Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

Da... cam asta e raspunsul. Te limitezi la 1.0tsi sau treci la 2.0 tsi daca vrei mai mult.

1 5tsi e singura varianta de compromis la momentul actual.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care spuneti ca 1.5 Tsi nu va multumeste, aveti bifata optiunea de selectare a modurilor de conducere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu. Acu ma gandesc ca poate tocmai acel optional ar fi facut acceleratia mai "responsive"... Buna ideea dar prea tarziu ptr mine cel putin.

Nu am bifat optionalul fiindca in mintea mea mereu a fost legat de cutia automata si de suspensia adaptiva iar fara ele mi s-a parut fara rost, mai ales ca directia este perfecta standard.

Modificat de Abu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
6 hours ago, Sop said:

1 5tsi e singura varianta de compromis la momentul actual.

 

Foarte ciudat sa ii spui astfel. Ca fost posesor de 1.4TSI CAXA 122cp si acum 1.4TSI CZDA nu vad urmator motor decat 1.5TSI peste ~2ani. 

Mentionez ca nu am testat decat doua masini si doar pentru ~15km fiecare dintre ele. Am sa incerc peste un an sa folosesc un weekend intreg una. Dar 100% 1.5TSI este un motor de ales pentru cine nu vrea masina sport dar nici nu vrea sa se roage de ea la drum lung. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate nu am vrut sa dau 165 Euro pe optional ul ala...considerând ca mașina are răspunsul accelerației setat pe performanta maxima si economia o fac din stilul de condus....s-ar putea sa ma fi înșelat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile fara el, din ce stiu eu cel putin, sunt setate pe Normal. Se poate face retrofit, insa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile devin tot mai complexe, iar configurarea lor e si ea mai complicata. Un avantaj al Golf-ului e personalizarea  complexa, insa exista riscul sa nu bifezi o optiune si atunci apar dezamagirile. Am citit multe teste facute cu Golf, tocmai pentru a intelege mai bine masina, in conditiile in care nimeni in Bucuresti sau prin tara nu avea 1.5 Tsi la testdrive, vreun Golf cu Dynaudio, suspensie sport sau echipare Highline sa pot testa scaunele sport. Toti aveau 1.0 Tsi Comfortline (impus de Importator) cu punte spate rigida, jante mici, iar dealer-ii erau neconvingatori in informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ptr fanii acestui motor, o intamplare recenta: am depasit un TIR in treapta a 3-a, plecand de la o turatie de 2500rpm. Am calcat-o "blana". In spatele meu a iesit in depasire in acelasi timp cu mine o Toyota Hilux, model 2004-2015 (generatia precendenta). Efectiv s-a urcat pe mine si ma impingea de la spate iar dupa ce am intrat in dreapta a trecut pe langa mine cu o lejeritate de vis... Nu stiu ce motorizare avea dar ptr mine un Hilux este definitia unui tractor, folosit la muncile pamantului sau la catarat pe munti.

Asa ca TCM here I come, la naiba cu garantia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel utilaj face 0-100km/h in 12 secunde in cazul in care are 3.0D-4D, ceva nu faci tu bine. Blana la 2500km/h la un motor pe benzina ... eu ii dadeam treapta a doua. Dar iti spun ca am condus Hilux si e foarte, foarte lent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat un Passat 1.5 TSI cu cutoe manuala in iunie 2019..

Smuciturile se simt bine la viteza intai la eliberarea ambreiajului. Trebuie sa lasi ambreiajul sa patineze cam mult ca sa nu simti smuciturile.

Am adus masina in service din cauza asta (Autoclub Timisoara) spunand clar ca o voi returna daca nu se rezolva. Desi la inceput mi-au spus (si in scris) ca nu au o problema cunoscuta pe acest subiect, cand am adus masina in service si am scris comportamentul detaliat mi-au spus ca exista o problema  cunoscuta care se rezolva cu o actualizare soft conform  TPI 2054430/1. Consilierul de service mi-a citit descrierea TPI de la VW si suna foarte asemanator cu ce se intampla.

Dupa modificare nu mai e asa de rau in sensul ca nu mai smuceste asa de tare (poate e doar un efect Pavlov la mine ☺️ ) si trecerea la eliberarea ambreiajului e mai lina dar sigur exista o problema care nu poate fi rezolvata 100%.

De asemenea nota TPI de care spuneam mai sus nu am gasit-o niciunde pe net si asta e FOARTE ciudat.

Poate intrebati si voi in reprezentantele voastre de asta. Intre timp eu am cerut celor de la Autoclub descrierea detaliata a TPI.

Problema pare cunoscuta dar nu am gasit rezolvare pana acum: https://www.honestjohn.co.uk/news/owning-1/2019-01/volkswagen-acknowledges-problem-with-15-tsi-evo-engine/

Puteti cauta si pe net dupa textul "Volkswagen is aware of reports from customers complaining that some vehicles featuring the 1.5-litre TSI Evo engine with manual gearbox can be slightly hesitant in the cold-running phase"

Modificat de Sorobelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ABU, sincer sa iti spun, ceva e ciudat...chiar si 1.2 TSI  al meu are ceva  vlaga in treapta a III-a la o turatie de peste 2500 rotatii pe minut. TSI-urile nu au putere la sub 2000 turatii, dar peste 2500 turatii se infig toate. 

Hillux are o greutate de 2 tone, si 2 motoare diesel (unul de 177 CP si altul de 150 CP)...oricum o dai, nu era normal sa treaca ca vantul pe langa un 1.5 TSI..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau o fi trecut Hilux-ul pe la TCM inaintea ta, Abu :)

Lasand gluma deoparte , sa ne tii la curent daca iti tunezi motorul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guys nu zic ca stiu care e adevarul, ori masina are ceva, ori eu ori nu stiu cum sa o exploatez, ori e totul asa cum ar trebui sa fie si am eu prea mari asteptari. Nu prea conteaza atata timp cat nu sunt multumit. Asa ca 100% voi face tuning cand va aparea soft-ul si la noi.

Pana la urma masina am luat-o sa ma bucur eu de ea nu sa ma gandesc ca voi pierde la revanzare. Eu reviziile le voi face tot la service autorizat indiferent ca imi vor anula garantia.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti anuleaza garantia la motor...dar nu se prind din prima ca ai facut tuning, doar daca cerceteaza se prind.

Sigur nu ai alta problema la masina? Ai mers si cu alt Golf sau Octavia 1.5 TSI 150 CP sa faci o comparatie? Din ce am meru eu, mi s-a parut ca motorul trage foarte bine...In oras, la viteze mici, sa zici ca e mai lenta, dar la viteze de peste 70km/h merge f bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot vrei tuning , mai bine te duci la ei acum ( la reprezentanta) sa-ti faca update la soft la cea mai noua versiune, care rezolva multe probleme si apoi poti face si tuning.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, gabip said:

mai bine te duci la ei acum ( la reprezentanta) sa-ti faca update la soft la cea mai noua versiune, care rezolva multe probleme

Se poate acest lucru? Exista versiune noua de soft? Eu am masina fabricatie februarie 2019 care la fel smuceste. Ce ii face acest soft mai exact, si cum il cer? Pur si simplu, vreau update?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut prin martie-mai un nou soft ca update ( nu stiu daca modelul tau l-a primit din fabrica) care rezolva problema cu smucitul la plecare + intarzierea in acceleratie tot la plecare + alte cateva erori ce pot aparea din cauza injectoarelor , GPF , si ceva erori de comunicare.

Reclami una dintre problemele rezolvabile prin el. Tu tocmai ai spus ca smuceste .Au TPI scos pe temele astea. Poti si sa platesti pt el ( diagnoza+update) daca vrei.

Cel mai bine intri pe erwin.skoda-auto.cz ( vad ca ai Skoda) , platesti 8,4 euro pentru 1 ora si vezi toate informarile ( TPI si service bulletin) si manualele de reparatie pentru masina ta ( si pt toate celelalte modele ale lor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns. Saptamana viitoare fac programare si ma duc direct. O sa anunt aici cum a decurs interventia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1)masinile vin din fabrica cu ultima varianta de soft...daca masina a fost fabricata in februarie (atentie, conteaza cand a fost fabricata si nu ridicata de la dealer), iar softul a aparut in martie, atunci probabil ca masina a venit cu vechea varianta de soft . 

2)descarcarea oricarui soft nou este gratuita, atata timp cat masina este in garantie. La fel a fost si la Skoda Octavia 1,2 TSI, au aparut vreo n variante de soft, si descarcarea lor a fost gratuita. Unul dintre ele a fost chiar un asa numit ,,soft de optimizare'', a fost dupa programul ,,saiba de la turbina'', si mie mi l-au descarcat gratis ptr ca eram in garantie. Colegii care iesisera din garantie cu masina si  totusi vroiau softul au trebuit sa plateasca o suma de bani (in jur de 260 RON, daca nu ma inseala memoria)

Modificat de vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , vin din fabrica cu ultima varianta dar, de obicei, in productie este pusa inainte de a fi data ca update in service-uri, depinde doar cu cat timp inainte

Este gratuit atat timp cat ai o problema rezolvabila prin update sau daca ai cunostinte prin service. Daca nu ai probleme si doar vrei ultima versiune atunci , cel mai probabil , va trebui sa o platesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, masina nea este fabricata 25.02.2019 si ridicata pe 24.04.2019 si are probleme cu smucirea deci cel mai probabil este vechiul soft. Nu ma deranjeaza atat timp cat merg si ma rezolva. Va multumesc si anunt aici ce am rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e fabricata in 29.05.2019 și la fel face deci stați linistiți ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BeciAcustic daca reusesti ceva ma duc si eu, dar sa fiu sigur ca chiar exista un soft ptr asta. Mie mi-au spus ca nu au auzit niciodata de asa ceva si ca nu exista soft mai nou ptr VIN-ul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citesc si nu inteleg cum poate sa smuceasca un motor . Plecarea lina nu se face din ambreiaj? Se accelereaza singur ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Abu: lasa ce spun ei pe gura; e nevoie sa se conecteze cu masina ta la laptop, se logheaza on-line la fabrica si doar asa vad daca exista soft nou ptr masina ta.

Si pe mine ma abureau la fel in privinta softului de la 1,2 TSI ,,haide domnule, va luati dupa toti care scriu pe forumuri?! Nu exista soft nou ptr 1,2 TSI, cu asta ramaneti pana la sfarsit''. Dar, dupa ce s-au logat cu masina mea la serverul Skoda, au descoperit uimiti ca intr-adevar exista un soft nou ptr 1,2 TSI (pe care mi l-au  si descarcat, dupa aprobarea mea). 

deci, doar conectandu-te cu masina la serverul Volkswagen isi pot da seama daca exista sau nu exista soft disponibil pentru motorizarea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!