Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

un "scor" la suspensii?si pe ce distante merg? :D 

Link către comentariu

169 e + 10 e posta = 179 e = 795 de lei, iar aici in Ro era 900 de lei :d 30mm-60mm :d

Link către comentariu

Da ce marca. ..ca prețul e bun. Aproape atat am dat eu doar pe arcuri.

Link către comentariu

Am zis de mai multe ori pe paginile anterioare : JOM Blueline :d Gewindefahrewerk :))

Link către comentariu

pretul e bun,dar sunt curios cum arata pe maxim ridicat/lasat,dupa ce le montezi am sa te rog sa postezi cateva poze sau un pm sa le vad ca ma bate gandul si pe mine dar sunt indecis (una e ce vezi pe net si alta in realitate) ;)

Link către comentariu

Postez cum sa nu. Si eu abia astept sa vad cum e maxim ridicat/lasat. Primele poze.. maxim low! Azi sau maine e pe masina.

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Din cate am citit eu (mult) pe forumurile de afara sunt de calitate mai buna. Ta-Technics au un drop mai mare (80mm) dar au viata mai scurta. Astea JOM sunt cele mai bune reglabile low-cost.

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Dupa cum prea bine ai spus low-cost , sfatul meu este sa nu iti auto distrugi sigur masina, doar sa fie low ,suspensiile de genu nu suporta functia asta o durata foarte lunga de timp , situatia este foarte simpla si clara,1 noi nu avem drumurile din afara si ma indoiesc ca mergi cu masina doar pe suprafete perfect plate si 2 odata coborata suspensia tija amortizorului va lovi in cartus si practic masina ta va topai ca o broasca , si de aici vor aparea greierasi , scartaituri, se vor lasa usile si lista poate continua cu flansele de amortizoare care vor iesi la propiu prin capota , dar in acelasi timp va exista si o parte buna vei face revizia mult mai devreme din cauza baiilor de ulei care le vei sparge !

NOTA : O suspensie reglata corect este atunci cand bratele sunt complet paralele cu solul

Modificat de quattro3001
Link către comentariu

La coborarea suspensiei la G4 sub o limita ai niste probleme cu planetarele - care vor atinge caroseria. Problema rezolvabila, dealtfel.

Link către comentariu

da,suspensia sport nu prea "are ce cauta in RO" ce ii adevarat si am patit-o si eu pe propria piele cand am cumparat masina cu suspensie sport fixa.

 

quattro3001: poti sa sti ca am fost des si eu la service,dar cu baia de ulei doar de 2 ori :) dar suspensia sport nu trebuie (neaparat) sa fie egala cu ecuatia "suspensie sport=service des"  

 

Acum cu suspensie normala e ok sa nu zic perfect pt drumurile noastre dar si acolo trebuie un lucru de calitate,din pacate daca nu citesti forum-urile sau nu iti dai interes poti sa comanzi ce tip de suspensie doresti pt golf,passat si sa se potriveasca,dar in timp o sa iti dai seama cat de calitative sunt.

 

Daca pe maxim ridicata e putin mai "low" decat stock,eu zic ca nu o sa aibe probleme,mare atentie la borduri doar,la cat de proaste sunt drumurile important e ca avem borduri "noi" de 1m si stergi barba usor la fusta/spoiler.

Link către comentariu

Suspensi de genul Jom , Fk ,si TaTehnics din punctul meu nu ai ce cauta pe piata , platesti singur pentru ati distuge masina ! Dupa cum a spus si propietarul este low-cost va realiza mai tarziu ce este de capu acestei suspensi !

Link către comentariu

Aaa si daca este reglabila H&R sau KW de 700-800 euro si este acelasi drop nu mai spargi baia de ulei nu? Din punctul meu de vedere, ai o gandire de genul cat mai scump-cu atat mai bun iar eu nu sunt de acord. Nu platesc numele firmei. Daca stii cum sa mergi cu masina astfel incat sa nu o chinui, este totul bine.

Am uitat, inafara de flanse zboara prin capota si un injector de la suspensie ieftina.

In functie de preferinte: JOM-un injector, FK-un piston, Ta-Technics-vibrochenu.

Link către comentariu

Baia o spargi ca e masina joasa. A mea e joasa, multi remarca asta si nu am umblat la suspensii. Asa e Golf-ul, jos de bot.

Quattro spune ca suspensiile ieftine lasate jos fac fata mai greu unei gropi in asfalt si se strica mai repede.

Ideea e ca suspensia sa isi faca treaba chiar daca pierzi 30-50mm din cursa (masina mai rigida).

Sper ca esti constient ca pt look trebuie sa suferi atat financiar cat si fizic, valabil pt orice masina care circula in Bucuresti.

Link către comentariu

Sunt perfect constient de urmarile acestei schimbari, altfel nu aveam cum sa fac asta. Este ce imi doresc.

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Baia o spargi ca e masina joasa. A mea e joasa, multi remarca asta si nu am umblat la suspensii. Asa e Golf-ul, jos de bot.

Quattro spune ca suspensiile ieftine lasate jos fac fata mai greu unei gropi in asfalt si se strica mai repede.

Ideea e ca suspensia sa isi faca treaba chiar daca pierzi 30-50mm din cursa (masina mai rigida).

Sper ca esti constient ca pt look trebuie sa suferi atat financiar cat si fizic, valabil pt orice masina care circula in Bucuresti.

 

Stai chill,crezi ca in CJ sunt mai ok drumurile? :D

 

@RUD: nu stiu de altii,dar eu inca astept pozele alea ;)

Modificat de cxr2test
Link către comentariu

sunt convins ca nu doar in Buc e asa dar cum aici circul 85% (si cred ca si Rudi la fel), nu pot sa generalizez ce nu stiu.

 

 

app de suspensii, cand le montezi?

Link către comentariu

Zilele astea. Astept sa imi vina furtunasele de frana (unul mi s-a spart si am facut o improvizatie cu alt furtunas) si bucsele de r32 si o montez :d

Pozele vin imediat cum suspensia e pe masina.

Link către comentariu

Mai inteles total gresit, vrei low si masina sa nu aibe de suferit exista air raid !!! Prima mea suspensie a fost un low cost care la vremea respectiva nu era chiar low cost si tot pe burta vroiam si in primu am am spart 5 bai de ulei si nu ca as fi facut off road cu masina , pur si simplu suspensia nu avea cursa si sarea ca o broasca pe asflat! Eu nu am spus ca daca suspensia este mai scumpa este mai buna , dar crede ma pe cuvant ca diferenta este uriasa am avut suspensi de cateva sute de euro pana la suspensi de aproape cateva mii de euro , de ex KW V3 si sa numai zic de Ohlins ! Si ca un ultim sfat cumparti flansele de la amortizoare de seat leon cupra r, nu au nici o treaba cu cele de golf 4 !

Link către comentariu

In primul rand, scut metalic=baia nu se sparge asa usor. In al doilea rand, cum am mai zis, totul depinde de cum mergi cu masina. Daca mergi ca nebunu' si dai in toate gropile este normal sa aiba de suferit.

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

baia de ulei o spargi si cu scut daca dai mai tare...scutul impinge in baie si poc!

sa nu ai impresia ca e invincibila masina cu scutul ala (pe care il am si eu)

Link către comentariu

stiu pe cineva care si-a facut intaritura la scut pt acelas motiv (suspensie sport) dar nu stiu ce diferenta face

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!