Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Din ce am citit aici, in majoritatea cazurilor limp mode-ul a aparut la viteza mare; la mine insa, imi face figura si la relanti, in trafic aglomerat sau atunci cand incerc sa demarez. a mai avut cineva problema asta si a depistat cauza, pt. ca devine periculos in traficul asta cand am tot timpul o masina in spate si motorul nu mai reactioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema cu turbina cred eu,la 3000-3500 rpm imi scoate turbina .nu stiu din ce cauza.cert este ca am bagat masina pe un tester si mi-a aratat ca baga prea mutla presiune si imi anuleaza turbina.cineva mi-a spus ca este mizerie si nu mai poate deschide supapsa de prea plin.(se poate sa gresesc eu nu prea ma pricep)daca stie cineva ceva sau a intilnit as dori n mic sfat despre problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problea poate avea mai multe cauze. Se poate ca N75 sa nu lucreze sau sa fie problema de vacum. Ar fi bine o scanare de erori si sa scrii aici mesajele de eroare aparute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problea poate avea mai multe cauze. Se poate ca N75 sa nu lucreze sau sa fie problema de vacum. Ar fi bine o scanare de erori si sa scrii aici mesajele de eroare aparute.

<{POST_SNAPBACK}>

o sa mai fac o scanare si o sa afisez exact codul care mi-l da

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa  mai fac o scanare si o sa afisez exact  codul care  mi-l da

multumesc

<{POST_SNAPBACK}>

codul este 17965

p-1557-35-10

mentionez ca azi mecanicul meu a incercat sa curete turbina cu un spray dupa ce in prealabil a scos ambele legaturi admisie si evacuare.

mi-a spus ca s-ar putea sa mai dureze pina se vad rezultate daca nu sint nevoit sa o dau jos si sa o curat de funingine sau ce este pe acolo.

daca cineva are o idee mai buna va rog cu niste sfaturi.

multumesc :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problea poate avea mai multe cauze. Se poate ca N75 sa nu lucreze sau sa fie problema de vacum. Ar fi bine o scanare de erori si sa scrii aici mesajele de eroare aparute.

<{POST_SNAPBACK}>

am vazut mai bine si codul exact este ,17965 P1557 Charge Pressure Contr. Positive Deviation

daca stie cineva ce insemana va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul inseamna ca turbina a produs mai multa presiune decat a cerut calculatorul motorului (ECU). Acesta (ECU) a incercat sa comande turbina sa o lase mai moale (adica sa regleze vanele pe pozitia de suprapresiune mai mica) insa nu s-a putut si atunci a taiat motorina si de acolo senzatia de lipsa de putere. De obicei asta se intampla cand pe lantul de comanda ECU - turbina ceva nu merge. De exemplu furtunase neetanse, valva electro-pneumatica N75 nefunctionala, actuator / tija lui gripat, vane VNT blocate pe o pozitie.

PS: Turbina nu se poate curata cu spray-ul. Trebuie data jos (4 ore MINIM) si curatata.

PS2: PLIZ POSTEAZA PROBLEME DE MOTOR PE ARIA CORESPUNZATOARE MOTORULUI TAU -> TDi Forum. Deoarece motorul tau echipeaza si alte modele decat Passat. Plus ca exista deja topic-uri pe tema asta cum ar fi "Pierdere putere in depasire".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul inseamna ca turbina a produs mai multa presiune decat a cerut calculatorul motorului (ECU). Acesta (ECU) a incercat sa comande turbina sa o lase mai moale (adica sa regleze vanele pe pozitia de suprapresiune mai mica) insa nu s-a putut si atunci a taiat motorina si de acolo senzatia de lipsa de putere. De obicei asta se intampla cand pe lantul de comanda ECU - turbina ceva nu merge. De exemplu furtunase neetanse, valva electro-pneumatica N75 nefunctionala, actuator / tija lui gripat, vane VNT blocate pe o pozitie.

PS: Turbina nu se poate curata cu spray-ul. Trebuie data jos (4 ore MINIM) si curatata.

PS2: PLIZ POSTEAZA PROBLEME DE MOTOR PE ARIA CORESPUNZATOARE MOTORULUI TAU -> TDi Forum. Deoarece motorul tau echipeaza si alte modele decat Passat. Plus ca exista deja topic-uri pe tema asta cum ar fi "Pierdere putere in depasire".

<{POST_SNAPBACK}>

scuze sint nou si inca invat cum functioneaza lucrulrile pe aici .

oricum mercy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mentionez ca azi mecanicul meu a incercat sa curete turbina cu un spray dupa ce in prealabil a scos ambele legaturi admisie si evacuare.

Ai cum sa afli ce spray a folosit? Am citit mai demult pe un forum englezesc despre o curatare turbo cu ajutorul unor spray-uri aplicate dupa MAF. Din pacate atunci nu i-am acordat multa importanta si pe urma n-am mai gasit postul.

