Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Recommended Posts

La sfarsitul lunii aprilie, VW a facut public cateva detalii despre noul motorul 1.5 TSI aici.

Pe hartie pare foarte interesant si foarte avansat. Din ce am vazut pe aici, noile motoare 1.2 TSI, 1.4 TSI (cele cu distributie pe curea) si 1.8 TSI 180CP nu au mai avut asa probleme mari dar acest 1.5 TSI pare sa fie un motor nou cu destule inovatii ce probabil va fi cuplat cu DSG7.

Ati cumpara 1.5 TSI stiind ce probleme au pus primele 1.2 TSI si 1.4 TSI? Dar 1.5 TSI in combinatie cu DSG7? 

  • Miller combustion cycle with a high compression ratio of 12.5:1
  • Turbocharger with variable turbine geometry (VTG).
  • Common-rail injection system with up to 350 bar pressure
  • Innovative thermal management
  • Cylinder deactivation (ACT)
  • APS-coated cylinder walls (atmospheric plasma spray)

 

Edited by Iulian M
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Poate dupa vreo 3 ani de la aparitie. Cam atunci ar fi gata testele cu motorul , la cum merge industria auto in ziua de azi,

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Reinvii acest topic intrucat poate sunt posesori de 1.5 care ne pot impartasi date despre el. Consum, probleme etc.

Deja este prezent pe multe masini din gama vag.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si eu sunt curios. Nu am prea vazut discutii despre 1.5 tsi desi e  aparut de ceva vreme. Poate asteapta lumea sa treaca cei 3 ani de teste.... :D

Link to comment
Share on other sites

Am făcut un test drive cu noul 1.5 tsi 150cp, cutie automata, pe O3, pot spune că este ceva mai leneș ca și 2.0 tdi 150, la consum am văzut media după 2400 km in regim de test drive 7,8L/100km, atunci când se merge liniștit îți apare in bord că merge in 2 cilindrii chiar și în oras, se trece foarte repede la dezactivarea celor 2 cilindrii, sa zic chiar instant daca nu accelerezi și mergi constant după atingerea oricărei viteze, dar până în 120km/h parcă se dezactivează cei 2 cilindrii. Motorizare buna pot sa spun de la prima impresie dar tot nu mi-aș da 2.0 tdi 150 cp pe 1.5 tsi 150cp, există și se simte chiar bine diferența de cuplu intre ele, sa zic că ar fi un downgrade pentru mine personal daca as trece pe 1.5 tsi cu toate că este un benzinar și are tot 150 cp.

Am ieșit și un pic si pe autostrada sa vad reprizele de accelerare și am văzut diferența între ele, inclusiv de zgomot al motorului, este la fel de zgomotos ca și al meu, doar în staționare și până în 2000 rtm este un pic de tot mai silențios, oricum ar fi, toată treaba este sa fie fiabil și sa nu fie un motor cu probleme! 

Link to comment
Share on other sites

Andrei1980

Interesanta observatie. Pe fosta motorizare 1.4TSI 150CP si tot cu tehnologia ACT , nu am observat diferente asa notabile pe aceasi caroserie( Leon ST), chiar benzinarul mi s-a parut categoric mai silentios, si la reprize doar cu masina foarte incarcata am vazut diferente notabile pentru 2.0TDI 150. Insa observatiile colegului arata o diferenta la noua motorizare, la care probabil au pus mai mare importanta pe calitatea gazelor plus avand si filtru de particule, are acelasi efect ca si la diesele, le ia din elasticitate.... dar cum a precizat colegul, fiabile sa fie cat de cat. 

Edited by Andrei1980
Link to comment
Share on other sites

Turbina cu geometria variabila nu e doar la varianta de 130cp? Eu asa tin minte ca am citit.

Link to comment
Share on other sites

Conform acelui versus sunt diferente mici intre ele. Cel putin pe hartie.

Mai ramane de luat in calcul diferenta de consum si diferenta de pret la achizitie.

Fiecare in functie de preferinte si de kilometri parcursi va putea alege.

Pana la urma se pare ca este un motor fara boli ale copilariei avand in vedere ca inca nu s-a plans nimeni de el.

