Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Vă rog să menţineţi discuţia on topic. Acesta nu este un topic despre sfaturi de cumpărare, planuri de viitor, intervale de schimb etc. ci despre problemele apărute la motorul de 1,2 TSI şi rezolvarea acestora.

Posturile off topic şi chat-ul au fost şterse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand discutia on topic problema distributiei are rezolvare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tu nu ai nicio problema, si vrei rezolvare? 

Nu exista leac clar si definitiv pana acum, din spusele oamenilor, dar nici probleme nu au avut dupa ultima revizie de lant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei zic ca au rezolvat problema lantului. Acelasi lucru il zice si BMW-ul, care a avut aceeasi problema cu lantul care se lungeste pe motorul N47 - adica 2.0d, asta ca tot se vorbea de bani multi si asteptari normale de la o masina noua.

Alte probleme masina nu are, cel putin nu altele generale pe care sa le reclame multa lume, daca s-o strica ceva fix la masina pe care o iei nu poate sa ghiceasca nimeni, dar de-aia exista garantie.

 

Am avut 1.2 TSI, CBZB, 4 ani si 65.000 Km. Am schimbat un lant la 33.000 Km, sub garantie fara niciun cost din partea mea, n-a mai facut zgomot de atunci. Alte probleme nu am avut cu motorul/masina aia. Orice altceva au mai fost au fost rezolvate de multe, asta cu lantul ramasese ultima.

 

Si eu zic ca poti cumpara linistit, mai ales ca 4 ani esti acoperit de garantie - daca faci reviziile la timp si in reteaua de dealeri acceptati, e foarte important asta. Si, in cel mai rau caz, daca e sa se intample ceva cand masina a iesit din garantie, schimbul distributiei am inteles ca e 1.500 lei (15 milioane lei vechi) la reprezentanta. Daca o faci in alta parte, pretul poate scadea spre jumatate. Nu stiu despre voi dar eu zic ca e un cost acceptabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave. Singurul meu semnal negativ este ca schimbi lantul si este degeaba. Am un prieten care a plecat din service cu o jetta din 2012 la 150.000, al doilea lant si la 2 minute dupa ce a plecat zgomotul a reaparut. Un lucru pozitiv este ca de la 70.000 la 150.000 a mers cu zgomotul respectiv si nu a avut alte probleme.

De fapt asta vroiam eu sa stiu. Daca din cauza lungirii lantului apar alte complicatii ale motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o observatie de facut. Am fost cu o rapid 1.2 86 cp la un drum de 550 km. Jumatate i-am facut cu benzina de 100 dupa care am bagat de 95. In prima parte a drumului masina a fost mai silentioasa si raspundea mai bine la acceleratie.

Si nu e efect placebo intrucat am semnalat problema inainte de a afla ca masina mersese doar cu benzina de 100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum că te-ai dumirit ce-i cu lanţul îţi răspund eu la chestia cu benzina: este o problemă arhicunoscută la orcice tip de maşină (şi la diesel nu numai la benzinare) că are un mers mai bun cu un combustibil superior (accelerare mai bună, motor mai silenţios).

Deci nu este o problemă specifică acestui tip de motor şi de fapt nu este o problemă ci o manifestare normală. Discuţii despre acest subiect găseşti pe alte topic-uri dacă o să cauţi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Pun si eu o intrebare , despre acest motor , dar nu despre lant ;

Noile oferte , sint pe norma euro6 . Prin ce difera de cele pe norma euro5 ? Au filtru pe evacuare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, catalizator au toate. Difera alti parametrii ( injectie, avans, turbionare si stratificare amestec, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea voastra , nu cumva este posibil ca la pornire se aud zgomote de la fulia VVT distributie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil, si asta pentru ca supapa care comanda VVT scapa uleiul, aceeasi problema am inteles ca e si la FSI si cam asta ar fi rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai bateti campii. 1.2 TSI CBZ nu are variator ax came. Are un singur ax cu came care e angrenat de un pinion fix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ca la prima pornire masina porneste mai lung (trebuie sa tin mai mult cheia "rasucita " in contact) , dupa aceea la urmatoarele porniri merge "la sfert de cheie" ..... daca las masina 3 - 4 ore oprita problema se repeta din nou porneste mai lung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pana face presiune in instalatie pompa de inalta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan lungu

1.2 TSI CBZB

Ieri de dimineata am experimentat un comportament pe care nu l-am mai intalnit pana acum: la pornire motorul a stat la 1.000 rpm si a zgaltait masina vreo 30 de secunde de ziceai ca are febra 40 si tremura ca nebunul de frig. Dupa faza asta masina a mers normal.

Evident ca sper sa fie ultima data cand va face figura asta.

salut.

 

problema asta o am si eu cateodata. am observat ca face doar la prima pornire dimineata atunci cand afara sunt cca 12-15 grade. iarna nu face, si nici atunci cand e foarte cald. eu o las sa-si faca damblaua si abia dupa aceea plec de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Câți km ai cu ea, în ce săptămâ și am este fabricata și al câtelea lanț îl ai pe mașină?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan lungu

masina e fabricata in 2014 in luna mai din cate stiu. e varianta fara lant. este motorul nou. masina are acum cca 14000 km.

 

apropo, unde pot vedea pe talon ce tip de motor am?

 

L.E. am gasit. CJZA

Modificat de bogdan lungu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Câmpul D2. Sau în cartea mașinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe Audi A1, 1.2TSI are aceleasi probleme? logic asa ar trebui..si totusi nu prea vad ca se plange lumea... si sunt cateva de vanzare cu peste 50 000km..si nu scrie nimic de lant..nici in istoricul masinii nu apar schimbarile..

ele nu fac zgomot... 

am gasit unele interesante de cumparat de prin 2011...si nu cred ca au motorul cu curea.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc.

ok, deci imi iau gandul... 

faza e ca si 1.4TFSI are problemele lui...si cum astea sunt cam singurele motoare pe benzina de la A1...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4tfsi 125 nu e pe A1?

Ca fiabilitate e cel mai ok dintre tsiurile mici.

Nu se plangea lumea de A1 pt ca sunt foarte putini posesori comparativ cu 1.2 de pe skoda, vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 e cel de 122 la A1. si cel de 180. 

si la 1.2TFSI e cel de 86. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri am facut si eu revizia de 75000 dupa ce la 60000 am schimbat primul lant pe garantie cost 0... Acum surpriza la nici 15000 km lantul a inceput sa faca din nou figuri insa inginerul de la Eurotehnogroup Pitesti mi-a dat un raspuns care se contrazice cu ceea ce scrie pe factura unde este specificat clar necesita inlocuire lant si intinzator. El spune zgomotul este prea mic ca sa fie inlocuit si ca am beneficiat o data de inlocuire gratuita iar in cazul unui accept va trebui sa achit partial sau integral lucrarea in functie de ce decide vw. Voi ce ma sfatuiti sa fortez mana pentru inlocuire? Pot beneficia a 2a oara de inlocuire pe culanta?

Imi fac griji pentru ca in septembrie plec in turcia cu masina si nu vreau surprize mai ales pe la vecinii bulgari...

Modificat de cotzzo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o piesa defecta, daca esti in garantie trebuie schimbata pe banii lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!