Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug
 Share

Postare recomandată

doar o precizare, ca sa nu ies in antiteza cu deenman: cand citesc o exprimare in genul celei citate de mine la postul #102, pt mine inseamna fix ceea ce a subliniat deenman. Adica acea persoana este atenta cu masina in exploatare, isi simte masina si schimbarile ei [zgomote, revizii, etc]; isi cunoaste masina ca pe el insusi.

 

asta inseamna pt mine ca imi cumpar masina de la o pers de incredere.

 

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate colegul de mai sus. Doar Passat-ul e masina nu jucarie! Un Golf... pe la vreo 5.000 asa sa merite cumparat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave, de ce esti ironic? sunt masini dintr-o clasa diferita, si ca pret. De ce ai vrea sa dai 7500 E pe un golf 5 iesit in 2003/2004 ca model cand ai putea sa-ti iei un Passat? in fond vrea combi, deci nu vad problema. Daca voia un hatchback intelegeam, ii recomandam eventual un golf 6, dar asa? care este logica?

 

Ce spuneam 5500 E golf V variant 2008  e cel mai mic pret online, dar si printre cele mai slabe afaceri. De la 5500E la 7500E e o mare diferenta. Cu 2000E ii schimbi de la filtre/bucse/supensie/jante/volane/dotari/ambreiaje si ce mai vrei tu.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca asta e pretul corect al unui Golf din anii aceia. Ca se gasesc si la 5.000 de euro pe piata cu "125.000 Km, tinut in garaj de un doctor" asta e alta poveste.

La fel cum un Passat din 2009 cu kilometri reali, fara accident si bine dotat nu ar trebui niciodata cumparat la pretul ala, poate mai pe la 9-10.000. Un Passat la pretul ala nu indeplineste una din conditiile alea 3, unele chiar mai multe.

 

Mai exista si exceptii, dar nu toata lumea are 6 luni la dispozitie sa tot caute masini...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aici de pe forum si-a luat acum 1 an jumatate cu 9000E + Passat 2009 euro 5 combi,  2.0 140 CP, comenzi volan, cutie manuala, 137 000km reali verificati, ca dotari normale dublu climatronic, scaune incalzite, interfata cred ca doar RCD. Nu vad de ce acum dupa 1 an jumatate nu ai avea cum sa gasesti o masina decenta cu pana in 180 000km. 

 

Este strict ce as face eu, uite eu mi-am luat golf 5. cu 260 000km pt ca doar atat mi-a permis bugetul.  Eu sunt impotriva golfului din cauza modelului invechit, da anul este bun este o masina relativ noua, dar nu ca model, iar asta va conta cand el o va scoate la revanzare cu 200 000km real.Trebuie sa te gandesti si asa, pt ca nu traiesti o viata cu o masina (nu cu modelele astea). In plus ce tinuta la drum are passatul si ce tinuta are golful, clase diferite.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateodata trebuie sa te gandesti si la altceva, nu doar la pretul de revanzare.

 

Golful ala, daca e bine intretinut, este o masina foarte ok, dotata mai mult decat decent si pe care o poti pastra 4-5 ani linistit. Si abia atunci ajunge pe la 200.000 Km.

1.9 TDI-ul duce mult mai mult decat atat, dovada fiind toate masinile cu 3-400.000 Km reali vandute in Romania cu 150-180.000 Km in bord. Ai spatiu, ai toate dotarile de care ai nevoie, le adaugi pe cele pe care nu le are relativ ieftin (de exemplu RNS) si ai o masina foarte buna, luata la un pret decent, al carei istoric il cunosti si de care te poti folosi mult timp(fiind variant ai si spatiu destul pentru cam orice).

 

Asa ca ce motiv ai sa joci la loteria sh pentru un Passat? Ca doar nu e "mai masina" decat Golful... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Rave, de ce esti ironic? sunt masini dintr-o clasa diferita, si ca pret. De ce ai vrea sa dai 7500 E pe un golf 5 iesit in 2003/2004 ca model cand ai putea sa-ti iei un Passat? in fond vrea combi, deci nu vad problema. Daca voia un hatchback intelegeam, ii recomandam eventual un golf 6, dar asa? care este logica?

 

Ce spuneam 5500 E golf V variant 2008  e cel mai mic pret online, dar si printre cele mai slabe afaceri. De la 5500E la 7500E e o mare diferenta. Cu 2000E ii schimbi de la filtre/bucse/supensie/jante/volane/dotari/ambreiaje si ce mai vrei tu.

Citesc și râd :)

 

La 5500E iei un golf 5 din 2008 cu kilometrii reali peste 400.000km. De ce? Pentru că nimeni nu vinde o mașină după 5-6 ani ce a costat de nouă aprox. 25-30k euro la 5000E. Corect?

 

De exemplu, eu am dat aproximativ 7500e pe golful din semnătură și în bord avea 115.000km. Era de înțeles că nu putea să vină din Germania, la anul fabricației și la banii ăștia cu atâția kilometrii. Da, poate a fost a soției unui doctor. Dar ăla nu e prost și o vinde așa ieftin. Revenind, la mai multe verificări, am constatat că mașina are real peste 300.000km și am dat 7500e. Și știam lucrul ăsta de când am luat-o. Dar am luat-o pentru că era bine întreținută, consumabile schimbate, fără lovituri, etc. Tu la cei 5500e pe care îi recomanzi să îi dea colegul pe golf, primești o mașină cu kilometrii fără număr și posibil probleme.

 

Iar acel passat, este o minciună cu kilometrii ăia în bord. Crezi că mai sunt la modă prețurile de pe mobile.de? Și acolo sunt mulți turci care au început să facă samsăreală în Germania, că neamțul nu face. 

 

Eu zic să te limitezi la sfaturi de genul. Colegii cu Passat-uri prezentate în Mașina Mea au dat sume frumoase de bani pe mașinile lor, nu 8000-1000E cum tu sugerezi că ar valora un passat variant din 2009-2010. 

 

Nu încerc să creez un flame, dar sunt 100% de acord cu ceea ce a spus Rave și total dezacord cu deenman. Apropo, la 10.000e iei și un A4 din 2009, văzusem unul pe mobile.de, avea în jur de 500k kilometrii.

Merită, are valoare de revânzare mai mare decât un golf variant.

Modificat de sNaKeyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pot sa contrazic fraza urmatoare?

 Pentru că nimeni nu vinde o mașină după 5-6 ani ce a costat de nouă aprox. 25-30k euro la 5000E. Corect?

Detin in patrimoniu un C4 care a costat in urma cu 7 ani (da, nu-s 5-6, dar nu cred ca asta e important) in jur de 25k euro. Era la moda pe atunci, nu dati cu pietre.

Pentru cei care nu stiu despre ce e vorba - click. Sunt cateva diferente. A mea e visinie, are 84k km (nu 87), in 5 usi, si are faruri cu lupa.

 

Am avut-o asta-toamna pusa la vanzare via autovit, timp de o luna, la 7000 euro. Ghici cate telefoane am primit. Ihim, ZERO. Nici macar nu m-au sunat sa ma intrebe daca vreau "konbinati cu pisicuta anmatrikulata in bg".

M-am lecuit. O s-o tin pana incepe sa pice, dupa care, o troznesc de un cap de pod si tot primesc mai multi bani de la casco decat as primi in eventualitatea in care as vinde-o.

Partea proasta e ca am avut grija de ea ca de ochii din cap si nu cred ca o sa pice in viitorul apropiat - iar la o eventuala revanzare (din cauza samsarilor care se jura pe tot neamul lor, manca-tz-ash, ca masina lor e impecabila) n-o sa ma creada nimeni. 

Modificat de Araym
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dau cu pietre, dar vorbim de mărci diferite. Eu unul fug de mașinile franțuzești. Cred că nu sunt singurul. 

 

Hai totuși să nu mai intrăm în această comparație deoarece nu o să ajungă nicăieri. Nu sunt fanboy VW, dar nici Citroen nu e cine știe ce mașină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

citroen nu e cine stie ce masina!