Link to comment
Share on other sites

Cum sa se planga? Abia ca se pun pe anumite modele! Da, 1.4 TSI gen. 2, 125 si 150 CP cu si fara ACT(decuplare cilindri) sunt motoare reusite intr-adevar. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am si eu motorul pe O3 si pare destul de ok. Suna cam ciudat cand trece in 2 cyl. Nici daca trec cutia DSG in Sport, nu scap de dezactivarea cilindrilor, si m-as fi asteptat ca in sport sa il forteze sa stea in 4 cyl.

Hai cu impresii!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nu a mai cumparat nimeni intre timp un 1.5 tsi ?

A mers cineva cu 1.4 150 cp  si apoi cu 1.5 150 cp ? care e diferenta ?

Edited by mihai_tmn
Link to comment
Share on other sites

E foarte ciudat ca este problema doar la cutiile manuale. Deci in mod normal nu ar trebui sa fie din cauza motorului.

Posibil sa fie o problema din treapta 1 a cutiei.

Toate motoarele 1.5 vin cu filtru de particule sau doar cele de generatie noua?

Edited by Sop
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca si Skoda Karoq 1.5 TSI manual smuceste treapta 1 de viteza:

 

https://www.briskoda.net/forums/topic/446820-15-sel-first-gear-issue/?page=6

 

Skoda Octavia 1.5 TSI se tureaza singura cand ridici piciorul de pe ambreiaj la plecaread e pe loc. Au mai redus turatiile cu un update de soft dar nu pleaca oricum lin de pe loc.

https://www.briskoda.net/forums/topic/444742-engine-revs-without-foot-on-accelarator/

 

In mod ironic se pare ca motorul 1.0 TSI in 3 clindri deocamdata e mai lipsit de probleme fata de 1.5 TSI.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
anyidyoulike

Si motorul 1.0 de pe T-Roc smuceste la plecarea de pe loc...inca nu exista update de soft sau vreo remediere de la VW. Saptamana trecuta am fost cu masina in garantie la PBV1 si pentru ei este normala functionarea masinii, nu s-au constatat defecte!

 

Link to comment
Share on other sites

Eu am condus Octavia 3 facelift 1,5 TSI 150 CP cutie manuala si nu am observat vreo smucire la plecarea de pe loc, insa se aude puternic zgomotul motorului in habitaclu la vit I; e o turatie asa de puternica a motorului incat am crezut ca este diesel. Nu da deloc senzatia de silentiozitate la viteze mici, asa cum se intampla la alte motoare pe benzina.  Spre ex. 1,2 TSI e mult mai sielntios in vit I si II. In schimb la drum lung 1.5 TSI e mai rapid decat 1,4 TSI, este surprinzator de rapid.

Link to comment
Share on other sites

Nu este mai rapid, din contra...1.4 consuma mai mult, are emisii mai mari dar este mai rapid si mai silentios ca 1.5-ul.

Link to comment
Share on other sites

la viteze mici da, asa este.

Insa pe autostrada se duce mai repede 1.5 TSI in comparatie cu 1.4 TSI  (aici vorbesc de Octavia 3 face-lift).

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut. Posesor de Golf 1.5 tsi de 110kw.Masina are in  prezent 3500 de km,consumul este unul care si pe mine ma uimit, 910 km cu un plin de benzina mers numai extern.O ajuta si ACT funcționând si la viteze de autostrada ireproșabil.Motorul nu te face de rusine indiferent de situatie. La plecarea de pe loc si eu am observat ca smuceste un pic dar depinde de sincronizarea cu pedala de accelerație,in rest mulțumit până în prezent.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu acest motor (1.5 150CP) pe Golf cu cutie manuala si va pot da detalii. La plecarea de pe loc, in treapta 1, smuceste clar dar numai la prima pornire de dimineata. Daca spre exemplu pleci de pe loc dimineata, mergi 20m (metri) si opresti iar apoi iar pleci de pe loc - nu mai face. Poti sa-l opresti, sa-l pornesti - nu conteaza, nu mai face a doua oara pana a doua zi.

Sincer si pe mine ma surprinde acest comportament insa nu e atat de deranjant stiind la ce sa te astepti.

Legat de performante, mie mi se pare slab acest motor - comparat cu 1.2Tsi 110CP de pe vechiul Polo care este mai sprinten. Acu si faptul ca motorul nu are nici 1000Km e posibil sa conteze, nefiind complet rodat - insa impresia mea clara este ca nu ma pot baza pe el cum o faceam inainte cu 1.2. Adevarat, si 200Kg in plus ale Golfului isi spun cuvantul. Iar comparatia nu e chiar corecta fiindca la Polo aveam soft TCM - 120CP si 230Nm. Ma rog, pentru cine vine de pe o masina cu o motorizare mai slaba, e posibil sa fie OK acest 1.5 Tsi, insa mie clar mi se pare slabut - mai ales la turatii mici (sub 2000RPM).

de asemenea cutia in 6 trepte de la Golf e la ani lumina de fluenta si usurinta cu care se manevreaza cutia tot in 6 trepte de pe Polo - asta chiar nu o inteleg. Are cursa mai lunga si se misca mult mai greu - in nici un caz nu favorizeaza schimbarile rapide.

Golful e mai silentios in interior, fiindca masina e mult mai bine izolata, insa din exterior e mai zgomotos decat 1.2 - go figure :)

Legat de ACT, la mine nu se simte absolut nimic cand trece in 2 cilindri sau invers - si am incercat din rasputeri sa fiu foarte atent. Efectiv doar vezi indicatorul in bord in rest zero senzatii.

Edited by Abu
Link to comment
Share on other sites

Asa cum ai spus, comparatia nu este corecta: compari o masina tunata la 120 CP si cu o greutate de 1088 kg cu una de 148 CP stock si 1183 CP. 

Totusi, daca facem raportul putere - greutate, Polo are 0.111CP /kg iar Golf are 0.126 CP/kg. Teoretic, Golful ar trebui sa aiba o dinamica mai buna, dar tu spui ca e chiar pe dos....mmm, foarte ciudat.

 

Link to comment
Share on other sites

Cred ca tine mai mult de feeling, nu de cune e in fata pe strada, pentru ca eu garantez ca pe strada Golf-ul e in fata. :) 

Sunt masini cu 400 de cai in care te simti la acceleratii ca intr-un Lambo si masini de 600 de cai care zboara pe langa cea de 400 si in care nu simti cat de rapida este...

Link to comment
Share on other sites

E diferenta mare si pana e motorul in rodaj. 

De pe la 5 - 8 0000 km mi se pare ca se mai lasa motorul (am avut senzatia asta la mai multe motoare noi)

In plus , e posibil sa aiba si de a face cu fantasticele norme euro 6, 6b,...xyz. Am observat o "lenevire"  pe aceleasi motorizari de la euro 4 la euro 5 sau de la euro 5 la euro 6.

Cred ca daca nu ar fi normele astea, absurde de la un punct,  majoritatea masinilor ar fi mult mai placut de condus, mai ieftine, mai usoare si poate ar consuma o idee mai putin !

( nu imi zicieti de electrice !!! :D )

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa transformam acest topic in versus insa e posibil sa fie adevarat ce zice Rave. Nu am cronometrat nici una din ele dar senzatia de acceleratie este destul de evidenta in Polo si lipseste in Golf :)

Conform testului Dyno, la Polo curba de cuplu avea o "cocoasa" destul de pronuntata dupa remapare. Ma gandesc ca asta ar fi motivul senzatiei de demaraj mult mai brutal. Oricum, am zis sa fac cunoscut acest lucru si celor care-si doresc acest motor 1.5 Tsi - poate mai strang ceva banuti si isi comanda direct GTI ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Similar Content

    • ev21
      By ev21
      Hai ca am decis sa incep si eu un jurnal, sper sa ma tin de asta Pe principiul "long time listener, first time caller" am citit sute de pagini de pe forumul asta, in special jurnalul lui @75NOR pana sa-mi fac cont, pagini care m-au ajutat in luarea decizilor ce tin de masina asa ca am zis sa contribui si eu cu cel putin o pagina.
       
