Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Da, exista! Problemele acestea sunt doar la modelele fabricate in perioada 2005-2006! Din 2007 incoace nu o sa mai auzi nici de injectoare nici de pompa de motorina sau alte chichite. Te inteleg, ca citind acest forum ai senzatia ca B6 e cea mai proasta masina din intreaga galaxie. Cand iti cumperi un lucru nou, abia iesit pe piata, este oarecum firesc sa apara anumite probleme, care nu pot fi depistate in timpul testelor inaintea lansarii. Stiu ca explicati asta nu ii incanta deloc pe proprietari, dar asta este, fiecare ar cam trebui sa stie acest lucru... La masini cam 2 ani trebuie sa astepti sa se rezolve bubele copilariei, iar acest lucru este valabil cam la orice marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca exista, dar pe forumul britanic la sectiunea B6 am frunzarit vreo 5 pagini de topics si nici un pas de injectoare.

Pe forumul romanesc la sectiunea B6 prima pagina si un topic monstru de 400+ posturi de parca 99.99%di proprietarii de b6 le-a picat minim 3 injectoare.

Culmea e ca daca te duci in service-uri si intrebi toata lumea e de acord ca au probleme cu injectoarele.

Si totusi restul lumii nu se plange...e ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exista! Problemele acestea sunt doar la modelele fabricate in perioada 2005-2006! Din 2007 incoace nu o sa mai auzi nici de injectoare nici de pompa de motorina sau alte chichite. Te inteleg, ca citind acest forum ai senzatia ca B6 e cea mai proasta masina din intreaga galaxie. Cand iti cumperi un lucru nou, abia iesit pe piata, este oarecum firesc sa apara anumite probleme, care nu pot fi depistate in timpul testelor inaintea lansarii. Stiu ca explicati asta nu ii incanta deloc pe proprietari, dar asta este, fiecare ar cam trebui sa stie acest lucru... La masini cam 2 ani trebuie sa astepti sa se rezolve bubele copilariei, iar acest lucru este valabil cam la orice marca.

Problema este ca am multi cunoscuti cu Passat B6 din 2007 cu 2.0 tdi si au avut probleme cu injectoarele.De asta ma tot intreb......este o chestiune de timp pana o patesc si eu?....mai ales ca am model din 2006!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare atentie, ca multi au tendinta de a-si face masina mai "noua" :( Posibil ca masinile sa fie fabricate dupa a doua jumatate a anului 2006, si astfel in talon sa fie trecut 2007. Nu este tot una. Aici se includ doar cele fabricate incepand cu 1 ianuarie 2007, nu fabricate 2006 model 2007...

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 97.000 km ..motor bkp si nici un injector cazut ....

am alimentat cu motorina si in tara (nu se compara cu cea din afara ) dar nu cred ca aceasta e problema ...

am un dubiu.in privinta injectoarelor....de ce cad (mai ales in tara )....NU O FI MODUL IN CARE ESTI CONSTRANS SA CONDUCI PE DRUMURILE PATRIEI ...adica ....forja...frana ..treapta 1 ...treapta 2 ...4000 rpm ..frana ..forfa ..accelereaza ...(cam asa am condus in tara )...

din cate am inteles ..se arde bobina injectorului....de ce ???...din cauza supraincalzirii???...nu ma pricep ...

p.s. este doar parerea mea de nespecialist ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din ceea ce am citit pe forum, dupa ce un injector cedeaza, urmeaza si celelalte in scurt timp. Problema mea este urmatoarea: trebuie sa inlocuiesc un injector si nu stiu ce cod are sau de cine e facut. Masina este la Porsche si acestia nu iti furnizeaza aceasta informatie. Banuiesc ca e Siemens. Am un prieten in Italia care imi poate trimite setul de 4 injectoare BOSCH. Intrebarea mea este: pot inlocui toate cele 4 injectoare Siemens cu 4 injectoare Bosch? Mecanicii din Italia spun ca in momentul in care cedeaza un injector trebuie sa le schimbi pe toate 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merg inlocuite intre ele cele 2 tipuri (marci) de injectoare. Chiulasa difera in cazul fiecaruia. S-a mai discutat in acest topic. :)

Iar povestea cu "trebuie schimbate toate 4" nu e adevarata. Exista posibilitatea sa cada si celelalte tot atat de mult cat exista si posibilitatea sa nu cada niciunul inca vreo cativa ani. Nu depind unul de celalalt, daca asta ai vrut sa stii. Atat doar ca, cele Siemens cam 90% sunt cu probleme (mai devreme sau mai tarziu).

In concluzie, le cumperi degeaba pe cele Bosch.

