Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

Eu zic ca va "cocsati" prea tare....?  ca "m-a depasit Hiluxu' "   sau Honda sau Loganu sau mama naibii stie ce Astra F din '97....Mi se pare ca TSI-ul e orientat mai mult spre economie/emisii reduse. De aia 1.2TSI are 110 cai si 1.2 TCE are 130,  sau 1.5 TSI are 150 si 1.5  de la Honda are 182 de cai, etc. Probabil se puteau scoate si din TSI mai multi cai /cuplu dar ar fi fost probleme cu emisiile, consumul, bla bla bla... Sau poate...CULMEA...alte motoare sunt mai reusite ca TSI-ul ?...asta e viata... de ce credeti ca un Golf de 150 de cai tre' sa fie "cea mai tare masina de pe strada" ? ?

bucurati-va mai mult de masini, de comfort, de motoare, "asa prapadite" cum sunt ele...

Ca idee , eu am 1.2 TSI si nu am nicio problema la depasiri sau la mers mai alert. E adevarat ca ma mai  "face"  cate un Hilux din cand in cand sau un A6 4.2  Bi-turbo,  sau un Maseratti, sau .... un Logan grabit si nervos !    da' acu'  serios...asta va preocupa ? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand dai o caruta de bani pe acei 150cp, ai vrea sa mearga ca una de 150cp, nu ca una de 100cp. Adica acei 150cp sa nu fie doar pe hartie ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si culmea se pare ca motorul minune de la Honda, cel de 182 CP cam are probleme, consum de ulei etc. Se pare ca nici ei nu mai sunt ce au fost. Consider ca acest 1.5TSI este un motor chiar OK in categoria sa. Cel putin predecesoarea (1.4TSI 150CP si ACT este un TSI reusit si culmea chiar se simt acei 150 de caluti), vorbesc pe testate nu asa din spatele tastaturii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, mihai_tmn said:

 

Ca idee , eu am 1.2 TSI si nu am nicio problema la depasiri sau la mers mai alert. E adevarat ca ma mai  "face"  cate un Hilux din cand in cand sau un A6 4.2  Bi-turbo,  sau un Maseratti, sau .... un Logan grabit si nervos !    da' acu'  serios...asta va preocupa ? 

 

1.5 TSI este mult mai scump decat aceiasi masina dotata cu 1.2 TSI...de unde vine si frustrarea ca ai dat o gramada de bani si masina nu are puterea si cuplul din reclama.

Spre ex masina din semnatura a avut pret de catalog 16900 euro, iar acum o Octavia Style cu motor 1.5 tsi costa 20619 euro...reducerile sunt ca si inexistente, asa ca ii inteleg pe cei care dau o gramada de bani pe masina si se trezesc ca ii intrec Loganurile de 90 CP  pe drum national. Cand platesti suma asta de bani (fara sa primesti cine stie ce reducere) te astepti ca masina sa functioneze perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu fiecare dintre voi, este normal sa avem pareri diferite si sa apreciem alte lucruri in viata. Eu personal sunt nemultumit ptr ca:

- platesc rate la o masina care da in nas in treapta 1 de ma face sa par incepator desi este a 12-a masina din viata in ultimii 25 de ani si nu mi s-a intamplat niciodata pana acum

- reprizele acestui motor 1.5 sunt dezamagitoare comparativ cu asteptarile mele.

Evident ca in ambele situatii este vina mea ca nu m-am documentat mai bine inainte insa am mai avut si alte masini noi de-a lungul vietii pe care le-am luat tot asa, fara sa cercetez prea mult, si nu am regretat.

Ca o mica paranteza off-topic, un coleg de munca si-a luat un Volvo S90 la mana a doua (masina din 2018) inca in garantie iar cei de la Volvo romania ii ofera un soft Polestar de fabrica (contra cost evident) care nu afecteaza garantia masinii. Ma intreb si eu, cei de la VW de ce nu se gandesc la asta? Fac si ei un ban cinstit si sunt si clientii multumiti (cei care vor mai mult, ca mine).

Eu as plati dublu pe soft daca as avea garantia originala neafectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Golf 1.5 TSI 150CP si cand va aud cu Loganurile de 90CP ma umfla rasul. Eu marea majoritate a depasirilor le fac in treapta a 6-a (diesel style), iar daca nu sunt atent masina urca rapid la viteze mult peste limita legala. Tineti cont ca toate noile motoare vin cu cutii mai lungi pentru consumuri optimizate si ca treptele scurte de viteza sunt istorie. Trebuie sa munciti mai bine cutia si sa bifati optiunea cu modurile de conducere, unde aveti modul Sport pentru performante mai bune. Bifand acea optiune, pe langa raspunsul mai rapid al acceleratiei, vi se intareste si directia (care e foarte moale in modul standard) si, eventual, amortizoarele adaptive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja incepem sa aberam cand discutam de 1.5tsi mai slab ca logan de 90cp.

Sa fim seriosi totusi. E un motor decent. Nici puturos dar nici sportiv. La mine instalat pe un suv de 1600kg nu m-a facut de ras pana acum. Si nu vorbesc doar de oras ci si de accelerari la viteze mari.

Pe langa ca decent e standard vad din postarile lui @voinea ca are si potential.

Legat de faptul ca are 150 cp doar pe hartie cum spunea @ska este iar aiurea.

Compar cu leonul de1.4 85cp si caddy 1.9 de 105 si nici pe departe nici unul nu are performantele apropiate de 1.5tsi.

Si ca sa inchei as vrea sa mentionez ca si etajarea cutiei si turatia la care schimbi fac diferenta. Ca daca tu in oras mergi paralel cu un logan care o tine turata aproape de rosu si tu schimbi la 2500-3000 e posibil sa iti ia fata. 

Vrei sa scoti cei 150 de cai din 1.5tsi vezi pe datele producatorului la ce turatie ii obtii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am discutat la reprezentanta, o sa primesc update in August, trebuie sa mai am putina rabdare.

Deci exista soft nou pentru 1.5TSI dar dureaza pana primesc toti posesorii.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bravo tie, felicitari. Ma bucur sa aud asta si, mai ales, ma bucur sa aud ca stiau de soft.

La 1,2 TSI, asa cum am spus, a trebuit sa ma duc eu la ei din proprie initiativa, sa se conecteze cu masina la serverul Skoda, si apoi, foarte mirati, sa isi dea sema ca intr-adevar exista un nou soft. Probabil ca in cazul de fata au fost asa de pistonati cu telefoanele si cererile ptr instalarea unui nou soft, incat au tinut minte ca la 1,5 TSI exista un soft nou.?

Modificat de vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am si eu un Golf 1.5 TSI 150 PS DSG. Locuiesc in Germania si am si eu problema cu turatiile la pornire. Pt ca a inceput sa se manifeste din ce in ce mai rau am facut o vizita cu masina la VW. Problema e cunoscuta, pt Seat a existat un TPI in luna Mai sau Iunie dar care a fost retras. Se pare ca pt unii rezolvase problema relantiului iar altora le-a adus alte probleme de functionare a motorului. De accea inca se lucreaza la un Update de soft. Sper sa se si intample ceva.. altfel vor fi nevoiti sa-mi dea alta care nu mai are problemele astea... Posesorii de 1.5 tsi sunt destul de indignati.. unii au dat masinile inapoi si si-au luat altele de 2.0 tsi.. astea nu sunt cunoscute cu probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E absolut normal ca, daca nu sunt in stare sa il repare, sa il schimbe sau sa iti dea banii inapoi. Din pacate cu orce model/motor nou par sa apara probleme din ce in ce mai diverse si de neintele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare in Romania si-a primit cineva banii inapoi ptr 1,5 TSI?

Intreb si eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine ma duc si eu sa le arat cum "da in nas", nu-mi fac prea mari sperante sa recunoasca ca este un defect.

Si mai curios as fi daca softul TCM ar rezolva aceasta problema :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal si conform legii de aici ei trebuie sa incerce sa rezolve problema. Daca nu reusesc trebuie sa dea banii inapoi. Si anume banii platiti de client pe masina, fara sa se socoteasca si uzura masinii. Dar oricum vorbim in cazurile astea de masini noi sau vechi de cateva luni. Voi astepta o vreme apoi imi voi cere drepturile. Am citit pe net ca sunt unele motoare care daca sunt alimentate cu benzina e10 nu mai au problemele astea. Si voi incerca sa vad si eu ce ae intampla. Altfel sunt multumit de masina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vazut tu alta benzina fara E10? In Romania nu s-au schimbat masini sau motoare  cu probleme grave .Pentru ce au motoarele voastre nici nu va baga in seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru problemele semnalate la 1.5 TSI inca nu exista soft care sa rezolve ceva (tremurat la pornire, smucitura la plecare, dat in nas la rece, etc) TPi-ul spune ca este in lucru  in acest moment. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/12/2019 at 4:10 PM, Abu said:

 

Eu as plati dublu pe soft daca as avea garantia originala neafectata.

Salut, pt asta exista ABT Sportsline care au și dealer in RO. 

 

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, liviu. a scris:

Ai vazut tu alta benzina fara E10? In Romania nu s-au schimbat masini sau motoare  cu probleme grave .Pentru ce au motoarele voastre nici nu va baga in seama.

Benzina E10 inseamna benzina cu adaos de 10% ethanol. Benzina E5 sau Super are doar adaos 5%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata benzina este E10.Nu mai e demult E5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, andrei_221 said:

pentru problemele semnalate la 1.5 TSI inca nu exista soft care sa rezolve ceva (tremurat la pornire, smucitura la plecare, dat in nas la rece, etc) TPi-ul spune ca este in lucru  in acest moment. 

 

Pardon, 2053607/3 din 8 mai 2019 este unul dintre ele , pentru "The vehicle pulls away with a delay (forward/reversing) when pressing the accelerator pedal to the floor" :

image.png.2800d076922074d20e9719fece76b868.png

2054430/1 din aceeasi data este pentru un tremurat la plecarea de pe loc, are ca rezolvare acelasi soft cu 74xy.

Acelasi HW si SW este si la VW si la Skoda si la Seat. Softul exista de ceva timp si rezolva tot ce ai spus tu in postare.

Mai sunt cateva versiuni de HW cu SW versiuni 3XYZ care trebuie sa-l primeasca si la care nu au fost rezolvate anumite deficiente.

 

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
4 hours ago, liviu. said:

Toata benzina este E10.Nu mai e demult E5.

sunt curios cand o sa avem si E85 prin Romania. Oare cei de afara la un mix E85 cu benzina normala E10 gesesc un comportament mai bun pe 1.5TSI legat de problema la pornire ?

17 hours ago, UWE said:

Salut, pt asta exista ABT Sportsline care au și dealer in RO. 

 

Unicul dealer ABT din Romania este la Valcea (NURVIL Valcea). Sanse mici totusi sa se concentreze spre a repara aceasta problema (chiar daca ei sunt dealer de casa VAG si se pastreaza garantia in reteaua dealerilor).  Atentie ABT la masinile astea cred ca monteaza un ECU suplimentar langa cel de pe masina (si da este un ECU nu un powerbox ieftin - vezi foto atasat se vede ECUul pus de ei in paralel cu calculatorul original ce se vede in planul 2 din foto)
[/endofftopic]

ECU ABT Image 2019-07-25 at 13.27.59.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit raspunsul asteptat: este o caracteristica si trebuie sa invat eu sa lucrez cu ambreiajul... E a 12-a masina pe care o detin in 25 ani si singura care are aceasta caracteristica.

@gabip ce service stie de aceste coduri de soft si sunt deschisi cu clientii in sensul ca recunosc ca e o problema cunoscuta? Chiar as vrea sa ma duc sa rezolv cat mai curand.

@voinea exista vreun dezavantaj in a avea un al doilea ECU?

multumesc

Modificat de Abu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, voinea a scris:

sunt curios cand o sa avem si E85 prin Romania. Oare cei de afara la un mix E85 cu benzina normala E10 gesesc un comportament mai bun pe 1.5TSI legat de problema la pornire ?

Unicul dealer ABT din Romania este la Valcea (NURVIL Valcea). Sanse mici totusi sa se concentreze spre a repara aceasta problema (chiar daca ei sunt dealer de casa VAG si se pastreaza garantia in reteaua dealerilor).  Atentie ABT la masinile astea cred ca monteaza un ECU suplimentar langa cel de pe masina (si da este un ECU nu un powerbox ieftin - vezi foto atasat se vede ECUul pus de ei in paralel cu calculatorul original ce se vede in planul 2 din foto)
[/endofftopic]

ECU ABT Image 2019-07-25 at 13.27.59.jpeg

@voinea acum merg cu benzina de 102 cifra octanica. Cred ca mai aveam vreo 15-20 litri in rezervor. Apoi am alimentat inca 20 de litri de benzina E10. Pot sa spun ca porneste putin mai bine. Nu se mai balbaie asa tare relanti-ul. Motorul trage la fel, dar parca e mai zgomotos. Cand ajung  cu rezervorul gol voi alimenta numai E10.. sunt curios ce se intampla

în urmă cu 8 ore, liviu. a scris:

Toata benzina este E10.Nu mai e demult E5.

@liviu. Poate in Romania. In Germania nu

în urmă cu 7 ore, gabip a scris:

Pardon, 2053607/3 din 8 mai 2019 este unul dintre ele , pentru "The vehicle pulls away with a delay (forward/reversing) when pressing the accelerator pedal to the floor" :

image.png.2800d076922074d20e9719fece76b868.png

2054430/1 din aceeasi data este pentru un tremurat la plecarea de pe loc, are ca rezolvare acelasi soft cu 74xy.

Acelasi HW si SW este si la VW si la Skoda si la Seat. Softul exista de ceva timp si rezolva tot ce ai spus tu in postare.

Mai sunt cateva versiuni de HW cu SW versiuni 3XYZ care trebuie sa-l primeasca si la care nu au fost rezolvate anumite deficiente.

 

@gabip toate TPI-urile in Germania sunt retrase. Si anume pt VW, Seat, Audi si Skoda. Nici un dealer nu are voie sa intervina pt a remedia problema pana VW nu da unda verde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

39 minutes ago, xman233 said:

Poate in Romania. In Germania nu

Din cate stiu este un forum romanesc ,deci vorbim de Romania.Si in America este alta benzina.?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@liviu.Da e un forum romanesc unde posteaza si romanii din alte tari. Daca citeai mai sus puteai vedea ca nu ma refeream la Romania. Si daca VW e companie nemteasca cred ca e normal ca intai sa se intample lucrurile aici, apoi in alte tari. E clar ca nemtii sunt pe undeva intr-un fel sau altul favorizati

 

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE. ESTE INUTIL ŞI NEREGULAMENTAR

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!