Jump to content

Valva EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Dupa cite mai tin minte lipseste una... Parca asa zicea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am achizitionat EGR-ul nou, a venit cu 2 garnituri, asadar sunt ambele la locul lor. Cum se face verificarea pentru aer fals la vreun furtun/teava?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un spray special.... Dar se poate folosi si un spray de pornire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am schimbat, din cauza unei supape care s-a rupt si mi-a stricat chiulasa in urma cedarii transmisiei sau ceva, chiulasa mea motor AUA 75CP cu o chiulasa de pe un motor AHW. Am luat cu totul motorul si am folosit chiulasa si pistoanele (unul a fost spart). Problema e ca valva EGR nu mai este pusa la locul ei neavand locas in aceasta chiulasa, ea fiind prinsa cu sarma sa nu o pierd. Iar ca probleme aparute de cand am refacut motorul ar fi un consum mai mare, mult mai mare fata de ce aveam inainte, iar o a doua care ma streseaza mai tare ar fi o problema cu uleiul: am avut dupa reparatie ulei Mobil 10-40 care disparea 1l la 500km, aprox., apoi am schimbat cu ulei Castrol 5-40 care mi se pare ca nu mai "pleaca nicaieri" doar ca acum imi apare din cand in cand, cand e cald afara as zice, martorul rosu de la ulei. Tipa si apoi se stinge sau sta si imi clipeste in bord mult si bine. Daca opresc si repornesc motorul se opreste eroarea si in functie de norocul meu, sau mai bine zis ghinion, se aprinde iarasi. Am verificat uleiul si e la maxim. De unde mi se pot trage problemele acestea, doar de la EGR care sigur nu a fost anulata din soft ea lucrand chiar daca nu e montata? Sunt mai multe diferentele dintre aceste chiulase si de aici toate problemele si ar trebui sa ma ocup de repararea chiuloasei mele sau altele ar fi cauzele?

Multumesc.

Modificat de Grimarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cu uleiul am rezolvat-o gasind firul de la senzor aproape rupt, am vrut sa scot mufa si asa am descoperit (cred ca l-au "slabit" meseriasii cand mi-au schimbat chiulasa). Cu EGR-ul ce pot face, are influenta asupra functionarii masinii daca nu e prinsa in chiulasa ci doar in admisie? Daca ar fi anulata si din soft atunci ar fi mai bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut. am un golf 4 coupe 1.6 16v. de curand am descoperit ca am EGRu anulat, si anume teava care duce in admisie este astupata la capat.

eu nu am umblat la asa ceva pana acum, deci sunt sigur ca este de la propietarul anterior.

ce recomandati sa fac? sa ii dau drumul din nou sau sa il las asa?

tin sa spun ca motorul nu are nimic, trage mai bine decat un golf4 in 4 usi aceeasi motorizare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti alege sa faci si intr-un fel si in celalalt. Dar daca e astupata teava aia, probabil ca e EGR-ul mort, ca altfel nu vad ce motiv ar fi avut sa-l anuleze. Si daca ii dai drumul si EGR-ul nu mai functioneaza bine e probabil sa-ti influenteze mersul motorului in sens negativ. Da-i drumul si vezi cum face, si daca nu-ti convine ii pui dopul la loc. Ai facut itp-ul pana acum, nu s-au legat ca nu-ti ies noxele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intii curata-l bine...sa fii sigur ca e defect daca nu merge bine motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l am curatat.. dar chestia aia mica din valva (era un cilindru mic) nu prea se invartea.

Am bagat is VASul pe el (softul original VW) si mi a depistat "Flow too low"

la itp mi au iesit noxele foarte mari :D

Modificat de torqqqe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du te la cineva care se pricepe.... Macar prima data sa vezi cum se face...

Cilindrul tre sa culiseze nu sa se invirta... Iar in capat are conul ce inchide... Conul tre sa l cureti bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare sunt nou aici. am un vw bora 2001 1.6 16v AZD si am o problema: la relanti oscileaza acul foarte tare si la un moment dat se opreste motorul. pe tester nu apare nici o eroare nici martori in bord. mentionez ca inainte dde asta am scos borna de la baterie si dupa ce am repuso nu mai tine relantiul. Sa fie egr-ul? lam curatat si tot asa face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr clapeta curatat bine.

Si adaptare dupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat ambele si readaptate si tot asa face, tipul cu diagnoza a zis ca sa schimb valva egr .... nu stiu ce sa fac daca nu e de la ea si dau 700 ron aiurea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca se poate anula Egr-ul din soft la un a4 2.0 fsi din 2003 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in esenta daca s-ar aprinde check engine si ar fi EGR-ul s-ar simti la mersul motorului nu ?

mi s-a aprins azi martorul, a mai fost aprins prin luna mai, s-a dovedit a fi rezistenta de incalzire din sonda2

altceva nu ar avea ce sa fie avand in vedere ca motorul trage normal, consuma putin, cu 11 litri de benzina ma invart 150km exclusiv prin oras :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

am martorul check aprins in bord si eroarea urmatoare:17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal

P1444 - 35-00 -

Mersul masinii nu s-a schimbat in nici un fel de cand s-a aprins martorul, (adica merge perfect).Daca ii scot borna de la baterie si o pun la loc, becul se stinge dar doare pt cativa km sau 2 porniri :icon_cheesygrin:.Eroarea nu am putut sa o sterg cu vag-ul.

Ceva sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Cu EGR-ul ce pot face, are influenta asupra functionarii masinii daca nu e prinsa in chiulasa ci doar in admisie? Daca ar fi anulata si din soft atunci ar fi mai bine?

Cum ar fi mai bine in cazul meu: sa ii scot si mufa sau sa ramana conectata electric dar fara sa fie prinsa in chiulasa?<br />

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat egr-ul, am sters eroarea iar dupa 3 zile a aparut din nou.Stie cineva daca acest potentiometru (17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal) face parte din egr sau este cu totul alta piesa?Pentru ca nu as vrea sa schimb egr ul si apoi sa observ ca altundeva era problema.Eu l-as lasa si asa cu mufa scoasa,insa am impresia ca mi-a crescut consumul cu el stricat, si cred ca va fi acelasi lucru si cu mufa scoasa si cu furtunul obturat si asa mai departe.

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este in corpul EGR.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am shcimbat valva EGR in iunie cu piesa noua. S-a sters eroare "Excessive Flow" atunci si acum a reaparat aceeasi eroare. O diferenta este ca, mergeam cu masina, am oprit la semafor si am observat atunci vartii de turatii (ca si cum clapeta de acceleratie ar fi neadaptata), am pus tester si doar eroare pe EGR cu "Excessive Flow". A urmat un lucru ciudat, masina fiind oprita, cand am vrut sa o pornesc nu a mai vrut. Doar dupa ce s-a sters aceasta eroare, a pornit normal. Cu EGR-ul in functiune, nu am relanti-ul rotund, acum merg cu mufa scoasa si masina merge normal.

Urmatorul pas este sa verific cablajul care pleaca din EGR. Ce as mai putea face? sau care ar fi pasii de urmat? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e eroare de cablaj, eroarea spune ca se recircula prea mult din gazele de avacuare. posibil sa fi ajuns mizerie in EGR si sa fi ramas pe deschis. Fa o adaptare (setare de baza) pentru EGR.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mica fisura in toba finala ..pe unde evident se trage aer fals, poate fi si acest lucru o cauza? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E piesa buna,deci iese din discutie.Verifica teava de lagaruta de la EGR sa nu fie infundata.Verifica orificiul care iti trimite in clapeta gazele de la EGR(trebuie desfacuta clapeta de pe masina..cu ocazia asta o si cureti bec).E posibil acolo sa fie buba cu toate ca tu din contra ai cantitate mare de gaze trimisa spre recirculare..si practi suna ca si cum EGR este ramas pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!