Jump to content

Valva EGR


Recommended Posts

  • Replies 566
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SergiuD

    32

  • xxnelu

    28

  • Mohicanu

    17

  • lupo_bv

    17

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zii inginerului sa inlocuieasca ECU pe banii lui si daca se rezolva dupa aceea il platesti tu .?

Spre dreapta:

stie cineva unde e localizat egr-ul la TSI cod motor BMY (140 CP)? o poza m-ar ajuta mult ms

Posted Images

  • 2 weeks later...

AM CUMPARAT MASINA IN MAI DAR AM FACUT O DIAGNOZA IN IULIE, ARATAND URMATOARELE DUPA APRINDEREA UNUI LED IN FORMA DE ELICOPTER GALBEN LA BORD:

-17511.P1103-35-10 INTERMITTENT O2 SENSOR HEATING CIRCUIT.SENSOR OUTPUT TOO LOW

-16804.P0420-35-00 CATALYST SYSTEM BANK 1 EFFICIENTY BELLOW THRESHOLD

-17811.P1403-35-10 EGR FLOW DEVIATION.

AM RESETAT CODURILE DE ERORI SI INTRO-O ZI S-A APRINS IAR CHEK MOTOR, ELICOPTERUL GALBEN, DUPA CARE MOTORUL MERGEA F. PROST SI CU RATEURI, CARE LA UN MOMENT DAT S-A AUZIT UN RATEU MAI PUTERNIC DUPA CARE MOTORUL A INCEPUT SA MEARGA BINE DAR CU ZGOMOT MARE.AM FOST LA MESERIAS SI MI-A PUS LA EGR UN DOP DE METAL FACUT LA STRUNG.AM RESETAT IAR CHEK MOTOR DAR S-A APRINS DIN NOU SI MERG CU EL APRINS.CRED CA A CRESCUT SI CONSUMUL SI AM DIAGNOSTICAT IAR AFLAND CA:

-EGR FAILED OR INCOMPLETE

-OSH OXIGE SENSOR HEATINH FAILED OR INCOMPLETE

-EVAPORATIVE EMISSION FAILED

-CATALYTIC CONVERTERS FAILED.

VA ROG DIN SUFLET AJUTATI-AM CE TREBUIE FACUT ? CE S-O FI INTAMPLAT ? POT MERGE ASA CU MASINA?CE TREBUIE SCHIMBAT ?

Link to post
Share on other sites

Schimba-ti EGR-ul, e 600 Ron la volksman. Si apropo e o masina destul de noua ar fi bine sa lasi deoparte improvizatiile.

Link to post
Share on other sites
AM FOST LA MESERIAS SI MI-A PUS LA EGR UN DOP DE METAL FACUT LA STRUNG.AM RESETAT IAR CHEK MOTOR DAR S-A APRINS DIN NOU SI MERG CU EL APRINS.

Unde spuneai ca ai fost? :D Nenea ala de-i zici tu MESERIAS, a auzit el ceva ... cu "anularea" EGR-ului dar, asta merge la diesel; la benzina, nu cred ca este chiar asa usor si bine sa anulezi (cel putin NU in varianta meseriasului) EGR-ul. La benzinare, EGR-ul, in functie de pozitia sa, "intoarce" o informatie catre ECU ,care la randul sau comanda valva N18 pt. ciclul EGR; si tot asa. In concluzie, meseriasul nu ti-a reparat nimic.

Pentru rezolvarea problemelor, asa cum ti-a sugerat si entu, incepi prin inlocuirea sau, repararea/curatarea EGR-ului (de preferat...in ordine inversa :D ). Dupa aceea, mai stam de vorba. :D

Link to post
Share on other sites

ddupa stergerea erorilor, iclusiv stingerea martorului check motor, am pornit la drum , aparand iar martorul check motor aprins si urmatoarele erori:

16804

16851

16555

poate cineva sa-mi spuna ce sa fac? multumesc.

Link to post
Share on other sites

"Iarta-ne" dar, cred ca vorbim degeaba. Prin stergerea erorilor, nu rezolvi problema. Ai facut ce ti-am spus (inclusiv entu) mai sus? Dupa verificarea/curatarea EGR, poti trece la verificarea MAF (sau MAP...depinde ce ai), verifica sa nu traga aer fals.... si mai sunt "chestiuni" de verificat dar, asta presupune putina munca. Ia-le pe rand. Aici nu este vorba despre un defect pe care sa-l poti "ghicii" din prima doar din vorbe, deoarece poate avea mai multe cauze.

Spor la treaba sau, mergi intr-un service!

Link to post
Share on other sites

Postez si eu aici pentru a nu deschide un topic nou.

Aproximativ aceleasi probleme le am si eu la motorul de 1.2 AZQ.

Tin sa spun ca dupa ce am schimbat supapa egr (ieri) totul a fost bine pana azi pe zi...

Astazi motorul si-a reinceput vechiile obiceiuri proaste, tremura(vibra) motorul rau la relanti, daca am incercat sa o turez, nu ma lasa mai mult de 2000, adica tineam pedala de acceleratie la maxim insa se tura pana in 2000, dupa ce am oprit motorul si am repornit din nou(de mai multe ori), tremuratul de la relanti a disparut, insa in timpul mersului acum se simte o usoara pierdere de putere in treptele 2 si 3, ca si cum as accelera in zadar. :lol: Ca sa numai vorbesc de eroarea din bord 'check engine' care a reaparut si este mai mult decat stresanta.

Am crezut ca dupa schimbarea valvei EGR o sa scap de problemele astea... dar nu e asa/.

Ca sa scap trebuie cumva curata&adaptata clapeta de acceleratie si injectoarele sau ce sa fac???

:(

Link to post
Share on other sites

Cunosc pe cineva care a avut probleme cu o FABIA motor 1.2 si s-a rezolvat schimband filtrul de benzina. Simptomele erau aceleasi : trepidatii ale motorului puternice , mers instabil la relanti.

Link to post
Share on other sites

Filtrul de benzina l-am schimbat de mult insa degeaba. Recent am schimbat bujiile si problema a disparut.

deocamdata :D

Link to post
Share on other sites

Am curatat EGR-ul dupa care am pus VAG-com si am consatat o scadere a consumului la ralanti de la 4,7% la 2,7-3,1%, insa eroarea de tipul:-16804.P0420-35-00 CATALYST SYSTEM BANK 1 EFFICIENTY BELLOW THRESHOLD s-a pastrat, check motor s-a aprins cam pe la 3500 rot/min.Am testat si treaba cu furtunul de la EGR, l-am scos si l-am pus la loc dar nici-o schimbare in comportamrntul motorului.In schimb am decuplat EGR ( am scos mufa) si am constatat ca a aparut la O2 sensor heating PASSED, ceea ce nu aparea cand era cuplat EGR-ul.Cand am cuplat mufa la EGR mi-a aparul la O2 sensor heating FAILD or INCOMPLETE.La egr neschimbat EGR failed or incomlete.Sa cumpar alt EGR?Dar si cel nou trebuie adaptat, cum se face? Am incercat cum mi-a zis d-nul Nelu sa adaptez EGR dar n-am reusit pe canalul 74 da ERROR.Asa ca asta este.Sa fie oare de la bujii, ori nu functioneaza EGR-ul ca lumea?dar daca n-ar functiona mi-ar da alte erori, nu?Stie cineva ceva.Un mic sfat varog.Multumesc.Cu stima vali7697.

Link to post
Share on other sites

Cel mai bine e sa schimbi EGR'ul cu unul nou si vei vedea diferenta, chiar si la consum... Dupa ce il schimbi nu trebuie adaptat, doar stearsa eroarea din bord daca nu se stinge singura, si incearca sa o turezi mai mult.

bafta :)

Link to post
Share on other sites

Si mie imi tremura la relantiu cand e motoru cald, aceasi masina 1.6 16V, aceasi eroare "recirculare gaze esapament, debit prea mare".

ACUMA o desfac supapa aia :)) :ninja:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

adrianTNT, ce benzina folosesti? La motoarele AZD trebuie sa pui benzina de 98, chiar Super 100. O sa vezi ca daca pui Super 100 vibratiile si trepidatiile o sa dispara. Sa nu pui niciodata in AZD benzina de 95 ca o sa arunci cu banii pe sonde lambda.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
andreicosminus

Salut,

Sunt posesorul unui VW Golf 4 din 2002 - 1.6 16V (77 KW), 84.000 km si am intampinat urmatoarea problema:

Mi s-a aprins indicatorul ala galben de la bord cu robinetul (indicator gaze esapare) si dupa ce am pus-o pe tester, mi-au spus ca este dusa supapa IGR.

