Jump to content

Valva EGR


Recommended Posts

Se pare ca trebuie sa-mi schimb valva EGR, nu se mai poate curata.

Am inteles ca dupa ce o pui pe cea noua pe masina, exista o precedura de calibrare/adaptare, cu VAG-COM?

Motorul este cel din semnatura. (tip AUB)

Orice detalii sunt binevenite.

Edited by zonkkk
Link to post
Share on other sites
  • Replies 566
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SergiuD

    32

  • xxnelu

    28

  • lupo_bv

    17

  • Mohicanu

    17

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zii inginerului sa inlocuieasca ECU pe banii lui si daca se rezolva dupa aceea il platesti tu .?

Spre dreapta:

stie cineva unde e localizat egr-ul la TSI cod motor BMY (140 CP)? o poza m-ar ajuta mult ms

Posted Images

citez de pe site-ul lui Voinea:

>>>Inainte de a face orice modificare notati-va valoarea existenta.

Folosirea gresita a adaptarilor poate conduce la nefunctionalitatea motorului, asa ca orice modificare o faceti pe propriul risc !

Pentru realizarea acestei adaptari trebuie sa folositi un cod pentru a va loga.

Codul este 12233.

[select]

[01 - Engine]

[Login - 11]

introduceti codul 12233 pentru a activa adaptarile speciale

[Do It!]

[Adaptation - 10]

introduceti valoarea numarului canalului ales:

canalul 3 : ciclul de lucru EGR

Pentru a scadea cantitatea de gaze recirculate trebuie sa cresteti valoarea presetata (32768) pana spre valoarea maxima (de obicei 33768 - valoare la care MAF raporteaza la ralanti 370mg/h, ceea ce este inca in limitele prevazute de fabricant)

Aceasta modificare creste cantitatea de Nox din gazele de esapament.<<

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Revin cu aceeasi intrebare.

Trebui facuta adaptare/recalibrare pentru supapa EGR daca a fost schimbata cu una noua?

Am incercat codul de login 12233 dar se pare ca nu functioneaza. Imi da: "Login code not recognized."

Am gasit si eu acest cod pe alte situri, doar ca era vorba despre motodare TDI.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dupa ce am schimbat valva EGR si am mers vreo 4 zile cu masina, mi s-a aprins din nou Check Engine si acum imi zice:

EGR Valve: Insuficient Flow.

Cu vechea valva imi dadea intotdeauna Excesive Flow.

Dupa ce am resetat-o mi s-a aprins martorul de check engine dupa doua zile, dar stupoare: cand am citit codurile de eroare zicea:

No Fault Codes Found!

Si totusi martorul era aprins. Am dat: Clear All Fault Codes, si mi s-a stins si martorul din bord.

Aveti idee de unde ar putea veni problema?

Link to post
Share on other sites

Incearca si asta, daca nu ai facut-o pana acum. Trebuie facuta dupa inlocuirea valvei (presupun ca este electrica si nu vacumatica :screwy: )

In basic settings:

074

EGR regulator solenoid adaption

Link to post
Share on other sites

Am intrat la 01-Engine -> 04-Basic Settings si am scris la primul grup 074 dupa care am asteptat putin si mi-a dat pe 3 campuri ceva voltaje si pe ultimul "ADP. OK" scris cu verde. Sper sa nu mi se mai aprinda martorul de acum inainte ca daca tot mi se va aprinde am dat 450 de lei pe degeaba...

Link to post
Share on other sites

Martorul Check Engine este din nou aprins.

Nu stiu ce sa-i mai fac... Aveti alta idee?

Acum am eroare ceva de genul:

EGR Valve Insufficient Flow!

Adica inainte baga prea mult, acuma baga prea putin...

Link to post
Share on other sites

Ieri cand am plecat de la lucru mi s-a stins Check Engine. Eu nu mai stiu ce sa cred... Cred ca imi bag picioarele (scuzati expresia) si ii dau bataie...

Probabil ca Valva cea noua are nevoie de ceva timp pana sa functioneze in parametrii optimi, dupa ce s-a facut adaptarea.

Link to post
Share on other sites

Daca nu ai sters eroarea cand ai schimbat valva d'asta ramanea aprins. Dupa 50 de porniri in care o eroare nu reapare ea este stearsa automat si se stinge becul cand nu mai sunt erori.

