Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Recommended Posts

Legat de mersul neregulat la relanti, ati incercat o pornire cu compresorul de clima oprit? Vad ca face la cateva secunde dupa pornire, taman atunci cand ar trebuie sa intre si clima. 

Edited by ct_act
Link to post
Share on other sites
  • Replies 543
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BeciAcustic

    64

  • vizitator

    52

  • Abu

    50

  • dercos

    35

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eu zic ca va "cocsati" prea tare....?  ca "m-a depasit Hiluxu' "   sau Honda sau Loganu sau mama naibii stie ce Astra F din '97....Mi se pare ca TSI-ul e orientat mai mult spre economie/emisii reduse.

Nu e nici o problema bro, ai incredere in producator. De la 14 la 30.000km cu uleiul asta mai completezi de 2 ori ?. Asa ca sa-ti iei cu tine 1-2 litri pt completat.   Pe scurt, ca nu e nici

Posted Images

Nu e nicio diferenta intre pornire cu AC cuplat sau decuplat.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
petermed
On 06.04.2020 at 22:02, Vlad48 a scris:

@petermed 

Salut. Ce varianta de 1.5 TSI este? 130 sau 150 cp?

Ai avut pana la km acestia vreo problema, ma refer aici la consum de ulei sau antigel sau orice altfel de problema.

Scuze pentru întârziere....

1.5 tsi 150 CP, cutie manuală.

Până acum am schimbat, pe garanție, ambii cilindri de ambreiaj (cel de la pedală - pe la 90.000 și cel din motor - la 115.000), iar de curând, la 128.000 am schimbat pompa de apă (mașină ieșise din garanție, 1400 Ron la dealer).

În rest am mai completat ocazional cu ulei.

Link to post
Share on other sites

Salut 

Vin si eu cu ceva informatii sper eu ajutătoare. Masina in cauza vw golf 7.5 1.5 Tsi act 130 cp, cutie de viteze manuala, an de fabricație 2018, achiziționata in vara 2019 

kilometrii actuali ~14.000 efectuați cam 50/50% urban/extraurban. 

Pana acum nu am evidențiat efectul de kangur foarte pronunțat, parca e ceva la plecarea de pe loc dar nu e deranjant incat sa simt nevoia unei vizite in service sau sa fiu nemulțumit de motor.

Avand in vedere istoricul bogat vw asupra consumului de ulei al motoarelor tsi/TFSI verific des joja de ulei si este ok pana acum, nu am completat deloc cu ulei si nici nu cred ca o sa fie nevoie pana la 20.000 km cand intenționez sa merg la revizie.

In ceea ce privește consumul, in oras la orele aglomerate 10l/100 km (nu am reusit sa scad sunt acest nr) iar noaptea cand este mai liber 7l/100 km. Extraurban 5.6l/100km la o viteza medie de 56km/h, mers in limitele legale ale drumurilor, in spera dn si autostrada cu 2 pers in masina si bagaje.

Nu am consemnat niciodata modificari ala mersului motorului atunci cand trece din 4 in 2 cilindri, imi dau seama doar pentru ca apare simbolul eco in bord.

In ceea ce privește puterea motorului nu o pot compara cu alte motorizări deoarece nu am mers si cu alt timp de motorizare in afara de 1.9 TDI si arunci comparația nu e relevantă. Nu sunt un sofer foarte agresiv deci prin urmare 130 Hp si 200 cuplu pentru mine sunt arhisuficienti pentru Depășiri, desi daca vrei ceva mai sprinten poate trebuie sa te uiti la cel de 150 cp in special pentru cuplu 

Ca sfat pentru cei isi doresc sa achiziționeze acest motor ar fi sa aleagă cutia de viteze automata cred ca se schimba cu totul comportamentul mașinii de asemenea sa bifeze modurile de conducere. Din pacate eu nu am putut intervenii, masina am luat-o de pe stoc si nu am putut pune obtiuni.

de asemenea nu m-a sunat nimeni de la reprezentata pentru un eventual update de soft 

Sper ca au fost de folos informatile si conduceti prudent. ?

 


 

Link to post
Share on other sites
halamadrid

Odata cu revizia am cerut un update de soft.

Dupa o zi  de mers prin oras am remarcat faptul ca trebuie sa compensez mai putin din ambreiaj decat inainte de update, pentru o plecare lina.

1.5tsi livrat mai 2019- 20.000 km la bord

Link to post
Share on other sites
BeciAcustic

Ai idee ce versiune de soft ti-au pus acum?

Link to post
Share on other sites
în urmă cu 2 ore, halamadrid a scris:

1.5tsi livrat mai 2019- 20.000 km la bord

Ce varianta ai 130cp sau 150cp?

Link to post
Share on other sites

Pe Octavia 3 nu cred ca s-a pus varianta de 96kW, deci e vorba despre varianta de 150cp.

Link to post
Share on other sites

Corect! Vina mea. Am intrat pe mobil, unde nu vad direct ce tip de masina are. Daca m-as fi uitat la detalii.....

Link to post
Share on other sites
halamadrid
On 9/1/2020 at 3:36 PM, BeciAcustic said:

Ai idee ce versiune de soft ti-au pus acum?

9692 e noua versiune.

 

Din uzina venise cu versiunea 6084.

Exista un TPI-2050744/12-botezata "Smuncituri ale motorului".

 

 

 

Edited by halamadrid
Link to post
Share on other sites
BeciAcustic

9692 am si eu dar cineva spunea ca ar fi aparut 9834. Eu am avut din fabrica ceva cu 5xxx si facea rau dar cu 9692 si benzina max motion 100 e chiar ok :)

TPI-2050744/12 de unde ai aflat? Ai citit pe foile pe care ti le-a dat sa le semnezi?

Edited by BeciAcustic
Link to post
Share on other sites

Aveti idee daca difera versiunea de software de la un model la altul, gen de la Octavia la Superb? Sau motorul fiind acelasi si soft-ul va fi la fel? Eu la superb care a venit in iulie am "Software version: 9598", dar nu se simnt acele smuncituri de care se tot vorbesc, cel putin pana acum in cei 3000km facuti.

Link to post
Share on other sites
halamadrid

Apar niste mentiuni pe  factura, la final,  cu operatiunile facute la masina/constatarile lor (am pus scan).

 

Quote

9692 am si eu dar cineva spunea ca ar fi aparut 9834.

Eu am facut revizia pe 31.08.2020,  deci in reprezentante inca nu au versiunea 9834.

 

Si cu 6084 smuncea binisor, pana te inveti cu naravul. Cu noua versiune de soft e mult mai ok, chiar si  si pentru un sofer neobisnuit cu motorizarea.

 

scan0266.pdf

Edited by halamadrid
Link to post
Share on other sites

Pentru 1.5 TSI 130 cp oare exista un astfel de update de soft?

Link to post
Share on other sites
vizitator

@doggy: modelele de masini fiind diferite, si softurile ar trebui sa fie diferite. Eu zic ca Superb si Octavia III au softuri diferite, chiar daca e vorba de aceiasi motorizare.

@Vlad48: 1.5 TSI 130 CP nu (prea) tremura la plecarea de pe loc, nu am auzit sa fie vreun update de  soft si pentru ele.

Link to post
Share on other sites

@vizitator Detin Leon cu 1.5TSI 130CP si cand masina e rece are o usoara ezitare la plecare de pe loc. E adevarat, nu foarte deranjant.

Edited by Rave
Renunta la quote, sunt pedepsite de regulament, foloseste tag-uri cum am facut eu
Link to post
Share on other sites

Doar la rece ai probleme? La mine se manifesta si in mers, ezitari clare in accelerare. Ce am observat, insa nu bag mana in foc, dimineata cand e mai rece si merg fara AC fenomenul parca nu se manifesta asa tare, in schimb cand e cald afara si e AC-ul pornit dureaza cam 2-3 secunde pana incepe sa traga. O sa ajung pe la reprezentanta saptamana asta si o sa aduc la cunostinta problema, totusi nu mi se pare un comportament normal, mai ales ca in majoritatea cazurilor cand se intampla nici macar nu e ACT-ul activ, deci exclud timpul de trecere din 2 in 4. Nu are legatura cu benzina, am pus de toate si face la fel.

Edited by vwmkv
Link to post
Share on other sites

Sunt momente in care sunt anumite ezitari pe accelerare, dar nu se intampla mereu. Eu am intrebat la reprezentante si cica nu este update de soft pentru codul motor DACA.

Link to post
Share on other sites
BeciAcustic

O replica clasica, multi au avut acest raspuns dar totusi softul exista. Mergi cu ce a pus @halamadrid mai sus dar decupat sa se vada doar TPI si versiune de soft, ca sa ai justificare la ceea ce vrei sa faci. Nu e normal, dar daca altfel nu se implica poti apela si la astfel de metode.

Edited by BeciAcustic
Link to post
Share on other sites

Am specificat TPI-ul respectiv si la Metrotehnica si la PBV si au spun ca updateul este valabil doar pentru varianta de 150CP,nu si pentru cea de 130.

Link to post
Share on other sites
BeciAcustic

Scuzele mele, nu mi-am dat seama ca vorbesti de versiunea 130CP. Corect, softul este doar pentru versiunea de 150CP.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
nicutgeorge@gmail.com

am facut update de soft in luna iulie 2020 si  s a rezolvat problema cu plecarea in suturi. golf 1.5tsi manuala 23000km

 

Link to post
Share on other sites
BeciAcustic

Poti sa ne spui ce versiune de soft ai acum?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Buna ziua, am sa va relatez cateva patanii intampinate la acest model de motorizare. (1.5 tsi 150 cp) A fost achiziționată in martie 2019, de la PV1, undeva in jur de 3500 km la pornire s a aprins martorul EPC, iar sunetul motorului era unul defectuos efectiv se auzea de parca era vreun furtun spart in momentul cand turam motorul, iar la relanti sunetul era comparabil ca al unui motor diesel. Aceeasi eroare la repornire. Desfasurarea actiunii a fost urmatoarea, m am programat in service, m au sunat cei de acolo spunandu-mi ca masina este gata si ca nu are nimic..nemaiavând aceasta eroare in momentul cand am ridicat o din service, toate bune si frumoase in aprox 500 de km aceeasi poveste. Atitudinea mea de aceasta data a fost una putin mai agresiva vis a vis de cei de la service, de aceasta data mi s a spus ca am " probleme " la injectorul nr. 3..au verificat cablajul electric al injectorului, functionalitatea s.a. In a 3 zi mi s a comunicat faptul ca exista la nivel mondial cateva cazuri cu aceeasi problema, rezolvarea a fost update de soft al injectorului, de atunci masina funcționează ireproșabil. 

Am sesizat la randul meu aceea " smuceala " in treapta 1 la plecare. Nu simt vreo diferenta la intrarea sistemului de ACT. 

Cunoastem cu totii consumul de ulei al motorului al motoarelor pe benzina a celor de la Vag, la aprox 16 000 de km s a aprins martorul de ulei, am completat cu ulei 5w 30 cumparat din reprezentata cu cca 250 ml, nivelul uleiului era din nou la jumatate, doar ca in 150 200 de km s a aprins din nou, din nou nivelul uleiului era aproape de minim,iar de aceasta data am completat cca 300 ml de ulei. Menționez faptul ca din 16 500 de km cat are masina in momentul de fata 13 - 14 000 sunt facuti extraurban, fiind o mașina utilizata in weekend si concedii. 

 

A mai imtampinat cineva aceasta problema?

 

Imi cer scuze daca nu am folosit termenii corecți in exprimarea mea. 

 

Edited by AndreiDBR
Greseala de scriere
Link to post
Share on other sites

1. Problema cu injectorul nu am avut

2. Smucirea o aveam toti din fabrica dar cu update de soft se rezolva.

3. Am 18000km nu a papat gram de ulei.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • Adi_vw
      By Adi_vw
      A încercat cineva schimbarea răspunsului pedalei de accelerație asa cum zice aici? După grafice e o diferență atât la timpul de întârziere al clapetei de admisie cât și al amplitudinii. 
      https://forums.vwvortex.com/showthread.php?9261103-OBD-Eleven-mod-to-improve-throttle-response&p=113899735&viewfull=1#/topics/9261103?page=5
    • Adi_vw
      By Adi_vw
      La inceputul saptamanii am reusit sa ridicam masina de la dealer.

      Seat Leon Style 1.5tsi 96KW cu urmatoarele dotari:
      1. pachet enjoy style
      alarma; full link;  media system plus; oglinzi pliabile; pachet iarna; senzori de parcare fata si spate. 2. confort style
      oglinda heliomata; senzori de lumina si ploaie; faruri cu functie coming/leaving home Surpriza placuta a fost ca a venit cu roata de rezerva de uz temporar.
      Momentan avem in jur de 30km, toti facuti in oras din pacate, dar fara a depasi 3000rpm. Urmeaza sa-i facem rodajul pentru 1500-2000km. Sunt curios cum se simte dupa ce se mai lasa putin motorul.
      Consumul e surprinzator de bun avand in vedere ca motorul e nou. Am reusit sa scot aproximativ 7.3% pe un drum de 8km in oras, fara a merge subturat si fara a folosi sistemul start-stop. E drept ca acum e destul de liber orasul, dar in aceleasi conditii cu Golf 6-le diesel n-as fi scazut sub 6-6.5%.
      Am observat ca in oras merge foarte mult in 2 cilindrii, dar schimbarile intre 2 si 4 cilindrii sunt insesizabile. 

      Urmeaza covorase de cauciuc, folie ppf pe faruri si probabil folie pe geamuri.





    • Bogdan_DD
      By Bogdan_DD
      Salut! Urmaresc forumul de ceva ani buni si a venit momentul sa imi prezint masina.
      Este un Golf 6 1.4 TSI 122 cp Highline din 2011, cod motor CAXA, M6.
      Are la momentul actual 54.400 km. A fost masina tatalui meu, achizitionata de noua, iar acum la reintoarcerea mea in tara am preluat-o eu.
       
      Din dotari mentionez:
      -Highline
      -privacy glass
      -footwell lights
      -volan multifunctional
      -RCD 510 cu camera pentru marche arrierre
      -tempomat
      -coming home leaving home
      -oglinda retrovizoare heliomata
      -climatronic
      -proiectoare cu functie cornering
      -jante aliaj Atlanta de 16” cu pneuri Micheline Primacy 4 205/55/16
      -faruri OSRAM XENARC chrome edition
       
      In afara de cauciucuri noi, farurile OSRAM si o baterie noua masina nu a primit decat reviziile anuale cu schimburile de rigoare; nicio problema pana acum. Parcata doar in garaj subteran, acum la curte. 
      Sunt foarte multumit de ea, probabil urmatorul pas vor fi stopuri LED tot de la OSRAM in momentul in care vor fi lansate.
       
       





  • Recently Browsing   1 member

    • vwmkv
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri