Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

Diferenta mare fata de tsi urile vechi ..gen caxa 1.4 tsi. Eu astept ...si tot astept sa dea ceva caldura...😞

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4TSI CAXA era  mai rau ca un TDI la incalzirea lui in mers. Dar colegul DERCOS merge efectiv fara caldura pana ce apa nu atinge 90 de grade daca am inteleu eu bine... asa probabil se incalzeste repede orice motor. Dar daca dai drumul la caldura imediat ce ai pornit motorul cum fac 99% dintre pamanteni? Oricum si asa dupa genereatia a doua de TSI-uri a dosparut problema incalzirii greoaie a motorului in conditii de iarna. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am avut blamat ul caxa 1.4 tsi si intradevar motorul ajungea la temperatura optima 89 - 90 grade Celsius dupa aproximativ 3 - 4 km mers la 2500 ture cu incalzirea oprita. Aceasi situatie am si la 1.8 tfsi. In schimb la motoarele mpi 1.4 si 1.6 avute se incalzea un pic mai repede, dupa aproximativ 2 km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cu 1.8 TSI gen 3 am caldura mereu pe auto (22 grade) si in 3-4km cu mers normal ajunge la 70-80. Caldura baga in 1-2 minute. Oricum miscarea acului de temperatura e vizibila, atat de repede creste. Venind de pe un diesel vechi, mi se pare arhi-arhi suficient si sincer daca s-ar incalzi mai rapid ar fi risipa de carburant, ca pana la urma caldura rezulta din arderea carburantului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probat zilele trecute, la 2 grade celsius temperatura exteriora, cu caldura pornita, motorul a ajuns la 90 de grade in peste 10 minute, trafic de oras cu stationari  la semafoare, 4 km parcursi.

E normal ca un aspirat sa ajunga mai repede la temperatura ideala de functionare.

 

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yeeeeman @ot eu la 2.0 TSI am încălzire in scaune, volan si parbriz. 

Clima e 22 Auto (parca sa recomanda SSP/manualul pentru încălzire rapidă) si profilul de ventilație Low iarna Medium/High vara.

@halamadrid TSI-urile noi (in special astea mari) au împrumutat una-alta (galerie de evacuare înglobată in chiuloasă, turbo racit cu apa, circuit primar cu pompa electrica, circuit secundar cu pompa acționată cu vid si trepte multiple) de la TDI-uri (MDB)

Modificat de zidanne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stai la semafor cu motorul la relanti, se incalzeste mai greu.

Probat astazi, am stat 3 minute sa se dezghete parbrizul cu motorul pornit (altfel nu functioneaza) si tot dupa vreo 5 minute de mers (schimbat pana in 2000rpm) a ajuns la 90 de grade, la o temperatura exterioara de -1 grad. Cele 3 minute de stat pe loc au contat prea putin in ecuatia generala. Se incalzeste ceva mai greu decat un mpi, dar mult mai repede decat TSI-urile mai vechi.

Avand volan incalzit si mainile calde astept sa ajunga apa la 90 de grade, dar asa faceam la toate masinile, nu dadeam drumul la caldura pana cand nu stiam ca vine aer cald.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara parbriz incalzit nu ai cum sa nu dai drumul la ventilatie, altfel mergi ca o cartita, nu vezi  drumul de condensul de pe parbriz.

Primul lucru, dupa ce pornesc motorul, e sa dau drumul la clima.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenim si noi la o discutie despre motorul din titlul topic-ului?!

 

Pentru ca nu, discutia despre cat de greu, sau usor, se incalzeste o masina nu tine doar de acest motor ci de intreaga generatie de motoare din care face parte si acesta. Si cu atat mai putin au ce cauta aici sfaturi despre cum sa dezaburesti mai eficient o masina...

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am fost astazi la revizie în service-ul Audi,și le-am explicat la băieți ca exista un Tpi pentru zmucituri motor,știau ,deoarece pentru Audi a fost campanie de rechemare la Golf cine reclama.Au reușit și a făcut actualizare la ultima versiune,am plecat cu mașina dar în câțiva km de folosință am remarcat o îmbunătățire revin cu detalii 

20210203_103608.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa semnatura are un Golf 7 1.5 TSI 150 CP. 😉

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercos Prea puțin , am plecat de la service direct acasă fiind drum extern ,nu am avut parte de plecări repetate de pe loc.Golful al folosesc ca a doua mașina și de  atunci nu am mai mers cu ea.Revin cu detali .

Modificat de Rave
Quote-ul inutil este pedepsit de regulament, foloseste tag-uri, cum am facut eu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca motoarele tsi sunt foarte mari consumatoare de ulei.

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 700 ml in 20.000 km, nu mi se pare ca 1.5TSI  e consumator de ulei.

 

Si un aspirat in 20.000 km consuma cam 1 litru.

 

Daca vorbesti de TSI-uri, la general, sunt si motoare sugative, dar nu e topicul potrivit.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va intreb ca vreau să-mi achiziționez un karoq 1,5 TSI 150CP benzina 2020

Din cauza asta intreb de consumul de ulei

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dragonking78 Motoarele astea noi nu consuma ulei, nu. Cel putin nu mai mult decat ar trebui ca nu exista niciun motor care sa nu consume macar 1ml intre schimburi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul de astazi motoarele nu mai consuma ulei in asa fel incat sa fie nevoie sa completezi intre revizii...de fapt nici inainte nu consumau toate. Am avut Renault 14.l 8valve si nu am completat niciodata cu ulei la el. La fel, nici TSI-urile nu consumau toate ulei. La Skoda octavia 1,2 TSI, in 7 ani de zile nu am completat cu ulei decat o data, dar pentru ca pierdeam pe la o garnitura, nu ptr ca ar fi consumat ulei.

@Dragonking78: eu zic ca poti sa mergi pe 1.5 TSI 150 CP fara grija. Am fost la un test drive de curand cu Octavia 4 1.5 TSI si nu se mai simteau smuciturile la plecarea de pe loc (deci le-au rezolvat si pe acestea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate motoarele consuma ulei. Cat consuma insa, depinde de tipul de motor, de tipul de ulei, de modul de folosire, vechime, intervalul de revizii samd.

La 1.5TSI 150CP mi s-a aprins martorul de ulei la 14000km, dupa mai mult de un an si am completat in total 1 litru in 23000km pentru a-l aduce catre maximum pe joja. Altfel daca vroiam sa fie la nivel mediu pe joja ar fi fost cca 500ml. Trebuie tinut cont de faptul ca schimbul de ulei l-am facut la doi ani, daca faceam schimbul la maximum un an nu as fi completat cu ulei si as fi avut un motor care ''nu consuma ulei''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0TDI-ul meu consuma circa 500 ml la 15 000km cu talpa grea si mers 90% extraurban. 1.4TSI 150CP din 2016 consuma pe aceasta distanta cam 300 ml 50-50% urban/extraurban... nu cred ca asta ar fi consum mare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta regula se aplica doar celor responsabili care stiu ca uleiul se schimba FRECVENT... nu doar ce zice ''cartea'' sau apare check in bord, si o mentiune pentru sezonul rece este ca motorul sa fie intodeauna cald in reprizele de ''joaca''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1.5 TSI 150CP, am 20000km si nu am comlletat ulei niciodata iar pe joja arata foarte bine si clar pana in aprilie cand am revizia nu o sa ceara ulei. Eu zic ca toata treaba despre uleiul papat este modul de a face rodajul(sau macar conteaza in anunit procentaj). Pana la 1000km am mers foarte linistit si facuti doar in exterior cu 2800rot/min maxim(am plecat in concediu cand masina avea 100km si am vebit cu 1200km acasa) apoi pana la 3000km am menajat masina de ture mari dar am crescut spre 4000rot/min. Concluzie, cu putina rabdare la inceput masina nu papa ulei iar din cand in cand verific si totul este la locul lui. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!