Jump to content

Valva EGR


Recommended Posts

andreicosminus

Scuze, dar nu mi-a spus nimeni care ar fi riscul daca mai merg o perioada cu supapa asta fara sa o schimb (momentan lipsa de fonduri).

Se mai poate strica ceva?

Edited by andreicosminus
Link to post
Share on other sites
  • Replies 566
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SergiuD

    32

  • xxnelu

    28

  • lupo_bv

    17

  • Mohicanu

    17

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zii inginerului sa inlocuieasca ECU pe banii lui si daca se rezolva dupa aceea il platesti tu .?

Spre dreapta:

stie cineva unde e localizat egr-ul la TSI cod motor BMY (140 CP)? o poza m-ar ajuta mult ms

Posted Images

Scuze dar, nici tu nu ai raspuns daca "s-a incercat si procedura de adaptare?"...sau, poate tu raspunzi doar unora :lol: . In plus, daca dupa stergerea erorii nu s-a mai aprins martorul (parca asa spuneai) care ar fi problema?!

Link to post
Share on other sites
andreicosminus

Nu raspund numai unora.

Am intrebat ce se intampla daca mai merg cu ea cum este acum pentru doua motive:

1) Am inteles ca resetandu-l din calculator nu inseamna ca s-a rezolvat problema ci decat e mascata. Sau nu am inteles eu bine ? Daca nu s-a mai aprins inseamna ca totul e K? M-as bucura.

2) Mi s-a scris ca procedura de adaptare (presupun ca la curatarea supapei se refera) e cam apa de ploaie si nu prea stiu ce sa fac. O sa incerc sa o curat mai intai dar a fost mai greu in perioada sarbatorilor cu mecanicii.

De aceea, daca puteti sa-mi dati mai multe detalii referitoare la riscurile de a mai merge cu ea asa cum este...

:icon_cool:

Link to post
Share on other sites

Nu ai inteles bine. Procedura de adaptare/setare de baza, nu inseamna curtare. Se face cu Vag-Com/VAS si presupune adaptarea/setarea de baza a potentiometrului EGR (din supapa EGR). Este adevarat faptul ca, daca supapa este "murdara", ar trebui mai intai curatata.

Daca motorul se comporta normal si nu mai apare nicio semnalizare in bord, poti sa mergi linistit.

Link to post
Share on other sites
andreicosminus

Motorul pare sa se comporte normal (cu exceptia consum un pic cam mare si mi se pare ca nu mai trage ca la inceput - desi avand in vedere si vremea de afara) dar asa cum am spus mai sus, mi s-a resetat din Vag Com - martorul aprins de la bord.

Intrebarea mea este: chiar cu el stins prin VAG COM, daca problema ar persista ar trebui sa mi se reaprinda din nou indicatorul de gaze esapare (in conditiile in care nu i-am facut nimic la supapa, nici macar curatata)?

:)

Link to post
Share on other sites
andreicosminus
daca problema nu s-a rezolvat martorul trebuie sa se reaprinda.

Deocamdata nu s-a reaprins dar repet, deocamdata nu i-am facut nici o interventie la supapa.

Nu inteleg: cum ar fi putut sa se rezolve problema in conditiile in care nu am facut nici o interventie?

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

andreicosminus

NU MAI DA QUOTE LA POSTUL ANTERIOR !

Este interzis de regulament !

Foloseste "add reply" sau "fast reply" .

De 3-4 posturi incoace un moderator te roaga la fiecare post al tau , sa nu mai dai quote la postul anterior :

" Te rog nu mai da quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul! "

E chiar atat de greu sa respecti regulamentul ?

Sau vrei sa ai o vacanta in care sa ai posibilitatea doar de a citi si nu de a mai si posta ? ;)

Link to post
Share on other sites
Deocamdata nu s-a reaprins dar repet, deocamdata nu i-am facut nici o interventie la supapa.

Nu inteleg: cum ar fi putut sa se rezolve problema in conditiile in care nu am facut nici o interventie?

Depinde de eroare...daca avea carcter INTERMITENT, este posibil sa reapara sau, nu.

Si tu poti stranuta o data dar, asta nu inseamna neaparat ca ai racit sau, ca ai vreo alergie. :icon_thumright:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Si eu am cam aceeasi problema, am fost la mecanic a pus vag-com si a zis ca e supapa EGR si ca e intrerupta comunicatia.

Am dat cu spray contact si sa aprins din nou dupa 5 km de la resetare, din cand in cand se mai stinge dar foarte rar si foarte putin ramane stins.

Ce parere aveti am vreo sansa sa dau jos supapa si sa o curat (va reamintesc softul zice ca e o problema de comunicare); parerea mea umila este ca nu prea am ce sa ii fac decat sa o schimb.

Am dreptate?

Link to post
Share on other sites

Pana sa o schimbi, mai fa o scanare si adaptarea/setarea de baza. Dupa curatarea contactelor si stergerea erorii, in service/la mecanic, s-a facut si setarea de baza?

Link to post
Share on other sites

Nu sa facut deoarece mecanicul a zis ca exista o problema de comunicare cu supapa EGR. Nu exista aici pe forum cineva cu cablu si VAG din timisoara, care sa ma ajute sa ne jucam un pic poate merge asa cum zie colegul antevorbitor xxnelu, ca e cam deranjant sa dau de fiecare data 60Ron pt diagnosticare la service

Link to post
Share on other sites

Pentru cere diagnoza, vezi ACEST TOPIC. Chiar daca in lista exista un singur membru in Tm, cu siguranta mai sunt si altii....ia legatura cu colegii Timisoreni. :Driver:

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

o indicatie din asta cu curatarea valvei EGR m-ar interesa si pe mine...... daca ar putea sa ne ajute cineva ar fi super :vaidecapulmeu:

Link to post
Share on other sites

Se demonteaza si su pune in decanol cateva ore. Mai radeti si voi cu surebelnita pe zonele care nu s-au curatat dupa operatia cu decanolul dar cu grija sa nu faceti ceva partii macanice a supapei. Eu asa am facut si intr-adevar becul s-a stins si nu s-a mai aprins de atunci.

Link to post
Share on other sites

O poza cu aceasta supapa si unde e amplasata are cineva sa vedem si noi astia mai incepatori despre ce e vorba? :offtopic:

Edited by villy_83
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

poate sa imi spuna simie cineva unde se afla valva sau sonda egr la motor 1,6 16 valve benzina golf 4.

mise aprinde martorul check l-am resetat si la fel se aprinde dupa cativa km

defect cu vag com egr excesive flow

vreau sa incerc sa o curat

Link to post
Share on other sites

off topic: este adevarat ce scrie andrei l postul #9?

multumesc!

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

sal.am si eu o intrebare.stie cineva unde se afla valva EGR la motorul de 2.0L?as vrea sa o curat si eu pt ca am un mers neregulat la ralanti.variatii de aprox 50 rpm.pe VAG-COM nu imi da eroare dar totusi as vrea sa vad daca problema vine de acolo :icon_thumright: .mersi

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri