Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Ce fel de fisa ai pus? Originala? Sau ai cumparata ceva AM? Un pret, asa de curiozitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa incarc video nu stiu unde as putea sa-l postez se aude vreo 2 secunde de la pornire. Problema este ca am depasi cu 2500 Km revizia si masina e esita din garantie si nu stiu daca il schimba

Modificat de Marian_Barbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cel mai rau caz? Se rupe lantul si sar pistoanele de pe pozitie distrugand motorul.

Du-te la reprezentanta si schimva-l! Gratuit daca mai ai garantie, culanta daca nu mai ai..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate intampla cam tot ce scrie pe topicul asta.

Mergi la o reprezentanta si cere o verificare.

 

Daca esti in garantie ai dreptul sa ti-l schimbe pe garantie. Dar trebuie sa te comporti ca si cum ai fi nemultumit de funtionarea masinii in actualele conditii si ca si cum, fiind indreptatit de faptul ca esti posesorul de facto al unui produs cumparat cu acte in regula, cu bani albi, ai cere aducerea masinii la conditia ei de produs 100% functional.

 

Daca nu mai ai garantie, dar ai facut toate reviziile la reprezentanta atunci poti cere culanta. Aceasta inseamna ca producatorul suporta costul pieselor si poate chiar si pe cel al manoperei. Sau poate manopera este suportata de importator, sau de dealer. Aici nu prea avem informatii clare. Insa, avand in vedere ca problema lantului este una care a afectat foarte multe motoare si ca ea a fost luata la cunostinta de fabrica, care a incercat remedierea prin producerea a doua versiuni de lant, ulterioare celei originale, parerea mea este ca esti indreptatit sa ceri ca toate costurile operatiunii sa fie suportate de ... reteaua PoRo impreuna cu fabrica.

Cel mult, ca o concesie, ai putea plati schimbul de ulei si filtru, ca o concesie facuta de tine.

 

Daca vrei sa mergi bazat acolo, pune mana si citeste topicul asta si toate trimiterile catre site-urile din afara.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa incarc video nu stiu unde as putea sa-l postez se aude vreo 2 secunde de la pornire. Problema este ca am depasi cu 2500 Km revizia si masina este esita din garantie si nu stiu daca il schimba. Masina este din oct 2011. Inca de la inceput sa auzit acest zgomot eu am ridicat problema de fiecare daca cand am fost la revizii insa acolo cand a pornito nu a facut zgomotul asta au verificat pe seria motorului si a spus ca nu e problema ca e seria noua de motor cu alt lant. imi vine sa ma duc cu masina si sa intru in shourumul lor macar sa le fac si lor praf cateva masini. Pe bani mei stau sa-mi fac o mie de nervi Modificat de Marian_Barbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda ... stiu ca nu suna bine, dar din respect pentru cei 17.000 de iepuroi, pentru munca si efortul pe care le-ai depus ca sa ajungi sa cumperi masina asta, era bine daca faceai reviziile in reteaua PoRo, la timp, indiferent cat de scump ar fi fost.

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vb cu mecanicul de la reprezentanta la care am fost si mi-a spus ca nu ar fi problema ca am sarit cu 2500 de km e probabil ca sa il schimbe. Eu nu am in oras reprezentanta un mare hanticap ptr mine. Dar totusi nu mi se pare corect sa faci un astfel de comentariu. Masina e a mea circul numai eu cu mare grija am schimbat ansolut toate filtrele chiar si inainte de revizie totusi e o marca cu pretentii. Mersi frumos oricum am sa vad cum o rezolv asta e viata.

Modificat de Marian_Barbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postare gresita.

 

Totusi; pentru pastrarea garantiei si pentru a benficia de culanta dupa iesirea din garantie faceti-va reviziile in reteaua PoRo. Sunt si service-uri care accepta sa mergem cu consumabilele noastre, ceea ce reduce costul reviziilor binisor.