Link to post
Share on other sites

Am sters erorare cand am schimbat valva dar mi s-a aprins dupa 2 zile din nou.

Dupa care am sapat si am aflat ca trebuie facuta adaptarea, si am facut-o si dupa 1 zi mi s-a aprins iara si am zis ca nu-i mai fac nimic o las asa.

Si ieri cand am plecat de la lucru dupa cum spuneam, s-a stins.

De unde ai informatia cu 50 de porniri? Sunt sigur ca nu am facut 50 de porniri de cand mi s-a aprins pana mi s-a stins martorul.

Ceea ce stiu sigur este ca erorile de valva EGR nu sunt stocate prima data cand se observa functionarea defectuasa, ci a doua oara cand se manifesta simptomele. De stergere nu stiu.

Edited by zonkkk
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

revin cu un alt topic deoarece cel dinainte mi-a fost inchis

ma poate ajuta cineva cu localizarea sondei egr la motorul de 1.0 mpi tip auc?

Link to post
Share on other sites

EGR-ul se afla la pozitia 10 si 11 in poza de mai jos.

egrsensorfx9.th.jpg

Nu ai nevoie sa demontezi EGR-ul ca sa faci o readaptare a acestuia.

Link to post
Share on other sites

multam mult ptr localizare

ceva sfaturi totusi pentru redaptarea sondei cu vag com?

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...

masina imi tremura la relantiu si pe vag com am eroare 16555. As vrea sa stiu unde sunt amplasati maf si map sensor? si cum ii pot verifica dc mai functoineaza? si mai inca o eroare 16786 - EGR System: Excessive Flow- egr la motoare pe benzina se poate curata? unde este amplasat?

Edited by Cosmi99Pjd
Link to post
Share on other sites

Incearca sa elimini eroarea legata de EGR si este posibil sa scapi si de cealalta; exista aceasta sansa :blink:

Este posibil sa fi ramas deschisa valva EGR.

Link to post
Share on other sites

1.6 16v nu are MAP,MAF.EGR-ul este in partea din fata(inspre radiator).

Edited by R Z F
Link to post
Share on other sites

cod eroare 16555-fault location-system too lean bank1-cauze-intake/exahaust leak, air system, map sensor, maf sensor, fuel presure/pump, injector(s), Evap canister purge valve,H2OS. Pana acuma am verificat decat injectoarele, presunea pompei, presiunea in rampa. Restul cum se verifica,unde sunt amplsate. map, maf sensor am intels ca nu am.

Link to post
Share on other sites

system too lean , adica...amestec sarac. - Daca-ti este greu sa localizezi EGR-ul (chiar si dupa indicatiile lui RZF), mai bine mergi la un mecanic/service. :icon_thumright:

PS: faptul ca sunt stocate 2 erori, aparent cu cauze diferite, asta nu inseamna ca ai 2 defectiuni. Vad ca te axezi in continuare pe "cautarea" MAF (MAP) si alte alea... cum ti-am spus si mai sus, rezolva problema EGR-ului :angry:

Link to post
Share on other sites

Legat de "system too lean": Cosmi99Pdj, ai schimbat de curand filtrul de benzina?

Link to post
Share on other sites

am localizat egr. Se poate curata sau trebuie schimbat? cum aflu si eu codul (vag-com) ca sa ma loghez sa pot sa fac adaptia? ca sa nu imi da voie sa modific nici un parametru.

Edited by Cosmi99Pjd
Link to post
Share on other sites

Nu-ti trebuie nici un cod; adaptarea (setarea de baza) se face in grup 74 / Basic settings ...dar, o faci degeaba pana nu vezi care-i problema.

Link to post
Share on other sites
Nu-ti trebuie nici un cod; adaptarea (setarea de baza) se face in grup 74 / Basic settings ...dar, o faci degeaba pana nu vezi care-i problema.

am curat egr si masina merge bine(nu mai tremura si nici eroarea nu mai apare). Insa am o lata eroare- 17812 - EGR System: Basic Setting not Performed- adica cred ca trebuie facuta adaptarea. Cum se face?

Link to post
Share on other sites

Am intrat la 01-Engine -> 04-Basic Settings si am scris la primul grup 074 dupa care am asteptat putin si mi-a dat pe 3 campuri ceva voltaje si pe ultimul "error

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri