Jump to content

Valva EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Am facut test de actuatoare cu VagCom insa nu am auzit niciun tacanit la EGR.Se auzea la pompa de benzina insa la EGR liniste totala...

Schema componenta a EGR pentru motorul 1,2i AZQ/BME:post-10189-1257102346_thumb.png

:icon_thumright:

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am codul de eroare 16555 adica amestec prea sarac. Se poate sa fie in vag com adaptarea ok si EGR sa fie defect? am incercat adaptari multiple ii da run iar apoi ok dar de eroare tot nu scap. Daca e bun EGR in situatia asta sa stiu sa trec mai departe. Eroarea poate aparea si din cauza bujilor? Sunt noi si ceea ce da cartea numai ca mecanicul a zis ca are o culoare ciudata cand le-a verificat.

Modificat de sp0nsoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

17811/P1403/005123 - EGR System: Regulation Deviation

de vreo luna imi tot apare acest cod pe care il sterg si totusi continua sa se inregistreze, de vina cica ar fi EGR-ul sau valva N18, conform Ross-Tech trebuie facut Output Test, lucru pe care l-am facut, intrebarea este: in urma acestui Output Test daca N18 ar fi defect ar trebui sa ma atentioneze cumva ? pentru ca in urma testarii se aud doar niste bazaieli pe la motor si atat, lucru care ma face sa cred ca N18 functioneaza si cauza erorii nu poate fi decat EGR-UL defect. Furtunasele de vacuum sunt toate noi fiind schimbate de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebarea este: in urma acestui Output Test daca N18 ar fi defect ar trebui sa ma atentioneze cumva ?

In urma testului, nu; daca ar fi fost vreo problema d.p.d.v. electric, atunci ai fi gasit o alta eroare.

Deci, chiar daca, d.p.d.v. electric totul este OK, asta nu inseamna ca este OK si d.p.d.v. mecanic. Daca esxista un blocaj mecanic, pozitia potentiometrului nu va corespunde cerintelor ECU. O alta cauza ar putea fi chiar o problema a potentiometrului.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acest model de EGR se mai poate curata sau necesita schimbare? unul nou costa 480 ron dar inainte de a da banii as vrea sa incerc si o curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi si tu ce au scris ceilalti colegi (paginile anterioare) si trage o concluzie :icon_cool: . Inainte de schimbare, poti incerca si o curatare...mai rau decat este, nu ai ce sa-i faci :Driver: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Se poate de la valva asta daca e defecta sau infundata sa emane noxe peste limitele admise euro 4?Deaceea nu am luat RAR-ul...cica are noxe mai mari decat limitele admise...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se poate, fa o scanare si vezi daca lucreaza valva EGR

:somnmare:

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva o poza cu furtunul acela in Y care duce de la carter la egr ?????? l motor 1,8 t

am cautat 2 ore pe forum si nu am dat de ea, si stiu sigur ca am vazut poza aceea acum vreo 2 saptamani

Modificat de mihai20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o intrebare:

Daca se curata valva EGR fara a deconecta mufa, mai este nevoie de adaptare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu in ce masura reusesti sa o cureti fara sa dai jos mufa, dar in mod normal daca nu o deconectezi nu ai avea nevoie de readaptare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valva si clapeta nu se reseteaza daca dai jos mufa de pe ele. Problema e ca ele se regleaza dupa cum ai calamina pe ele. Cel putin teoretic ca practic ma cam indoiesc, deci faza e ca ele au un reglaj cand sunt murdare si apoi sunt curatate si ar trebui sa aibe alt reglaj. Deci de aceea se face adaptarea dupa curatare. nu e nici o legatura daca dai sau nu jos mufa. Conditia la cele spuse de mine mai sus este sa nu pui contactul in timpul operatiunii, atunci poti sa dai jos mufele linistit.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut o curatare de egr si cind am vrut sa adaptez nu a fost nevoie, asa ca am impresia ca sint egheree si egheree... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarul este ca nici la mine nu a fost nevoie de readaptare cu toate ca a fost luata jos mufa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Am o Bora 1.6 16v. Am schimbat EGR-ul cu un alt secund-hand. Se pare ca functioneaza in afara faptului ca imi da eroare ca nu-i adaptat. Am intrat in Basic Settings la 074 si imi da asa:

Group 074

1.11 V Voltage

3.61 V Voltage

1.110 V Voltage

ERROR

Imi apare pt. 2 sec "Run OK" dar dupa aia imi da Error. La fel si daca comut pe Meas.Blocks. Cei de facut? Imi tot apare ceva de genu : "perform in Basic Settings"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca de mai multe ori sa faci adaptarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca adaptarea se face cu motorul oprit (doar contactul pus) si la temperatura apei de 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am si eu o problema cu EGR-ul.

Acum o luna mi-a murit motorul de tot, nu mai pornea. A venit un prieten, l-a curatat. Masina a pornit si eroarea nu a mai aparut.

Acum 2 sapt am facut o segmentare de motor(consuma ulei enorm si de aceea s-a si murdarit rau de tot EGR-ul). Dupa segmentare, test drive din service sa vedem ca totul e ok. Cand m-am intors la service, EGR eroare again. Benzina era pe rosu.

Am facut plinul, urma sa ma duc la alta recuratare. S-a stins becul, nu a mai fost nevoie. Totodata mi-a zis tipu de la service ca a curatat si EGR-ul si Clapeta de acc cat timp masina a fost in service.(aici nu stiu ce sa cred)

Saptamana asta s-a aprins iar check engine, sterg eroarea cu motorul pornit turatia la relanti o ia razna.

1 Fault Found:

16786 - EGR System: Excessive Flow

P0402 - 35-00 - -

La un moment dat dupa ce se calmeaza turatia merge totul ok vreo 5 km dupa care apare din nou check engine. Am facut readaptare, tot degeaba.

Intrebarea mea este: trebuie sa il schimb sau se mai poate face ceva?

Citisem si cum sa schimbi valorile EGR-ului pt recirculare mai putina. Are rost?

Cu check engine aprins motorul merge ok. Ma gandesc sa schimb EGR-ul dar peste vreo luna sau cand raman cu masina iar pe dreapta. Pana atunci mai pot face ceva?

Multumesc si scuze pt un post asa lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

http://www.teilesuche24.de/ersatzteile/ven...483540?c=100545

Aceasta este valva N18? sau ma rog ceva asemanator? sau valva N18 este chiar bobina de pe EGR

daca aceea este valva N18 inseamna ca furtunasul de vacuum din ea trebuie sa intre in EGR?

sunt sigur ca intrebarile par prostesti insa m-ar ajuta mult lamurirea acestui aspect.

multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AURELIANAGACHE

Salut. Azi am curatat si eu valva EGR si lcapeta de acceleratie. Vroiam sa va intreb daca valva EGR se poate verifica daca functioneaza fara a fi pusa la locul ei, adica alimentata, cumva, la o anumita tensiune, pentru a vedea daca pistonasul acela functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Vag com la 01-engine ai o optiune de output test. Acolo dai next si la un moment dat dupa cateva "pagini" a sa ai si valva N si nu mai stiu cat e numarul. Acolo o sa o auzi la motor cum deschide si inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AURELIANAGACHE

Mersi mult de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!!!

Am si eu o problema cu EGR-ul.

Eroarea este 16785 EGR inssufficient flow.

Am schimbat egr-ul cu totul, am facut adaptarea, la adaptare se auzeau niste pocnituri , am verificat conducta aceea care intra in EGR si tot s-a aprins Check Engine. Nu mai stiu ce sa-i mai fac. Are cineva vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E ciudat rau EGR-u asta. Mie mi s-a aprins acum vreo 2-3 ani prima data, tot am resetat eroarea care zicea Excesive Flow sau Insuficient Flow nu mai stiu exact... si nimic apoi am dat jos valva, clapeta si am dat cu spray degresant in ele am pus la loc, am fost si am resetat eroarea si 2 ani nu s-a mai aprins. Acum vreo cateva luni bucurie s-a aprins iar Implausible Signal la EGR si duap ce o sterg si repornesc motoru se aprinde instant inapoi check engine-u.... sfaturi? sa-l duc la service sa mi-l curete iar sau sa cumpar unu de la dezmembrari si sa-l schimb? La urma urmei merg si asa cu masina ca nu ma incomodeaza cu nimic ....

Modificat de cezarsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu sunt cu 3 coduri de mai mult de un an. ideea e ca oricum n-am prea folosit masina in perioada respectiva (max 2000km) dar din august am inceput s-o folosesc din nou mai des si acum as vrea sa le rezolv. simptomele nu sunt foarte deranjante: variatie usoara de relanti, consum putin ridicat (~7 in oras) si am impresia ca si ceva scade la putere, dar la motorul asta nu prea pot sa zic c-a fost vreodata puternic :D

cele 3 coduri sunt:

17811 - EGR system regulation deviation

16785 - EGR system insufficient flow

16825 - EVAP emission control system incorrect flow

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!