Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

o schimbai singur in 2 minute. Poti lua set complet de fise cu 30€, de la Tesla.

La banii astia le schimbi la 30.000 km si nu iti pare rau.

Ai dreptate,mi-am invatat lecția ,am platit 90€ plus o bujie ca sa fiu sigur ca nu am probleme,tura care vine le schimb singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Jetta Usewr: Nu service-ul din Romania decide schimbarea lantului; se inregistreaza zgomotul cu camera, si se trimite la firma mama. Aceasta decide daca se schimba sau nu pe garantie. Ei dau verdictul final. Daca ar decide cei din Romania, ar insemna sa faca schimbul pe banii lor, Si ei nu au interes sa faca acest lucru, ei au interes sa isi recupereze banii pe lant de la firma mama.

La Skoda nu se schimba lantul decat daca alungirea a trecut de 74mm (sau daca zgomotul se aude si in mers, nu numai la pornire).

Probabil la tine aceasta a fost situatia, avand mai multi km, alungirea a fost mai mare, si s-a decis schimbul.

Modificat de vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea are 10 luni , 11300 km si nicio problema la motor ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu saritul conductei de benzina am patit-o si eu, am cumparat una noua si am folosit de la ea siguranta aia care se blocheaza pe gatul filtrului....

Mi-a aruncat-o stand pe loc, am prins-o de filtru cu niste coliere pana a venit piesa...

Calitate germana, ce mai.

Modificat de axon003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema am schimbat bujiile si am verificat si fisele. Fisele le-am masurat si nu erau intrerupte insa la fisa 3 partea care intra in bobina era afumata si avea o depunere am curatat cu sprai de contact vad ca nu mai face probleme. Sa fi fost bujia dusa si nu lucra bine si a fortat la bobina sau un contact imperfect la fisa nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o defecțiune de fabrica la fisa numaru 3 ,cel putin asa cred eu din ce am vazut pe forum majoritatea au semnalat probleme la fisa nr 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e ordinea de numarare la acea fisa 3? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la stanga la dreapta cum stai cu fata la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, deci aceea e fisa buclucasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A aparut o noua informare pentru 1.2TSi, aparent chiar azi.

Mai multe detalii exact nu stiu sa va dau, eu am fost cu alta problema si m-a interesat daca exista pt 1.4, dar mi-a zis consilierul ca exista la 1.2TSI. Aparent tot ceva cu distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne poti spune si noua la ce service ai fost ? Eu am sunat la Nurvil Rm. Valcea si mi-au spus ca nu exista informari pentru 1.2 TSI. E adevarat, consilierul cu care am vorbit la telefon parea cam plictisit si e posibil sa nu fi avut chef sa verifice si sa-mi fi dat un raspuns aiurea numai sa scape de mine. Prin urmare, ne-ar ajuta foarte mult sa ne spui numele service-ului la care ai fost.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma la lanturi care este ultima versiune aparuta? Eu am 03F 109 158 G pe motor nou schimbat la 42000, am acuma 90000 si iar zornaie la pornire.

I-m schimbat doar intinzatorul si degeaba....

 

Aici am poza cu el....

http://vwforum.ro/topic/86370-motorul-12-tsi-probleme-si-rezolvari/?p=2401375

Modificat de axon003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Viteza medie de 50 km/h inseamna 50 in localitati si undeva la 90 afara.

Cu un diesel de 1.6 daca mergi asa scoti 4% poate chiar mai putin. Asta inseamna consum mai mic cu 25%, deci ceva arhicunoscut.

Merita vs. nu merita, dpdv al bugetului, tine de km parcursi si e plin internetul de calcule.

 

Colegu Mumus la cati km schimbi uleiul de ai decis sa mergi pe LL ?

Modificat de strik3ru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde se gasesc cei doi senzori de la arborele cu came (camshaft sensor) la 1.2 TSI 110 CP de pe MQB? Unul este in fata fisei nr 4, dar pe al doilea (de iesire) nu il gasesc... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cine ti-a spus ca ar fi 2 senzori ? Doar unul este, cel pe care l-ai gasit deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Okie dokie, multumesc fain. Nu stiu de ce stiam eu ca sunt doi. Cum nu il gasesc pe al doilea si mi-ai confirmat ca este unul singur m-am lamurit :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Procedura de schimbare a lantului

 

Exista si kit de distributie aftermarket de la Ruville.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filmuletul acela a mai fost pus sau s-a facut trimitere la el. Ruville e o firma demna de luat in seama oare pentru aceste piese AM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea e indicata pt piese importante.

Pe de alta partr, Ruville e doar ambalator, deci poate sa ambaleze de la producatorul original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Am si eu nevoie de cateva pareri legate de motorul meu 1.2TSI polo 6r model 2015

Nu-mi place cum porneste la rece - adica doar dimineata la prima cheie.

Timp de 1 min pe ceas, vibreaza foarte tare, zici ca vrea sa iasa de sub capota si tuseste. Este in garantie.

Intrebarea mea este, e ceva caracteristic sau e ceva la distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E polo 6C, facelift de la 6R.

Sunt misfire-uri care teoretic sunt normale cand face preincalzirea catalizatorului. De regula sunt la inceput si se leaga cu turatia mai mare a motorului. Cam mult totusi 1min sa vibreze asa, de regula 20-30 secunde.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce se refera "misfire"? Nu face compresie buna la unul din cei 4 cilindri?

Are numai 2000 km ... in primii 500 de km nu facea asa

LE din auzite stiu ca există patru cauze principale ale rateurilor de motor - scânteie defectuasa, raport aer / combustibil dezechilibrat , un injector de combustibil defect și o pierdere de compresie. Sa fie o bujie proasta?

Modificat de Cristi4us
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are ce lant sa aiba pt ca e varianta pe curea, noua varianta.

Daca era una din cauzele enumerate, mai mult decat sigur aveai martor in bord de Check Engine si simptome in mers.

 

Peste 16 grade porneste turata si sta la 1200rpm ceva timp, apoi coboara incet si treptat la relanti. In special in primele zeci de secunde de la pornire, cand sta peste 1000 se pot auzi aceste intreruperi. Nu stiu cum e normal sa se auda cu capota ridicata, cel mai clar se aud pe evacuare. Asa e facut softul de fabrica de asta nici nu arunca vreun cod de eroare. Posibil sa depinda si de benzina.

 

Cel mai bine e totusi sa o lasi pt o constatare si o diagnoza. Tremura cam rau motorul.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tremura foarte rau. Nu e normal. ceva nu ii place, dar nu suficient de mult incat sa se aprinda vreun martor. Se poate incerca cu o benzina mai buna si urmari care e treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!