Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Cu ce parte de aici http://www.vw.ro/despre_volkswagen/inovati...jectoare_piezo/ nu esti de acord. Nu va mai inteleg. Ce treaba are CR aici cu o simpla afirmatie, a faptului doar ca si Bosch face piezo. Deviem subiectul catre CR. Asta nu inseamna ca se fac Piezo Bosch si pentru BKP, NU! Afost doar o constatare. Apropo cine zicea de un BMR(2,0 de 170CP cu injectoare piezo siemens) la care sa fi cazut 1 injector. Ca ala cel mai tare motor de pe B6, chiar si foarte silentios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, PPD vine de la ECU-ul de pe VAG 2.0TDI, si anume Siemens PPD, si nu are nici in clin nici in maneca cu piezo....PD!!!????.

Parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No bun

@vicious- da ai dreptate , dupa ce am citit mai atent , era o chestiune de nuanta- toti avem dreptate in felu' nost :)

@alexander- eu stiu ca denumirea PPD inseamna asa: P= piezo( tipul de injector sau mai precis mecanismul sau de functiune , avand in vedere faptul ca sunt si cele electromagnetice facute de Bosch) iar PD se refera la caracteristicile sistemului de injectie al masinii: Pompa Duza; ca daca era common-rail era cu CR.

Radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:). ptiu, acum ne-am linistit sper. Ce-i drept cel de 170CP e adevarat motorul si mai ales silentios. Sa auzim pareri si despre el, cel caruia i-a cazut injectorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la CR sa nu ziceti ca-i spune PCR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@oaspetele :P :rolleyes: :blah: acum intelegi de ce nu vreau CR?

Hai ca nu e important cine a gresit, ci unde s-a gresit. Eu sunt in cautarea unui Passat si daca as gasi un motor de 170 CP (PD) cu injectoare Bosch, m-as si insura cu ele (doar pe rand), asa de dragi imi sunt...

Revenind, ultimele posturi au avut ca baza aceasta afirmatie, dupa parerea mea, gresita:

Injectoarele de pe motoarele BMA, BKP, BWV si BVE (cod 03G130073D si DX) sunt produse de Siemens, iar cele de pe motoarele BMR si BUZ (cod 03G130073M si MX) sunt injectoare Bosch.

Am sa racapitulez informatiile din ultimele posturi, deoarece s-au prezentat inf. incomplete si, pe alocuri, gresite. Sper sa nu gresesc, daca astept argumente... dar altele decat cele de pe situl VW RO

Vorbind strict de motoare 2.0 l PD

- siemens face exclusiv injectoare piezo-magnetice (motoarele BKP, BMA, BWV, BVE, BMR, BUZ)

- Bosch face singurele injectoare electromagnetice (motorul BMP) - aceste injectoare sunt similare celor folosite in motoarele de 1,9 l si 131CP

Referindu-ne la CR... injectoarele sunt piezo si sunt facute de Bosch. Nu stiu daca si Siemens face injectoare pentru aceste motoare

Colegul cu 170 CP...

Salutare tuturor! Din pacate vin si eu cu o informatie destul de urata. Sa nu creada nimeni ca injectoarele de pe motorul 2.0 TDI - PD 170cp, aici ma refer la Leon FR sau Octavia RS, ca sunt mai reusite. Un prieten cu un FR 2007 inca nu stiu codul de la motor, a patit'o , 2 injectoare cazute simultan.
Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar pentru nenea cu "cablu e de vina"

AM schimbat 4 injectoare.

Ghici de cate ori am schimbat cablul si suruburile?

A?

Aud?

Uite variante:

1. Odata cu fiecare injector.

2. De fiecare data cand schimbam injectorul.

3. de 4 ori

4. la fiecare schimbare.

Ai prins aluzia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:tuktuk: buna asta mama omide.

Nu am dat roata de rezerva jos de cate ori am dat capacul de chiulasa.

Sunt proaste asta e clar iar cel mai urat e c ala noi nu s a luat nici un fel de masura.un recall sau ceva de genul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DOMNU!

Nu am dat NICIODATA jos roata de rezerva!

din acest punct de vedere pot spune ca passat-ul e o masina EXCEPTIONALA.....ce roti domnule...ce roti..

LE. Momentan merg cu un A6 din 2004. sa va explic ca in afara de un led ars la lampa frana spate masina asta in 150000 km nu a stiut ce e aia reparatie?

