Jump to content

Senzor Presiune Pneuri


besti
 Share

Postare recomandată

Daca roata se dezumfla imediat, nu te avertizeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 259
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    39

  • Al Bundy

    38

  • WooZie

    17

  • micuzzu_marius

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tii apasat pe buton pana se aude un bip lung.

PS Tu nu ai manual la masina?

probabil au omis sa traduca partea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca au uitat sa traduca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai usor sa intrebi aici, sa fie altii informati decat proprietarul masinii care trebuie sa citeasca o carte...asta e, de asta exista forum, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

• Press button ⇒ fig. 199 for more than 2 seconds. While pressing the

button, the warning light  lights up. At the same time the memory of the system

is erased and the new calibration is started, which is confirmed with an audible

signal and then the warning light  goes out.

• If the warning light  does not go out after the basic setting, there is a fault in

the system. Have the vehicle inspected by your nearest specialist garage

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca au uitat sa traduca.

Primul lucru care l-am facut am luat cartea si am citit-o.

Am cartea masinii tot timpul cu mine pe unde merg.

Au mentionat despre senzor in 2 caiete, caietul 3.1 si caietul 3.2 - nicaieri nu am gasit.

Ori e informatia trecuta prin alta parte si nu am gasit-o eu ori nu e trecuta deloc.

Ideea era ca daca becul ramane aprins tot timpul exista probleme la una din roti (cauciuc defect, etc) ori sistemul este defect si trebuie sa merg la reprezentanta, fara niciun fel de explicatie in plus.

D-aia am intrat pe forumuri sa caut probleme similare, ca sa-mi fac o idee cat de cat despre ceva cand voi calca intr-un service.

......

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut cineva retrofit de buton TPMS (SET) ? (de pe bold-sport)

Nu-mi dau seama unde se leaga firele, am 3 fire + inca trei pe o mufa + o mufa separata.

kdomxg.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba, mufa in plus....

Te rog, posteaza in topicul dedicat, am discutat aici depre acest retrofit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ale e kit retrofit. Se scot e fire din mufa de la butonul de ESP si se baga in bufa aia separata si in locul lor se baga firele cele 3 cu papuci la capete respectand pozitia lor in mufa.

pe masina maro e masa, mai ai un verde/negru 12v si inca unul de iluminare pictograma gri .

nu stiu culorile de la kitul cumparat de tine, ar trebui sa ai instructiunile.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Florine as vrea sa stiu daca se poate monta un astfel de buton si la masina din semnatura ?

Banuiesc ca trebuie si senzorii de monitorizare de pe janta sau nu e nevoie de asa ceva ?

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are instructiuni, am un fir verde, maro si un negru.

daca masor ordinea firelor din mufa rosie din kit, firele se introduc in butonul ESP in aceeasi ordine ? (ma gandesc ca logic asa ar fi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti postez mai tarziu ordinea si numarul pinului in mufa.

Sent from my  using Tapatalk.

Maro e masa sigur. Nustiu celelalte dar nr dumitim pe parcurs. Pana atunci spine-mi in mufa de la butonul set ce culoare corespunde cu pinul in care e bagat

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

v69k.jpg

la ESP nu stiu ce culori am, ca inca nu l-am scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe original

Pin 3 - Gri - iluminare +12v

Pin 4 - negru/verde +12v

Pin 5 - alb/negru - la ABS

Pin 6 - maro - masa.

deci, vezi asignierea culorilor la tine - important e sa fie bine la pini.

p.S. - verifica sa fie bine pinii in mufa de la buton - am gasit cu pini montati gresit....

P.S. 2 - revin cu rugamintea - hai sa discutam in topicul de mai sus.... asa facem N topic-uri, pe aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut si butonul, si m-am uitat la pini, cred ca acum inteleg ce legaturi se fac, +12 la led, prin rezistena SMD din buton (pin 3) -iluminat, masa la katodul ledului (pin 6) ....

deci cand se apasa butonul contactul se realizeaza intre +12V(pin4) si pin35 de la modul ABS ? (am inteles bine ?)

Modificat de tuchbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, iti trimite un impuls catre modulul ABS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ordinea firelor si culorile sunt ca la butonul ESp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1k0927121b reh?? butonul

4d0971636b mufa

000979009ea 2buc kit reparatie fire mufa

000979025 kit fir abs

Salutari

Dupa ce am citit tot topicul am ajuns la concluzia ca si eu as putea sa imi pun ''senzorul'' acesta, asadar din replay'ul pe care la-am dat sa inteleg ca imi vor fi bune si mie:

- motor BLS

- echipare Gt Sport

exista cum si un DIY?

Modificat de spydy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat butonul, am facut bucla intre buton ESP si SET.

Nu gasesc mufa in care trebuie conectat firul portocaliu, la pin-ul 35.

Tutorialul gasit de mine pe net arata ca mufa respectiva se afla in spatele acumulatorului, dar nu este acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in partea cealalta in dreptul pasagerului din dreapta, nu la sofer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma l-am gasit, montat fir, etc.

Daca tin butonul apasat aproximativ 2 secunde face un BING, dar martorul din bord nu se stinge :screwy:

Cand pornesc masina iconita de la TPMS palpaie aproximativ 30-40 secunde dupa care ramane aprins. :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori ai pe masina acum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 65: Tire Pressure (J502) Labels: 1K0-937-08x-65.clb

Part No SW: 1K0 937 086 HW: 1K0 937 086

Component: RDK 020 0517

Coding: 000000

Shop #: WSC 131071 1023 2097151

VCID: EDDB3810348A616

2 Faults Found:

01325 - Control Module for Tire Pressure Monitoring (J502)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Freeze Frame:

Fault Status: 01100101

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Mileage: 139479 km

Time Indication: 0

Date: 2016.14.00

Time: 11:56:26

01521 - Sensor for Tire Pressure

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Mileage: 139511 km

Time Indication: 0

Date: 2016.14.02

Time: 09:27:40

01325 - Control Module for Tire Pressure Monitoring (J502)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

1. Trebuie sa fac ceva adaptare ?

01521 - Sensor for Tire Pressure

004 - No Signal/Communication

2. Eroarea asta e interesanta, avand in vedere ca senzori nu am pe roti, am "indirect TPMS"

Modificat de tuchbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai bifat cumva pe CAN Tire Pressure Monitoring ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, daca nu bifez apare eroarea "CAN Gateweay Incorrectly Coded"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!