Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug
 Share

Postare recomandată

Sa ne intelegem, amortizoare, bucse si alte consumabile gen bielete ar fi normal sa fie incluse in lista de posibile costuri pentru o masina veche, mai ales una de 9 ani. Chiar si pe autostrada in Germania se uzeaza toate, e adevarat ca mai greu, insa la 300.000 km nu te poti astepta ca masina sa fie ca atunci cand a iesit din curtea dealerului.

Teoretic da, ar fi frumos ca atunci cand vrei sa cumperi o masina cumparatorul sa faca o lista cu problemele masinii, insa avand in vedere obsesia romanilor pentru masini perfecte, mai ales vizual, ce rost ar avea? Ai mai avea cum sa vinzi o asemenea masina, mai ales una rulata in Romania?

Tocmai din cauza asta exista serviceuri, unde contra unei sume modice se poate face o verificare amanuntita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la 100-150.000 masina nu e noua ; multi traiesc cu ideea ca la 200.000 vw-urile sunt stas..si multi isi trag palme dupaia ; ce ai enumerat tu acolo nu sunt probleme..sunt consumabile ; cam scumpe intr-adevar arcurile si amortizoarele, dar asta e, se schimba ; probleme reale sunt cu turbo, cu injectia, cu ECU, cu martorii manariti din bord, cu compresie slaba pe cilindri, consum de ulei, chiulasa fisurata, s.a.m.d ; zi mersi ca nu ai nimerit nici macar una din probleme pe care ti le-am enumerat eu ; ti-am zis de prima oara, cauta una cu defecte si la un pret mic, pt ca o iei mai ieftin si le remediezi tu cu piese noi ; eu personal nu prea sunt fan golf5..sunt niste masini scumpe rau pe piata SH pt ce ofera, inclusiv model / an fabricatie / km / etc ; eu personal mereu mi-am gasit masini bune si ieftine la pret ; la orice masina trebuie sa faci mici compromisuri ; problema este ca eu cand ma uitam la masina, ma gandeam cum va arata dupa ce va fi personalizata de mine ; pe opel spre exemplu am pus 8 boxe, volan cu comenzi, pilot automat , cd player oem, suport incorporat in bord, interior recaro, jante aliaj oem, cauciucuri noi, ace rosii de vectra C, inele in bord, cotiera, folii pe geamuri + stopuri, grila fara semn si alte nebunii, toate cu 600€ ; daca te duce putin capul si esti descurcaret le faci cu timpul..iar satisfactia este mult mai mare atunci cand o privesti si ai ce povesti ;am facut toate aceste modificari pt ca masina am luat-o perfecta tehnic si estetic si la bani putini ; filtre + ulei + distributie schimbate, nu mi-a cerut un leu; in mod normal o revizie de inceput e cam 500-700€ ( ulei+ filtre + distributie + transmisie + lichide + placute + cauciucuri + bucse si alte prostii ) iar eu am ales sa mi-o personalizez de banii astia, cum am facut cu toate celelalte, si cu actuala ; desigur sunt multi care nu au timp de asa ceva, dar fiind pe un forum...ma gandesc ca majoritatea sunt pasionati si le place sa-si piarda timpul cu fiarele. Bafta tuturor

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tipul de la care am luat-o, nu era samsar, a adus-o pe roti pentru el. Daca asta o fi adevarata poveste, nu stiu..el parea sincer si baiat ok.

 

Stiti ce mi se pare ciudat? Cand am cumparat-o, masina nu scoatea nici-un zgomot (ce-i drept, nici n-am mers cu ea prin gropi mari, dar am trecut peste sine de tranvai), iar la test mi-au zis baietii de la service ca trebuie schimbate amortizoare si bucse...si intr-adevar masina scoate zgomot la trecerea peste denivelari de cand am adus-o de la ei. Eu nu am stat langa ei cand mi-au facut masina. In fine, nu acuz pe nimeni de nimic...just saying :)
 

Imediat pun si poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde acum..si eu cand am dus masina o masina la verificat sa o cumpere un client i-au zis aia din servis ca amortizoarele si bucsele pe fata sunt praf dupa ce s-a lasat mecanicosul pe ea..si m-a bufnit rasu..ironic..eu stiam foarte bine ce vand si masina fusese verificata de mine, tocmai pt a evita eventualele neplaceri si sa ii pot reclama la politie sau opc pe cei care incercau sa ma insele in aceasta privinta..nu prea suport tupeul asta ordinar..si l-am intrebat cum si-a dat seama ? Si a zis cica.." le-am vazut..." ; deci el a vazut ca amortizoarele mele erau praf..i-am zis ca are noroc ca nu sunt eu clientul lui, ca altfel matura strazile acum ; mai si zicea cica, daca il contrazic cumva?! Dar le-o coc eu si la aia de acolo nu-i bai ; asa ca nu lua de buna tot ce zic mecanicii ; bineinteles ca si dupa cateva luni de zile, baiatul caruia i-am vandut masina nu are nici cea mai mica problema si nu a schimbat nimic la ea..fa un test de suspensii ; la arcuri ce problema vezi? Sunt rupte ? Amortizoarele sunt scurse? Daca nu, mai fa si in alta parte o constatare sau fa direct un test de suspensie ; pot fi doar bucse si bielete duse, sau flanse..si alea costa putin..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa-i thread separar de prezentare ; e frumoasa, dar volanul ala e oribil, no offence :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De auzit, sigur se aude ceva cand trec peste denivelari...dar nu stiu ce anume. Bieletele le-am schimbat, erau ieftine.

Ziceau ca trebuie urgent sa schimb tubul scurt ce intra in intercooler (cred ca asa ii zice)...ca fluiera putin cand o calc si scoate un pic de fum.


Nu pot sa fac deocamdata thread ca sunt nou pe forum. De ce zici ca e urat? Arata foarte bine in realitate. Sau nu-ti place tie in 4 spite? Stiu..e mai frumos in 3 :D ...spite.

Modificat de Ionel_1983
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ; e cel mai hidos din gama ; 3 spite + comenzi...the beauty :)) excludem cele de R / Gti..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumusica,s-o folosesti sănătos, stai liniştit, toate bat um pic şi de noi,chiar am fost cu un amic cu un merțan nou,unde greierasii erau peste tot,deci nu te amăgi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa faci topic in aria "Masina mea"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WTF? nu se poate sa fie asa de ieftina, e imposibil!+ ca are si ceva dotari. Atentie la numarul spate, e putin dus scrisul, asta poate sa fie de la spalatorie sau de la un impact, daca e de la accident atunci trebuie verificat in amanunt daca a fost fata sau spate.

 

 

Am o intrebare, daca masina a fost cumparata de noua in leasing sa zicem, este posibil sa mai aiba ceva taxa reziduala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ok masina ; intretinuta, bine dotata, fara lufturi la caroserie ; nu te mai stresa cu pretul..masinile oricum nu se cumpara..piata e moarta ; multi prefera sa le dea mai ieftin decat sa tina cu dintii de pret 1 an de zile si apoi sa le dea pe degeaba..cere mai multe detalii vanzatorului de la telefon, asigura-te ca el e proprietarul in acte asa cum scrie in anunt, ca masina nu are zgomote suspecte la motor / pornire, cutia sa nu scoata zgomote suspecte, antigelul sa fie la nivel, si sa nu fi avut accidente majore ; eu sunt satul de unii care zic intr-una pe forum ca un golf 5 de 10 ani e ieftin la 5-6000 euro si > 200.000 km..eu mereu am pus si pretul in balanta si starea masinii ; nu prea m-au interesat optionalele si culoarea masinii ; si crede-ma, se gasesc masini ieftine si bune, chiar daca trebuie facute mici compromisuri, tot e ok ; cine vrea masina noua gaseste la reprezentanta ;

Daca nu s-a platit leasingul si se preia de catre alta persoana, da , normal ca se poate. Dar daca a fost achitat si incheiat, nu are cum.

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   In poza 5 este iluzie optica, sau clemele alea unde se baga centura de siguranta in fata nu sunt la acelasi nivel? Adica semn ca s-a declansat la un accident capsa pirotehnica de la centura pasagerului?

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capsa ce...? Ce treaba au alea cu accidentele si... Ce???

Ai vazut macar cum si unde sunt prinse alea inainte sa scoti pareri asa... profesioniste?

Alea nu au nicio treaba cu accidentele, poti sa ai 100 si tot asa arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Eu nu stiu cum sunt prinse centurile, nu am idee cum functioneaza sistemele noi de centuri de genul SRS ( sistem suplimentar de retinere), doar am auzit si eu din zbor de la altii ceva de genul: - Vezi, cand cumperi masina second, sa te uiti sa fie la acelasi nivel mufele in care se baga centurile, ca la accident mufele alea se trag inapoi ca sa nu te duci in fata. 

   Oricum reactia ta este exagerata. Puteai sa spui ca asa arata centurile la Golf 6 sau este o iluzie optica. Eu nu am urcat niciodata intr-un Golf 6. Dar totusi cred ca tu nu stii ca centurile chiar au capsa pirotehnica.

   "   Capsa ce...? Ce treaba au alea cu accidentele si... Ce??? "

Uite, cam asa ceva: minutul 2:30

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor..numai fiti asa acizi si rautaciosi..ma simt de parca doar geniile absolute si cei experti in domeniu ar trebui sa posteze pe acest forum..consider ca oricine isi pierde timpul pt a da un sfat cuiva care urmeaza sa-si achizitioneze o masina merita un minim de respect pt timpul pierdut in care putea face orice altceva decat sa incerce sa ajute pe cineva sa nu-si ia teapa vietii, poate cum au patit si ei la randul lor...

Masini neatinse oricum nu prea se gasesc ; important este sa fi fost reparate bine si nu cu piese aftermarket pt ca au obiceiul sa rugineasca ; sunt niste fiare pana la urma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ebi, bratul ala de prindere e prins de scaun, se misca odata cu scaunul. Daca te uiti cu atentie, scaunul soferului e mai in fata decat scaunul din dreapta.

In curand o sa le cautati si cu microscopul sau lampa cu ultraviolete, sa vedeti daca nu sunt urme de sange pe tapiterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu se evalueaza, la modul asta, de pe forum. Pe forum iti pot spune, cei cu mai multa experienta, daca pretul este cat de cat corect, raportat la dotari, an, etc. Te duci, vezi masina, eventual mergi cu ea, si apoi vio si spui impresiile si in functie de ele, mai poti primi sfaturi.

Parerea mea este ca masina e cam prea ieftina... Dar nah! Poate omu' are o urgenta si vrea sa o vanda, nu stii pana nu intrebi. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capsa ai de care vorbesti tu e de la sistemul de pretensionare. La Golf asta se afla fix in partea cealalta a centurii, in timp ce mufa aia este prinsa de scaun cu o sarma:

 

302645_x800.jpg

 

10-Kia-Cerato-Safety-Seat-belt-pretensio

 

Asa ca distanta la care stau "mufele" alea, la Golf cel putin, nu are absolut nicio legatura cu accidentele la care a fost (sau nu) supusa masina.

 

Hai sa nu impartim pareri gresite, ok?

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit de vanzare un Golf 5 cu un motor 2.0 FSI (150Hp)cu 148,000km pret 3900€. In afara de sito Auto Data http://www.auto-data.net nu am gasit nicaieri niste comentarii in jurul acestei masini. As dorii cine are niste informatii sa ma ajute a ma lamurii daca merita sau nu sa o cumpar. Am o certa varsta (77 ani) dar inca ma duc sa schiez iarna iar vara imi place sa ajung in locuri de munte cu accese mai dificile si sa fac catva pasi pe poteci de munte si am zis ca ma ajuta puterea motorului . E cineva care imi da un sfat?? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

am gasit si eu un golf 6 2011 TEAM(FR 12/2010) in Bucuresti.

In afara de testele de la reprezentanta, ce as putea mai mult sa verific la ea? Apropo de reprezentanta unde ar fi mai ok sa merg.

Masina este adusa din afara si inmatriculata. Are cam 50.000km si cel care o vinde este proprietar in acte.

Tin sa mentionez ca nu am pe cine sa iau ca "expert" in toate cele si cel mai probabil voi avea 1-2 cunostinte "sa ma sustina moral".

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MosCraciunRevine

Stai linistit,numai sa nu te grabesti,mai ales in alegerea si verificarea masinilor...Programare le reprezentanta,dai 2-3-4-5 mil numai stiu cat costa o verificare completa,eu sunt de parere ca atunci cand dai 5-10-15 mii euro nu strica sa dai si 3 mil acolo la o verificare la reprezentanta,sau si mai putin la vreun mecanic auto bun care il cunosti sau recomandat de cineva de incredere.Te uiti la acte sa fie ok,te duci frumos sa iei chitanta din aia de la anaf in care sa te asiguri tu ca este platita taxa,altceva...totul simplu.Mergi la o reprezentanta VW daca se poate.In rest iti urez multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ioana a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!