Mi-a resetat indicatorul si acum il am stins si nici nu mi s-a mai aprins.

Ce ma sfatuiti sa fac: sa schimb supapa asta (costa cam 600 lei) sau sa mai merg asa?

Ce riscuri sunt? (se poate defecta si altceva)?

P.S. Poate este doar o parere, dar de cand cu problema asta, consumul cred ca a crescut si motorul parca are un sunet metalic.

Multumesc.

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Se muta la motoare pe benzina . :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Foloseste functia search si cauta " EGR" .

in principiu se poate curata supapa EGR pe care se depune negru de fum din gazele de esapament.

Mergi la intalnirile VWforum din orasul tau si poate te ajuta careva. :huh:

Link to post
Share on other sites

si eu am avut probleme cu EGR-ul. prima oara l-am curatat, dar apoi s-a blocat si s-a dus cu totul si a trebuit schimbat. intai vezi daca se mai aprinde becul si la urmatoarea scanare daca da tot asa incearca sa-l cureti, la un mecanic daca nu te pricepi.

Link to post
Share on other sites
andreicosminus

Cat pot sa mai merg cu ea asa?

Nu prea am bani deocamdata sa o schimb. In plus, afecteaza si altceva la motor?

Cat despre consum, in acest caz ce imi puteti spune.

P.S. Am citit pe un forum ca a exploata masina cand apare aceasta problema cu supapa IGR, poate duce la scaderea puterii motorului. Este adevarat?

Ce alte detalii imi puteti spune?

Link to post
Share on other sites

sicer nu stiu ce sa zic, poate duce la scadere de putere, eu parca am simtit un pic mai multa putere dupa ce l-am schimbat, dar poate mi s-a parut mie. la mine s-a infundat putin catalizatorul pt ca am merg cu EGR-ul blocat. recomandat e sa o schimbi acum daca totusi aia e problema, descpre consum din cate stiu eu creste putin daca nu remediezi problema. pe mine m-a costat 500 lei piesa la reprezentanta vw.

Edited by Fane_05
Link to post
Share on other sites
P.S. Am citit pe un forum ca a exploata masina cand apare aceasta problema cu supapa IGR, poate duce la scaderea puterii motorului. Este adevarat?

Ce alte detalii imi puteti spune?

1. In primul rand, incearca sa "asimilezi" termenii corecti... este vorba despre EGR (cum bine vezi ca scriu si ceilalti colegi) si nu IGR .

2. Nu pune (=) intre lipsa de putere a motorului si problema EGR-ului. Depinde de modul in care acesta este blocat sau, modul in care nu isi "face treaba".

3. Stergerea erorii nu inseamna si rezolvarea problemei. Macar s-a incercat si procedura de adaptare?

4. Cum ti s-a mai sugerat, incearca sa cauti si alte discutii pe aceasta tema.

Link to post
Share on other sites

In legatura cu pretul - am schimbat eu EGR la masina din semnatura chiar saptamana asta si am gasit la reprezentanta Skoda din Targoviste cu 320 RON, in timp ce la Augsburg Bucuresti si Vw Ploiesti costa 500.Precizez ca era vorba de exact aceeasi piesa(originala, pt ca nu exista de producatori).

Eu aveam o eroare de genul ca se primeste un semnal de voltaj prea mic de la potentiometrul de pe EGR si dupa inlocuire simt si diferenta la acceleratie, adica s-a schimbat in bine si a scazut si consumul ca de cand aveam eroarea consuma 15 l in oras.

Link to post
Share on other sites

Nu mi-a adus de Skoda ca motorul meu (ALZ) nu e pus pe Skoda, dar mi-au adus pt seria de sasiu originala cu sigla VW AUDI pe ea.

Link to post
Share on other sites
andreicosminus

Si s-a potrivit? Asta e foarte bine. Deci, daca ma duc la un dealer Skoda, sa le cer supapa EGR pt. seria mea de sasiu?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri