Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Producatorul garanteaza multe si apoi cand se intampla ceva se merge pe principiul "asa face toate". Sau schimba distributia si dupa 15-20000 de km te intorci in service si isi dau ochii peste cap ca iar ai venit.  Nu vreau sa fiu giga contra". Din contra. Asta e din ce am vazut pe-aici. Si spre surprinderea mea nu sunt putini. Daca erau 3-4 insi cu probleme nu luam in serios problemele considerand ca sunt cazuri rare sau izolate. Mi s-a parut interesanta masinuta si pentru nevoile mele nu as avea nevoie de mai mult. Plus ca, un consum urban de 7.6 l/100 km (conform computerului de bord) pentru o masina de drive test... asta da performanta in conditiile in care tot trag de ea fara mila.

Pe de alta parte 1.0 TSI e la inceput de drum. 1.0 aspirat... nu, multumesc. Am 75 CP pe Beetle si stiu cum e. 1.2 TSI... pfff. La 1.4 TSI am inteles ca s-au mai redus mult problemele. Dar nu am bani pentru el. Nu stiu ce sa fac. Incerc sa raman la VAG, insa imi este teama sa nu fac o prostie si apoi sa ma coste timp, nervi si bani. Multi bani. Masina as vrea sa o pastrez 80-90 000 de km. Adica vreo 5-6 ani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu stopurile de oe caroserie sunt un alt defect..ori sunt prea stranse ori vibratiile le produc fisuri in timp..am vazut si la altele..Mi l au pus si deja are iar mici fisuri..!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aproape 103.000 km momentan cu al meu 1.2 tsi. Am schimbat lantul la 45.000 km. In rest doar filtre, uleiuri si placute. Singura nemultumire, consumul care a mai crescut fata de primul an de glorie 2011(dupa aproximarea mea, cam 0.5 litri in plus). Dar nu stiu daca as mai cumpara masina asta inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vorbeam strict de motorizarea cu distributia pe curea . Cbza adica motorul care are distributia pe lant nu as lua nici eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai avut cineva probleme cu lanțul la mașinile fabricație 2012? Zgomotul la pornire inca persista la unele porniri ale motorului, insa numai pentru 2-3 secunde. Singura problema sesizata de mine in 50k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Ma puteti ajuta cu niste recomandari ptr pompa de apa si antigel ( marci preturi, si cam ce cantitate de antigel trebuie ptr un motor 1,2 tsi. 86cp).

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca intai la reprezentanta, cu pompa de apa la schimb si cu 2 litri de antigel nu ar trebui sa depasesti 760 de lei.

 

Daca nu, o pompa de apa Hepu, manopera si 2 litri de antigel te duc pe la 6-700 de lei, evident antigel G12 sau G 12+.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat dar la Tulcea din pacate nu avem reprezentanta.

Am gasit pompa apa febi 500 ron ce parere aveti e buna marca?

Am vrut sa iau hepu dar nu aveau am inteles ca e vreo 600 ron.

Multumesc!

Modificat de Marian_Barbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hepu am vrut si eu dar mi-au spus ca nu au si nu stiu cand pot sa-mi aduca asa ca am luat febi.

Antigel am luat hepu g 12

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai avut cineva probleme cu lanțul la mașinile fabricație 2012? Zgomotul la pornire inca persista la unele porniri ale motorului, insa numai pentru 2-3 secunde. Singura problema sesizata de mine in 50k km.

 

nu am mai auzit de lanturi cazute la aceste productii, dar lantul tot caraie. Dupa iunie 2011 Vag a implementat prima inovatie la lant, care il face sa caraie, dar nu mai sare. Si la mine caraie lantul, dar pt 2-3 secunde (masina din sept 2011). La reprezentanta mi-au spus ca, daca nu caraie min 5 secunde, nu se ia in considerare. Sau se poate masura alungirea, trebuie sa fie de min 74 mm ca sa se ia in considerare schimbarea lantului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 77.000 si tot asa, in afara unui schimb de lant pe la 33.000 si revizile obisnuite nu am avut probleme. Recunosc ca si eu am stat de multe ori si m-am gandit daca as mai cumpara inca odata masina asta si raspunsul ar fi DA. O am de 4 ani si 4 luni,si modul cum s-a comportat pana acum a fost conform asteptarilor. Chiar zilele trecute am vb cu un consilier si l-am intrebat daca au mai avut masini in service cu problema de lant iar el mi-a spus ca a schimbat cuiva distributia la 90.000 si la altcineva la 200.000 km. Eu am mai vazut masini de vanzare cu aceasta motorizare si multe sunt trecute de 150.000 km...acum depinde de fiecare cat isi propune sa tina masina si pentru ce fel de drumuri. Eu mai am un prieten care are aceasi masina ca si mine, are 83.000km si e la fel de multumit...

Modificat de CrisB89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, de curand am achizitionat o Jetta 1.2 TSI benzina 105 cp.

Masina e ok, intretinuta, nici o eroare pe testerele reprezentantei din Cluj.

Are totusi o mica problema daca pot sa ii spun asa. In timpul rularii sa zicem 2000 rpm sau peste mers cu viteza a 4-a, daca calc mai apasat acceleratia si vreau sa intru in depasire

masina tinde sa sacadeze de 3-4 ori (e ca un baltait (lag) ca si cum motorul nu se tureaza frumos...rotund) apoi cand ajunge la peste 3000 - 3500 rpm si prinde putere isi revine si merge

frumos din nou.

Precizez ca mi se intampla la toate vitezele nu numai intr-a 4-a. De obicei indeferent de viteza ma duc cu ea in 2000-2500 rpm mers lejer, daca vreau sa depasesc chiar daca ii dau o viteza

inferioara tot simt acel lag de 2-3 ori pana ajung in 3000rpm plus.

