Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Mergi mai des cu ea ca sa devina o obijnuinta zgomotul respectiv, ca pe tine inteleg ca te deranjeaza ca din cand in cand masina face altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

A facut urat de tot lantul cum facea "in vremurile bune" inainte sa-l schimb. Mai des nu o scot (de fapt nu a mai iesit de 2 saptamani acum 2 zile cocotat-o pe alt loc de parcare) ca nu are rost sa o iau prin bucuresti unde nu are nici un avantaj fata de Twingo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut vineri revizia mica la Leon-ul din dotare si acum am observat pe factura ca au bagat ulei Castrol Magnatec gtx7 care conform unei cautari pe google este 5W-40. Pana la urma care ulei este recomandat de fabrica pentru 1.2 TSI CBZB:  5W-30 sau 5W-40 ????

 

Sunt curios daca se schimba cu ceva pornirile alea zgomotoase. Vineri de cand am plecat din service nu a facut deloc zgomot la cele cateva porniri. Inclusiv la service s-a comportat exemplar dupa ce in prealabil pana sa ajung la service a facut urat prin oras :D

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de normele VW, nu atat de vascozitate. Se poate si 5w30, 5w40, 0w40, 0w30 daca au aprobare VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tocmai am fost ka vw in cluj si mi s-a zis ca toate motoarele TSI sunt cu distributie pe lant. Eu nu mai inteleg nimica...

Am citit muuuulte pagini din acest topic. Vreau sa iau un golf nou cu motor tsi. Sunt total confzat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu mai fi confuz si daca mergi la reprezentanta vorbeste cu cineva de la tehnic. Toate masinile facute pe platforma veche, sau care inca se fabrica dar au platforma veche, cum ar fi Skoda Rapid, VW Jetta, au motoarele TSI cu lant. Nu se pot pune noile TSI-uri cu curea, pentru ca nu incap.

   La masinile care se fabrica pe platforma noua, modulara, MQB, TSI-urile au distributia pe curea care se schimba la 180.000 Km.( Sunt Golf7, Skoda Octavia 3, Leon-ul nou, si poate si altele)

   Cand mai mergi la reprezentanta, spune-le sa ridice capota la un Rapid nou de 1,2 si la un Golf 7 nou de 1,2, sa vezi ca arata total diferit motoarele. (lant vs. curea).

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia m-a mirat si pe mine. Omul parea f sigur pe ce spunea. M-am dus impreuna cu tipul de la vanzari in spate, la aia de la tehnic. Mie mi s-a parut ciudat, da am zis ca daca specialistul spune... Asa tre sa fie... :-)

Din pacate nu aveau in showroom masina cu motor pe benzina TSI. Asa ca nu ne-am putut uita. Toate erau diesel.

Multumesc pt info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta pe noua platforma sunt montate noile motoare 1.2 TSI pe curea care difera mult ca si constructie de celelalte.

Pe Rapid sunt vechile motoare la care se pare ca nu mai sunt probleme cu distributia( deocamdata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ultima vreme toate marcile au probleme cu lanturile

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Numai la ascutitoarele de la Renault nu am auzit inca de probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aia nu au motoare pe lant, sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Pai 0,9 si 1,2 si fostul 1,4, toate TCE sunt pe lant. Dar vad ca ascut bine deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa iau un golf nou cu motor tsi. 

ia cu incredere!

 

   Toate masinile facute pe platforma veche, sau care inca se fabrica dar au platforma veche, cum ar fi Skoda Rapid, VW Jetta, au motoarele TSI cu lant. 

   La masinile care se fabrica pe platforma noua, modulara, MQB, TSI-urile au distributia pe curea care se schimba la 180.000 Km.( Golf7, Skoda Octavia 3, Leon)

 

true!

 

Omul parea f sigur pe ce spunea. M-am dus impreuna cu tipul de la vanzari in spate, la aia de la tehnic. 

meseria de papagal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele trecute am "inspectat" lantul demontand numai capacul de sus al distributiei, era intins dar nu teapan.... Ca sa inlocuiesc intinzatorul (surubul ala de 27 din spate, am inteles ca are un arc care se slabeste in timp) trebuie blocata distributia sau merge si fara?

 

Lantul este un model care nu seamana nici cu primul nici cu ala cu zale duble. Are zalele intretesute cite una, sunt 4/5/4/5... nu seamana cu nici unul din astea de aici 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/36706/blogs/skoda-fabia-israel/pdfs/TPI%C2%A02026513-5%20-%20Engine%20rattling%20noises%20from%20engine%20compartment%20when%20starting%20engine%20%28ENG%29.pdf. Am facut o poza o s-o pun mai tarziu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu pozele

Asta ce model e?

 

post-13758-0-46456500-1405277666_thumb.jpost-13758-0-53075200-1405277675_thumb.jpost-13758-0-79330300-1405277684_thumb.j

Modificat de axon003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e modelul pus dupa 10.2011

 

03F109158G

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica asta cat tine?

La pornire aud un zgomot, dar nu zornait de lant, ceva gen frecare metal pe plastic si turatia merge in 1200rpm, trebuie sa tin cheia pe demaror cam 1 secunda sa plece. La Measuring blocks pe canalele cu ....edge2..8 valorile sunt ok sub 1.5 grade toate. Are vreun sens sa schimb intinzatorul? Pot sa-l desfiletez pur si simplu si sa-l infiletez pe cel nou sau trebuie blocajele pe distributie puse?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Lasa intinzatorul in pace, turatia este pentru ciclul de preincalzire catalizator. Pentru a schimba intinzatorul trebuie sa calezi motorul si la arbore si la axe.

 

Zornaitul este probabil lant pe patine, dar ma indoiesc de faptul ca auzi asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avans in vedere ca am un motor schimbat deja [din fericire pe garantie] de la celebrul lant, suflu si-n iaurt, mai ales ca zilele trecute a trebuit sa schimb simering-ul de la vilbrochen pe partea distributiei ca arunca ulei... Si n-am decat 68k km. La vechea Skoda n-aveam asa probleme nici la 180k.... si era tot pe un lant care nu avea nici macar intinzator....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai inseamna ca esti familiarizat cu sunetul pe care-l face un lant cand e pe duca. Pana nu face asa, lasa-l in pace! Si zgomotul ala de care zici la pornire nu e de la lant, dupa cum banuiesc ca ti-ai dat si tu seama.

Si eu am un lant schimbat, si mie imi porneste masina turata, si eu trebuie sa tin la automat ceva mai mult, si la mine face ceva zgomot motorul la pornire. Toate astea sunt lucruri normale menite sa pregateasca si sa preintinda lantul la pornire ca sa nu mai faca probleme.

 

Pana nu face zgomot cum facea inainte de schimb, si cand face o sa-ti dai seama ca e cu totul altceva fata de acum, nici nu ma gandesc sa ma ating in vre-un fel de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare ca aud zgomot de lant cant o ambalez la liber,mai ales cand iau piciorul de pe acceleratrie pe la 3500.La voi cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Se pare ca oricat de grijuliu esti cu 1.2 TSI-ul, pana la urma tot varza este.

Pe 6 Iulie, mergeam pe autostrada cam cu 120-130km/h. Deodata s-au aprins martorii in bord: EPC, motorul, ESP si cel de cauciuc dezumflat. Daca acceleram, nici o reactie, insa incepea sa vibreze masina, asemanator cu atunci cand ai un cauciuc spart. Am tras dreapta, am oprit motorul, repornit, totul normal la prima vedere. Numai ca atunci cand acceleram, adica in sarcina, se auzea o bataie metalica dinspre compartimentul motor si pierdea putere, desi nu s-au mai aprins martorii. Am continuat drumul mai usor si am ajuns acasa. A doua zi de dimineata am ajuns si la service Seat. Vestile dintre cele mai proaste: motor stricat. Ca e o biela, ca poate valvele, dar s-a gasit ca la pistonul dinspre lant bujia era uda de benzina (si ulei, am aflat mai tarziu), iar presiune nu mai avea deloc. Eu cu lantul nu am avut probleme. Se mai auzea cateodata la pornire, dar nu cum se auzea la cei de pe Youtube.

Pana la urma au dat jos chiulasa si au descoperit ca de fapt un piston era cam distrus: pe laterala, in zona segmentilor, o  bucatica de 3/1cm era desprinsa din piston. O sa atasez pozele sa se inteleaga.

Astept raspuns de la Seat (sunt in Grecia) sa vedem cum se rezolva cu reparatia. 

Masina are putin sub 70k km si in Nov face 3 ani. Motorul este asamblat prin luna Sept 2011, deci cu 2 luni inainte sa o cumpar. Am citit un articol in greaca si zicea ca de obicei la cei care au sub 100k km si sub 3 ani de la cumparare, fabricantul inca asigura o asa-zisa garantie, poate ca e vorba de acea kulanta.

Problema la mine e ca defectul de la mine nu este de la lant. Mecanicul la service zicea ca poate sa fie de la faptul ca s-a incins pistonul si a cedat.

In mare mi-a zis ca e nevoie sa verifice camasa pistonului afectat, nu stiu de rectificare daca nu o fi zis ceva. Oricum vor trebui inlocuite si celelalte pistoane.

Momentan nu am bani sa platesc o eventuala reparatie. Le-am zis si acolo. Ramane sa primesc raspuns de la Seat, sa ma informeze daca ei vor suporta ceva din reparatie.

Daca intrati pe pe lunk-ul asta http://vwts.ru/forum/176433.html, in prima poza arata pistonul cum e spart pe laterala, EXACT cum este la mine. Am crezut ca am incarcat din greseala vreo poza a mea, dar este pe un site rusesc.

Motorul meu:

 

IMG_20140712_113803.jpg

Pistonul cu pricina este cel de langa lantul de distributie.

IMG_20140712_114256.jpg

 

IMG_20140714_122610.jpg

IMG_20140714_122751.jpg

O bucata rupta din piston:

IMG_20140714_122916.jpg

Rog un moderator, daca pozele sunt prea mari, sa le redimensioneze, ca nu am habar cum trebuie facut.

Am filmat cu telefonul imediat ce s-au aprins martorii:

Asa facea cand cilindrul nu mai avea deloc presiune: 

Turometrul: 

 

Daca aveti sfaturi in legatura cu problema mea, le astept. Momentan sunt foarte dezamagit si suparat pe situatie. 

 

Numai bine!

Modificat de Phlom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce observ, e mai vechea problema a pistoanelor de la VW....  acelasi lucru l-am gasit zilele trecute intr-un 1.6 16v din 2001.

are legatura si cu calitatea carburantului 

 

post-17228-0-15492500-1405365193_thumb.j

post-17228-0-63901800-1405365197_thumb.j

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am alimentat cu benzina CO 95 pana pe la vreo 45k km si apoi numai cu benzina CO 100 si numai de la benzinarii de care aveam feedback-uri pozitive. Ce am patit eu s-a intamplat fara avertisment, fara sa dea semne, batai, erori. Pur si simplu! Maine sa vad ce raspuns imi dau de la SEAT sa stiu ce urmeaza...

Pe site-ul rusesc al carui link l-am postat, se pare ca problema a fost intr-adevar de la combustibil, ca motoarele nu au fost adaptate la combustibilul din Rusia. Nu stiu ce sa mai zic...

Modificat de Phlom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e cu lantul asta ?

ca nu stie nimeni la ce interval se schimba ?

costa 4000 lei, iar daca sare de pe punct farama motorul

cica se schimba atunci cand la rece face un zgomot ciudat,nu e si el garantat un timp sau  un nr de  km

Modificat de miti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!