Jump to content

Cumparare masina din Germania


barton
 Share

Postare recomandată

Adica vrei sa zici ca avea kilometri dati inapoi din germania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se mai intampla la firme cu patroni straini [ arabi]..

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap...

dar sincer nu regret..la cat de bine merge masina...

ori poate am avut noroc..nu stiu...dar chiar sunt multumit de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intentionez sa imi cumpar o masina (1.6 benzina 2005+) din Germania si as dori sa stiu in jurul carei sume sa ma orientez cu transportul&cazare&taxe.

Voi pleca cu avionul si ma voi intoare cu masina cumparata.

Pe mobile.de unele masini au postate ambele preturile NET+BRUT insa eu nu am firma. As vrea sa stiu daca se poate recupera TVA-ul intr-un fel. Am citit in primele posturi ca se poate recupera si bani din garantie ??

Mai pe scurt care sunt metodele prin care pot salva ceva banuti? Cat se poate negocia la o masina in jur de 5000 euro, relativ ok (fara avarii).

Astept lamuriri de la cei care au facut astfel de drumuri sau care se ocupa cu asa ceva.

Multumesc anticipat!

Imi cer scuze ca ma repet dar am nevoie sa stiu!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt nou pe aici si am o intrebare. La ce preturi sunt Passat-urile dupa 2007 in Romania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa iei masina pe firma din germania iti trebuie actele firmei cu stampila sau o imputernicire ,dar stampila neaparat

CHELTUIELI la o masina sunt;200-250 avionul pana la Frankfurt,130 la Stutgart cu low cost, numerele si actele in jur de 150 euro, drum intors benzina ..motorina 200euro, dormit in ungaria (de regula) 40 euro sau la etap in Germania 30 euro... una peste alta tragi linie si se aduna 6-700 euro..vinieta germania..austria..ungaria..romania la intrare.. :blah_:

Modificat de Kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oh.. Credeam ca nu imi mai raspunde nimeni dar cum zicea Boc .. never say never

Mai as avea o intrebare .. pe mobile.de sunt postate anunturi cu masinile care nu sunt vandute ? Adica exista posibilitatea sa gasesc si masini la fata locului fara sa aiba anunt pe site?

Va intreb pentru ca as vrea sa imi cumpar un Astra H dar pe mobile.de sunt cateva masini sub 6000 de euro - iar acestea sunt de adaugate de mai bine de cateva saptamani (stiu pentru ca il frecventez destul de des)

Multumesc mult :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Curtea de la Luxemburg: Taxa de primă înmatriculare încalcă normele europene

Taxa de primă înmatriculare încalcă legislaţia Uniunii Europene întrucât produce un dezavantaj la vânzarea maşinilor second-hand din alte state pe teritoriul României, arată Curtea de Justiţiei a Comunităţilor Europene, într-un punct de vedere exprimat la cererea unei instanţe româneşti.

"Taxa de poluare introdusă de România, impusă maşinilor la prima lor înregistrare în România, contravine legislaţiei Uniunii Europene. Respectiva lege (prin care s-a introdus taxa de poluare la prima înmatriculare, n.r.) are efectul de a descuraja importul şi punerea în circulaţie a maşinilor second-hand cumpărate în alte state membre", se precizează într-un comunicat de presă al Curţii de Justiţie a Comunităţii Europene (CEJ) dat publicităţii joi.

Punctul de vedere al CEJ a fost emis la cererea Tribunalului Sibiu, care judecă un proces în care un român a dat în judecată statul întrucât a considerat că taxa de primă înmatriculare este ilegală. Magistraţii sibieni au vrut să afle de la CEJ dacă taxa contravine sau nu legislaţiei europene.

La întrebarea Tribunalului Sibiu, CEJ afirmă că legislaţia europeană interzice statelor membre să ia măsuri de taxare în exces a unor produse provenind din alte state, în favoarea celor de provenienţă autohtonă.

"Această interdicţie caută să garanteze neutralitatea totală a sistemului intern de taxe din punct de vedere al concurenţei între produsele autohtone şi cele importate", explică CEJ.

Deşi constată că sistemul de taxare introdus de România nu face vreo diferenţă explicită între statutul maşinilor în funcţie de provenienţa lor sau de naţionalitatea proprietarului, nefiind astfel o discriminare directă, CEJ apreciază că taxa poate fi discrimnatorie indirect, având în vedere efectele pe care le produce.

"Curtea apreciază că legislaţia românească în această materie are ca efect faptul că vehiculele second-hand importate, cu o vechime considerabilă, sunt taxate cu până la 30 la sută din valoarea lor - chiar dacă este aplicată o reducere însemnată la taxă ca urmare a scăderii valorii acestora - în timp ce maşinile similare oferite pe piaţa auto second-hand internă (din România, n.r.) nu sunt supuse acestei taxe. În atare condiţii, legislaţia are ca efect descurajarea importului şi înscrierii în circulaţie în România a maşinilor second-hand cumpărate în alte state membre", afirmă CEJ.

Deşi UE nu împiedică statele membre să introducă noi taxe, legislaţia europeană obligă ţările membre să aleagă şi să aranjeze sistemul de taxe astfel încât acestea să nu aibă efectul de a promova vânzările auto second-hand din piaţa autohtonă, astfel descurajând importul de maşini similare, continuă CEJ.

CEJ precizează, în comunicatul citat, că procesul judecat de Tribunalul Sibiu a fost intentat de un român pe nume Tatu, care şi-a cumpărat, în iulie 2008, o maşină second-hand din Germania, cu preţul de 6.600 de lei. Vehiculul avea o capacitate cilindrică de 2.155 de centimetri cubi şi standard de poluare Euro 2, fiind fabricat în 1997, an în care a şi fost înscris în Germania.

Pentru a-şi putea înmatricula maşina în România, bărbatul a trebuit să plătească o taxă de poluare de 7.595 de lei. Întrucât a considerat că taxa este contrară normelor europene, bărbatul a căutat să-şi recupereze banii. El şi-a susţinut acţiunea în instanţă pe aceea că taxa este aplicată numai vehiculelor second-hand importate din alte state, nu şi celorlalte maşini second-hand deja înregistrate în România şi revândute.

SURSA

...pe principiul "roata este rotund si se invarteste," cumpararea autoturismelor SH din Germania redevine o optiunw interesanta ;)

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt interesat sa-mi cumpar o masina. M-am uitat pe siteuri in germania si nu am gasit nimic convenabil...

De exemplu o Skoda Superb 2009-2010 in Germania costa cat una noua in Romania... Daca mai pun si cele 3 tichete remat ies mai ieftin cu una noua la noi si garantie decat un sh in Germania.

M-am uitat si la Audi, BMW dar nu am gasit nimic diesel sub 30.000 km la un pret mai mic decat ceva nou la noi.

La A4 discountul ajunge la Porsche la 5000 EUR, la Bmw seria 3 la 7000 EUR. De ce sa bat drumul pana in Germania sa iau un second la aceiasi bani?

Poate daca as fi samsar, as lua un Audi de 1 an cu 150.000km mai ieftin, l-as reseta la 50.000km si l-as vinde in profit la un om de buna credinta din Romania care se bucura de ce ocazie buna a dat peste el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa intelegem ca preturile de afara sunt egale cu cele de la noi,in conditiile in care ale lor au dotari si cele noi de aici sunt la oferta un fel de chel line?de kilometrii nu mai vorbim,ca oricum la noi ajunge masina intinerita...brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bwwlan- probabil faci parte din categoria optimistilor. In rest cred ca ies la pensie pana cand o sa vad si pusa in practica o asemenea "recomandare".

@Nsm- pentru ca:

- probabil vei putea cumpara o masina mai dotata cu aceeasi bani

- vei cumpara o masina destinata pietei germane(vei observa ca sunt masini noi re-importate de pe piata estica si sunt mai ieftine, nu merg mai departe in a analiza de ce masinile echivalente din tara sunt mai stricacioase)

- de garantie beneficiezi si la acele masini

- in eventualitatea achizitionarii pe PJ scutesti plata TVA

- scapi de "corvoada" perioadei de rodaj

- ai parte de o mini-vacanta

Dupa mine singurul avantaj al unei masini cumparate din tara ramane pretul, economia initiala insa se recupereaza in timp(in sensul in care "intretinerea" ei te va costa mai mult).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu pot sa cumpar masina pe PJ deoarece sunt PF si obtin toate veniturile de la locul de munca cu plata tuturor taxelor in vigoare. Deci avantajul cu TVA nu exista ptr mine.

Legat de masinile stricacioase am mari indoieli ca cele vandute in Germania difera de cele in Romania dpdv al fiabilitatii.

Am avut Skoda Octavia (acum e dauna totala) luata de noua din Romania si in 72000 km in 4 ani nu am schimbat nimic... nici macar placutele de frana, stergatoarele, nici bateria, nici cauciucurile. Poate sunt eu norocos...

Difera dpdv al dotarilor, mai ales cele de siguranta desi la nivelul asta (de la clasa medie in sus) iar am indoieli... Pe Superb de ex ai standard in Romania ESP, airbag genunchi, laterale, ptr cap...

Garantia e aceeasi peste tot... doar ca e mai convenabil sa dau fuga 3 km pana la Porsche decat sa stau sa dau telefoane in Germania...

Faza cu vacanta e ok, desi prefer un loc la soare la mare :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile de pe siteurile lor nu sunt intotdeauna reale. Cand ajungi la fata locului, sigur vei putea negocia si o vei putea aduce mai ieftin.

Plus ca de multe ori anunturile de pe mobile nu mai sunt valabile, sunt puse mai mult ca reclama pentru respectivul autohaus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, eu am mai explicat de ce prezinta interes achizitionarea unui SH din Germania si nu ma deranjeaza sa o fac din nou.

Treaba sta cam asa:

1) eu unul nu-s adeptul masinilor noi, punct. De fapt, punct-si-virgula: "; exceptie: modelul dorit de masina si/sau motorizare nu exista SH."

2) unei masini SH de la noi o sa ii prefer una SH din Germania in 10 cazuri din 10. Aici n-are rost sa mai insist, din motive arhicunoscute si, in plus, Tilu a observat foarte corect punctele 2, 4 si 6.

3) masinile alea sunt altfel si prin "altfel" inteleg "net superioare celor de la noi." Cine are indoieli se poate uita pe configuratorul VW .de si .ro si o sa observe ca la nivele de echipare similare, pretul de pornire este diferit si dotarile sunt altele.

4) colegul paul_e88 are maxima dreptate; maxima, am spus :) poti negocia binisor preturile la fata locului, pe cand la noi primesti eventual senzori si covorase si ai senzatia ca ai facut afacerea vietii tale.

Da, avantajul unui autoturism nou este garantia de 2 ani (vorbim de gama VAG); dezavantajul imediat adiacent e acela ca trebuie servisat in reteaua lor, altfel pa si pu la revedere garantie, adica, plata piese la pret de reprezentanta, plata manopera, etc.

Exemplu din experienta mea:

- bec xenon Audi A3 + TVA + manopera + TVA la manopera la PBV2: 1.900 lei

- bec xenon Audi A3 schimbat "La Service": 450 lei becu' + 50 lei manopera = 500 lei.

* ulei Aral nush-de-care la Autoworld Cluj pentru VW Golf 1.9 TDI 77kW, 78 lei+TVA/litru x 4 litri = 386.88 lei

* ulei Castrol Edge turbodiesel (adica, ceea ce recomanda VW) luat din Germania, 37,5 Euro bidonu' de 5 litri.

I rest my case :dry:

Da, OK, tichetele alea Remat sunt, intr-adevar, o optiune demna de luat in seama, insa doar daca cineva are in familie 3 rable, altfel, e cam departicel de adevar--ca sa nu mai spun ca e de-a dreptul o ipocrizie--sa afirmi ca ai o reducere de 3.800 lei x 3 = 11.400 lei (cca. 2.700 Euro) cand, de fapt, ele sunt cumparate la preturi ce variaza intre 1.300 si 1.500 lei/bucata (adica 5.200 lei) ceea ce scade reducerea neta undeva pe la 6.200 lei (cca. 1.500 Euro).

O reducere de-asta o obtii in Germania lejer, fara bataie de cap.

Oricum, n-are sens sa transformam topicul asta intr-un Nou vs. SH, fiindca exista tema dedicata acestei dispute; tot ce am vrut eu sa fac a fost sa aduc in discutie repunerea pe taraba a posibilitatii inmatricularii nerestrictionate a masinilor SH de aiurea.

Daca ai nostri ar fi baieti destepti, ar inaspri (sau nu, ar fi corecti in) aplicarea normelor de RAR. E buna rabla din 1982 adusa din Spania? Trece noxele? Joaca directia? Franele tin? Perfect, ia-ti nene VT-ul si circula voios. Nu? Du-o la fier vechi. Simplu. Si asa s-ar face selectie naturala.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nsm- iti aduc aminte cateva lucruri( pe care sunt convins ca le stii, probabil le-ai omis in graba)

- si PJ isi platesc darile catre stat(sau poate consideri ceva rusinos sa obtii venituri si din alte surse)

- la A4 de la 127 la 170 tkm am schimbat doar un bec si macara geam(bine, eu am schimbat si cauciucuri, lichide, placute,stergatoare, ulei si filtre),in rest merge bine; la A3 am schimbat volant la 185 tkm, poate sunt eu norocos...Eu circul cu ele in viata reala(mi se pare neverosimil sa nu inlocuiesti placutele de frana in 70000km)

- era interesant sa trebuiasca sa mergi pana in Germania pentru a beneficia de garantie(din "pacate" beneficiezi de ea la oricare sevice din reteaua VAG, in limita celor 2 ani). Ma gandesc ca reprezentanta te "obliga" sa ai mai multa grija de masina, sau ai preferat sa renunti la garantie stiind ca esti norocos.

- daca nu ma insel, in Germania este obligatorie de cativa ani echiparea tuturor masinilor cu ESP

- surpriza, si Germania are mare si soare

Starea tehnica a masinii nu ar trebui sa fie o chestiune negociabila. Din pacate taxele astea nu au legatura cu siguranta traficului sau cu poluarea, sunt pur si simplu o sursa de venit la buget.

Deoarece downsizing-ul face adevarate gauri negre in buget, banuiesc ca in curand se vor impozita/asigura si caii putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si eu am aceeasi problema de aproape 1 saptm to caut un VIN decoder site unde pot verifica informatiile despre masina dar nu gasesc nimic, eventual daca avem colegi de forum ce au access la baza de data Aud-WV se poate verifica un VIN (istoria masinii) ?

Multuemsc mult,

Horia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare!stie cineva cam la cat ma ajunge sa fac carte de identitate la o masina adusa din DE,la RAR?

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca e tardiv raspunsul, te costa aprox 390 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut stie cineva cum se poate cumpara o masina din Italia?Sper sa nu fiu off topic dar nu am gasit nimic ajutator pe forum.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal. io nu mai iau masina noua din romania in viata mea! si mai ales VW! ultimile 2 au fost sub asteptari (passat cc si scirocco). Traiasca Germania

apropo stie cineva cum pot sa fac suspensia la scirocco sa fie mai confortabila fara sa schimb jantele pe 18 cu unele mai mici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pune-i balon pe 65 la jantele pe 18 si nu mai simti nimic. :icon_cheesygrin: Mai mult, o sa arate ca Nissan Juke :lol: ... Sper ca ti la tavaleala ... lol Banuiesc ca ai 40 cu 18 acum. Singura sansa e 45 cu 17 dar nu o sa simti mare diferenta. Oricum pentru Romanica si 17 e mare dupa parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut. Dispun de 6.000 Euro si vreau sa merg in Germania dupa o masina. Dati-mi si mie un pont in banii acesti dupa ce as putea sa ma uit. (nu mai veche de 2004) (daca nu am nimerit topicul ... just say it)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai "pui" ceva in caietul de sarcini poate te ajuta cineva, asa e cam greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut pana azi dimineata o Bora 1.9TDi, 2002 de care am fost foarte multumit. Am cumparat-o de noua dar cei 400.000km facuti pana in prezent consider ca sunt destui. Am vandut masina cu o strangere de inima pentru ca eram super incantat de motorul ei, un consum mixt de 5,1 ... dar caroseria a inceput sa dea semne de batranete.

6.000 Euro este suma maxima de care dispun. Ma gandesc la Audi A4 break, Passat break sau Touran dar orice alta idee poate fi studiata. Familia s-a marit si am nevoie de mai mult spatiu. Nu imi plac cutiile automate si as merge tot pe diesel. Orice pont este binevenit! Multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member unpinned this topic
  • laduncaag a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!