Cei de la reprezentanta nu vor sa imi spuna nimic telefonic si eu nu prea am timp sa dau pe acolo.

Nu este afisata nici o eroare in bord sau ceva de genul.

Multumesc si astept parerile voastre despre aceasta problema. Nu stiu ce ar trebui sa verific (fise, bujii, prinde undeva aer fals ?!?).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am aproape 100 mii km ,am schimbat lanțu distribuție pe la 50 mii km si de atunci se aude ocazional la pornire 2-4 secunde,am mai avut cu ea mici intervenții ,per total e o mașina buna pana acum,singuru lucru care ma deranjează e ca au început plasticurile din interior sa își arate "valoarea" după 4 ani.

@hellscream :Pai după 3 mii intra turbina ,la un motor 1.2 tsi nu cred ca trebuie sa ai așteptări foarte mari.

Modificat de Jettauser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata pompa de apa. Eu zic ca garnitura aia e defect din fabricatie. Nu a etansat bine a intrat apa la rulment si sa uzat.

post-97666-0-96861200-1449433648_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la nici o turbina ....... am condus alta masina geamana cu a mea si nu are acele sacadari.

Deci cand calci pedala de acceleratie blana nu are voie sa aiba nici o sacadare...motorul trebuie sa se tureze lin frumos.

Tind sa cred ca e din bujii care nu au fost schimbate sau vreo fisa.

Masina are 105 mii km. Are lant schimbat la 45k si actiunea la turbina.

E deranjant cu acele sacadari mai ales in depasiri.

Ma gandeam ca a mai intampinat ceva coleg probleme similare si mi-ar putea da un sfat.

 

In legatura cu lanturile la motorasul asta e simplu, daca il auzi in mers il schimbi, daca nu e fara sens.

Normal ca o sa il auzi din cand in cand la pornire pana isi face ungerea, nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu crezi dar mai trebuie gadilata turbina putin, intra cu intarziere, ceva reglaje, fa o diagnoza altfel e greu de ghicit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@teo 21


Salut,


 


Am dat și eu o comandă pe Ebay pt același brand, dar am gasit review-uri în general proaste, din pacate dupa ce am dat comanda. Asa incat ma gandeam sa anulez.


E ok jucaria? Vad ca pe forumul asta, lumea e multumita de Erisin.


 


Eu asta am comandat : http://rover.ebay.co...:L:COSI:US:1123


 


Mulțumesc, Vlad


Modificat de dvlad3006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

am o intrebare , la cati km ati schimbat uleiul, eu am 18500 km si imi estimeaza ca numai peste 6500 km sa il schimb, nu stiu ce sa fac sa il las atat de mult ?

 

Merci


Salut,

 

am o intrebare , la cati km ati schimbat uleiul, eu am 18500 km si imi estimeaza ca numai peste 6500 km sa il schimb, nu stiu ce sa fac sa il las atat de mult ?

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa tii masina pentru tine schimba-l la 12-13000 de km. Daca nu,  cand vrea service-ul, sau cand vrei , etc

Modificat de teologul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi colegilor pentru ajutorul acordat pentru problema de sacadat in mers. Cum ziceau unii turbina.....

Schimbat bujii NGK Iridium 55 lei bucata. Bujia 1 si bujia 3 erau praf.

Producatorul sugereaza schimbul acestora la 90k km si masinuta are 105k. Se pare ca nu degeaba trebuie schimbate la 90k.

Toarce ca noua.

 

Numai bine si km. multi cu acest motoras naravas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi colegilor pentru ajutorul acordat pentru problema de sacadat in mers. Cum ziceau unii turbina.....

Schimbat bujii NGK Iridium 55 lei bucata. Bujia 1 si bujia 3 erau praf.

Producatorul sugereaza schimbul acestora la 90k km si masinuta are 105k. Se pare ca nu degeaba trebuie schimbate la 90k.

Toarce ca noua.

Numai bine si km. multi cu acest motoras naravas.

Dar cine a avut mașina înainte nu a schimbat bujiile la 60 mii ? Cei de la service așa recomanda,cel puțin in cazul meu,cred ca e scris si in manual intervalul.

@sbdodo : Eu uleiul il schimb la 10-13 mii km,acum depinde de fiecare .

Modificat de Jettauser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine scrie in planul de service sa schimb bujiile la 60k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.2TSI si 1.4TSI pe lant bujiile se schimba la 60 000 km si nu 90 000. Numai la 1.8TSI schimbul intr-adevar este la 90 000 km. Tu efectiv ai umblat de doua ori mai mult, asa este de inteles simptomologia... Schimbatul bujiilor la romani de altfel este ca circulatul/incadrarea in sensurile giratorii... foarte deficitara. Adica merg si schimba dupa cum le taie capul, sau cum simt ei masina...desi dupa mine este o chestie foarte importanta in functionarea ca la carte al unei motorizari !!!

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.2TSI si 1.4TSI pe lant bujiile se schimba la 60 000 km si nu 90 000. Numai la 1.8TSI schimbul intr-adevar este la 90 000 km. Tu efectiv ai umblat de doua ori mai mult. Schimbatul bujiilor la romani de altfel este ca circulatul/incadrarea in sensurile giratorii... foarte deficitara. Adica merg si schimba dupa cum le taie capul, sau cum simt ei masina...desi dupa mine este o chestie foarte importanta in functionarea ca la carte al unei motorizari !!!

Omu a specificat ca de-abia a cumpărat mașina ,deci e absolvit de orice vina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!