Jump to content

Valva EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Ai aflat cumva ce e cu sita/ filtrul ala de la EGR? un cod ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. Am citit toate posturile de aici dar nu m-am lămurit pe deplin... această adaptare a EGR-ului se face după curăţare chiar dacă nu ai avut o eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai se recomanda pt ca a fost deconectata de la circuitul electronic al masinii,ca si o siguranta suplimentara pt ca ECU sa o "invete" din nou.Plus ca am patit pe pielea mea,ca fara adaptare VCDS sa nu functioneze clapeta(relantiul era sus,fluctua tare,smuncea).

Mufa aia e ca un fel de filtru din cate am vazut.Eu am dat'o jos si am suflat in ea si a iesit numai praf.Este uni-sens din cate imi aduc aminte,deci ar trebui sa aiba un rol de genul "supra-plin".Si am intalnit 2 modele.Primul cum ai dat tu exemplu si al doilea,indreptat spre botul masinii,cu frtunusaul de vreo 3-4 cm,orientat in jos,ambele clipsandu'se in suporti predefiniti.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulţumesc pentru lămuriri.

Asemenea, numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema.

Se da una bucata motor AXP care, in grupul 74, in campul 4 nu afiseaza NIMIC. V-ati mai lovit careva de aceasta situatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

stie cineva unde este pozitionat egr-ul la motoru' 2.0 (AZJ) Benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema cu EGR ul.... NU IL GASESC!! si sincer nu stiu daca am asa ceva..... e un motor AKL 1,6 101 CP 1999.

Help!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

citez de pe site-ul lui Voinea:

>>>Inainte de a face orice modificare notati-va valoarea existenta.

Folosirea gresita a adaptarilor poate conduce la nefunctionalitatea motorului, asa ca orice modificare o faceti pe propriul risc !

Pentru realizarea acestei adaptari trebuie sa folositi un cod pentru a va loga.

Codul este 12233.

[select]

[01 - Engine]

[Login - 11]

introduceti codul 12233 pentru a activa adaptarile speciale

[Do It!]

[Adaptation - 10]

introduceti valoarea numarului canalului ales:

canalul 3 : ciclul de lucru EGR

Pentru a scadea cantitatea de gaze recirculate trebuie sa cresteti valoarea presetata (32768) pana spre valoarea maxima (de obicei 33768 - valoare la care MAF raporteaza la ralanti 370mg/h, ceea ce este inca in limitele prevazute de fabricant)

Aceasta modificare creste cantitatea de Nox din gazele de esapament.<<

Se poate face aceasta modificare pt masina din semnatura?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema cu EGR ul.... NU IL GASESC!! si sincer nu stiu daca am asa ceva..... e un motor AKL 1,6 101 CP 1999.

Help!!!

Nu ai EGR pe motorul ala...exista doar o membrana pe furtunul de admisie aer (ala mic de la busonul de ulei care da in furtunul gros)care cica ar trebui sa inchida recircularea vaporilor de ulei la accelerare si sa se deschida cand motorul este la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea cateva nedumeriri.Problema se refera la blocarea intentionata a EGRului,cu niste saibe gen "blind".

1.nu cumva creste consumul?

2.nu creste si nivelul de noxe?

3.cumva aerul din admisie va fi mai rece?

4.se simte vreo imbunatatire?

Nu sariti,e pura curiozitate pt ca am vazut azi ca cineva se agita sa isi blocheze EGRul la o motorizare exact ca a mea. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna, am eroarea urmatoare:

Engine: 000000 - SAE - Reserved by Document ISO 15031-6:2005

p0000 - 006 - Short to Plus

Masina se manifesta in felul urmator

In viteza 1 cand vreau sa plec de pe loc masina nu are putere in sarcina nu se accelereaza peste 1200 rpm decat foarte greu. Daca am ambreajul calcat si apas pedala de acceleratie pana la fund are o pauza de acceleratie la 1200 rpm sta aprox 1 secunda la turatia respectiva apoi se tureaza.

In mers daca ajung sub 1500 rpm trebuie sa apas ambreajul si sa o turez peste 2500 rpm si apoi sa las ambreajul ca sa pot merge, altfel masina nu are putere.

Dupa ce trec de 1800 rpm nu mai are nici o problema

Ma poate ajuta cineva?

E vorba de o skoda octavia 2 rs cu motor de 2,0 l tdi cod motor bmn

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

As avea cateva nedumeriri.Problema se refera la blocarea intentionata a EGRului,cu niste saibe gen "blind".

1.nu cumva creste consumul?

2.nu creste si nivelul de noxe?

3.cumva aerul din admisie va fi mai rece?

4.se simte vreo imbunatatire?

Nu sariti,e pura curiozitate pt ca am vazut azi ca cineva se agita sa isi blocheze EGRul la o motorizare exact ca a mea. smile.gif

De un lucru similar sunt si eu curios daca se merge cu EGR defect ce alte probleme pot aparea?

Eu l-am curatat pe al meu 2 zile a dat semne de imbunatatire dupa care iar au reaparut problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,chestia cu blocarea EGR-ului am facut-o,in locul garniturii am pus o garnitura fara gaura,practic un blind,cum spunea cineva,chestia e ca nu s-a simtit absolut nimic,aceleasi probleme au ramas,ralanti instabil si lipsa de putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Problema.

Se da una bucata motor AXP care, in grupul 74, in campul 4 nu afiseaza NIMIC. V-ati mai lovit careva de aceasta situatie?

Ceva similar se intampla si la mine, nu vad nicaieri sonda de O2. Daca stie cineva pe unde sa o caut in vcds...

Masina din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un PrtSc cu modulul Basic Settings - EGR. Stie cineva procedura? Am incercat cu motorul pornit si s-a turat singur pana la ~1800 rpm apoi s-a aprins intermitent martorul de bujie incandescenta. Am oprit motorul si apoi l-am repornit. Nu s-a schimbat nimic fata de valorile initiale. In al 4-lea camp unde imi arata ~96%, cica ar trebui sa fie pana in 30% in idle. Nici celelalte campuri nu sunt in limite.

In grupul 074 nu-mi arata nimic, de fapt nu-mi arata multe grupuri, daca stie cineva de ce...

Motorul este AVQ 74kw cu chip la 100kw. Sa fi facut cei care au rescris programul o restrictie la anumite grupe de indicatori pentru a-si ascunde modificarile pe care le-au facut cu scopul de a-i creste puterea motorului?

post-99546-0-78543000-1320957873_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu incerci sa gasesti topic-ul potrivit? In aria TDI exista un topic similar. Probabil de aici si confuziile tale; grupul 074 se adreseaza benzinarelor, motiv pt. care nu ai ce valori sa citesti acolo si nici adaptarea EGR-ului. In topic-ul din aria TDI, vei gasi, daca esti interesat, o procedura de modificare a ratei EGR.

Nu in ultimul rand, nu te mai juca in "basic settings" pt. ca, ai sanse sa-ti defectezi motorul (citeste manualul VCDS/Vag-Com).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, nu prea am vazut pe nimeni cu motor 2.0 FSI (cod motor BLR) cu problema de EGR pe aici, poate ma ajuta cineva cu niste poze sau scheme cu pozitionarea lui pe masina, si cum se da jos. Merci anticipat !

Modificat de tanislav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dauneaza la ceva daca egr-ul la masina din semnatura este infundat si nu mai poate fi desfundat?sau poate fi?precizez ca l-am curatat odata cu clapetata de acceleratie si degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Merci GABIVVX

l-am depistat cu ajutorul tau!

Modificat de tanislav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cum e infundat?Nu se infunda...de regula se duce dispozitivul electric(capsula metalica)care le comanda.Ti-a dat la teste ca e mort?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la mecanic,mi-a curatat clapeta si egr-ul,am plecat iar dupa 3 km iar mi s-a aprins cheul.am mers inapoi la mecanic,mi-a pus iar testerul si mi-a zis ca arata egr-ul,adica este infundat.nici nu mai stiu acuma... .se poate verifica cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!