Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug
 Share

Postare recomandată

Si 3 si 4 au navi AM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 si 4 au aceleasi poze la exterior si poza din interior cu bancheta.Seria de sasiu este insa diferita. Este acelasi nr de telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ma uit dupa un 1.4TSI 122hp, DSG. Sunt scumpe in Germania, pe mobile.de.

Schimbatorul de viteze rotunjit = DSG7? Din ce an au inceput sa foloseasca DSG7? 2011?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG7 a fost mereu pe 1.4 122.

Schimbatorul e modificat doar de design la my2011. Adica din a doua jumatate a lui 2010.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 TSI probleme lant.

1.4 TSI probleme lant, DSG7.

1.6/2.0 TDI cheltuieli suplimentare specifice diesel-urilor, nepotrivite pentru oras/drumuri scurte.

 

Eu ce mai aleg? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep sa renunt la ideea de a mai cauta un Golf 6 2.0 TDI Variant si incep sa inclin spre un Golf 5 2.0 TDI 4motion, dar din pacate sunt foarte rare. Are cineva de vanzare un Golf 5 4motion? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG7 e la toate cu probleme dupa o exploatare de lunga durata in oras. De fapt acele ambreiaje sunt afectate pt ca in aglomeratie tot schimba 1-2-1-2 si se uzeaza neavand lubrifiere.

1.4TSI nu e in aceeasi oala cu 1.2 la probleme lant. Chiar spre deloc atat 122 cat si 160. Zgomotul pe care il aud multi la pornire este de tacheti. Personal am fost la reprezentanta si am lasat masina acolo si mi s-a confirmat ca nu e de lant, fiind complet alt zgomot.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar în afara de ambreiaje, care am înțeles ca nu sunt chiar atât de scumpe, mai sunt probleme specifice ale DSG 7?

Ma gândesc ca nu e o problema atât de mare sa lasi 500 de euro de-o parte pentru eventualele probleme cu ambreiaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste in jurnalul de DSG7 ce probleme pot sa fie http://vwforum.ro/topic/102040-jurnal-dsg7/page-7

Nu zic ca nu merita cumparat, dar cu mare bagare de seama. Adica la test drive vazut cum se compora cutia, daca are ezitari, daca patineaza, zgomote anormale. Reviziile, daca au fost inlocuite ambreiajele sunt aspecte importante.

Dezavantajul luatului de la samsar e ca nu se stie cum a fost condusa masina si loteria km manariti. Acestia atarna si mai greu la o cutie automata.

 

Plus 1.4 160 este cu cuplul la maxim cat suporta dsg-ul. Daca a folosit-o la tractat, ori e cu soft as zice ca are balta peste si n-a murit nimeni ca nu a avut dsg7.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau DSG 7 neapărat însă după 6 ani de condus automată nu as mai reveni duc nicio forma la manuală.

Diesel 2.0 cu DSG 6 rămâne ca alternativă, parca nu as mai conduce diesel, mai ales ca 75% din timp o sa merg cu ea în oraș.

Am citit de pe forum cam tot ce am prins despre 1.4 tsi 160 cp și DSG 7.

La motor am văzut ca au fost probleme cu pistoanele, preponderent pistonul 3 dar nu atât de des încât sa exclud motorul de la achiziție. De DSG 7 am citit ca cel mai des pica cele 2 ambreiaje uscate, a căror înlocuire ar costa intre 500 și 600 de euro și oricum la câteva mii de km de la schimbare oricum vor avea sunetele specifice la denivelări.

Indiferent de proveniența mașinii, nici nu ma gândesc sa o cumpăr fără verificarea vin-ului la dealer pentru a verifica istoricul de service, numărul de km și starea mașinii.

Partea proasta e ca nu cunosc pe nimeni în interior care să-mi dea istoricul pe baza vin-ului și fac drumul inutil în cazul în care nu găsesc nimic în București.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La care dintre dealerii din București recomandați o verificare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt nou pe forum și sunt în situația colegului de mai sus. Mai exact caut un golf 6 cat mai ok fără sa fie adus de indieni. E cineva pe forum care poate VERIFICA codul VIN? Contra cost evident. Mașina oricum o voi verifica la un service autorizat dar nu as vrea sa bat drumul degeaba. Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista.
Treaba asta e o informatie confidentiala, care il priveste exclusiv pe proprietarul masinii.
Exact de asta se poate face doar contra cost la o reprezentanta, cu proprietarul de fata si cu un act care sa dovedeasca faptul ca masina ii apartine (talon, CIV, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai dupa conversatia pe care am purtat-o cu acest vanzator (Bogdan Goidea) din Predeal m-am lamurit cu privire la masina : http://olx.ro/oferta/vw-golf-v-4-motion-ID3RgiS.html#aedbb90eb9

 

Il sun si-l intreb la cati km a fost ultima intrare in reprezentanta si-mi spune cu un ton superior si la per tu ,,Pe la 100, 100 si ceva de mii, sincer nu m-a interesat, daca vrei vii, vezi masina, am treaba acuma...Hai ca am treaba, lasa-ma ca am treaba"

 

Intr-un mesaj trimis mai demult imi spune ca ultima revizie la reprezentanta a fost la 75.000

 

Totusi pentru cine vrea s-o vada, masina a avut o portiune din pragul dreapta ruginita, si mi-a spus acum ca l-a reparat, deci mare atentie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam puturos 1.4-ul ala...La un TSI nu te incadrezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru mine e ok, ca masina de oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii ăștia găsești un Golf 5 cu multe dotări și motorizare buna. Si îți mai rămâne ceva pentru taxa și upgrade-uri.

Modificat de MihneaAG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu foarte bine cum sta piata la 5, insa masina o vreau pentru sotie. motor mic/fiabil, an cat mai nou. intrebarea este daca este plauzibil acel pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pretul e plauzibil. Si daca o vinde Comsig-ul, primesti si garantie SH vreo 6 luni, parca.

 

Inteleg, pentru unii ideea o fi motor "mai tare", chiar daca are km. mai multi si e mai veche, insa nu coincid prioritatile tuturor. Daca va fi folosita doar ca a doua masina, in trafic preponderent urban, e OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Daca ma pueti ajuta vreau sa cumpar un Golf 6 sh si nu prea gasesc sa-mi placa.

 

Va pun 3 anunturi aici sa-mi spuneti si parerea vostra. 

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C36831380.html

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C36716124.html

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C36877935.html

 

Astept cu mare interes parerile voastre. Fac cinste cand gasesc masina dorita.

 

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A doua pare ok zic eu 

Destul de dotata

Merita  vazuta

Clar nu cea  de la cluj 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea de la cta o pot vedea eu sa iti spun ce si cum te intereseaza . km oricum iti spun ca nu sunt cei reali 106k    Cea de cluj pare cam plina de zoaie, dar are dotari de highline intradevar, iar cea de la buc sa verifici bine tragarul sa nu fie inlocuit, model trendline - cu ceva dotari extra la fel ca cea de cta . 

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ioana a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!