      Povestea incepe ca in cazul multora de aici, hatchbackul din dotare nu mai facea fata inevitabilului: aparitia primului bebe. Asa ca m-am apucat de cautari. Voiam o masina noua, spatioasa, fiabila, cu un motor oarecum potrivit pentru nevoile si stilul meu (nu CUV/SUV cu 1.2-1.3 benzina), neaparat benzina sau hibrid, neaparat automata si cu dotari demne de vremurile actuale. Eram ok si cu nou dar si cu un second relativ nou, bugetul fiind acelasi, mai "exact" in jur de 20k euro :). Bugetul fiind setat mai mult psihologic, la cat de mult folosesc eu masina nu merita sa dau 40k, dar asta e alta poveste. Pe lista am avut Mazda 6 sau CX-5 2.5 benzina (second, relativ peste buget ambele chiar si asa), Kia Proceed 1.6, noua-aparuta Kia Xceed careia i-am zis "nu" dupa ce am vazut-o in realitate, Sportage/Tucson dar am renuntat ca nu am gasit nimic decent la banii aia si m-a socat ca Kia in 2020 cerea 27k euro pe un Sportage cu faruri cu halogen, eu avand xenon din fabrica pe Mazda mea de 13 ani. Tot pe lista de masini noi a fost pentru putin timp si noua (pe atunci) Octavia care a iesit rapid de pe lista cand nu am gasit nimic automat pe benzina, ulterior au aparut dar prea tarziu. Am mai cochetat si cu noul Golf Variant mild-hybrid dar n-am reusit sa pacalesc configuratorul sa stea sub 27k cu ce voiam eu de la masina  Dupa multe mailuri si discutii si mai ales afland timpii de asteptare pentru o masina noua care ar fi depasit oricum bugetul imaginar sau ar fi fost cu compromisuri am decis ca cel mai ok in cazul meu ar fi o masina second asa ca am luat la puricat siteurile de specialitate si dupa multe ups and downs si analizat Octavia 3 FL, Kodiaq (slaba oferta pe benzina), Karoq (unele echipari meh), Audi A4 (ciudata echipari pe benzina) si altele  am ajuns la masina actuala. In momentul ala pe autovit erau vreo 6 Superb 3 pe benzina, doua 1.4, una 1.8, un 2.0 Style in celalat capat de tara, un Sportline lime green 280CP care e si acum la vanzare si asta a mea. In fine, dupa ce am cumparat masina prima mare bucurie a fost ca am scapat de cautari, de documentat pe formuri, de reviewuri pe YouTube etc etc si am suflat usurat si abia apoi am inceput sa am bucur de masina.
       
      Masina a fost cumparata de la un dealer care a importat-o din Germania, avea in jur de 95k km, istoric service si mai multe dotari decat imi trebuiau.
       
      Pe scurt: Skoda Superb 2.0 TSI 220CP, fabricatie 2016, culoare "gri business" (parca asa se cheama), echiparea L&K + niste optionale, adica full-full fara trapa.
      Dintre echipari, ce-mi place mie cel mai mult pe langa clasicele Apple Carplay, chestiile din pachetul simply clever, senzori de parcare si camera etc:
      scaune ventilate fata (sunt si incalzite fata-spate dar ventilatia e ce trebuie mai ales vara asta phew) adaptive cruise control (ACC - mi se pare foarte misto desi eram oarecum reticent mai ales pe drumurile noastre) perdelute geamuri spate si luneta (epice, mai ales cu bebe in spate) deschiderea portbagajului si capacitatea (d'uh!) insonorizarea si confortul (are geamuri duble, sau cel putin mai groase decat am vazut la alte masini, si DCC)  
      Pana acum - o am de vreo 2 luni - o singura chestie ma omoara: suportul de pahare pentru locurile din fata. Efectiv nu gasesc ceva care sa intre ca lumea si daca intra sa stea ok, gen sa nu cada la curbe. Compromisul e sa tin o sticla de apa in buzunarul portierei. Fun fact: cotierea e racita deci as putea tine acolo sticla de apa dar cotiera are niste greieri super enervanti, care e de fapt a doua chestie enervanta dar vin de pe o masina de 13 ani desi as zice ca nu pot sa ma plang desi acum ca scriu asta parca in Mazda aia nu prea scartaia nimic. Ma rog, o scot eu la capat cumva.
       
      Cum ziceam, am masina de vreo 2 luni, aproape 3 de fapt si in timpul asta:
      am schimbat bateria ca venise cu cea originala care era cam descarcata. Bunvenit in lumea masinilor cu start-stop unde o baterie costa cel putin 700 lei. am cumparat un OBD11 cu care, pe langa diagnoza, am facut si niste mici ajustari: enable fan level display on auto, DRL settings in head unit (opresc DRL-urile cand butonez seara la OBD11), high beam memory, refuel quantity in dashboard, comfort turn light pe 5 in loc de 3, Scandinavian DRLs, open door alarm off si cam atat, multe altele erau deja activate iar pentru alte retrofitu-uri trebuie ceva mai mult timp, pricepere si/sau hardware aka @sabinx  am cumparat anvelope de vara - masina a venit cu niste Dunlop de iarna, in stare foarte ok dar cam vechi asa ca voi vedea la iarna ce fac. Pentru cele de vara am optat pentru Michelin Primacy 4 235/45R18 98WXL. am luat CASCO de la Generali. Distractie mare si cu CASCO, multi asiguratori imi considerau masina ca fiind cea de 280CP si nu se putea schimba asta, preturile fluctuau super mult, de ex. Groupama mi-a facut o "oferta" de 2000e pe an cu fransiza de 100e (permis de 16 ani si n-am avut niciun accident din vina mea, doar doua tampoanari - da, sunt sofer boring). La Generali am scos-o pe undeva pe la 3500ish cu 100e fransiza. am pus benzina OMV max motion de m-am plictisit in rezervorul de peste 60L, stai la pompa si astepti    
      Tot in timpul asta am facut aproape 1700km ca nah, iti faci drumuri cand ai masina noua  De vero 3 ori pe la munte, o data la mare, mai prin si pe langa Bucuresti. Dupa fiecare drum am concluzionat ca am facut o alegere foarte buna cu masina. Imi place mult cum merge si ca e oarecum sleeper, nu striga "220cp!". Imi place mult cum schimba cutia DSG (e DSG6 btw), in trecut am mai experimentat un timp mai lung CVT pe Honda Civic si Hyundai Elantra, cutie "clasica" pe Mazda 6, DCT pe Kia si Hyundai, DSG7 pe Golf (am mai codus si niste BMW si Audi automate dar mult prea putin sa-mi fac o idee despre ele) deci cam imi facusem o idee la ce sa ma astept de la cutia automata dar sincer mi-a depasit asteptarile; schimba fix cum as schimba eu ceea ce mi se pare epic, de cateva ori voiam sa-i dau downshift din padele si fix atunci a retrogradat ea singura - poate pare chessy dar nu m-am impacat asa bine cu nicio alta cutie autoamata (DSG7 de pe Golf era cumva brutal, nu stiu cum sa explic dar era si masina de la rental car asa ca poate nu e chiar relevant). Am condus-o putin si in manual din padele si schimbator dar si in modul S pe care-l mai folosesc doar cand sunt singur in masina si se umfla orezul in mine in masina de familie  Cel mai mult conduc pe Confort si Normal, m-am jucat si cu modul Individual si am pus DCC pe confort, directia pe Sport si restul in normal dar nu vad mare diferenta fata de modul Normal. Tot legat de asta mi se pare interesanta directia progresiva (parca asa se cheama) mult mai ok fata de volanele fake de PlayStation pe care le-am vazut pe alte masini.
       
      Legat de consum, nu ma intereseaza prea mult avand in vedere cat merg eu cu masina (cam 10 poate 15k km pe an) si in general tind sa merg in afara Bucurestiului (nu fac naveta cu ea) dar am mai facut niste poze la consum pentru prietenii care "stiu" ei ca benzinarele consuma mult, le voi pune mai jos. Nu cred ca am poza cu asta dar ultima oara cand m-am uitat consumul long term era 9.3, dar in primele saptamani as putea zice ca "m-am prostit" putin cu masina sa vad ce si cum poate  La drumuri spre mare/munte am scos in medie cam 7.5-8.5 cu ACC si AC, bagaje ca nah, incap deci luam cu noi tot ce se poate si condus asa cum as cum as conduce oricum fara grija la consum, deci per total sunt multumit.
      Legat de intretinere, uleiul din cutie a fost schimbat la 60k km, cand am luat eu masina a fost facuta o revize la PBN si eu voi planui sa fac revizia anual, asa cum am facut si la cealalta masina.
       
      Planuri de viitor? Nu foarte multe dar mi-ar placea un AID si tips-uri la evacuari ca la varianta 280cp - a mea are 2 evacuari reale dar sunt ascunse, ca nah...  Ah si va trebui sa ma motivez sa ma duc sa pun niste folii de protectie pe faruri si capota, asa am citit pe aici ca e bine. Nu stiu inca unde deci cutia de sugestii e deschisa. Si, evident, nu voi scapa fara sa-l contactez pe @sabinx  
       
      Si acum niste poze pe care le-am gasit prin casa ca n-am facut special pentru postarea asta dar sper ca vor urma unele mai dragute:
       
       

       

       