Si e motor tot euro4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar pentru nenea cu "cablu e de vina"

AM schimbat 4 injectoare.

Ghici de cate ori am schimbat cablul si suruburile?

Trebuie sa ai un simt al umorului extrem de dezvoltat daca dupa atatea peripetii mai poti face haz de necaz :Driver:

Am intrat pe un forum echivalent din UK si faza cu cablurile le-au servit-o si britanicilor. Cica dealerii erau f. confingatori sa dea vina pe aceste cabluri. Cica a fost un cazi in care s-au ars 4 injectoare dintr-o data...

Asa ca astia mint toti la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Asa ca astia mint toti la fel

Adica scuza cu "asa face toate domne" e valabila peste tot .

Ca doar n-om fi noi cei care au inventat apa calda... :Driver: :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De curand (3 zile) am intrat si eu in clubul select al pagubitilor din cauza injectoarelor de Passat. A murit motorul in drum. Din fericire eram pe un bulevard din bucuresti si nu aveam viteza. Am dus masina tractata la un service unde mai reparasem niste maruntisuri si am primit diagnosticul de "injector defect". M-a costat 2200 RON un injector + manopera si pana seara s-a remediat. Cica ar fi cam 3600RON un injector nou si mi-a facut un pret bun (mi-o fi tras vreo teapa si mi-a pus vreunul reconditionat).

Problrema: Cand tin motorul pe la 1800 rpm, incepe sa trepideze indiferent de treaptade viteze. Nu facea asa pana acum. Azi dimineata am observat ca trepideaza si la relanti. Am facut ieri un drum de 500 km si nu am avut probleme doar cam am sesizat aceasta manifestare care mi-a scapat cand am luat masina din service. Nu se observa decat daca raman mai mult de cateva secunde in jur de 1800 rpm. O fi de la schimbarea injectorului? E vorba de reglaje?

Nu sunt specialist si va cer ajutorul, poate s-a mai lovit cineva de aceasta problema. O sa ma duc cu masina inapoi la service dar nu vreau sa ma "abureasca" de aceea va cer o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat pe un forum echivalent din UK si faza cu cablurile le-au servit-o si britanicilor. Cica dealerii erau f. confingatori sa dea vina pe aceste cabluri. Cica a fost un cazi in care s-au ars 4 injectoare dintr-o data...

Asa ca astia mint toti la fel

Sigur in majoritatea cazurilor nu e cablajul.

Si daca ar fi cablajul a cui e vina? Cablaj sau injectoare e la fel de grav si vina o poarta tot VAG.

Cu atat mai rau daca din vina unui amarat de cablaj se distrug injectoarele care sunt atat de scumpe, iar noi platim atat cablajul cat si injectorul de fiecare data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

(...)

Problrema: Cand tin motorul pe la 1800 rpm, incepe sa trepideze indiferent de treaptade viteze. Nu facea asa pana acum. Azi dimineata am observat ca trepideaza si la relanti. Am facut ieri un drum de 500 km si nu am avut probleme doar cam am sesizat aceasta manifestare care mi-a scapat cand am luat masina din service. Nu se observa decat daca raman mai mult de cateva secunde in jur de 1800 rpm. O fi de la schimbarea injectorului? E vorba de reglaje?

Nu sunt specialist si va cer ajutorul, poate s-a mai lovit cineva de aceasta problema. O sa ma duc cu masina inapoi la service dar nu vreau sa ma "abureasca" de aceea va cer o parere.

Sigur se face reglaj la injector dar sunt colegi pe forum care l-au montat fara reglaj si nu se plang.

Referitor la preturi nu te-au pacalit, astea sunt preturile la service-urile obisnuite. Daca ai fi citit acest topic inainte de cumpararea injectorului ai fi stiut ca la reprezentanta ai fi facut ceva economie la cumpararea piesei.

Sa auzim numai de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pardon?

Un injector + suruburi + cablaj + manopera la PBN sau PBV duce pe la 2200 RON.

Deci...a dat cam mult domnu..

Cat priveste simptomul de trepidat: INJEEECTOOOOOORR!

Nu cred ca e de la non-adaptare..cred ca tre sa le schimbi "pi tati patru"

Ca sa verifici: Mergi cu masina, las-o pe liber, baga a V-a si incearca sa mergi pornind de la o turatie de 1000.

daca te zgaltaie atunci: ahem...cum sa iti spun...mai bine ne luam masini cu motor pe folie..

Modificat de Mama Omide
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand am schimbat injectoarele cei de la reprezentata mi au spus ca , cablajul nu are absolut nimic.Chiar am insistat sa il schimbe dar au spus ca e in regula :-??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Bucuresti Nord la Porsche mi-au spus ca procedura cere sa schimb cablajul; numai asa pot garanta lucrarea.

Nu stiu daca l-au si schimbat efectiv pentru ca nu m-au lasat sa vad iar in portbagaj n-am gasit cablajul vechi, desi la intrare m-au intrebat daca sa-mi puna piesele defecte in portbagaj si le-am zis ca da. La plecare am uitat sa verific, iar acasa am constatat ca nu era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@john78 - ai dat destul de mult mai ales ca ai facut treaba la un service de cartier .

La reprezentanta injectorul era 1600 ron si iti mai luau 200 manopera insa probabil service-ul peste pretul de 1600 au adaugat si ei ceva , oricum injectorul nu aveau de unde sa il cupere decat de la porsche sau midocar deci ....

Injectorul schimbat ti l-au dat inapoi ? intradevar unul nou este 3600 ron , unul nou cu cel vechi la schimb este 1600.

Avand in vedere ca esti nou banui ca te-ai inregistrat pe forum DUPA ce ai facut reparatie ?!

Pentru cei care mai au problemele astea ma pot contacta si le pot recomanda un service/mecanic unde costul reparatiei cu tot cu manopera nu sare de 1500 ron (injector de la porsche nou cu cel vechi la schimb)

Nu este reclama , nu am nimic de castigat din acesta recomandare , singuri "castigatori" daca pot spune asa suntem noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

Ca sa verifici: Mergi cu masina, las-o pe liber, baga a V-a si incearca sa mergi pornind de la o turatie de 1000.

daca te zgaltaie atunci: ahem...cum sa iti spun...mai bine ne luam masini cu motor pe folie..

nu ti s-ar parea normal ca in V-a la 1000 rpm sa vibreze putin sau sa nu se invarta rotund? totusi e subturat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@john78

Injectorul schimbat ti l-au dat inapoi ?

Da, macar mi-au dat injectorul vechi inapoi. multumesc, pentru oferta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pardon?

Un injector + suruburi + cablaj + manopera la PBN sau PBV duce pe la 2200 RON.

Deci...a dat cam mult domnu..

Cat priveste simptomul de trepidat: INJEEECTOOOOOORR!

Nu cred ca e de la non-adaptare..cred ca tre sa le schimbi "pi tati patru"

Ca sa verifici: Mergi cu masina, las-o pe liber, baga a V-a si incearca sa mergi pornind de la o turatie de 1000.

daca te zgaltaie atunci: ahem...cum sa iti spun...mai bine ne luam masini cu motor pe folie..

Sper ca nu trebuie sa le schimb pe toate.

Am inteles ca se pot verifica injectoarele cu VAG COM-ul . O fi vreunul infundat. Tot sper ca nu am intrat intr-un carusel al schimbarii injectoarelor... ca o vand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut in aceasta dimineata o discutie cu o persoana din Germania, care lucreaza pt VAG, despre problema injectoarelor. Raspunsul a fost unul scurt si la obiect: "nu injectoarele sunt de vina, ci calculatorul masinii care transmite semnal prea puternic acestora si le arde". Deci, acum in opinia mea, tare ma tem ca cei care au schimbat injectoarele sa le revina problema, problema fiind in fond alta, nu calitatea precara a injecoatelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, si daca VAG stie de problema asta, de ce o ascunde sub diverse pretexte..motorina proasta, injectoare proaste...etc?

Si putea sa faca mea culpa, facea recall (s-au intamplat si la case mai mari)..explica problema, cenusa in cap & etc si apoi stiam si noi...!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-au mai schimbat pe aici pe forum si calculatorul masinii si tot degeaba ... aceasii problema asta face parte din Povestea : "Cablajul , Suruburile ,Pompa de Motorina, Filtru de Motorina, Pompa de Apa si Calculatorul Masinii ", cum se face ca atatea piese sunt proaste dar injectoarele sunt perfecte :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!