Pentru a-ti spune un cod pentru injector e nevoie de un cod motor sau un VIN. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci din pacate am intrat si eu in `clubul` celor "fericiti" de volkwagen.In timp ce mergeam dinspre Timisoara inspre Viena pe la mijocul drumului

(ca sa am un noroc incredibil) imi apare in bord engine fail si motorul se opreste..dupa ce am fost nevoit sa fiu tractat pana in Viena,acolo a venit si verdictul celor de la service deci una bucata injector ars si cele aferente lui.(cablaj,calculator si pompa).Neaparat trebuie gasita o solutie ca sa nu mai patim asa ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un final ... dupa ce am venit de la porche nord 1 ... prin aviatiei ... hopa ... s-a oprit motoru ... :biggrin: ma bag sa vad daca merge pompa din rezervor , ok . mi-am dat seama de ce s-a intamplat . imi zic gata am pus-o . chem un colegu cu platforma , ma ia , ma duce la service la mine . pun testeru pe ea . Injector scurt la masa circuit A . desfac capacu la injectoare ... surpriza ... un injectoru nr 3 defect . aveam si eu unu pe acolo , partea nasoala este ca era de 170 cp ... oricum daca n-am avut altu , l-am bagat pe ala ... ce sa fac . surpriza ... a pornit , surpriza neplacuta este ca nu merge bine in relanti si c-am da fum alb ... deci tre sa-l mai schimb o data :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrew iti raspund aici si nu pe pm - ptr ca poate mai este util si altora:

Acesta e codul de injector pentru tipul tau de motor (BKP). Insa e cam scump. Pretul de reprezentanta in Germania este de 660 de euro/injector. ;)

injectorbkp.th.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amy, absolut corect, ca de obicei, dar pretul nu este atat de mare, este undeva in jurul valorii de 2000 Ron (incluzand aici injectorul, suruburile, cabaljul si manopera).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amy, absolut corect, ca de obicei, dar pretul nu este atat de mare, este undeva in jurul valorii de 2000 Ron (incluzand aici injectorul, suruburile, cabaljul si manopera).

cu piesa la schimb ! la pretul ala ...

are cineva idee daca se reconditioneaza injectoarele astea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai fi avut rabdare sa citesti toate posturile ai fi aflat : NU !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci din pacate am intrat si eu in `clubul` celor "fericiti" de volkwagen.In timp ce mergeam dinspre Timisoara inspre Viena pe la mijocul drumului

(ca sa am un noroc incredibil) imi apare in bord engine fail si motorul se opreste..dupa ce am fost nevoit sa fiu tractat pana in Viena,acolo a venit si verdictul celor de la service deci una bucata injector ars si cele aferente lui.(cablaj,calculator si pompa).Neaparat trebuie gasita o solutie ca sa nu mai patim asa ceva..

Cablaj pricep..dar..calculator si pompa? De ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa e prevazuta intr-o actiune si ar trebui schimbata gratuit daca se incadreaza (in afara romaniei, ca pe la noi nu se practica).

Dar calculatorul de ce? Nu ar fi mai lesne o resoftare? Sau e distrus de tot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca s-a stricat decat un injector , si ... au bagat pe gat restu ... ca este criza domne ... parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) are cineva idee daca se reconditioneaza injectoarele astea ?

Nici nu-ti recomand reconditionarea...

Doi la mana, nu stiu ce se poate reconditiona, cand deobicei se distruce parte electrica :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ca partea electrica e cel mai usor de reconditionat. :) Se inlocuieste solenoidul si gata.

Iar in cazul injectoarelor reconditionate (cel putin la firma Bosch), se inlocuiesc toate piesele uzate sau dispuse la uzuri.

Si, la fel ca in cazul celor noi, se da o garantie substantiala.

Insa, in cazul injectoarelor Siemens, nici o regula normala nu se mai aplica. Acestea pot cadea din senin fie ca sunt noi, fie reconditionate. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai voi de ce credeti ca se da injectorul la schimb la reprezentanta?

de ce credeti ca s au ieftinit asa?

pai si neamtu reconditioneaza dom`le!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-se schimba doar bobina de la el .... inca nu am gasit unde.... dar cine stie..?!

-in Germania costa in jur de 300 - 400 euro fara sa dai altul la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar hotii de la noi cer injectorul la schimb?

Ovidiu,era cineva pe okazii.ro care se ocupa cu reconditionarea injectoarelor siemens piezzo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai mai multe detalii gen : pret , nr de contact esti rugat sa le postezi si aici pentru ca sunt destui interesati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de unde pot cunmpara un injector pentru un passat b6 2.0 tdi ? si un pret eventual..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai ieftin la reprezentanta VW cu piesa veche le schimb (aprox. 400

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la reprezentanta cu injector la schimb pret aprox 17 mil garantie 1 an!(bineinteles daca executi montajul la ei)

din pacate anuntul pare sa fie expirat de ceva timp

dar daca folositi un motor de cautare o sa aveti surpriza sa gasiti diferiti bisnitari care s au specializat pe asa ceva

chiar am gasit un anunt suna ceva de genul : vand injectoare siemens piezzo pentru celebrele motoare BKP :)

am ajuns cu totii de rasul lumii.. :flower: si nu se face nimic :(

apropo, acum 2 luni cand am schimbat al treilea injector am vorbit cu un baiat care imi spunea ca poate sa repare injectorul, dar atentie! carpeala nu tine mai mult de 6 luni :-?? de ce nu stiu.era o varianta sa repar injectorul si sa o vand... dar cum poti sa ii faci omului asa?

asa ca cumparam injectoare ca prostii si le schimbam ca pe anvelope

ps. am facut o singura pana de cand am masina.asta inseamna ca am dat roata de rezerva o data jos

capacul chiuloasei l am dat de vreo 4 ori :)

Modificat de antrax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!