       

       

       

       

       
       
       
    • stefandm1
      By stefandm1
      Observând foarte multe mașini frumoase pe forum cred ca a venit vremea sa imi prezint și eu mașina 😁 
      Este o jetta mk6 1.4 Tsi 125 Hp 6MT pachet style din anul 2016. 
      Mașina a fost cumpărată de noua de la Midocar Vitan, singura dilema majora a fost alegerea motorului, 1.2 Tsi sau 1.4 Tsi, intr-un final cred ca am facut alegerea corecta.
      Fiind prima mea mașina ca începător nu stiam la ce sa ma astept, dar m-am îndrăgostit iremediabil de ea. 
      Pe parcurs au urmat modificări pe care le voi enumera in cele ce urmează. 

      Cam așa arată mașina in prima zi

       
      In Martie 2018 mașina a primit folie LLumar CTX Premium transparentă 5% peste Privacy Glass-ul din fabrica. Folia a fost montata la cei de la FxAuto.
       
       
      In Martie 2019 am decis sa modific după părerea mea cel mai mare minus al masinii, farurile cu halogen. Am apelat la băieții de la Xenon Tuning Garage care nu m-au dezamagit și au facut o treaba perfecta. 
       
       
       



       
      Intr-un final mașina a primit un soft Stage 1 la băieții de la TCM Tuning. Am primit o surpriza foarte placuta când mașina a scos stock 137 Hp iar după Stage 1 165 Hp, un plus de 40 Hp care se simt foarte bine.
       

       
      Ultima și cea mai importantă modificare a însemnat o colantare integrala in culoarea Cristal White Pearl făcută cu ajutorul celor de la ColorTuning, niște oameni de nota 10 pe care îi recomand cu toată inima.
      Din păcate pozele nu reflecta atât de bine detaliile colantului, in realitate fiind spectaculos.
       

    • Qu477R0
      By Qu477R0
      Pentru versus se tine cont ca Arteonul este tot SH, ca si A6-le. Ambele ar urma sa primeasca soft stage 1. 
      Sunt destule oferte pe piata SH din DE, asemanatoare ca pret vs nr de km. Arteon in medie ar fi masina mai noua ca si an de fabricatie, fiind lansat in 2017, dar si C7 s-a fabricat pana in 2018 inclusiv.
      La Arteon plusurile ar fi: motor de cc mai mica --> impozit mai mic, asigurare mai ieftina, design exterior mai fresh & aspectul de coupe care mie imi place, probabil va avea ceva dotari in plus la aceeasi bani fata de un A6. 
      La A6 plusurile ar fi: design interior mai rafinat si calitate mai buna a materialelor, probabil mai confortabila, sistemul 4x4 mai avansat si mai competent dupa parerea mea. 
       
      La capitolul sportivitate cred ca sunt destul de similare, Arteon desi are mai putini CP este mai usor decat A6 si ca acceleratie mi se par comparabile. La asta poate ajuta si cutia DSG de pe Arteon care poate pune mai bine puterea la roata, cu toate astea nu stiu cat de fiabila este DSG-ul asta (tinand cont ca i se va face si stage 1) comparat cu ZF-ul de pe A6 despre care auzim numai lucruri bune. La suspensii castiga A6-le care are multilink vs Arteon care am inteles ca ar avea McPherson. 
       
      La capitolul practicalitate, portbagajul de la Arteon cred ar fi mai ok pentru incarcare fiind liftback, la spatiul interior e posibil sa fie mai mult loc in A6, desi nu m-ar mira ca Arteon sa ofere cam aceeasi spatiu (motor transversal --> capota mai scurta, habitaclu mai spatios). 
       
      La fiabilitate si costuri de intretinere nu prea pot sa ma pronunt, nu stiu cat de fiabil este Arteon dar stiu ca nu intotdeauna un 2.0 este mai fiabil si mai ieftin de intretinut decat un 3.0. Totusi la Arteon fiind benzina nu vor fi probleme cu DPF sau nevoie de a pune AdBlue sau problemele de la sistemul de Adblue care nu te mai lasa sa pornesti masina. 
      La A6 stiu ca motoarele bitdi sunt printre cele mai reusite dpdv fiabilitate (lucru recunoscut si de tuneri cu renume) si ca aceasta cutie de la ZF in 8 trepte este una destul de robusta si care tine cuplul aferent resoftarii.  
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept