Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Recommended Posts

Tocmai ce am achizitionat un Golf IV din 2002, 1.9 TDI 131CP (6+1 trepte) ASZ (253.000 KM), si am sa va prezint aici prin tot ce trece el. Precizez ca motorul e in stare perfecta, turbina tocmai a fost reconditionata, singura problema fiind volant care bate un pic. In rest, are mici bucati de rugina de care voi avea grija dupa ce o voi inmatricula. Pe masina am dat 2100e, iar taxa e cam 1000. Dupa inmatriculare va urma procesul de scapare de rugina+vopsit total. Iar mai incolo am sa ii iau niste incaltari si am sa vad ce alte modificari mai fac pentru estetica.

Dotari:

- ABS/SERVO/ESP

- CLIMATRONIC

- TRAPA ELECTRICA

- GEAMURI ELECTRICE

- MAGAZIE 6 CD

- CARLIG TRACTARE

- COMPUTER DE BORD

- PILOT AUTOMAT

- COMENZI VOLAN

- SPALATOR FARURI

- SENZOR PLOAIE (asa scria in descrierea masinii, urmeaza sa verific)

- INCALZIRE IN SCAUNE

- APARATORI NOROI PENTRU ROTILE SPATE

Probleme:

- racordul flexibil este legat cu sarma

- motoras stergator luneta defect

- plafoniere spate defecte

- butonul de la sofer pentru geam spate dreapta blocat pentru deschidere

- ledurile de la computer bord un pic slabe

- rugina

- volant bate

null-23.jpg

null-24.jpg

null-25.jpg

null-26.jpg

null-27.jpg

null-28.jpg

null-29.jpg

Link to comment
Laurentiu_LWR

Bine ai venit printre noi...felicitari pentru achizitie :) inca un ASZ :wub:

Daca motorul este ok...restul se rezolva...tre sa ai doar vointa...ambitie...si ceva banuti :D

Pune su tu mai multe poze...eventual si cu interiorul...

Link to comment
Adrian Marius88

Frumos tare Golfuletu! Din poze se vede ca nu ai senzor de ploaie, ai doar temporizator la stergatoare...in rest ai dotari ca si mine, mai mult sau mai putin.

Masina ta a fost importata din Austria de unde rezulta si rugina in urma sarii si a tratamentelor pe care le aplica autoritatile iarna pe drum...am si eu un Caddy import Austria si are ceva rugina  :D

Bafta pe mai departe! 

Link to comment

Mersi frumos baietii. Urmeaza si poze cu interiorul imediat ce ii fac o baita interior/exterior, ca e un pic murdar. Ambitie e, bineinteles. Acum sa vedem cu banutii, proiectul asta va dura ceva oricum. Dar cu ajutorul lui D-zeu va fi gata.

Ai dreptate cu importul din Austria, dar scapam repede de rugina.

Edited by rudiRUD
Link to comment
Laurentiu_LWR

Important e sa iti placa sa mesteriesti la ea...ca ai sa vezi ca vei fi multumit de rezultatul final :)

Link to comment

Normal. Abia astept acum sa termin cu inmatricularea, ca fiecare banut se va duce in ea.

Link to comment
Laurentiu_LWR

Pentru elementele ruginite....poti incerca si varianta cu dezmembrari...le iei direct pe culoare...ca ai o culoare destul de des intalnita...si asa iesi si mai ieftin...nu exista riscul sa reapara rugina si nici sa nu iasa la culoare...

Volantul...hmmm...depinde de noroc...si la mine batea cand am luat masina...si a picat abia dupa 3 ani...

Link to comment

Imi doresc sa o duc la tinichigerie sa o scape de rugina si apoi sa o si vopsesc un gri sobolan, un pic mai inchis ca asta.

Volant.a o schimb atunci cand va fi cazu'. Deocamdata bate foarte putin.

O sa ma orientez si la dezmembrari. O sa fac un calcul si vad cum e mai bine.

Edited by rudiRUD
Link to comment
Adrian Marius88

E o problema des intalnita la Golf IV volantul indiferent de motorizare...am un prieten care de mai mult de 3 ani de zile are batai si nu a schimbat nimic...si la el chiar se simte in toata masina cum bate si tot nu a cazut...o sa fie o investitie substantiala dar macar te sti de-o treaba  :blah:

Rugina nu e o problema foarte mare, cu elemente de caroserie din dezmembrari se rezolva ieftin si tin si mai mult ca cele after market...sunt in favoarea vopsirii complete, doar o faci pentru tine. In ce stare e parte inferioara a caroseriei? In general la masinile din Austria rugineste inclusiv toba de esapament...

Link to comment

La mine deocamdata nu bate decat la relanti cand nu e apasat ambreiajul.

Partea de jos... prima parte din toba, de la turbina pana la jumatea masinii era gaurita de rugina, mai avea un pic si cadea. Am sudat-o, urmand sa schimb partea care uneste cele doua parti, cu tot cu coliere (care sunt acum inele de rugina).

Link to comment

Am intocmit planul pentru a face din masina mea un boboc:

-motoras stergator luneta (schimbat/reparat)

-aripi fata din dezmembrari

-hayon din dezmembrari

-reparat pragul stanga (slefuit/kituit)

-vopsire totala (am ales un gri mai inchis, Carbon Steel Gray)

-faruri si stopuri noi, originale bineinteles

-eleron ver3, original sau aftermarket

-jante aliaj

-suspensie sport

-folie 35% pe toate geamurile

Acum va intreb pe voi, ce jante mi-ati recomanda?

Link to comment

Mergi pe niste Santa Monica arata f. bine.

post-95127-0-29163600-1372672983_thumb.j

Link to comment

Am anvelope de vara proaspete pe 15, si nu vreau sa le mai schimb. Deci, niste jante tot pe 15...

Link to comment

Degeaba faci operatiunile,  alea pe 15 nu poti sa le numesti jante mai bine pui table ,ori pui ceva frum ori nu mai pui ,eu am avut pe 17 si erau super smechere.

post-95127-0-64549500-1372674020_thumb.j

Link to comment

Ce sa zic.. ai dreptate. Vad cum ma orientez si poate pun unele pe 17.

Link to comment

motorasul desfa-l si vezi ce e in el, poate scapi fara sa dai banii pe unul nou.

eu am facut operatiunea si nu e greu, plus ca il cureti, ungi si ii lungesti viata

Link to comment

mda , eu am jante pe 15 si toti zic ca par de 16 , ce-au astea pe 15 ? scamen-n sange ? depinde foarte mult de cum exploatezi masina , daca alegi pe 17 in bucuresti s-ar putea sa nu fie o miscare inspirata , vezi ce-ti recomanda producatorul , eu zic ca mergi pe unele pe 16 , o janta mai mare decat cea recomandata de producator iti vea crea probleme , poate ceda capul de planetara , vei auzi toti greierii din lume in masina , bucse si alte componente ale supensiei le vei schimba mai des , depinde acum de tine si de cum folosesti masina , si daca esti dispus sa sacrifici comfortul pentru aspect ,si pe mine m-a tentat mult sa trec la jante mai mari dar m-am potolit dupa ce m-am interesat foarte bine in ce ma bag.

 

bafta , spor la treaba.

Link to comment

Asta e parerea ta,dar nu copari tu janta pe 15 cu 17,si aici este fix prob propietarului daca vrea sa scoata ceva frumos din masina sa fim seriosi  de 15 nici nu se pune problema. sunt doar niste jante care mergi pe drum si punct,(nu poti vorbi ca arata bine si scoate masina cu ceva in evidenta) nimic mai mult, asta este parerea mea, eu am avut pe a17 nu pot spune ca am auzit toti greieri si nici nam avut in 15000km prob cu nimic.

Edited by PH93PLM
Link to comment

Deci ordinea este exact cea in care am scris mai sus planul. Jantele sunt spre sfarsit. Intai sa rezolv toate celelalte probleme si atunci sa fie cea mai mare problema jantele. Deocamdata sunt si incepator, am carnetul de 2 luni. Iar jantele vin mai tarziu.

Mersi de sfat cu motorasul, oricum aveam de gand sa il desfac inainte sa cumpar unul nou.

Link to comment

Asta e parerea ta,dar nu copari tu janta pe 15 cu 17,si aici este fix prob propietarului daca vrea sa scoata ceva frumos din masina sa fim seriosi  de 15 nici nu se pune problema. sunt doar niste jante care mergi pe drum si punct,(nu poti vorbi ca arata bine si scoate masina cu ceva in evidenta) nimic mai mult, asta este parerea mea, eu am avut pe a17 nu pot spune ca am auzit toti greieri si nici nam avut in 15000km prob cu nimic.

 

salut , da-mi voie sa-ti reamintesc ca tu la masina aia nu ai facut mai nimic decat sa o cumperi si sa o vinzi , toti stim a cui a fost si cine a adus-o la acel stadiu , in 15.000 ii schimbi doar uleiul si cam atat , gandeste-te ce modificari s-au facut la acel golf inainte de a pune jantele pe 17 , si aici inchei ca purtam o discutie inutila pe topicul omului.

Link to comment

Nu a zis nimeni ca am facut-o eu ,dar nu cred ca am cumparat-p pe ''mere'', propietaru a zis ca vrea sa scoata ceva frumos ,iar eu iam dat o parere personala.

Link to comment

Helloo, usor, ca nu are rost sa va certati. Fiecare are parerea lui, iar gusturile nu se discuta. Eu iau in considerare ambele pareri, iar gustul meu va influenta rezultatul. Multumesc amandurora pentru sugestii.

Link to comment

nu se cearta nimeni stai linistit , multa bafta in alegerea jantelor sunt ferm convins ca vei lua cea mai buna decizie , daca esti incepator , mergi cat mai mult , indiferent ca e trafic aglomerat sau nu , mergi , invata , eventual fa-i si un casco doar asa preventiv .

Link to comment

 Stai fara grija nu se cearta nimeni fiecare cu parerile si gusturile lui :icon_thumleft:

Link to comment

Si prima poza cu interiorul. Nu e decat bordul pentru ca fiind la mare restul e foarte murdar si plin de nisip. Vine si restul imediat cum revin in Bucuresti.

null_zps334628bd.jpg

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!