 

dar acel C4 din anunt a fost  [si bag seama ca mai este] o masina bestiala! am tanjit dupa una ca aia si am suferit ceva ce nu-si imagineaza nimeni. Evident, era acum 7 ani. M-am ales insa cu un C3, motor 1.4 hdi ce nu m-a dezamagit deloc: nici o pb de mecanica nu am avut la el.

 

[asta ca sa incheiem offtopicu].

Modificat de RadulescuRomulus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare masina isi are problemele specificice; daca te documentezi putin in prealabil si cumperi o masina care a fost ingrijita si servisata la timp, cu siguranta nu te va dezamagi ;) multi colegi cred ca doar vw-urile sunt "masini", insa putini recunosc droaia de probleme care o au..prefer oricand o alta masina mai putin comuna decat vw, care are km pe jumatate si nu a fost carpita ;

Cand masina a iesit pe poarta fabricii, pretul ei a scazut cu 20% chiar daca are 0 km ; deci in mare, o masina ce azi costa 20.000€, maine costa 16-17. Dupa 3-4 ani, pretul ei scade mai mult de jumatate. deci dupa 5-10 ani, mi se pare ceva normal ca o masina sa o iei chiar sub sfert de pret; mai ales cele care in momentul achizitiei nu erau modele noi, ci la sfarsitul productiei; o masina e garantata cam 10 ani din cate stiu eu, asa ca nu mi se pare nimic anormal ca un G4 din 2001-2003 sa il iei din Germania cu 2000euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumparat vreodata o masina noua? Noua de la reprezentanta, nu din aia "noua" ca abia are rodajul facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesti prea usor despre devalorizarea unei astfel de masini, despre cum se duc pe nimic cateva mii de €. Masina mea face 3 ani la vara si eu zic ca si atunci as lua mai mult de jumatate din cat am dat pe ea. Pentru ca voi gasi pe cineva care sa aprecieze corect o masina intretinuta bine. Sunt cumparatori care inteleg ca pretul masinilor nu e facut de Autovit, unde 96% dintre masinile vandute sunt cazane pe roti.

Cu alte cuvinte, nu sunt de acord ca dupa 5 ani de la productie iei o masina in mintile ei cu 1/4 din pret.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, fiindca cum am mentionat, ai cumparat-o atunci cand a aparut ! Eu spre exemplu am cumparat in 12.2008 Opel Astra G 1.6 twinport 103 cp, a costat 13.000 euro ( 11.300 euro cu rabla ), era cam singura masina care ne-o puteam permite inafara de logan, avea o oferta destul de buna fiind la sfarsitul productiei ; pe care este inmatriculata 01.2009, masina are fix 5 ani si 45.000 km, fara incidente, impecabila, intretinuta ca la carte ; are casco de noua, acum are facut la uniqa, valoarea daunei totale este de 5000 euro...masina pe piata ar trebui sa o vand cu ~4500, asta ca sa am norocul sa o cumpere cineva care chiar vrea o masina impecabila si sa o aprecieze ; nu are taxa platita fiind oferta in 2009 ...deci..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da..atunci oricum erau preturile mai mici la SH. Abea in 2009 a venit criza la masini; cand am luat-o noi, asa erau preturile...spre exemplu, passat b5.5 1.9 tdi 131cp 2002 cu 200k km reali si ingrijit era 10.000 euro; eu nu am fost niciodata adeptul masinii noi; prefer oricand una SH de 2-3 ani cu maxim 100k km si la jumatate de pret. Mai ales la ce preturi sunt acuma....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baieti. Un Golf VI Variant, 2011, 1.6 diesel 105cp, <80k km, luat de la dealer din Ro, care ar fi un pret corect? Am gasit ceva la 9000e si mi-ar fi de folos pareri. Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

interesant, hai sa vorbim pe caz.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-passat-variant-trendlinedpf-1-hand-navi-serviceh-menden/190777495.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=191&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&ambitCountry=DE&transmissions=MANUAL_GEAR&features=NAVIGATION_SYSTEM&negativeFeatures=EXPORT&emissionClass=EURO5&categories=EstateCar

frumushica masina. masina asta, ajunge in tara(vobesc in cunostinta de cauza, nu din auzite) la pretul de 5800-6000, depinde cat se negociaza. De aici mai departe, treaba e in felul urmator. Pretul pe autovit, cel mai mic este de 7500, masina se da la 135, ca asa ii place romanului, se pune la 7400, se scad 400, si se face profit la ea destul. da ? romanul e super fericit ca are passat la 7000 si cu 135km. dar cel mai important ca are passat! si masina merge, fara nici o problema capitala...iar legat de problemele "consumabilelor" se vor rezolva in timp..ce vrea romanul? masina buna cu km putini. pai asta ii da samsarul..dar ca sa faca si el un ban(in cazul asta este mai mult de un ban) asta e traseul.

acu sa vedem una cu 135mii de km cat ar costa ;)

o pun pe prima care pare a fi destul de frumushica si dotata !!!

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-passat-variant-highline-2-0-tdi-dpf-euro-5-oldenburg/190476490.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=169&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&ambitCountry=DE&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&emissionClass=EURO5&maxMileage=135000&categories=EstateCar

deci, pretul ei adusa in tara ar fi de 8600-8800. ca sa faca mai mult de un ban cum putea face la cea anterioara, ar trebui sa puna pretul final de 10000, pret la care nu l-ar contacta nimeni. asadar, este mai profitabil pt el sa faca prima alegere. in final toata lumea e fericita, in primul caz....ce e de facut ? va las tema pt acasa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti spun eu ce e de facut, te duci in germania si iti cumperi singur. Pe autovit e plin de tampiti si de samsari.. la fel si pe forumul de vanzari de pe vwforum.. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, legat de dusul singur si luat, iti reamintesc ca nu le poti lua la pretul net, pe pers fizica;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ionut.zegrean

Salut, cel mai economic e 2.0 tdi care consumă 7.5 în oraș în condiții normale de mers. 1.6 consumă între 8 si 10 chiar peste, iar in afară cu unu doi litri mai mult ca si 2.0 tdi. Am intrebat 100 de oameni si toți mi-au spus la fel. Nu luați 1.6 crezând ca e mai economic, nici vorbă de așa ceva. Consumă cu 2 litri mai mult decât 2.0.Daca vrei consum mic trebuie sa mergi fff încet si tot nu scoți cat cu 2.0. Întrebați si voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1.6 TDI 105 cp si in oras consuma intre 6-6.5% mers normal(10% nu a consumat niciodata,nici macar asta iarna)

Iar in afara,cel mai recent consum l-am facut acum o saptamana pe ruta Bucuresti-Munchen-Bucuresti cu un consum de 5.1%,mers destul de tare prin Germania(160km/h) si Austria,Ungaria(140km/h) pe pilot automat

Modificat de alex83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa confirm teoria lui alex83 !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Mie imi consuma intre 6 si 7% in oras aproximativ(6 cu traffic lejer 7 aglomerat) si chiar nu merg subturat cu ea, iarna e cu un litru mai mare consumul, seara - noaptea in oras scot si 5.5 dar astea nu se pun in calcul, sunt extreme, dar mai mult de 8% nu am avut in oras cu orice fel de trafic(vb de Iasi, nu e ca in Bucuresti clar,dar se zice ca e al doilea ca aglomeratie in traffic din tara, am vazut la stiri asta), in afara intre 4 si 5% depinde cat de repede merg( ex Oradea - Iasi am scos 4.1% mers legal pana in 110 km pe ora, in general cu 100 km pe ora(deci batraneste, la consum sa zic asa). Cand consuma 1.6 tdi mai mult ca 2.0 tdi? La viteza de peste 130-140 km pe ora, pentru ca 2.0 are rezerva de putere si nu e fortat. In oras nu are cum 2.0 tdi sa consume mai putin ca 1.6 tdi. Oricum diferentele sunt mici de consum intre ele(0.5-1 litru mai putin pt 1.6 tdi)

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ioana a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!