ce are masina cand ti se opreste si iti zice doar engine failure?

Poate fi un injector sau pompa de motorina sau poate chiar si altceva!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei fara injectoare picate, masinile voastre au fost cumparate din Romania sau au fost aduse de afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot din Romania am luat-o si nu am avut nicio problema cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

achizitionata din romania, prin cardinal motors constanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesant sa stim cam ce procentaj din toate masinile vandute in Romania au avut aceasta problema, sa stim daca e cazul sa ne speriem sau nu

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

Modificat de Michi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma scuzati ca va stric combinatia pe aici Dar am o problema , zic Eu. De cateva mii De km , cam vreo 3 mii asa , imi Tremura masina Foarte Rau. stau pe loc si Tremura si cand vreau sa plec , pleaca Tremurand pana isi Da a Doua Treapta si Trage si cam Greu asa. am Fost la service cu Ea De Doua ori , nu are nimic masina cica , nu Da nici o Eroare. Deci , cam ce are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super tari si folositoare sfaturile voastre, dar am si eu o intrebare.

Cum iti dai seama, fara un tester, ce are masina cand ti se opreste si iti zice doar engine failure?

Poate fi un injector sau pompa de motorina sau poate chiar si altceva!?

Daca masina a mers normal pana atunci iar pompa de motorina se aude cum amorseaza atunci nu mai ramane decat injectorul. Rezolvi problema, dupa care mergi acasa intri pe internet si devii membru vwforum :) (cazul tau) si mai afli si toate bubele motorului de care erai asa mandru pana mai ieri-alaltaieri :blink: si mai ales te ia groaza la ce te asteapta, ca fie vorba intre noi esti abia la primul.

Sa auzim numai de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai citit ca pe o carte deschisa. Exact asa s-a intamplat. :)

Dupa ce am citit pe aici sincer imi cam vine sa o vand. Oricum este in plan ca anul viitor sa o vand si sa imi iau alta, nu de alta dar nu tin o masina mai mult de 3 maxim 4 ani. Problema mare este ca ma gandeam tot la VW...dar acum nu stiu...ma mai gandesc!.

Oricum sper ca pana atunci sa numai am nicio problema si va urez si voua la fel!

P.S.: Raman la aceeasi parere ca ar trebui sa ne dam seama cumva cam ce procentaj de VW Passat B6, au avut problemele acestea. Numai dupa ce o sa aflam asta o sa stim daca chiar e cazul sa ne speriem de aceasta marca sau nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma scuzati ca va stric combinatia pe aici Dar am o problema , zic Eu. De cateva mii De km , cam vreo 3 mii asa , imi Tremura masina Foarte Rau. stau pe loc si Tremura si cand vreau sa plec , pleaca Tremurand pana isi Da a Doua Treapta si Trage si cam Greu asa. am Fost la service cu Ea De Doua ori , nu are nimic masina cica , nu Da nici o Eroare. Deci , cam ce are ?

Dupa simptome...pare a fi volant

Uite aici o discutie cu privire la problema ta!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lumeee lumeeee...

Inca un injector.

Ca sa recapitulam...in total pana acu 3!

Partea naspa e ca masina e la Mangalia..noroc ca am avut cu ce sa ne intoarcem acasa....

Asaaaa caaaa....tre sa reajung la Mangalia...cu o masina capabila sa tracteze dihania....Autogrup....injector..eehhhhh..

Si taman ce s-a anuntat ca Porsche Romania a scos cel mai mare profit pe primele 6 luni..mai mare decat Dacia..

Cum dracu sa nu in conditiile astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu repari in Constanta? Tot aia e.

Eu am reparat in Bucuresti. Si asa am platit destul tractarea de la Adunatii Copaceni la Porsche Bucuresti Nord (aproape 300 lei).

Bafta!

Modificat de D@ny
QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mama Omide @

-baga-te sa il schimbi tu , dacat sa te tot fatai de colo colo . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este evident ca o sa il repar in constanta.

Problema e: il repar pe ala si apoi va invit pe toti la vizionarea celui mai mare foc de tabara din curtea lu Porsche? Adica o aduc si ii dau foc! Chit ca voi plati in continuare ratele la leasing...macar sa am si eu o SATISFACTIE de pe urma acestei gioarse vanduta cu pretentia de masina...

Pe bune...asa nu se poate..nu se mai poate continua asa...la dracu..sunt semnale mai mult decat clare din care orice specialist cu o minima bunavointa isi poate da seama ca daca incepe circul cu injectoare picate...o sa o tina tot asa...

Ajungem in conditii de [cenzurat], in care nu stii daca te lasa in drum, acasa, in service, pe serpentine, la -20 grade la + 40 de grade...

Ce dracu faceam daca nu aveam cu ce sa vin acasa?

Daca ma lasa in Bulgaria, pe drum undeva, sau prin io stiu ce zona fara semnal sau dificil de ajuns...

Iar solutia tractarii sau aducerii pe platforma nu e intotdeauna la indemana..atat financiar cat si logistic..altfel spus..nu puteam tracta passatu cu un Yaris.

Ajungem sa ne stresam, sa facem cheltuieli peste cheltuieli, sa dam bani pe piese, pe tranctari pe manopere in conditiile in care aia care aia de ne-au vandut masina stau pe c.u.r (scuzati, da' trebuia sa apara) si nu fac nimic, decat raporteaza profituri mari. In conditiile in care se cunoate beleaua cu injectoarele, in conditiile in care piesa a fost schimbata din fabricatie...mi se pare cinism si nesimtire sa astepte sa pice ca sa imi ia banii de doua ori: o data cand am cumparat masina, si apoi de x ori pentru piese cunoscut a fi proaste!

OAMENI BUNI! Am auzit o reclama la radio in constanta: Reconditionam injectoare! citez "inclusiv celebrele injectoare de 2.0 tdi pentru VW si Audi"

Am ajuns subiect de caterinca pe banii nostri.

Stiti ceva..brusc mi-am adus aminte ca avocatul nu ma costa nimic...asta e...o sa pierd cateva zile si o sa incep cu reclamatii la OPC, dat in judecata, poate reusesc sa strang pe langa mine si pe altii, avem prieteni si pe la TV..stiu ca ii doare in fund..da' macar sa nu o pateasca si altii...

Gata..pana aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca ati mai incercat, dar... acelasi mesaj, ai putea sa il trimiti in Germania ( putin mai civilizat :) ) , impreuna cu semnaturile, celorlalti membrii care au avut probleme.

Poate cine stie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!