Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

Ciudat, eu o am fabricatie 25.02.2019 si totusi are problema asta. Ma gandesc ca ai avut intrare in service si ti-au ous alt soft fara sa te informeze. In mod normal asa zice si producatorul ca nu se vor face chemari in scris pentru update ci o sa fie pus noul soft cand te prinde in service pentru orice altceva. Si eu acum fac intrare pentru reglat faruri(oricum vreau o verificare la cele LED) si asa sunt "prins" sa imi puna si soft. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu a intrat in service, deci nu are vreun alt soft, altul decat cel din fabrica. Farurile LED mi se pare ca bat destul de jos, lumineaza foarte puternic zona din fata masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toate motoarele prezinta probleme, sunt masini care au data de fabricatie Iulie 2019 si se plang oamenii ca au aceleasi "ezitari" - vezi forumul T-Roc din UK. Ma bucur ptr cei care au fost scutiti de aceste neplaceri si care se declara multumiti de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 05.09.2019 at 22:42, Rave a scris:

Pai nu ne lasa asa... Zi-ne despre ce motor este vorba!

Si eu am o masina de alta marca tot cu un motor "pe langa" 1.5 TSI si tot cu mai multi cai si mai mult cuplu si, la cei 12.000km ai masinii facuti in 10 luni nu a consumat ulei deloc\semnificativ (desi nivelul pe joja l-am verificat de vreo 3 ori ca na... masina noua) dar lumea de pe aici stie ca vorbesc despre 1.6 TCE de pe actualul Megane GT...

E urat sa zici ceva rau despre un motor fara sa oferi o alternativa sau un exemplu de "asa da"

Tot TCE ,stii tu ala facut de colaborarea Nissan& Renault& Mercedes( A klasse)

 

Nu detaliez pt ca nu caut discutii,controverse si barfe ,nu sunt hater VAG, dimpotriva am in familie  si i recunosc partile bune + ca pt mine Octavia 3 1.5 tsi era prima optiune dc nu citeam nemultumirile voastre vis a vis de acest motor.Vorbisem cu dealerul Skoda ,avea ceva in vama si ma astepta cu actele..."m am sucit " de pe o zi pe alta  in mom in care am vazut dyno+ forumuri straine+ si la noi aici

 

Sper sa se rezolve cat mai repede,bafta tuturor

Modificat de Hmr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ca o paranteza cum zice colegul mai sus. Si eu eram cu banii in mana pentru un TCE dar dupa ce am citit si am vazut niste neajunsuri mari am zis sa merg pe O3 1.5 cu gandul ca se rezolva acest neajuns pe care il ai doar la rece la plecarea de pe loc, in rest motorul e genial la drum lung sau pe autostrada. Ideal e sa te orientezi spre ce crede fiecare ca e bine :). 

Interesant ce spun unii ca nu au probleme cu acest 1.5. Cum se poate acest lucru cand toate masinile ies pe banda? Unde e diferenta? Sau acesti posesori pleaca mereu de pe loc in forta si nu se simte? 

Modificat de BeciAcustic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ar fi interesant sa găsești un astfel de proprietar care zice ca nu are probleme și să te lase sa testezi mașina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu plec incet la rece de pe loc, de multe ori fara sa apas la inceput acceleratia si merge normal. O singura data mi s-a intamplat acum cateva luni, la mers in coloana, cu plecari repetate de pe loc, sa mearga de parca dadea sa se innece, dar in rest fara nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am invatat sa plec asa cum vrea ea, putin mai lunga debreierea si putin mai accelerat dar nu e o plecare "sanatoasa" pentru ambreiaj si de aceea vreau sa rezolv. In schimb DSG cand "simte" ca da in nas schimba in tr2 de viteze ceea ce am simulat si eu sa fac cu manuala,  cand da in nas apas ambreiaj bag a2-a si gata, nu se simte dar repet, daca pot sa rezolv e mai bine.

Am testat si pe alt 1.5 din 2017 si face la fel..... Nu cunosc pe nimeni care sa nu aiba probleme, doar aici pe forum am auzit ..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e 1.5tsi gpf productie aprilie 2019. Dsg7 dq381 si 4 drive.

Daca la pornire o las 30 de sec sa se regleze relantiul nu simt nimic. Daca nu astept e o senzatie ca ar da in nas la trecerea in tr2. Dar nu tot timpul si oricum nu e deranjant.

Am urmarit forumul ateca din spania. Este facut un pool acolo si daca te uiti la rezultate sunt posesori de dsg unde se manifesta si altii unde nu se manifesta.

Cu toate ca au iesit pe aceeasi banda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi mai multe variabile la plecarea de pe loc. Cea mai mare este soferul, insa ar fi interesant daca simtiti diferente in Eco/Normal/Sport, daca aveti selectorul modurilor de conducere. La mine in mod Normal (nu am folosit niciodata Eco) si foarte rar in Sport (nu il folosesc decat accidental la plecare, doar in deplasare) chiar nu intampin probleme la plecare. Plec lent de pe loc, nu o accelerez inutil.

Pe de alta parte nu e normal ca un motor nou sa aiba probleme la plecarea de pe loc, iar fabrica trebuie sa il puna la punct, in cazul celor care au probleme cu el.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Detin motorizarea 1.5 TSI ,MT din Martie pe un B8 achizitionat nou.Bineinteles ca smuciturile in treapta 1 sunt prezente(acum sincer nu era ceva deranjant,atat timp cat inveti sistemul de plecare al masinii te obisnuiesti-ori pleci ff lent,ori apesi mai agresiv acceleratia ,dar tousi e o maisina noua :D) si dupa aproximativ 3000km am fost cu ea la reprezentatnta care a infirmat vreo problema(prin Mai),dar saptamana trecuta m-au cauta ei sa-mi spuna ca exista o problema de cuplu la turatii joase asa ca am mers cu masina in service.

Foarte multe detalii nu mi-au dat,dar au facut un update de soft.Acum ce sa zic,pare imbunatatita plecarea de pe loc,nu prea reusesc sa mai reproduc smuciturile decat ff rar,insa parca senzatia ar fi ca e mai lenesa,posibil sa fie doar in mintea mea :). Voi incerca sa mai schimb si benzina pentru ca penultima data am alimentat de la OMV si mi s-a parut ok,cu cea de la Mol nu stiu ce sa zic.

A mai fost cineva chemat pentru update?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am maine dimineata programare pentru update. Ma bucur sa aud ca s-a schimbat ceva in bine.

Revin pe forum dupa ce imi fac o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, valik86 said:

 

Foarte multe detalii nu mi-au dat,dar au facut un update de soft.Acum ce sa zic,pare imbunatatita plecarea de pe loc,nu prea reusesc sa mai reproduc smuciturile decat ff rar,insa parca senzatia ar fi ca e mai lenesa,posibil sa fie doar in mintea mea :). Voi incerca sa mai schimb si benzina pentru ca penultima data am alimentat de la OMV si mi s-a parut ok,cu cea de la Mol nu stiu ce sa zic.

 

 

Exact la fel s-a intamplat cu update-ul de soft care a rezolvat problema inecatului motorului la pornire la motorizarea 1,2 TSI: adica, dupa update-urile de soft (au fost vreo 5 cu totul) motorul nu se mai ineca la rece, dar i-au taiat semnificativ din putere si cuplu la turatii joase. Parerea mea este ca nu ti se pare, ci chiar asa s-a intamplat: masina e mai lenesa decat inainte. Cat despre benzina, nu cred ca e de acolo:  benzina Mol e cel putin la fel de buna ca cea de la OMV.

In octombrie trebuie sa soseasca Karoqul 1.5 TSI comandat de un coleg de serviciu, (achizitie in care sunt si eu implicat). Vom merge impreuna sa ridicam masina si o sa scriu pe forum daca problema smuciturilor s-a rezolvat cu totul la comenzile noi (masinile vin cu ultima varianta de soft din fabrica, deci in mod normal ar trebui  ca smuciturile sa dispara, gratie noului soft). 

Modificat de vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut oameni buni, undeva in decembrie ma gandesc sa ma duc sa plasez o comanda pentru un Tiguan. Ar merge motorul de TSi de 1.5 la 130 de cp? Mentionez ca undeva la 70% din timp o sa ma plimb prin oras, distribuirea micutilor pe la gradi/activitati. Care ar fi diferentele notabile intre 130 si 150 cp? Nu prea ma pricep la masini, am citit cate ceva pe acest thread, dar un rezumat ar fi interesant. Mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu softul care taie elanul motorului e cam trista. Poate totusi e doar o impresie, pe alte forumuri nu s-a plans nimeni de lucrul asta.

Bafta BeciAcustic, sa ne tii la curent te rog! Sper sa nu ti se para si tie la fel :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Thunescu said:

Care ar fi diferentele notabile intre 130 si 150 cp? Nu prea ma pricep la masini, am citit cate ceva pe acest thread, dar un rezumat ar fi interesant. Mersi mult!

Cel de 130CP are cuplul de 200nm, similar lui 1.0Tsi, cu 50nm mai putin decat cel de 150CP. Asta e cel mai important aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Thunescu, eu te sfatuiesc sa faci un test drive cu cele 2 masini, sa te convingi singur (daca nu gasesti la test-drive poate gasesti vreun coleg de forum care detine motorizarea). Pana la urma nu conteaza ce spunem noi, ci care e perceptia ta. Pe masuratele, acceleratia lui Tiguan 1.5 TSI 130 CP este de aproximativ 10.7 secunde, adica exact la fel ca masina pe care o am eu in semnatura. Nu este suficient dupa parerea mea, mai ales in oras si cu AC pornit masina abia se misca.

Insa, asa cum am spus, tu hotarasti daca dinamica motorizarii te satisface sau nu. Am pus mai jos un link cu o comparatie intre un Tiguan de 125 CP si 2.0 TDI 150 CP, ca sa iti faci o idee privind diferenta intre ele.

http://www.zeperfs.com/en/duel7041-7228.htm 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca 1.2 tsi prinde 100km/h in 10.7 secunde? Eu sub 15 secunde nu am reusit sa scot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat este trecut in  cartea tehnica si, cu softul initial, sigur ii prindea. (apoi, asa cum am spus,  au venit cu softul ptr corectarea balbaielilor la pornire, si intr-adevar au luat din puterea motorului).

Ca sa iti faci o impresie, atasez un link cu datele tehnice ptr  Seat Leon  1,2 TSI 105 CP. Este acelasi motor, si, conform zeperfs, acceleratia 0-100km/h este de 9,8 sec, pe masuratelea (probabil au masurat inainte de softul ,,minune'' care a rezolvat balbaielile la rece).

http://www.zeperfs.com/en/fiche3481-seat-leon-ii-1-2-tsi-start-and-stop.htm

 

Din acest motiv ii repet lui Thunescu: sa faca un test drive cu motorul 1.5 TSI 130 CP ptr ca s-ar putea sa ii placa cum merge. Colegii care il au pe Passat spun ca este suficient. 

Modificat de vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns cu masina acasa dupa update. Prinele inpresii, am facut 4 5 plecari lente de pe loc si nu mai smuceste,  am mers in treapta 1 prin parcare 100m 200m fara sa schimb si nu a dat in nas, ceea ce este foarte bine. Motorul era cald, o sa mai testez maine la rece, atunci cand inainte se simtea mai rau. Cat despre puterea motorul, nu s-a schimbat nimic, trage la fel ca inainte. Singurul lucru sesizat pana acum este ca inainte la relanti consunul era de 0.6-0.7 acum am vazut ca sta la 0.5 si foarte putin 0.6 am vazut. Poate nu are legatura dar eu de cand am masina nu am vazut 0.5L. 

Revin maine, poimaine dupa ce imi fac o parere si cu masina la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer partea cu consumul mai mic mi s-a parut si mie :) 

Vedem cum se va comporta,eventul voi incerca sa-i fac o diagnoza pt cuplu/putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

26 minutes ago, BeciAcustic said:

Am ajuns cu masina acasa dupa update. Prinele inpresii, am facut 4 5 plecari lente de pe loc si nu mai smuceste,  am mers in treapta 1 prin parcare 100m 200m fara sa schimb si nu a dat in nas, ceea ce este foarte bine. Motorul era cald, o sa mai testez maine la rece, atunci cand inainte se simtea mai rau. Cat despre puterea motorul, nu s-a schimbat nimic, trage la fel ca inainte. Singurul lucru sesizat pana acum este ca inainte la relanti consunul era de 0.6-0.7 acum am vazut ca sta la 0.5 si foarte putin 0.6 am vazut. Poate nu are legatura dar eu de cand am masina nu am vazut 0.5L. 

Revin maine, poimaine dupa ce imi fac o parere si cu masina la rece.

Eu am programare la PBV1 pentru o verificare, chiar daca ei spun ca nu exista acest soft in sistem. Te rog sa imi spui si mie la ce dealer ai mers. Chiar daca nu esti din Bucuresti, fac un efort si merg si in alta parte daca acolo se poate rezolva problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul la relanti difera in functie de cat de incalzit este motorul. Adica, la rece, el poate foarte bine sa fie 0.7l/h, iar dupa ce se incalzeste (adica uleiul sa treaca de 80 de grade), sa se stabilizeze la 0.5l/. Daca mai pornesti si alti consumatori (ex AC), poate sa ajunga la 1l/h. E f important ca aceste comparatii sa se faca in aceleasi conditii (temperatura ambientala, grad de incalzire motor, consumatori porniti).

Legat de diagnoza cuplu-putere, ea se face degeaba daca nu s-a facut si inainte de instalarea noului soft. Degeaba faci acum daca nu stii ce ai avut inainte..

Modificat de vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, vizitator said:

Legat de diagnoza cuplu-putere, ea se face degeaba daca nu s-a facut si inainte de instalarea noului soft. Degeaba faci acum daca nu stii ce ai avut inainte..

corect,dar macar sa vad cel putin daca exista vreo problema(insa e posibil sa fie problema doar in mintea mea :)) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!