Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Azi de dimineață am luat mașina de la service.Mi-au schimbat actuatorul pe garanție. Acum am unul produs de Mahle.Saiba a rămas la locul ei.Nu au umblat la soft.Deci masina merge brici, la fel ca și înainte.

Dar povestea a durat o săptămâna și doua zile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot citesc si ma minunez de cate lanturi au schimbat unii dintre voi, ceea ce cred ca e foarte frustrant si cred ca la un moment dat iti vine sa vinzi masina urgent. Experienta mea cu acest motor a fost atentie...foarte buna...deocamdata...si sper sa o tin asa. Eu am schimbat lantul la 33.000, in prezent am 75.000 si totul e ok, as spune ca odata la 50 de porniri face un zgomot de zornait, dar nici vorba sa faca cum a facut cu primul lant. Chiar citeam pe un site de specialitate din germania, unde era un nenica care a schimbat distributia la 66.000 si in prezent are 145.000 cu masinuta si totul e OK. Problema lanturilor este intradevar arhicunoscuta, dar aparent, multi dintre prietenii mei care au aceasta motorizare nu au mai experimentat probleme dupa schimbarea primului lant. In ceea ce priveste turbina, fisele, pistoanele, etc....deocamdata totul OK. Daca va ajuta cu ceva, eu mi-am schimbat lantul la Seat Brasov si am fost foarte multumit de servicii. 

 

Eu inca sper la multi km fara probleme...oricum, intentionez sa mai tin masina pana cand ajunge la 120.000 sau 6-7 ani...consider ca odata ce treci de aceste numere nu se mai renteaza sa ti o masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt, deprecierea masiva e chiar in primii 6-7 ani, cand se duce dracului 70% din valoarea de achizitie :)

Dupa aia, scaderea devine mai liniara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte adevarat B_o_g_d_a_n, dar daca nu ai motive sa dai masina mai devreme de 5-6 ani la o valoarea destul de buna, atunci macar te poti bucura de o masina foarte OK pe restul anilor :) . Eu personal, in tot acest timp in afara de reviziile facute la intervalul specificat la reprezentanta si actiunea saiba la turbo si schimb de lant pe garantie, nu am bagat alti bani in masina, si ma declar foarte multumit. Cred, ca in zi de astazi cand se fac masini mai putin fiabile ca pe vremuri, avand in vedere ca 4 ani nu am avut treaba, ma declar norocos, dar am si avut grija de masina ca de ochii din cap. Iar vis a vis de lant, am auzit de lungul vremii masini mult mai scumpe gen Hyundai, BMW, etc... cu probleme la lant...ce sa zic....pana la urma toate sunt o gramada de metal si mai tine si de noroc. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la distributie (stanga cum te uiti la motor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi lantul la Metrotehnica. Per total ma declar multumit, chiar daca a costat destul de mult.

Consilierul de service spunea ca nu s-ar fi rupt si ca m-am grabit cu schimbatul. Eu stiu ca e primul tip de lant, care se putea rupe, si nu as fi avut incredere sa "trag de el".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de mult a costat? Nu puteai beneficia de kulanz? cati km ai?

Modificat de teologul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pret 1700lei piese si manopera la care se mai adauga uleiul pe care l-am adus eu. Kulanz nu prea, masina e din 2010.

Km:57.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Cred ca in banii astia nu a schimbat si variatorul de pe axul cu came, ca si ala costa cateva sute de euro.Sincer l-as fi schimbat si pe ala.

In ceea ce priveste kulanz, in primii 5 ani este 100% iar dupa scade proportional, deci tot ar trebui sa iti acopere ceva.

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cu variatorul schimbat merge pana aproape de 1000 euro treaba pentru ce? Pentru un amarat de schimb distributie??? Astea sunt deja preturi din gama premium... adica ai masina din gama low end dar platesti premium pentru o chestie prost conceputa de VW.  Dar , na... asta e... mai nou schimbam modular partile motorului cu repere schimbate la fiecare an de catre fabrica... 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei . Inteleg ce spui si daca te-ai uitat pe motorul de 1.4 tsi ai vazut cate probleme am avut eu. Dar eu spuneam ca mai degraba schimbi si variatorul. Am avut o discutie cu consilierul meu de service si imi spunea ca pe 1.2 codul lantului este acelasi. deci o sa se intample la fel. Poti sa iei piesele si de pe Ebay la preturi mai mici.

 

 

PS : Vad ca ti-ai luat masina noua :)  cum merge ?! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu...si ai dreptate dar nu ma pot abtine, imi fierbe sangele in mine, desi pot spune am avut mult mai putine probleme ca si tine ...in fine aste e si stiu si eu situatia maronie :(

Da am luat dar inca sunt in asteptare... momentan sunt fara masina :(((

 

Scuze pentru OFF TOPIC, am incheiat!!!!

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire:

asta este ceea ce am gasit pe site-ul celor de la NGK: link

 

si asta este ceea ce am primit de la AutoA magazin cand am comandat bujiile dupa codul masinii

post-4613-0-94351900-1445941299_thumb.jp.

Cautand codul bujiilor pe care le-am primit pe site-ul celor de la NGK constat ca nu sunt destinate motorului de pe masina mea link

 

E cazul sa cer alte bujii in locul celor primite ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- 03F905600 - bujie longlife CBZB, CBZC

inlocuita din 01.07.2011 cu

- 03F905600F - bujie longlife CBZB, CBZC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sunt intr-o mare dilema. Am trecut azi pe la un dealer Seat si mi-a facut o propunere pentru un 1.2 TSI 90 CP Style (nivelul 2 de echipare) la 13100 - 4200 (buy back la Beetle + cateva sute de euro discountul actual aplicat de dealer) + climatronic, jante de aliaj, faruri de ceata si cateva maruntisuri optionale. Eu sunt f multumiti de Beetle-ul meu dar mi-a placut si Ibiza. Doar ca imi este teama de acest motor TSI. M-am dat cu masina, ergonomia, materialele din interior, pozitia la volan, vizibilitatea, cutia precisa, imi place elasticitatea motorului si modul cum trage, nu am auzit nici un zgomot suspect. Bine, la 2200 de km ar fi cam trist. Nu stiu, ma tot gandesc pentru ca mi-e frica sa nu am probleme apoi si sa bag la bani in ea cu nemiluita... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.0 Tsi 115 cai in 3 cilindrii la ce pret era pentru o echipare similară?

Nu stiu daca are rost sa iti fie teama, sunt cazuri putine momentan cu defecte la CJZA (motorul care are distributia pe curea). Oricum ai 4 ani garantie.

Daca iti e asa teama poti sa alegi alta motorizare sau cauta sa iti vinzi tu masina si apoi iti iei ce vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as vrea sa ma incurc cu site-uri, samsari si targuri auto. Este o masina care nu merita asa ceva. Iar daca nu reusesc sa fac afacerea cu Seat, nu plang. Nu urmaresc sa scap de actuala masina pentru ca sunt multumit de ea. De 1.0 TSI nu mi s-a spus. Culmea. Este cumva motorul de 1.0 de 60 si 75 CP, supraalimentat?

Daca as sti ca acest motor de 1.2 TSI 90 CP rezista fara nici o problema 100 000 de km (care intre noi fie vorba, este un rulaj mic in mod general), pentru mine e suficient. Mai mult de atati km nu am de gand sa o pastrez. Dar cititnd pe-aici ma infior. Motoare cu probleme serioase in nici 60-70000 de km... nu stiu ce sa zic. Oare e cineva care are acest motor de 1.2, cu zeci de mii de km si fara nici o problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut eu ..de tras si timp pierdut..cautati 1,2 tsi curea..!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti garantează producatorul 120.000 km dacă îi faci in 4 ani.

Eu am numai 12.000 km in 6 luni pe Octavia, dar e varianta cu 6 trepte de 105 cai.

Pana si cu Loganul am facut 130.000 km , doar reviziile standard cu el si mergea ca in prima zi.

Personal nu vad ca un 1.2 Tsi cu distributia pe curea să nu tină 100k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi a sarit la aprox..am cu ce dovedi 12.700km 1,2 tsi 77kw leon '14...stop atanga spate facea condens .azi mi l-au schimbat-urmeaza dreapta cleme rupte..sa vedem ce mai urmeaza.Oricum am dat si vin -ul in post si as vrea totusi Adminu sa mi stearga postu cu el..!post-118930-14480501407353_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!