Sunt foarte interesat sa aflu denumirea produsului pt a citi specificatiile tehnice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cum sa afli ce spray a folosit? Am citit mai demult pe un forum englezesc despre o curatare turbo cu ajutorul unor spray-uri aplicate dupa MAF. Din pacate atunci nu i-am acordat multa importanta si pe urma n-am mai gasit postul.

Sunt foarte interesat sa aflu denumirea produsului pt a citi specificatiile tehnice.

salut ,sa fiu sincer ce a folosit mecanicul nu era pentru turbo special fiindca nu am reusit sa gasesc pe nimeni in tot orasul care sa fi auzit sau sa aiba la vinzare ,asa ca el a folosit unul de curatat carburatoare.ideea este ca tot trebuie data jos si curatata ca sa fii sigur ca faci ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acest simpton a aparut si la un Sharan cu motor 1Z care initial nu mergea deloc. In urma scanarii a rezultat:

VAG-COM Version: Beta 510.0-UD

Control Module Part Number: 028 906 021 GS

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G00SG 1904

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00020

3 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

65535 - Internal Control Module Memory Error

35-10 - - - Intermittent

00550 - Start of Injection Regulation

17-00 - Control Difference

Dupa ce am montat corect cureaua de distributie( a fost montata la cineva in sura ) si reglat avansul cu VAG-CON erorile 00550 si 65535 au disparut. Dupa masurari in sarcina a rezulat simptomul ca peste 3500 rpm turbina era decuplata deoarece presiunea de alimentare era mai mare de 2800 mbari. De vina era N75 care nu functiona corect.

Acum masina zboara !!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

si la mine se intimpla ceva asemanator,in sensul ca uneori pe la 3200 rot/min in treapta 4-5 parca se "poticneste" putin si apoi urca in turatie ceva mai lent, fara insa a se "plafona" la o anumita turatie.

Am fost la un mecanic care mi-a testat-o cu o "scula" (avea un display dar nu era laptop) si mi-a zis ca este presiunea mare in admisie si ca trebuie sa desfaca si sa curete turbosuflanta(probabil vane ,actuator,etc--din ce am mai aflat si eu pe forum).

Nu prea am fost convins asa ca am fost la alt mecanic si am scanat-o cu VAG-COM-ul si mi-a zis ca este presiunea mare dar e de vina un senzor de presiune din admisie (ceva de cauciuc cu un orificiu in el, care "imbatrineste " din cauza vaporilor de ulei??).

Din cite am inteles citind acest forum pot sa aiba amindoi dreptate.

Este vorba de Octavia 1,9 tdi 110 cp din 2000 , are doar 97000 km si nu mi-ar conveni sa-i fac mai mult rau decit bine demontind turbosuflanta.

Daca se poate,rog sa ma ajute cineva sa iau o decizie.

Ce n-am inteles eu ,desi am aflat multe citind acest forum ,este ce mi se poate intimpla grav daca amin momentul unei decizii (se sparge turbina? furtunele?) pt. ca eu sunt multumit de masina, ajung la 140-150Km/h in a-4-a fara probleme iar un adevarat "limp mode" nu sunt convins ca am avut(in a 4-a o pot duce fara probleme la 4000 rot/min, doar cresterea turatiei e ceva mai lenta).

Si inca o rugaminte: cit costa si cit de greu se schimba acel senzor?

VA MULTUMESC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate limp-urile nu sunt adevarate sau false ci pur si simplu exista sau nu. Daca ar fi existat macar un cod de eroare(fie de la "scula" fie de la vag-com) s-ar fi putut face eventuale supozitii, asa e foarte dificil iar cauze pot fi mai multe.

Incearca sa faci rost macar de un cod de eroare, daca nu de un log, si-n felul asta se poate discuta mai precis.

Ce se poate intimpla grav? Probabil ca fenomenul o sa se repete din ce in ce mai jos in ture si daca vei dori vreodata sa beneficiezi de intreaga putere a motorului o sa constati ca nu poti.Spargerea turbinei sau furtune? Putin probabil. Totusi sa ai 110 CP si sa nu-i utilizezi pe toti? E alegerea ta.

Oricum ar fi necesar acel cod de eroare storat in ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,sa fiu sincer ce a folosit mecanicul nu era pentru turbo special fiindca nu am reusit sa gasesc pe nimeni in tot orasul care sa fi auzit sau sa aiba la vinzare ,asa ca el a folosit unul de curatat carburatoare.ideea este ca tot trebuie data jos si curatata ca sa fii sigur ca faci ceva.

am dat turbina jos am desfacut-o(binenteles ca nu eu ci mecanicul ) am curatat toate palele de la geometria variabila fiindca am observat ca ,citeva dintre ele agatau si ramineau pe pozitia deschis si atunci baga mai multa presiune.

dupa ce am montat-o nu a mai facut nici o problema ,o fi din cauza efectului placebo dar parca merge chiar mai bine de cind am luat-o eu.imi pare rau ca nu am poze dar mecanicul in garajul unde am fost nu m-a lasat sa fac poze la el in garaj .

sper sa tina acumm mai ramine de un chip pe masina.

Modificat de piticu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot nu vrei sa dai jos turbo-ul, incearca prima data sa cureti senzorul de presiune de pe intercooler ... poate scapi asa :) Oricum, daca e sa fie ala, ar fi bine sa-l schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam" fain,

cred c-o sa-ncep cu senzorul ala,daca dau eu de el daca nu...electricianul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am avut si eu clasica problema cu rateu in depasire. M-am cam ingrijorat. Ma gandeam ca e debitmetrul, mai ales ca nu trecea neam de 120 la ora. Un prieten patise ceva similar si a trebuit sa il schimbe (la reprezentanta vreo 7 mil. cu tot cu manopera)

Vin acasa si ma apuc de citit pe forum. Surpriza - nu sunt singurul cu problema asta.

Ma inarmez cu date de pe forum si ma duc la test. Dupa ce am vorbit cu mecanicul si a vazut ala ca ii zic ca din carte (de pe forum, deh), mi-a testat ala tot ce era de testat, inclusiv debitmetrul (cu a treia - pedala la fund). Concluzia: turbina - positive deviation.

Eu zic: O curat.

El: Nu faci nimic. Tre' schimbata.

Pana la urma convins ca se poate curata ma duc la un amic mecanic sa o dea jos.

Dupa vreo 2 ore jumate de injuraturi si scos planetara si alte mii de surubele pe sus o da jos. Modelul meu de pe TDI 90 CP, vine cu tot cu galerie si nu prea bate cu pozele de pe net.

Faza a doua ma duc la un arab recomandat de mai multi prieteni ca repara turbine. Ala se uita la ea si imi comunica tandru ca e dusa geometria iar membrana la actuator e crapata. Eu simt ca mor. Deja ma vedeam mai sarac cu 100 de euroi. Sta putin arabu si zice: Eu fac la tine mei, dau garantie sase luni. Da te costa. Eu - cu ultima suflare intreb cat. Zice trei milioane jumate actuator nou si geometrie de pe alta turbina plus un milion manopera. Am batut palma cu el, a inlocuit ce era de inlocuit si dupa alte 2 ore jumate de montat masinutza mea era ca noua.

Am scapat doar cu 4,5 milioane. Sper sa tina sa nu fiu nevoit sa beneficiez de garantie. Daca are nevoie cineva in Constanta pot sa ii dau detalii.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La Multi Ani !

Stiu ca subiectul a tot fost dezbatut pe forum insa as dori sa-mi spuna si mie cineva: unde se poate verifica + remedia problema turbinei + accesoriilor - in Bucuresti. Am un Bora PD si simptomele sunt fix aceleasi descrise de toti cei de aici: pierdere putere brusc, la peste 3000 rpm, luat contact si revenit apoi.

Este destul de urgent (face figuri din ce in ce mai des si este enervant sa ai motor si sa nu poti folosi puterea asa cum trebuie...)

Va multumesc pt amabilitate!

Un an mult mai bun decat cel care a trecut !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un scurt pm lui Voinea si te ajuta el. El a curatat-o la 3cmc, din cite stiu eu.

Numele tau este Viorel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci Voinea executa astfel de ,,curatari" - pe langa scanari ?

da, numele meu este Viorel.

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu Voinea. El te poate directiona spre cineva care face asa ceva.

Esti din Leresti-Arges? :P

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma pregatesc si eu sa-i fac o toaleta turbinei mele.Nu singur, bineinteles, ma voi duce la un mecanic .

Ce credeti ca ar trebui sa stiu inainte de a ma duce?

Se desface turbina complet sau e mai sigur sa fie curatata intreaga?

Se tine o noapte in solvent?

Sunt acceptate si manevrele mai dure gen perie de sarma..etc?

Ii rog pe cei care au trecut prin asta sa-mi spuna si mie la ce trebuie sa ma astept.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se desface turbina complet sau e mai sigur sa fie curatata intreaga?

>> Se demonteaza capacul. Atentie: probabil va fi destul de greu, acesta sudandu-se in timp de carcasa datorita temperaturilor mari de functionare. Pentru a il da jos usor, se incalzeste capacul (in ideea de a se dilata). IN NICI UN CAZ nu se bate cu ciocanul in axul turbinei! (am auzit mecanici sugerand asa ceva... trist, dar adevarat)

Se tine o noapte in solvent?

>> Nu am auzit de asa ceva; nu suna prea bine

Sunt acceptate si manevrele mai dure gen perie de sarma..etc?

>> Se accepta, dar cu grija.

La montarea pe masina, trebuie introdus un pic de ulei pe conducta de ungere, pentru ca in momentul pornirii turbina sa nu fie "uscata".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, as mai avea o intrebare, ce solutie sa folosesc pentru curatare? Ceva gen Carburol ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!