Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


Recommended Posts

Bogdan, tocmai ai zis bine, dupa 10 ani au facut recall ! Timp in care multi si le-au schimbat pe banii lor. La fel o sa fie si la Polo. Peste 2-3 ani o sa zica: "Ba fratilor, haideti sa va schimbam pompele de apa ca au fost prost facute si va picura.." moment in care o sa se prezinte foarte putini, pentru ca multi o sa le aiba deja schimbate (fie de nevoie, fie cu distributia).

In fine, gata cu Off-ul din partea mea :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdanpiatra

    133

  • vizitator

    104

  • Dun

    87

  • Rave

    86

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nu vreau sa te alarmez, dar ce faci daca sa zicem, trebuie sa mergi in concediu cu masina  afara din tara cu familia, si ti se rupe lantul chiar daca ai o intindere sub 74mm?    74mm inseamn

Sa va arat diferentele dintre kiturile de distributie vechi si nou (03F198158B)

Lumea ia de buna o valoare fixa de alungire a lantului, cine si de unde a scos aceasta valoare? este 100% corecta si exacta? iti garanteaza cineva ca sub 74mm alungire nu iti face motorul zob? la asta

Posted Images

nu m-am facut inteles. ei au tot schimbat editiile de coduri la bobine, au facut review la editia de bobine. s-a ajuns la litera K (in cod, dupa cifra), dupa care au zis...chiar daca le-ai schimbat TU, chiar daca masina are XXX XXX km, daca vrei, vii si ti le schimbam noi. cu unele noi, cu ultima editie. gratis. si o bobina costa cam 200ron.

am zis 10 ani..pt ca inclusiv dupa 10 ani au chemat la recall.

end of OT

Link to post
Share on other sites

Daca ti-ai schimbat piesa respectiva la ei, figurezi in baza de dat sau prezinti factura piesei/manoperei, ar trebui sa ti se inapoieze banii. Sau sa-ti ofere ceva de banii aia. De ce nu, o revizie daca ajunge la o suma apropiata. Sau sa-ti scada suma respectiva la urmatoarea manopera.

Edited by Circoloco
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Astazi am facut programare pentru diagnoza la PBV1 in privinta distributiei. O sa duc masina la ei marti de dimineata, asa ca nu ar strica sa va rugati pentru mine.

Am insa o intrebare: am avut o discutie cu cineva de la importator si persoana respectiva a avut urmatoarea exprimare catre mine "masina va fi diagnosticata cu testerul si daca va reiesi ca sunt probleme se va schimba distributia pe garantie".Dar, din toate povestile pe care le-am citit de pe net - inclusiv pe forumul nostru - rezulta ca aceasta problema este diagnosticata "la ureche".

Ambele afirmatii sunt adevarate sau ... cineva s-a exprimat mai stiintific decat era cazul ?

Link to post
Share on other sites

Astazi de dimineata am dus masina la PBV1.

Eu le-am explicat conditiile in care am remarcat zgomotul pe care il reclam - din ce in ce mai des, aproape zilnic, la pornire, aparent cam la orice temperatura inregistrata din noiembrie si pana acum, uneori chiar si la foarte scurta vreme dupa oprirea motorului, desi asta se intampla mai rar - si faptul ca el este insotit de turarea motorului undeva intre 1400 si 1600 rpm, iar ei au trecut pe fisa pe care mi-au facut-o "zgomot, ca un zornait, la pornire in zona motorului si se accelereaza la aproz. 1400 rot/min". Inginerul venit din service m-a intrebat de trei sau patru ori daca as descrie zgomotul ca un zornait, eu i-am spus ca nu este tocmai interpretarea pe care as da-o acelui zgomot, dar am cazut de acord ca o pornire normala este ca aceea pe care am vazut-o impreuna, la circa 15 minute dupa ce ajunsesem la service, si ca alte manifestari la pornire impun o verificare a masinii.

Am lasat masina la ei, urmand ca ea sa mai fie pornita de cateva ori de-a lungul zilei si eventual si maine de dimineata. Acum ... astept posomorat un semn din partea lor.

Link to post
Share on other sites

cati km are masina? banuiesc ca porniri dese, nu?

la a mea, de exemplu desi are 7800km are relativ putine porniri fata de una normala la km astia, pt ca vreo 5000 au fost facuti in 6 zile prin europa..unde faceam si 400km fara sa opresc. si 1700km intr-o singura zi.

Link to post
Share on other sites

16.503 in curte la PBV1.

Din km astia in jur de 9.700 sunt facuti in extraurban, restul frecangeala prin Bucuresti. Initial am gandit sa nu o frec prea mult prin Bucuresti, dar apoi mi-am dat seama ca, in felul asta, as face in jur de 9.000 de km pe an si astfel as risca sa imping momentul la care ar aparea eventualele probleme dincolo de cel al expirarii garantiei.

Am incercat sa compensez printr-un regim cat de cat sanatos de condus, fara accelerari in forta si cu o pauza de 20-30 de secunde cu motorul pornit dupa atingerea destinatiei, desi rareori am mers cu ea in forta prin oras. Daca mai are vreo importanta, manifestarea asta a aparut la scurta vreme dupa ce am facut prima revizie (la aproximativ 14.500 de km).

Edited by Dun
Link to post
Share on other sites

Din pacate astazi nu s-au aliniat astrele. Nu m-a m-ai cautat nimeni sa imi spuna, nici de bine, nici de rau.

Link to post
Share on other sites

M-au sunat acum sa imi spuna ca in urma pornirilor de ieri si a celei de azi de dimineata ei concluzioneaza ca masina mea nu are nici o problema.

Link to post
Share on other sites

Cat mai ai garantie?

Daca te duci la ei cu sunetul de la pornire inregistrat de tine pe video ca sa se vada masina tot nu accepta decat daca observa ei?

Link to post
Share on other sites

Mai am doi ani si noua luni de garantie, dar nu stiu cum sa spun cat ma consuma chestia asta. Cand eu stiu ca din noiembrie, aproape la fiecare pornire la rece, face altfel decat la o pornire cu motorul cald cum naiba la ei nu a facut? Plus ca ... in primul an, inainte de revizie, nu facea asa.

Basca drumul pana la service, care nu este peste drum de blocul meu.

Link to post
Share on other sites

Nu prea accepta sa filmezi tu. Filmeaza ei "omologat" si trimit la producator. Fa-ti timp 2-3 ore de pierdut pe la ei cat sa se raceasca si da-i cheie in prezenta lor.

Eu zic sa mai faci cativa km in liniste si pace. In 2 ani si inca cativa km o sa faca mai des si mai pronuntat.

Si te rog insistent nu te mai stresa ca faci riduri si fire albe degeaba ;)

Link to post
Share on other sites

Rezolutie astazi la PBV1:

- la telefon mi-au spus ca problema haionului nu poate fi rezolvata pentru ca este inca frig afara si ei au o "circulara" de la fabrica conform careia au fost avertizati ca pe frig este posibil ca amortizoarele sa nu lucreze cum trebuie. La fata locului i-am rugat sa deschidem cateva portbagaje la polacii pe care ii aveau prin curte. Demonstratia a fost graitoare: la a mea nu se ridica haionul nici dupa ce a stat vreo 10 minute in service. La alea pe care le aveau ei prin curte, daca nu erai atent, iti spargea barbia. Prin urmare a ramas ca o sa imi comande amortizoare sau "vor lua de la una noua" (wtf, sau, de ce nu, de la alta care se nimereste sa fie prin service ?!?!?!)

- legat de ciudateniile de la pornire, dumnealui Maurul n-a facut nici un zgomot necurat nici astazi. Am pornit-o impreuna cu mecanicul lor pe la 12, dupa ce ei o mai pornisera de dimineata. Pe tema asta erau cat pe ce sa incheie discutiile cu mine, doar ca le-am aratat doua inregistrari facute de mine prin noiembrie. Si atunci s-au schimbat la fata. A spus mecanicul/inginerul lor ca daca ar inregistra asa ceva cu aparatul lor ar avea motive sa trimita o solicitare fabricii. Dar ... la ei nu s-a manifestat, asa ca nu au ce sa imi faca deocamdata. Pentru ca plec in weekend la munte am luat astazi masina urmand sa le-o duc pentru o perioada nedefinita saptaman viitoare.

Edited by Dun
Link to post
Share on other sites

Diferenta de abordare ca de la cer la pamant intre felul in care pun problema astia de aici si aia de acasa, zici ca aia din Romania dau lanturi de la ei si le monteaza rupandu-si din timpul lor liber...

Link to post
Share on other sites

Scuza lor este ca nu le aproba fabrica lucrarea. Ma rog, decontul lucrarii respective.

Link to post
Share on other sites

Dupa mine nici n-ar trebui sa le mai asculte. E masina cu lantul X? A aparut un alt lant "mai bun"?

Schimbat direct. Nu cred ca este 1.2 TSI cu peste 50.000km si lantul cu care a iesit din fabrica.

Link to post
Share on other sites

Mai las-o la ei pana face zgomot. Altfel nu ai nicio sansa...

Link to post
Share on other sites

Partea proasta este ca nu stii cat interes isi dau, daca chiar o pornesc de mai multe ori pe zi ...

Link to post
Share on other sites

Cei de la PBN mi-au zis ca au incercat de mai multe ori si abia a 5-a oara a facut zgomot.

Asta s-a intamplat in prima dimineata cand am lasat-o la ei. Poti sa te duci acolo daca vrei, eu sunt multumit de cum s-au miscat/comportat ei...

Link to post
Share on other sites

Cand o sa li se termine creditele astora de la PBV1 am sa ma hotarasc in care alta parte sa mai merg. Deocamdata mai incerc la ei.

Pana la urma ... o concluzie voi putea trage doar daca voi merge in alta si acolo vor "detecta" problemele distributiei mele. Altfel ... sunt doar supozitii.

Link to post
Share on other sites

poti incerca si la PBN, mie mi s-au parut f cunoscatori.

Link to post
Share on other sites

Stres? :icon_thumleft:

Dati si voi niste rezolutii mai pertinente!

Eu inteleg perfect prin ce trece Dun! 11 luni a durat pana la schimbarea lantului!

Sa-ti mai cumperi si urmatorul vw! nu merita sanctionati nicidecum!

Link to post
Share on other sites

Daca are cineva informatii solide, verificate, despre existenta unei proceduri de diagnosticare a problemei lantului va rog sa scrieti si aici.

Din ce a spus BWWLAN aici rezulta ca aia prin Germania mai tin cont si de alte aspecte, nu doar de ce inregistreaza urechea lor muzicala.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • Adi_vw
      By Adi_vw
      A încercat cineva schimbarea răspunsului pedalei de accelerație asa cum zice aici? După grafice e o diferență atât la timpul de întârziere al clapetei de admisie cât și al amplitudinii. 
      https://forums.vwvortex.com/showthread.php?9261103-OBD-Eleven-mod-to-improve-throttle-response&p=113899735&viewfull=1#/topics/9261103?page=5
    • Adi_vw
      By Adi_vw
      La inceputul saptamanii am reusit sa ridicam masina de la dealer.

      Seat Leon Style 1.5tsi 96KW cu urmatoarele dotari:
      1. pachet enjoy style
      alarma; full link;  media system plus; oglinzi pliabile; pachet iarna; senzori de parcare fata si spate. 2. confort style
      oglinda heliomata; senzori de lumina si ploaie; faruri cu functie coming/leaving home Surpriza placuta a fost ca a venit cu roata de rezerva de uz temporar.
      Momentan avem in jur de 30km, toti facuti in oras din pacate, dar fara a depasi 3000rpm. Urmeaza sa-i facem rodajul pentru 1500-2000km. Sunt curios cum se simte dupa ce se mai lasa putin motorul.
      Consumul e surprinzator de bun avand in vedere ca motorul e nou. Am reusit sa scot aproximativ 7.3% pe un drum de 8km in oras, fara a merge subturat si fara a folosi sistemul start-stop. E drept ca acum e destul de liber orasul, dar in aceleasi conditii cu Golf 6-le diesel n-as fi scazut sub 6-6.5%.
      Am observat ca in oras merge foarte mult in 2 cilindrii, dar schimbarile intre 2 si 4 cilindrii sunt insesizabile. 

      Urmeaza covorase de cauciuc, folie ppf pe faruri si probabil folie pe geamuri.





    • Iulian M
      By Iulian M
      La sfarsitul lunii aprilie, VW a facut public cateva detalii despre noul motorul 1.5 TSI aici.
      Pe hartie pare foarte interesant si foarte avansat. Din ce am vazut pe aici, noile motoare 1.2 TSI, 1.4 TSI (cele cu distributie pe curea) si 1.8 TSI 180CP nu au mai avut asa probleme mari dar acest 1.5 TSI pare sa fie un motor nou cu destule inovatii ce probabil va fi cuplat cu DSG7.
      Ati cumpara 1.5 TSI stiind ce probleme au pus primele 1.2 TSI si 1.4 TSI? Dar 1.5 TSI in combinatie cu DSG7? 
      Miller combustion cycle with a high compression ratio of 12.5:1 Turbocharger with variable turbine geometry (VTG). Common-rail injection system with up to 350 bar pressure Innovative thermal management Cylinder deactivation (ACT) APS-coated cylinder walls (atmospheric plasma spray)  
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri