Jump to content

Cumparare masina din Germania


barton
 Share

Postare recomandată

Bun gasit tuturor.As dori sa ma sfatuiti in legatura cu achizitionarea unui Golf. Am 2 optiuni/ 1/ Golf 1,4 /149000km combi din 1996 intretinut foarte bine sau un Golf 1,8 /150000km din 1993 de asemenea original.Ambele inmatriculate.Motorul de 1400 nu prea slabut? Ce sfaturi imi puteti da. Merci anticipat.

Modificat de Miky23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce anume doresti: daca vrei depasiri rapide si "fuga" pe autostrada: 1.8 este alegerea, dar daca vrei "oras" cu cateva iesiri la balta ajunge si 1.4 (si implicit impozit si asigurare mai mica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut tot masini mai tari intre 140CP si 185CP, ma gandesc ca motorul de 1,4 e prea lenes la 60CP. Nu am condus asa ceva,dar oricum nu sunt vitezoman, circul cu precadere in oras,cu exceptia concediului cand plec din localitate.M-am gandit ca cel de 1,8 ar fi mai potrivit, chiar daca taxele sunt ceva mai mari.La consum nu cred ca e mare diferenta.Am vrut sa stiu parerea posesorilor de VW in aceasta privinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ajunge si 1.4 (argument pro: din acesta cauza am acasa si un 1.2 16V cu 75 CP NON VAG - No comment)

EDIT: pentru a nu polua topicul si incurca lumea cred ca este mai bine daca gasesti pe cineva din localitate si il rogi sa te duca, ba chiar sa-l condici chiar tu. In Decembrie am adus un Polo Variant din DE (cred ca este la fel de greu ca si un Golf hatchback insa un pic mai greu decat cel Variant) cu motor AUD si am fost foarte multumit de cum s-a comportat pe cei 2000 km.

Modificat de janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pentru oras ar fi ideala, mai ales ca fiind combi are si portbagajul mai mare.Oare roata de rezerva e tot din aceea subtire?

Scuze de dubla postare dar am uitat de poze.Cel combi e de 1,4,celalalt de 1,8. merci de sfaturi.

post-82928-0-32990300-1295809381_thumb.j

post-82928-0-87015100-1295809397_thumb.j

Modificat de Miky23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg un singur lucru. Search-uiesc zilnic autovit, mobile si autoscout cautand "masina". Ceea ce nu inteleg eu este de ce masina pe care o caut eu este in Germania cu 1000 de euro mai scumpa decat la noi sau in cel mai bun caz la acelasi pret ??? Adica masina + drum + taxe ajung muuult prea scump decat daca as lua-o de aici ? Nu asta e toata ideea pt care plecam noi romanii in Germania sa luam masini ? Ca sa le luam mai ieftin. Bine, asta pe langa criteriul ca sunt mai bine intretinute acolo. Totusi pe autovit gasesc masini abia aduse la preturi f bine. Tinand cont de toate cheltuielile + "comisionul" celui care o aduce cum poate sa ajunga la un pret final mai mic decat ce gasesc eu acolo ? Sa inteleg ca masinile ieftine le gasesc doar la fata locului si nu pe net ? Ar trebui sa ma duc de nebun prin N-V Germaniei si sa iau autohauss-urile la rand ?

Poate ma lamuriti voi ...

Stima !

Modificat de VWladone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e foarte simplu: verifica dupa VIN masinile de pe autovit si vei afla raspunsul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. 99% din masinile de pe autovit nu au VIN-ul postat in anunt.

2. din cate stiu eu nu mai functioneaza nici un VIN decoder.

3. spune-mi tu care ar fi concluzia pe care ar trebui sa o trag daca verific VIN-urile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt postate toate masinile din Germania pe siteuri. Te poti duce acolo si sa-ti lase aia la pret si cateva sute de euro poate chiar mii. Cu vin-ul poti vedea din ce tara vine masina si daca chiar e din Germania. Trebuie sa afli totusi zinele cu masini mai ieftine ptr sunt zone unde sunt scumpe.

Ce gasesti pe autovit sunt frumos ambalate insa e cel mai usor sa iei teapa. Acuma cu taxa de inmatriculare te poti scoate ca exista precedent. Deocamdata e fff usor sa nu mai platesti taxa in Romania dar tocmai ca se pierd procese dupa procese e posibil sa schimbe curand legea asa ca mai bine cumperi mai curand decat mai tarziu.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

w00ki3 vroia sa spuna ca 99% din masinile din Autovit sunt manarite (km dati inapoi, vicii ascunse, etc). Din moment ce o carte de service o poti cumpara de la baieti cu tot cu stampile, singura alternativa viabila de verificare ramane dupa VIN (la reprezentanta se verifica in baza VIN-ului intrarile in service si nr. de kilometri din acel moment)

In Germania masinile foarte bune sunt scumpe pentru ca nemtii stiu ei ce vad.

Reteta masinilor ieftine "recent aduse" la noi este in proportie de 90% urmatoarea:

1. Se cumpara masina cea mai ieftina, alergata, kilometri muuuuuuulti, eventual mici daune, dar cu optiuni doldora - numai bune sa ia ochii cumparatorilor.

2. Se da kilometrajul inapoi pe la 98000 sau 106000 :)).

3. Se cumpara o carte service se stampileaza peste tot (unii nici nu se mai obosesc sa faca asta).

4. Se efectueaza micile retusuri la caroserie (un pic de tinichigerie, vopsire, schimbare elemente acolo unde este cazul) + un detailing exterior.

5. Se spala motorul astfel incat zici ca ieri a iesit din fabrica.

6. Se inlocuiesc elemente uzate de interior + detailing interior.

7. Se scoare la vanzare la un pret care-l bate pe cel al masinii din Germania cu anul, kilometrii si dotari similare.

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Germania, pretul e mai mare SI din cauza ca--de regula--e baza de negociere.

Ca un exemplu, fostul meu Golf (vezi linkul din semnatura) a avut pret de pornire 18.300 brut, insa in urma negocierilor, a ajuns la 15.000 fix-fix. In Romania erau mai ieftine, insa nu am regretat niciun moment ca am luat-o de acolo.

Mai apoi, masinile din Germania sunt mai scumpe si atunci cand sunt noi (ex. Configuratorul VW) deci si SH ar trebui sa fie la fel treaba.

Ca o a treia explicatie, masinile "rujate" din Autovit e normal sa fie mai ieftine decat suratele lor din Vest, fiindca, cu nici 2 saptamani in urma, mai aveau 100-150-200K km. in plus. Caz concret: o cunostinta are Jetta CL 105 PS cu 320.000 km. la bord, toti facuti in Romania. E masina lui de serviciu. Arata impecabil, a fost intretinuta la timp cu toate consumabilele schimbate la VW, ulei de calitate, cauciucuri de iarna+jante de tabla, cauciucuri de vara+jante de Alu, omul zicea ca la 350.000 o cumpara el insa daca o vinde asa cum e, poate nici 3.000 de euro nu ia pe ea; insa, daca o face "fata mare" si o aduce pe la 120.000, o vinde pe la 8-9.000. Masina la interior arata IMPECABIL, deci nu se vede uzura.

Acum, e limpede cum sta treaba? ...si omul nu-i samsar sau nesimtit sau marlan, pur si simplu era aproape logic ce zicea el. Nu ca as aproba genul asta de atitudine, zic doar ca-l inteleg.

Pe de alta parte, cand mergi in Germania sa cumperi masina, daca ai grija de unde o iei si nu sari pe cea mai ieftina, daca o duci la verificare la ADAC sau Dekra, garantat, in 100% din cazuri, masina n-o sa aiba problemele similare uneia luate de la noi (asta, daca o sa aiba probleme).

Concluzia: luati in continuare SH-uri din Germania, alegeti-le pe cat posibil chiar voi, dati statul roman in judecata pentru inmatricularea fara plata taxei de prima inmatriculare si va recuperati si cheltuielile de judecata. Eu personal as prefera in 10 cazuri din 10 un SH din Germania unuia rulat pe plaiurile mioritice.

My 2 cents...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e un lucru care ii ajuta pe samsari foarte mult. Daca ati observat sunt masnini pe mobile.de cu peste 200.000 care arata mult mai bn decat unele cu 100.000 (in special la masini dotate piele,navi....). Asta pentru ca cei care au bani sa-si cumpere asemenea masnini, oameni respectabili, cu functii, le si ingrisesc cum se cuvine si chair daca are km multi masina nu prezinta urme de uzura. De acee mai bn cumperi o masina trecuta de 150000 dar sa arate si sa functionezee ireprosabil. Pana la urma asa conteaza la o masina nu ce scrie pe bord!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina peste 200k km ingrijita ? eu sincer nu am vazut niciuna pana acum :huh:

sau poate te referi la aceea masina cu volanul schimbat , o spalatorie chimica etc :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te la dubite,T4 si T5,mai ales T4 cu km multi si interior de vis,versiuni de 150 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ati observat sunt masnini pe mobile.de cu peste 200.000 care arata mult mai bn decat unele cu 100.000 (in special la masini dotate piele,navi....).

De acee mai bn cumperi o masina trecuta de 150000 dar sa arate si sa functionezee ireprosabil. Pana la urma asa conteaza la o masina nu ce scrie pe bord!

LoooL !!!

Luati baieti masini cu minim 200.000 km facuti. Ca nu conteaza ce scrie pe bord... Nu-i asa? Cu cat are mai mult cu atat mai bine ! :blink: :blink: :lol:

Asta a fost duma zilei (fara suparare) Sper ca nu ai gandit-o asa cum a sunat citind-o.

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.. am dat pe ea 4000 neinmatriculata

Am schimbat la ea filtr+ulei+placute frana pe spate si mai am de vazut asta seara esapamentul, ca huruie un pic cand e motorul in sarcina

Maine urmeaza RAR-ul la acre sper sa ies ok, ca altfel..........prind taxa 2011

In rest......astept parerile dvs, am dat mult am dat putin, am dat ok?Poza nu stiu cum sa atasez

ai dat cam multicel ..la banii astia iti aduceam acelasi motor (cred) sau 1.4 cu aceleasi optiuni din minim 2002. max 2003. Taxa pe 2010.

cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Luati baieti masini cu minim 200.000 km facuti. Ca nu conteaza ce scrie pe bord... Nu-i asa? Cu cat are mai mult cu atat mai bine !"

Nu ai inteles nimic din ce am zis... Daca scria pe bord 90000 si masina are peste 200.000 erea bn nu? Eu ma refeream ca decat sa cumper masini aduse de samsari cu km dati inapoi mai bn te duci si o cumperi tu din Germania si sti ce ai luat. Din acest motiv isi permit si aia sa dea km inapoi pt ca masinile nu-si arata varsta si km....

Uite un exemplu: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=140409798&__lp=33&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&siteId=GERMANY&features=PARKING_SENSORS&features=LEATHER_SEATS&features=XENON_HEADLIGHTS&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=〈=de&pageNumber=1

Masina trecuta bine de 200000 dar la cum arata daca ar scrie pe bord 100000 nu ar observa nimeni.

Perfect ar fi sa cumperi masina noua dar nu toti isi permit sa dea 20000 in perioada asta...

Sper ca ai inteles la ce ma refeream!

Modificat de _Silviu_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la negociere nu e chiar asa cum zice Bwwlan ,poate a negociat 300e dar nu cred ca 3.300e.Eu am cumparat audi a4 b8 din germania la 28.000km un an vechime si am negociat o zi intreaga de la 28.500e la 28.400e.da doar 100e ,asta ca sa nu zic ca nu mi-a lasat ceva la pret,mi-a zis neamtul ca mai negociaza in momentul in care ajung la masina si gasesc vreun defect,dar n-am gasit asa ca am ramas tot la 100e.Negocieri de mii de euro la masini pina in 20.000e sunt povesti,ma refer la masini cu km f putini si bune .Va spun asta pentru ca am cumparat mai multe masini din germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.e greu sa gasesti o masina buna si ieftina.deschide bine ochii.de ce costa mai putin?simplu...sunt clienti permanenti(cu firme in romania) care cumpara 10-15 masini odata!!!aici au REDUCERE la ele.le face un pret total.daca mergi singur in germania ai sa vezi camioane cu cate 8-10 masini langa parcul auto care asteapta sa faca transferul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@multivan_t4: colegu', sa stii ca n-am gresit absolut deloc suma si ca am atat proprietatea tuturor termenilor pe care ii folosesc, cat si discernamantul necesar de a nu spune snoave la gura sobei. Daca vrei sa ma crezi, bine, insa daca tu asa dormi linistit spunandu-ti ca "n-are cum, dom'le", din partea mea e bine si asa :icon_thumleft:

Eu tin minte si-n somn valoarea facturii: 12.605,05 fiindca pe asta am facut leasingul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-mi amintesc sa fi contrazic pe careva...oricum,masina pe care o vezi in poza e a mea.am luat-o acum 3 ani cu 8700euro(143000km) din germania impreuna cu un amic ce face exact munca ce specificam inainte.la timpul ala sub 12-13mii nu erau in romania.dar...ajuns acasa ,am bagat in ea inca 2000 cu tot cu inmatriculat.concluzie:cu 9800 nu prea se gaseau inmatriculate aici.

Modificat de lucica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca Bwwlan a prins o conjunctura favorabila(probabi handlerul avea masina pe stoc de mult timp si avea de gand sa faca oricum o reducere a pretului acesteia).

Din pacate pe piata auto trecerea timpului(chiar fara rulaj suplimentar al masinii) nu aduce plus-valoare.

Eu de trei luni "bat" internetul in cautarea unei masini.Ce era bun si la pret convenabil se vindea in maxim o ora.Am intalnit in schimb masini care in ianuarie au un pret cu 1000-2000 euro mai mic fata de luna decembrie.

Si eu am obtinut la A4 o reducere de aproximativ 1700 euro dar era justificata(lovituri de gheata).

Tinand cont de faptul ca 50-60%(cel putin) din parcul auto SH din Ro provine din masini "executate" la km, inseamna ca fiabilitatea masinilor cu peste 200 mii e multumitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tilu: si Golful ala avea aceeasi problema (se poate vedea in pozele de pe jurnalul de bord din semnatura) si in plus, eu mersesem acolo pentru o alta masina, nu pentru aia pe care am luat-o. N-are rost sa repet aici povestea, fiindca e descrisa la JdB. Concluzia e ca mi s-a facut reducere si cu asta basta. Oricum, masina aia tot de la ei fusese luata de noua, deci au facut business de doua ori pe ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intentionez sa imi cumpar o masina (1.6 benzina 2005+) din Germania si as dori sa stiu in jurul carei sume sa ma orientez cu transportul&cazare&taxe.

Voi pleca cu avionul si ma voi intoare cu masina cumparata.

Pe mobile.de unele masini au postate ambele preturile NET+BRUT insa eu nu am firma. As vrea sa stiu daca se poate recupera TVA-ul intr-un fel. Am citit in primele posturi ca se poate recupera si bani din garantie ??

Mai pe scurt care sunt metodele prin care pot salva ceva banuti? Cat se poate negocia la o masina in jur de 5000 euro, relativ ok (fara avarii).

Astept lamuriri de la cei care au facut astfel de drumuri sau care se ocupa cu asa ceva.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand masina din Germania.

Eu am luat-o din Munchen (60k in bord->reali 142k).

Masina are acum aproape 300k km..si merge. jos palaria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member unpinned this topic
  • laduncaag a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!