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total corect ceea ce spui dar sincer nu am crezut nici o data ca o masina noua ar avea probleme cu distributia la km astia nici macar la dacie nu se intampla asta si ma jur ca nu mai bag bani niciodata intr-o masina noua! Am sa ma duc sa vad ce rezolv dar oricum e totusi o chestie necunoscuta oricand e posibil si lantul pe care- l schimb sa pice. Deci daca ar fi sa-l schimb am 2 ani garntie la el cu conditia sa fac revizia la ei?

Modificat de Marian_Barbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate TSI-urile au aceiasi prb. Eu locuiesc in Germania, am un 1.4 TSi 170CV, am avut problema asta pe la 140k km, am fost la garanzie cu masina, si cei de la VW din Hamburg, nu miau skimbat lantul, pt ca nu e prb la lant, e intinzatorul de la lant care uneori lucreaza mai greu, iar ei miau facut pe loc skmbul de ulei si sa rezolvat. Totusi miau recomandat, skimburile sa le fac pana in 15k km,nu la 30-40k km, pt ca motoarele TSI lucreaza la temperaturi destul de ridicate,iar uzura uleiului este mai mare. Acum am 167k km, si nu am skimbat inca lantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele de 1400 TSI, problema intradevar nu a fost cu lantul ci cu acel intinzator hidraulic, de aici si schimbarea uleiului, deobicei cu unul cu vascozitate mai mare. Am avut aceeasi problema la al meu, dar asta a fost printre cele mai mici dintre ele, ajungand sa sparg piston. Partea interesanta in cazul meu este ca cei de la PoRo(Porsche Bucuresti Vest) stiau foarte bine despre anumite loturi care au probleme cu pistoanele si trebuie schimbate si eventual alezat blocul, dar evident ca eu nu am primit aceasta binecuvantare; de atunci am jurat ca nu mai cumpar VW, indiferent de oferta.

 

Daca noile motoare 2.0 TSI au probleme cu consumul de ulei + multe altele, ce asteptari sa mai avem de la un banal motor de 1200 sau 1400 cu un turbo aruncat pe el ?! Mai nou aflu ca pana si noile TDI-uri common rail au probleme grave cu pompa de presiune combustibil... si aici vorbim de o diferenta de pret imensa in comparatie cu 1.2 TSI. Din punctul meu de vedere grupul vw-audi a cazut mult de tot din punct de vedere calitativ in ultimii 10-12 ani.

 

Adevarata vorba care circula prin popor: nu se mai fac lucrurile ca inainte.

 

Va urez multa bafta in exploatarea masinilor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca ar fi sa-l schimb am 2 ani garntie la el cu conditia sa fac revizia la ei?

 

Daca il schimbi pe banii tai, in afara garantiei pe care oricum ai pierdut-o, o sa ai 6 luni garantie la manopera si 2 ani, parca dar mai intreaba pe cineva, la piesele cumparate.

 

Eu locuiesc in Germania

Banuiesc ca de-aia ai uitat cum se scrie ccorect, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asumare, dar una romaneasca. Ceva serios si temeinic era rechemarea si rezolvarea problemei. Insa cum aparent nicio versiune a lantului nu e imuna (sau este?) acest fapt nu se intampla. Apoi conditionarea schimbarii pe culanta daca si iar daca ai cotizat la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Ultimul lant, ultima versiune de lant, nu se mai intinde, cel putin al meu dupa 60K este la fel ca la 0 KM, la fel si intinzatorul. Tin sa precizez totusi un lucru care poate parea banal dar fostul lant a fost uns cu Castrol 5W30 iar acesta numai cu Mobil Super 3000 5W40. De asemenea nivelul uleiului nu a mai scazut precum scadea cu norma mai subtire.

 

Oricum, nu va mai complicati vietile inutil cu nervi si stres. Cateodata si forumul are tendinta sa te faca sa auzi zgomote care nu sunt acolo sau erau dintotdeauna si nu le-ati sesizat. Cum zicea si un coleg, pana la urma toate se strica si toate mor, conteaza cum te-ai bucurat de ele.

 

Drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

@Bogdan Moraru: Aici vorbim de 1.2tsi care sufera de o problema maricica cu distributia, 1.4 e alta mancare de peste, motoarele nu prea au legatura. 
 
@Marian_Barbu: Degeaba iubesti si conduci cu grija si numai tu masina daca nu schimbi uleiul la timp (1an sau maxim 15000km) tot se duce dracului motorul. Chiar daca pe moment nu ai probleme in motor nu ai idee ce se intampla, uleiul se degradeaza si se transforma intr-un fel de noroi pe baza de petrol, nu uita ca la masinile cu turbine uleiul asigura si lubrifierea turbinei care este mult mai sensibila decat componentele interne ale motorului. Uleiul e cel mai important pentru motor, filtrul de aer sau de combustibil nu se compara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

:) Cum spui tu, nici lanturile nu prea se aseamana asa-i? Nici configuratia zalelor si nici producatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@-master-blaster/Degeaba iubesti si conduci cu grija si numai tu masina daca nu schimbi uleiul la timp (1an sau maxim 15000km) tot se duce dracului motorul. Chiar daca pe mo

Eu am schimbat uleiul prima data la 12000km a doua oara la 26000km la reprezentanta, iar a treia oara in regie proprie la 36000. Deci problema cu lantul din cauza ca nu as fi schimbat uleiul nu cred ca ar fi. Am avut inainte un Polo 1,2 din 2008 i-am rupt ficatii si nu am avut nici o data probleme cu motorul. Viata motorului este uleiul si filtrele asta stiu clar si am respectat greseala e ca nu am facut ultima revizie la ei. Ma duc la reprezentanta sa vad ce rezolv.

Modificat de Marian_Barbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

@Bogdan Moraru: Chiar nimic nu se pupa decat ca principiu de functionare: au distributie pe lant, injectie directa si sistemul f complex de racire in rest blocul motor, chiulasa, turbina sunt diferite. 1.2tsi (ala cu lant) nu prea are rude in familia vag: 8v, un singur ax cu came, bloc motor din aluminiu. 1.4tsi este fratele mai mic al celui cu turbina si compresor, practic acelasi bloc motor si chiulasa doar cu alte accesorii si este 16v cu 2 axe cu came, bloc motor din fier. 

 

@Marian_Barbu: Acum in cel mai rau caz nu o sa-ti schimbe distributia pe culanta in caz ca si ei identifica problema la pornirea rece. La mine cand am schimbat distributia a trebuit sa le las masina peste noapte ca sa o inregistreze la prima pornire, dimineata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vb si am facut programarea si am hotarat cu baiatul de la service sa ma duc dimineata si sa las masina pana la 14 si apoi sa o pornim sa vedem. La mine e rau ca am reprezentanta la 90 km in alt oras. Oricum la mine se aude zgomotul si cu motorul cald daca o las 10 - 15 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Marian.Unde o duci?La Galati?Nu o lasa prea mult sa se raceasca.Ideal ar fi sa o parchezi si undeva in panta.Efectul este garantat.Direct drujba.Bafta la diagnosticare!

Modificat de ymw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O duc la constanta la cardinal ca acolo am facut toate reviziile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ETKA pentru VW vad ca este un singur cod de lant, 03F109158K, cod care n-a fost schimbat niciodata, de ce credeti ca sunt mai multe versiuni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

85.000 km , pompa apa pierde antigel si joc mare in ax. 4 coduri schimbate in ETKA pana la codul aflat la vanzare in momentul asta , 03F 121 004E ( si cu X in coada ca sa fie cu piesa la schimb)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, cum se manifesta acesta piesa defecta, in afara de pierdieri de antigel? Zgomot , scurgeri prin ce zona se observau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!