Jump to content

Valva EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Nu-l contrazic pe xxnelu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

musteataflorin

Salut. Am patit si eu la fabia 1.4 16 valve motor aub din 2001, sa se aprinda beculetul, vagul zicea insuficient flow. MULTUMESC celor care au descris proceduri de desfacere si curatare de pe acest forum a clapetei de acceleratie si a EgR. Le-am desfacut, exact dupa procedurile descrise fara probleme, curatat cu spray de carburatoare. au iesit ok. Am sters toate eroarile, am facut adaptarea clapetei cu procedura fara vag (citeva minute fara baterie, 1 minut lasat pe contact, 1 minut pe fct la relanti.) si am mers cu masina ceva km (10 aprox) dupa care din nou dupa ce a ajuns apa la 90 grade. Ideea e ca masina pare ok ca mers, dar din curiozitate cum se face cu vagul adaptarea clapetei si a egr, unde si cum tre sa umblu. Ce parametri sunt ok in gupul 74, 75 de la engine , zona de masuratori? Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

basic settings in engine, grupul 74

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ musteataflorin... adaptarile le faci doar cu contactul pus!!! Restul detaliilor le gasesti in pagina precedenta! Pentru adaptarea clapetei de acceleratie trebuie sa verifici ce tip de acceleratie ai, pentru ca difera grupul pentru adaptare... intr-un caz este 60 si in alt caz mi se pare ca e 98. Nu ai voie sa atingi acceleratia in timpul adaptarii. Pentru EGR este grup 74.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea.Ieri am vrut sa curat clapeta de acceleratie,am dat-o jos,am facut-o luna,dar nu stiu ce cheie imi trebuie pentru a desface si EGR-ul si a-l curata.La motorul meu EGR-ul vine exact sub clapeta de acceleratie.Pentru a-l da jos de pe masina,trebuie sa desfac doua suruburi cu cap ingropat in stea(seamana cu suruburile de antifurt de la roti) M 8x22 (dimensiunea din ETKA)de la o conducta.Stie cineva ce cap trebuie folosit pentru a desface acele suruburi?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo, motor 1,2 AZQ :

pornire defectuoasa...scanam si eroarea e:

17811 - EGR System: Regulation Deviation

P1403 - 35-10 - - - Intermittent

dupa citeva zile iar aceeasi problema, pornire greoaie, urcat si coborit turatii si luat decizia de curatat clapeta si EGR.

clapeta nu era jegoasa in mod excesiv, un spray a fost suficient sa o curat, si nu am gasit nici o garnitura intre ea si galerie, (cum am citit ca ar fi)

EGR l-am curatat cit s-a putut cu spray, si o surubelnita, dat cu spray si in carcasa bobinei, dupa care s-a montat totul la loc.

Fara nici o adaptare, am pornit motorul si a mers ca uns, fara trepidatii fara nimic de ziceai ca e facut de rolls :eek:

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

P0106 - 35-10 - - - Intermittent

eroarea asta nu stiu de ce a aparut, dar a disparut la stergere..

am scos mufa si a aparut:

17851 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too Low

P1443 - 35-10 - - - Intermittent

au mai aparut si astea:

16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich

P0172 - 35-00 - -

16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

P0171 - 35-10 - - - Intermittent

16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

P0171 - 35-00 - -

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

Erorile pe aprindere sa fie cumva din cauza ca o mai fi ramas prin bobina aia ceva zeama de curatat si s-a evaporat ??? Cum am scos mufa de la EGR ramine doar eroarea 17851

Acum merge masina bine mersi cu mufa scoasa si are doar eroarea asta:

17851 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too Low

Clapeta de acceleratie s-a adaptat fara probleme, pe cind EGR a zis error in ultimul cimp, desi la output test se auzea cum clampane.

Pina sa iau una noua cred ca o mai scot o data si o las o zi in decanol, diluant, etc sa se inmoaie bine crusta aia....

Pareri??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am demontat valva din cauza de temperie, dar am incercat sa fac adaptarea de mai multe ori, cu acelasi rezultat: ERROR

Cu mufa scoasa am eroarea 17851 iar cu ea pe pozitie 16555.

Are sens sa mai fac o curatare cu diluant ?!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai. Strange bani de una noua. Daca eroarea tot revine nu mai are rost curatarea. Eu egr-ul meu l-am curatat de 3 ori si eroarea aparea. Acum cu un nou egr totul e in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ca o mica adaugare: la scurt timp dupa ce am montat egr-ul a inceput sa scoata un zgomot ciudat de prin zona aceea. Astazi am dat iar jos egr-ul si o garnitura era rupta, intr-o parte nu mai avea klingherit si sufla pe acolo. Cu garniturile vechi cele de tabla s-a facut iar liniste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am luat si m-am uitat si eu strimb la garniturile cu care a venit; o sa iau niste mastic negru sa dau pe garniturile alea de tabla ca am gasit ceva urme de mastic la demontare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

poza cu noul EGR si codul de piesa aferent; saptamina asta imi fac timp sa il montez, daca timpul meu liber se suprapune cu timpul in care nu ploua :biggrin:

LE: garniturile au fetele din tabla iar la interior alt material...

post-1792-1246219517_thumb.jpg

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Gata! egr-ul a fost azi (ieri) inlocuit cu succes si acu merge motorasul mai ceva ca alea de mergedez :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

La un Lupo cu motor de 1.0 , cu probleme la EGR , dupa inlocuirea acestuia a ramas eroarea :

17812 - EGR System: Basic Setting not Performed

P1404 - 35-00 - -

Am dat basic settings pe canalul 74 , insa in ultimul camp nu aparea nici error , nici adp. ok , pur si simplu ramanea gol acel camp.

Motorul trepideaza la relanti , probabil din cauza acestei erori.

Am incercat si adaptarea clapetei de acceleratie dar era motorul pornit si a aparut alta eroare :

17987 - Throttle Actuator (J338): Adaptation Not Started

P1579 - 35-00 - -

Aceasta se rezolva prin adaptarea clapetei cu contactul pus din cate am citit.

Am incercat si conectarea cu codul de login 12233 insa codul nu este bun.Codul acela a functionat , dar la o Octavia Diesel.Este vreun cod specific pentru benzina?

Multumesc anticipat pentru eventuale sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si EGR-ul se adapteaza cu contactul pus. Curata si clapeta de acceleratie daca n-ai facut-o ca sigur e murdara. Sa o cureti si pe interior, adica sa o dai jos si asa sa o cureti. Adaptezi clapeta si EGR-ul doar cu contactul pus si cu motorul la 90 de grade si ar trebui sa fie OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea EGR am incercat sa o fac doar cu contactul pus si nu se intampla nimic.Nici error nici adp.ok .Nu stiu insa daca motorul era la 90 de grade.O sa incerc si cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

la mine, cred ca e vacuumatic EGR-ul, motor 1.4 AHW. Azi am descoperit ca nu merge, ca in VAGCOM nu imi dadea nici o eroare. Are cineva idee cum se face adaptarea la acest motor? Banuiesc ca partea electrica cu bobina trebuie inlocuita oricum (maine o cumpar).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit supapa care regleaza vacuum pt egr:

Aici e o poza: http://www.teilesuche24.de/ersatzteile/ven...483540?c=100545

In grupul 74 nu am nimic, nu stiu de unde sa o adaptez.

Acum am eroarea asta:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 036 906 014 AN

Component and/or Version: MARELLI 4CV 2893

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 01317

1 Fault Found:

01087 - Basic Setting Not Performed

35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut ! Am o fabia 2.0l 115 cp din 2002 tip motor AZL,am avut probleme cu sonda lambda si MAF acum vreun an,la nici un servise nu imi spunea exact ce are,am schimbat prima data sonda lambda nu cu una originala,dupa cod dar alta firma 550 lei,nici o schimbare,intr-un final am schimbat MAF si problemele au disparut,dupa 5-6 luni dupa rezolvarea problemei apare iar sonda lambda,am resetat(am scos bornele de la baterie si am lasat-o asa o jumatate de ora)dar dupa 1 zi 2 apare iar sonda.Precizez ca motorul merge perfect,rotund,nu da in nas,trage perfect,consumul este mic,nu da rateuri,sta perfect la relanti,am folosit si benzina 95 si carrera 100 de la omv si tot apare.CE SA FIE ???? EGR-ul? sau rezistenta din sonda lambda ???pls help me !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Vad ca EGR-ul ne da "satisfactii" multora dintre noi, dar poate mai ales mie.

Martor Check Engine aprins!

Eroare EGR insufficient flow... (testata in 3 locuri diferite)

Scos, curatat, adaptat EGR... s-a aprins din nou.

M-am riscat sa-l schimb, am cumparat unul nou, l-am pus si surpriza.. s-a aprins din nou.

Masina: Golf IV 1.4 AXP

Daca are cineva vreo idee il rog sa imi dea un sfat!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cpr...trebuie sa-i faci o readaptare cu VAG-COM,i-ai facut??daca nu fa-i si o sa-ti mearga.

Modificat de Shushu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters din nou eroarea si am facut adaptarea in grupul 074 basic settings si mi-a scris ADP OK.

Sper sa nu mai fie probleme.

Multumesc Shushu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr e cu capsula vacumantica? verifica sa nu fie spart si sa ai vacum pe furtun ( in anumite conditii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e d-ala la benzinar

pune inca o data vagcomul pe motor si bord sa vezi ce zice...porcaria aia de bec se mai aprinde si de la benzina sau sonda lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!