Jump to content

Valva EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Se perpeleste membrana de vacum sau se strica valva care il actioneaza pe el.Pozele din imagine sunt pt 1.4 16 valve AHW

Data fabricatie 27.11.2001

An 2002

Cod motor AXP

Cod cutie viteze DUW

Culoare plafon 8E

Cod vopsea 8E / A7W,codul EGR 036 131 503 R .Este EGR clasic nu asta din pozele de sus.Daca se incarca cu canamina sau funingine se blocheaza si se arde sistemul electric care il comanda.De regula e bine sa se curete si conducta care face legatura intre clapeta de aceleratie si el,si aia se incarca cu funingine si maclem de ulei.Daca sa dus nu ai ce sa-i faci.Exista o modalitate de a incerca EGR scos de pe masina dar nu o cunosc.Am senzatia ca cu vag-com..se intra pe recalibrarea lui..si atunci iti dai seama daca e dus sau nu pt ca vezi daca mai lucreaza supapa lui(e un cilindru metalic care inchide si deschide la comanda electrica).

@apkah..poza nr 3 e pt tine...

post-64586-0-22403300-1323806444_thumb.j

post-64586-0-54872600-1323806462_thumb.j

post-64586-0-30542200-1323807215_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curata si eu astazi valva Egr si clapeta de aceleratie. Leam dat jos cu borna de la baterie scoasa, dupa remontare am avut probleme cu adaptarea, adica am pornito si relantiu varia apoi se stabiliza pe 1200 rot/min daca incercam sa o acelerez ori varia relantiul ori se oprea. Dupa cateva incercari de readaptare cu borna de la baterie scoasa si mufa de la clapeta si revenit, doar ca acum mi se pare ca scoate cam mult fum daca o acelerez pana ajunge apa la 90 de gr, apoi nu mai scoate deloc, sa fie din cauza ca nu s-au adaptat bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am senzatia ca trebuie sa ajungi la cineva sa iti adapteze clapeta ca la carte cu vag-ul.Eu am patit invers...cand se incalzea mergeam cu funingine si consum excesiv...si balbaia motorul la relanty rau de tot.Pana nu am facut recalibrarea ...nu am scapat de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu...balbaie la relanti si consuma mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am un golf 4 1.6 16v cod motor AUS si mi-am dat egr-ul jos sa il curat dar teava care face legatura intre el si clapeta de acceleratie nu am reusit nici in ruptul capului sa o scot de acolo! as fi putut sa o scot doar daca demontam multe alte furtune! cum se poate scoate mai simplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu...balbaie la relanti si consuma mai mult.

Asta in cazul in care, infundat ar insemna blocarea valvei EGR in pozitia deschis . Vorbind de un benzinar, la ralanti, valva EGR (in mod normal) este inchisa.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@george.o..e o singura modalitate si o singura pozitie(cam incalcita)de scos racordul respectiv.Trebuie desfacut surubul care o tine si apoi trebuie intoarsa pe toate partile si vazut care e pozitia de scos.Eu am scos racordul la APE care e identic cu motorul tau numai k e 1400.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am desfacut toate suruburile, era libera teava, dar pur si simplu nu i-am gasit nici o pozitie sa o pot da afara, am lasat-o asa, am curatat doar egr-ul, nu era murdara tare asa ca nu am mai insistat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa desfaci teava si din capatul celalalt(e prinsa sub clapeta de acc cu 2 suruburi) si mai ai unul pe la mijlocul tevii,cam in dreptul flansei de plastic in care sta termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut-o, era libera, nu se mai tinea in nici un surub, dar nu am gasit pozitia sa o scot, in fata nu mergea de radiator si ventilatoare, daca o impingeam in spate iar nu mergea, in lateral lovea in niste furune de apa de la radiator si mai are si niste coturi si o tabliata prinsa pe la mijlocul ei unde vine un surub si agata si asta! :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am desfacuto,dar stiu ca mi-a trebuit ceva ..pana sa imi dau seama cum se face lucrarea.E chestie de 3 ani si nu mai imi aduc aminte ..sus-jos...pe unde am scos beleaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am lasat-o si eu balta ca nu era murdara foarte tare, doar ceva funingine, dar foarte putina! poate data viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai poate face lucrarea astfel,desfaci teava sa fie libera,pui un dop din ceva jos...si o umplii cu spray de clapeta sau cabrurol(carbelitor cum spune un client al meu :lol: ).Cat cureti egr,schimbi solutia de 3 -4 ori.Se curata bine si nu mai necesita demontarea totala.Eventual o racai cu o sarma mai tare la interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e buna ideea GABIVVX, o sa incerc intr-o zi, cand da caldura, ca acum imi ingheata degetele! :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Ma poate ajuta si pe mine cineva, pe ce canal se efectuaeza adaptarea egr-ului la un vw lupo din 2001, tip motor auc, deoarece am facut procedura confom indicatiilor de aici si anume din grupa 074, dar la ultima casuta unde ar trebui sa apara ADP ok nu imi apare nimic este casuta goala. Am incercat de mai multe ori si nu apare nimic, am cautat pe net dar nu am gasit, de aceea apelez la cunostintele voastre poate se face adaptarea pe alt canal si nu stiu. VA multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ignition ON

Engine OFF

Battery voltage at least 11.5 V

[select]

[01 - Engine]

[Meas. Blocks - 08]

Select Group 074.

[Go!]

MVB 074.1: Min Position in Volts

MVB 074.2: Max Position in Volts

MVB 074.3: Potentiometer voltage

MVB 074.4: Adaption status: (Run/OK/etc)

[switch to Basic Settings] (asta ai facut?)

MVB 074.4: Adaption status: (Run) then it should change to (ADP OK)

[switch to Measuring Blocks]

[Close Controller, Go Back - 06]

asta e procedura de la un Polo AUC.

Daca zici ca nu merge pe 74,incearca pe 70.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am respectat procedura de mai sus si nu merge nu-mi apare nimic in casuta a 4. am sa incerc pe canalul 70 sa vad daca merge.mersi pt sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

@ Jokker2011 - post 186

Pana la urma ai aflat ce era eroarea aia?

Modificat de dragan2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am curatat EGR si clapeta de acceleratie la un Golf 4 din 2002, 1.6 16v AZD. Am fost la un coleg de-al nostru de pe forum sa-mi faca adaptarea. La EGR imi ramane eroarea: "Basic setting could not be performed" sau ceva de genul asta. Si martorul Check engine ramane aprins. Daca cineva stie care ar fi urmatoarea mutare ca sa pot rezolva problema cu EGR-ul v-as fi recunoscator. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In completarea postului de mai sus:

Si a 2 a eroare este :

17847 - Potentiometer for EGR (G212): Error in Basic Setting

P1439 - 35-00 - -

La output test nu se aude nimic din partea EGR...banui 90% ca e dusa comanda...mai pot fi firele dar slabe sanse...

Citeste si pe aici:

http://vwforum.ro/topic/66114-diy-curatare-valva-egr-motorizari-14-16-benzina/page__st__80

Eventual curata si chestia aia mica de plastic cica ar fi un filtru de aer...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa postam si rezolvarea:ALTA :)

Pe canalul de adapare aparea doar ERROR.Nu clantanea cu toate chinurile de riguare.

S'a inlocuit,eroarea a disparut de la sine.Pe tester,nici o eroare.

PS:avand in vedere ca nu avea nimic inainte de curatare,eu cred ca s'a gresit ceva intre demontare si remontare :)

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema s-a intors ...16786 - egr system excessive flow ..se poate sa fie mufele sau ceva cabluri ? Poate avea legatura cu aer fals intrat in sistem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Ai verificat sa nu fie cumva fisurata teava aia care merge de la Egr la clapeta de acceleratie. Poate ca are importanta daca trage aer fals pe-acolo. Sau nu cumva sa-ti lipseasca vreo garnitura de-aia metalica de la Egr. Trebuie sa ai una intre Egr si blocul motor si una intre Egr si teava aia. Daca lipseste vreuna din astea sunt convins ca iti trage aer fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!