Jump to content

Senzor Presiune Pneuri


besti
 Share

Postare recomandată

post-3245-1213597447_thumb.jpg

Setarea este usoara. La mine functioneaza perfect; am putut verifica de multe ori acest lucru.

Cand scade presiunea intr-o anvelopa cu ~ 0,5 atm se aprinde indicatorul sistemului de control al presiunii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 259
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    39

  • Al Bundy

    38

  • WooZie

    17

  • micuzzu_marius

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am mers pe janta vreo 2km pana am sesizat ca am pana pentru ca aveam incredere in acest sensor. Am facut pana, am pus roata la loc, deabia atunci s-a aprins :). Eu zic sa nu aveti mare incredere in el. E o mizerie de 60 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, chiar duminica mi s-a aprins martorul. Am patit de doar 2 ori pana acum sa mi se aprinda, de fiecare data la diferente de presiune de 0.5 (1.7 fata de 2.2, iar duminica 1.9 fata de 2.4).

Eu de fiecare data dupa ce ii fac presiunea tin apasat butonul de "resetare" a indicatorului pana dispare martorul din bord, de fiecare data in timp ce stationez. Pana acum nu am de ce sa ma plang de el si cu siguranta nu cred ca am dat banii degeaba pe el. :)

Modificat de CosminTSI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am spus in postul #7 si asa cum afirma si CosminTSI martorul aferent acesui senzor se aprinde la scaderea presiunii intr-o roata cu 0.5 atmosfere.

Sistemul a functionat intotdeauna perfect la mine, pe ambele golfuri.

Ultima oara, acum trei zile pe "celebra" centura a Constantei am luat o groapa si imediat mi s-a aprins LED-ul martor. Am oprit, mi s-a parut putin mai moale roata dreapta spate si am mai mers cam un kilometru pana la prima vulcanizare unde am verificat presiunile si am vazut ca roata respectiva pierduse 0,7-0,8 atmosfere. Din fericire anvelopa nu a fost taiata ci numai desprinsa putin de pe janta ca urmare a socului, asa ca dupa umflare am putut merge linistit mai departe.

Poate experienta negativa a lui GtSport se datoreaza lipsei setarii sistemului sau unei disfunctii care ar putea apare la o diagnoza VAG-COM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Stie cineva ce tip de senzor se foloseste la masinile noastre? Adica, e cel bazat pe ABS, e prins de janta cu un colier sau integrat in valva? Am auzit ca exista ceva chestie smechera care poate fi integrata chiar in căpăcelele valvelor.

Eu mi-am luat echipament complet de iarna (jante + anvelope), si ma intereseaza de care din ele apartin acesti senzori. Sau: se pot muta, de pe rotile de vara pe cele de iarna? Daca da, trebuie scoase cauciucurile de pe jante? (presupun că da)

Modificat de Haelix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in roata nu e nici un fel de senzor. functionarea sistemului se bazeaza pe citirea vitezei fiecarei roti de sistemul ABS. odata cu scaderea presiunii intr-o roata se micsoreaza raza acesteia si implicit si viteza rotii. aceasta mica scadere a vitezei rotii e detectata de sistemul ABS si afisat ca eroare de presiune scazuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doua sisteme folosite de vw si anume unul pe valva si altul pe abs.

De mai mare precizie este acela pe valva dar totodata mai sensibil si mai scump.

Bafta multa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ai dreptate, dar din cate stiam eu, sistemul cu senzor in valva s-a folosit la passat si intre timp s-a renuntat la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ dragos borcanea

acum ca ai invatat mai multe despre dotarea care afirmai ca nu functioneaza corespunzator ai putea sa ne mai spui cateva impresii despre incercarile tale si totodata sa multumesti in special celui care a pus foarte frumos ce scrie la carte referitor la acesta dotare.

eu personal sunt foarte multumit de cum m-a ajutat pana acum, dar nu am avut pretentia sa faca ceva mai mult decat am platit

Modificat de dnldnl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in roata nu e nici un fel de senzor. functionarea sistemului se bazeaza pe citirea vitezei fiecarei roti de sistemul ABS. odata cu scaderea presiunii intr-o roata se micsoreaza raza acesteia si implicit si viteza rotii. aceasta mica scadere a vitezei rotii e detectata de sistemul ABS si afisat ca eroare de presiune scazuta.

Mersi ady.red si strumf11, suna logic!

Modificat de Haelix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

o intrebare de incepator. e legat de presiunea rotilor dar cu senzor uma,.

:) la masina mea cumparata din Germania presiunea a fost initial de 3.0 si pe drumurile denivelate din tara noastra ma scutura bine de tot. motiv pentru care am mers la vulcanizare, am aflat ca numai dacia papuc are pe spate 3.0, si am scazut la 2.50. urmare a acestui fapt dupa o luna am gasit roata dreapta fata dezumflata serios, am pus compresorul in functiune si acum totul este ok. intrebarea mea este, in De se foloseste presiune asa de mare, pentru ca au drumuri impecabile, iar mirosul ciudat al aerului ce iesea din anvelopa sa fie dovada a faptului ca aveau initial azot?

cu multumiri si scuze anticipate daca am postat aiurea.

o intrebare de incepator. e legat de presiunea rotilor dar cu senzor uma,.

:Driver: la masina mea cumparata din Germania presiunea a fost initial de 3.0 si pe drumurile denivelate din tara noastra ma scutura bine de tot. motiv pentru care am mers la vulcanizare, am aflat ca numai dacia papuc are pe spate 3.0, si am scazut la 2.50. urmare a acestui fapt dupa o luna am gasit roata dreapta fata dezumflata serios, am pus compresorul in functiune si acum totul este ok. intrebarea mea este, in De se foloseste presiune asa de mare, pentru ca au drumuri impecabile, iar mirosul ciudat al aerului ce iesea din anvelopa sa fie dovada a faptului ca aveau initial azot?

cu multumiri si scuze anticipate daca am postat aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
in roata nu e nici un fel de senzor. functionarea sistemului se bazeaza pe citirea vitezei fiecarei roti de sistemul ABS. odata cu scaderea presiunii intr-o roata se micsoreaza raza acesteia si implicit si viteza rotii. aceasta mica scadere a vitezei rotii e detectata de sistemul ABS si afisat ca eroare de presiune scazuta.

As vrea si eu sa fie asa.

Dar nu e; am schimbat rotile si am pierdut monitorizarea (ma semnalizeaza mereu, si nu pot reseta). Deci exista ceva device in roata undeva, care comunică cu computerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Si chiar asa este !

TPM - Monitorizarea presiunii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si chiar asa este !

TPM - Monitorizarea presiunii

Modificat de Haelix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal all, am si eu o problema cu un g5 gti din 2005.O roata de pe dreapta spate se tot dezumfla si se aprindea senzorul de presiune.Pana aici nimic special, doar ca intr-o seara pe cand mergeam s-a aprins senzorul de presiune.Am ajuns acasa, am facut presiunea, 2 bari, pe toate rotile si acum nu se mai stinge martorul din bord... Chiar nu stiu ce sa-i fac si nici nu stiu exact ce sa cumpar ca sa remediez problema, rog pe cineva sa ma ajute pe mine, sau daca au mai fost cazuri de genul asta

Multumesc aniticipat, Cosmin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce refaci presiunea in pneuri trebuie sa tii apasat butonul TMP (cu contactul pus) pana se aude un bip. Atunci inregistreaza noua presiune si se stinge.

Poti sa apesi butonul chiar daca nu refaci presiunea, se stinge ,insa ia ca reper presiunea pe care o ai atunci, mai mica decat normal.Asta pe drum, cand nu ai pompa si ti-e lene sa schimbi roata ,iti dai seama daca se desumfla repede, dupa cum se aprinde becul din nou .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat in toate modurile posibile, am facut presiunea in roti numai astazi de 3 ori, am apasat pe buton si in mers si tot nimic...

Problema rezolvata:) masina saraca e in regula, eu am fost cel defect, imi cer scuze pt posturi si multumesc celor care au incercat sa ma ajute:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna,

Am o nedumerire legata de acest senzor. Am schimbat rotile de vara cu altele de iarna de aceleasi dimensiuni. Dupa ce am facut 100 de km cu noile roti mi s-a aprins senzorul in BC. Am verificat presiunea si este identica in toate cele patru anvelope, nici macar diferenta de o.1 bari. Rotile sunt umflate corect dar senzorul ma averizeaza in continuare. Cauze posibile?

O zi buna,

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil nu ai calibrat senzorul de presiune dupa ce ai schimbat anvelopele. Trebuie sa tii apasat vreo 3 secunde pe butonul acela al senzorului de langa schimbatorul de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. sugestie. Este vina mea ca nu am pomenit despre asta in postul anterior. Am facut aceasta operatie inca de la inceput. Ce ma intriga este ca a inceput sa ma avertizeze dupa ce am facut peste 100 de km. M-am gandit ca vreo anvelopa pierde aer, dar am verificat de doua ori si nu-i asa. Mentionez ca presiunea din cauciucuri este cea scrisa pe busonul de la rezervor, 2.3 atat pe fata cat si pe spate, la fel ca si in rotile de vara pe care le-am schimbat, acestea avand exact aceleasi dimensiuni. De asemenea nu am pus lanturile sau supraincarcat masina. O fi vreo eroare, dar pt. mine este enervant si stresant acest martor aprins in Bc si care ma avertizeaza si sonor de fiecare data cand pornesc, ca sa nu uit cumva de el.

Have a nice day,

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa recalibrezi din nou, stand pe loc pe o suprafata plana orizontala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea mea... Se poate monta sistem de monitorizare presiune pneuri pe o masina care nu a venit cu acesti senzori din fabricatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ca doar foloseste senzorii de ABS. Se mai monteaza un buton de reset,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

cine ma poate ajuta si pe mn?imi tot sta martorul aprins in bord cu presiunea scazuta in pneuri,il resetez si apare din nou,problema e ca am fost la vulcanizare iar cauciucurie sunt la aceeasi presiune...am fost in service iar cei de acl mi-au spus ca am senzorul defect si trebuie schimbat,stiti cam pe la ce pret ma duce,pret de reprezentanta,multumesc pt timpul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!