Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

nicutgeorge@gmail.com

Dețin un golf 1.5 tsi 150cp manuala și am avut aceeași problema la plecarea de pe loc smucea foarte tare. Acum o săptămână am fost la porsche vest 1 si mi au facut update.

Gata cu smuciturile in sfârșit după 20 de luni am și eu o mașină normala. 

Atenție pana nu va conectează mașina la tester nu știu dacă au update pentru mașină asa am și  patit eu. 

Modificat de nicutgeorge@gmail.com
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conduc un Golf 1.5 TSI 150PS DSG OPF Start Stop cu recuperare de energie ... Update facut la inceputul lui Octombrie. Masina merge putin mai bine, doar ca are in continuare pierderi de putere, acceleratia nu e uniforma. VW nu mai are nici o explicatie. (locuiesc in Germania). Pt a mai minimiza din simptome am folosit 95% combustibil de la Aral (102 cifra octanica). In urma cu o saptamana a fost masina in service pt reglare faruri (erau prea jos). Timp de 1,5 ore cat a durat toata operatiunea, bateria a fost pusa la incarcat. La sfarsit mi s-a spus ca au gasit o eroare cum ca tensiunea pe baterie a fost sau este prea mica. Dupa aceea in drum spre casa am constatat ca masina merge asa cum mergea inainte, adica perfect (accelerare fara intreruperi, mult mai multa putere trage cum ar trebui sa traga iar cutia schimba perfect. Dupa cateva zile insa simptomele au reaparut

Azi dimineata am masurat tensiunea pe Baterie: 12.08 V. Ultimul drum a fost in urma cu 24 de ore si a avut in jur de 40 de km. Masina este miscata zilnic, 30-40 km. Am lasat bateria la incarcat, tensiunea dupa incarcare 13 V. Facut  proba de drum dupa aceea..alta masina.. Tensiunea de incarcare cu motorul pornit 14.94 V.

Concluzia este ca tensiunea de 12.08 V este prea mica si cu siguranta ca simptomele au legatura cu asta. Pt cei care aveti aceasta problema si aveti posibilitatea sa masurati tensiunea pe baterie si eventual sa incarcati bateria, faceti-o. Eu voi mai monitoriza cateva zile aceasta chestie dupa care le voi da de stire celor de la VW. Cu siguranta ori bateria e defecta ori alternatorul ori ceva in soft legat de managementul tensiunii de incarcare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

BP102 inseamna 1.9euro / litru. Extrem de mult comparat cu benzina normala SUPER-98 care e ~1.6euro/litru.  Achiti aproape 15euro / plin in plus datorita acestei alegeri la motorul tau. Oare merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca de la fabrica nu ti-a venit codata bateria pe masina. Aceleasi simptome le aveam si eu la 1.8 TSI si dupa codarea ei ( introducerea capacitatii, producatorului, codului BEM ) e alta masina.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabip si cum as putea sa aflu daca e codata sau nu?  Am din pacate un VCDS care merge numai pt masini pana in 2018, a mea e inceputul lui 2019.

 

Simptomele sunt cam astea: acceleratie neuniforma cu mici intreruperi...pierderi de putere . Da nu le am mereu, din cand in cand ca printr o minune merge bine, dar nu o tine mult. Dupa ce am incarcat bateria merge racheta. Cred ca este ceva din soft totusi (managementul Bateriei) sau cum spui tu ca nu e codata bateria.  Chestia e ca nici dupa un drum de 700 de km numai autostrada nu s-a incarcat bateria cum trebuie, adica masina nu mergea cum trebuie.

Modificat de xman233
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% nu e codata, iti trebuie VCDS sau alta interfata compatibila. Nu prea tine de motorizare in sine asa ca hai pe privat daca vrei sa discutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am gasit aici un model de cerere pentru predare a masinii solutionat cu succes in UK: https://www.trocforums.co.uk/viewtopic.php?t=879

La mine unul, Skoda-Manuala, smuciturile inca persista si uneori destul de enervant... mai ales in traficul din Bucuresti. Update-ul din octombrie a mai redefinit calibrarile din codul calculatorului de injectie, dar nu complet.... si acum nu mai exista vreun update.

Haideti sa fim mai multi. Daca ramanem cu mentalitatea ca in Romania nu o sa se intample treaba cu predatul si refinantarea integrala ori inlocuirea masinii, si nici nu incercam.. pai asa o sa ramanem! 

De asemenea, e deschis un thread separat aici, in care tin evidenta procesului meu: 

 

 

Modificat de Marius2020
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marius2020, chiar asa rau iti face tie cu update din octombrie? Eu am pe masina acum update pus in luna august 2019 si este ok, rar de tot cand plec cu motorul rece si ma infig mai tare in ea face dar nu asa grav ca inainte. Sa inteleg ca update-ul din octombrie este mai prost? Peste 2 luni urmeaza sa fac revizia de 1 an si ma gandeam sa le zic de noul update dar dupa ce am citit ce ai scris tu ma pune pe ganduri.

Modificat de BeciAcustic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BeciAcustic, face, iar in traficul cu bara la bara, s-a intamplat, sa accelereze de 4 ori, cu pieton sarit printre masini. Noroc ca m-am invatat cu mersul ei sa o tin din ambreiaj, si nu s-a intamplat altceva mai grav. Asta e..., nu pot merge cu o bomba prin trafic. Eu zic sa ramai la versiunea pe care o ai, daca iti merge ok.

La cei de la Seat la ultimul din update din decembrie, le-a revenit "punctul mort de turatii". Sincer nu stiu la ce sa mai ma astept...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius2020, tu ai probleme (mult) mai grave decat altii. Am mers si eu cu motorizarea 1.5 TSI, si inainte si dupa update, niciodata nu a facut asa tare ca la tine. Da, mai da in nas, e enervant, dar nu asa grav incat sa accelereze singura si sa dea peste pietoni. Ai ceva in plus fata de altii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, Marius2020 a scris:

La cei de la Seat la ultimul din update din decembrie, le-a revenit "punctul mort de turatii". Sincer nu stiu la ce sa mai ma astept...

Poti te rog sa documentezi un pic afirmatia? Eventual cu sursa? Daca e forum concurent imi poti da PM. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut !  

Posesor de VW Golf 7.5 cu motorizare 1.5 TSI EVO 150CP manuala fabricata februarie 2018. 

Referitor la problema sesizata de toata lumea, si anume pe vremea rece efectul de "cangur".

Pentru cei ce au facut update-ul de soft la dealer, ati observat cumva vreo modificare inspre negativ a puterii masinii ? 

Per total eu unul sunt foarte multumit de masina si de motoras. Doar aceasta problema sesizata de majoritatea dintre noi imi sta pe cap... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut update in august 2019 si chiar nu am observat sa scada performantele motorului. Am avut si eu putina teama de acest aspect dar imediat am acut un drum de facut spre Bucuresti si am verificat ca trage la fel de bine, nu am sesizat nimic schimbat reveritor la putere/cuplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdragos ai in PM link cu sursa la ceea ce ai cerut

On 21.02.2020 at 11:46, vdragos a scris:

Poti te rog sa documentezi un pic afirmatia? Eventual cu sursa? Daca e forum concurent imi poti da PM. Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit cu interes cele 32 de pagini dar nu am ajund la concluzia ca  "La cei de la Seat la ultimul din update din decembrie, le-a revenit "punctul mort de turatii".". Acolo scrie ca la unii s-a rezolvat complet la primul update, la altii la al doilea si la altii - vreo 2-3 - inca mai face sau s-a inrautatit dupa al doilea update. Cam putin pentru o concluzie generala, fara a nega problema, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/23/2020 at 9:30 PM, Vlad Gorgan said:

Pentru cei ce au facut update-ul de soft la dealer, ati observat cumva vreo modificare inspre negativ a puterii masinii ? 

Per total eu unul sunt foarte multumit de masina si de motoras. Doar aceasta problema sesizata de majoritatea dintre noi imi sta pe cap... 

Salut,

 

eu am facut update-ul in Octombrie si, desi problema cu datul in nas s-a rezolvat, masina trage la fel de prost ca inainte :)

Eu sunt unul dintre cei putini care se declara nemultumiti de performantele acestui motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Abu said:

 

masina trage la fel de prost ca inainte :)

Cu cine îl compari pe 1.5 TSI? 2.0 TDI? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-as vrea sa poluam acest topic cu un versus, din punctul meu de vedere un motor de 150CP/250Nm pe o masina de 1300Kg ar trebui sa se miste mai bine. Dar astea sunt asteptarile mele dupa 27 de ani de condus si 14 masini schimbate. Nu am condus sincer 2.0Tdi (360Nm) deci nu ma pot pronunta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici nu e vorba doar de 1.5 tsi. La mai mulți producatori se observă chestia asta. La Mazda de exemplu noul motor 2.0 de 122 de cai trage mult mai slab ca vechiul de 120. La Ford 1.5 ecoboost in 3 cilindri de pe noul model trage mai slab de cat vechiul model. Probabil ca mai sunt cazuri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati rapoartele cutiilor de viteze, la modelele noi, deoarece am observat ca treptele sunt mai lungi, cel mai probabil pentru a respecta noile norme de calcul ale consumului. Motorul trage foarte bine, dar cutia ii transmite puterea la roti. Un motor care prinde 220km/h este cat se poate de bun pentru condus normal, de cele mai multe ori e folosit mult sub capacitatea lui in trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Ziua!

Sunt fericitul posesor al unui VW Passat Advance 1,5 TSI de o luna de zile auto nou achizitionat de la PV1 si in acest moment masinuta este la service...dupa numai 2300 km apa a urcat la 130 grade si a inceput distractia......dupa o zi de teste au considerat ca trebuie inlocuit sistemul de racire...spuneau ceva de niste valve...acum singura temere a mea este sa nu fie afectate si celelalte componente din motor cu toate ca nu am continuat deplasarea la aparitia mesajului ATENTIE.....va tin la curent pe masura ce primesc vesti de la ei si se efectueaza si reparatia cat despre masina este ok ca si spatiu nu este foarte brutala face viteza dar nu exceleaza.....cat despre consum in cei 2300 km am reusit sa scot un 10l/100 km in oras circuland numai in jurul orei 17 si la drum lung 5,9l/100km super comfortabila si decenta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am cateva intrebari pentru posesorii de modele echipate cu motorul de 1.5 TSI ACT cutie manuala. Imi puteti oferii detalii, cum ar fi:
- consumul real urban si extra urban
- daca ati apucat sa faceti schimbul de ulei, ati observat daca motorul consuma ulei intre schimburi?
- stiu ca acest motor este prezent in grupul WAG, dar ca fiabilitate pe termen lung cum vi se pare?

Pana acum am testat scala 1.0 tsi si seat leon 1.5 tsi 130 cp. Mi s-a parut main "infipt" motorul de pe scala. Imi doresc f mult sa testez acest 1.5 cutie manuala, dar vad ca sunt cateva probleme si sunt ingrijorat de fiabilitatea lui pe termen lung.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva motorizarea 1.5 tsi cu 130 cp? Ma intereseaza cum se manifesta fata de 1.0 tsi cu 115 cp, daca se simte vreo diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca depinde mult ce asteptari ai.

Al meu 1.5 tsi pe suv 4drive dsg nici nu are problema de care se plang toti si mi se pare ca trage decent ditamai masina.

Avand leon 1.4 85 cp, caddy 1.9 105cp, caravelle long 2.0 140cp si facand comparatie cu ele 1.5tsi e ce trebuie.

Daca compari 1.5 tsi cu 2.0tdi sau 2.0tsi pe aceeasi masina normal ca e mai puturos.

1.0tsi pare mai vioi din cauza cutiei. Nu are cum sa fie mai anemic 1.5.

Testeaza ambele masini in varianta dsg si iti vei da seama ce zic.

Legat de ulei...eu am trecut de prima revizie facuta la 28.000km. In acesti km am completat 1l de ulei.

@Valentin1988 consumul la ateca 4drive dsg este minim 6 exterior si cam 10 in oras.

Dar la mine pe un esantion de peste 30.000km este mediu 9.

La manuala si tractiune fata mai scazi minim 1 litru.

Si conteaza mult stilul de condus si vitezele de croaziera. 

Vrei consum mic mergi 110max.

Modificat de Sop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 1.5 TsI 150cp ACT manuala, consum in Constanta 7-7.5% iar in exterior 5.9-6.5% in functie de drum, trafic, depasiri si viteza. Eu sunt foarte multumit de acest aspect fata de vechiul aspirat 1.6 care imi consuma 10 in oras si 7 in exterior.

In 12500km nu a consumat deloc ulei, peste 2 luni si ~15000km ma duc sa fac revizia deci fara completari intre schimburi. 

Ca putere sunt foarte multumit facand comparatie cu vechea masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!