Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Recommended Posts

pai randul ambreiajului a venit ca pantineaza si bate volantu de zici ca latra masina :)) oricum planul e cam pentru 2 luni asa. adica ambreiaju vine saptamana viitoare, evacuarea in maxim o luna si apoi si farurile :d

Link to comment

Miercurea care vine, masina este programata la evacuare. Baietii la care m-am dus vor face un cat-back, pastrand catalizatorul (ca sa nu las nori de fum in spate tot timpu' :)) de 70mm. Legat de ambreiaj, m-a amanat mecanicu' pe saptamana viitoare. Intre timp, am facut si eu buba, la universitate, cu un smecher cu C class care era inscris pe banda de stanga si mi-a taiat calea s-o ia drept. Buba minora la aripa fata stanga, mai rau imi pare de janta, ca sa cam zdrelit o bucata din buza :( vin si cu poze daca vreti, maine pe zi.

Edited by rudiRUD
Link to comment

Pacat...acum nu se mai intreaba ce ai patit...se intreaba direct...ala unde are asigurare? hai cu poze...ca sunt de sezon :)

Link to comment

le fac maine. faza e ca era si rosu pentru stanga..si omu a venit cu ideea ca el si-o face pe a lui, eu pe a mea si gata, dar cand zicea asta ii ziceam sa mergem la politie :)) si am scos de la el 4 milioane in mana sa imi repar ce am de reparat.

Link to comment

Cred ca te-ai grabit putin cu intelegerea asta...pune pozele sa vedem cat de rau e janta...e mai nasol ca nu se poate reconditiona...nefiind vopsita:(

Link to comment

Mai, ideea e ca oricum schimbam aripile la primavara, capota si hayonu ca sa fiu sigur ca am scapat de rugina, si sa dau masina toata la vopsit. Plus ca ma gandesc din ce in ce mai tare sa imi iau kit r32 de craciun, asta include si bara, de pe care acum e sarita un pic vopseaua. Jantele oricum aveam de gand sa le dau la reconditionat..deci din punctul meu de vedere, no big deal.

Link to comment

Nu are rost sa te mai necajesc si eu....daca tu ai niste planuri in cap si suma aia te-a coafat si esti multumit..e tot ce conteaza...

Bafta :)

Sent from Lwr-itza using Tapatalk

Link to comment

Gata cu si evacuarea. Am sa postez in scurt timp si filmulete. Urmeaza, cand reusesc sa il prind pe mecanic, ambreiaju si apoi farurile :d

Edited by rudiRUD
Link to comment

hai cu filmulete...ce ai facut pana la urma la evacuare?cat te-a costat...si cel mai important...esti multumit de rezultat?:D

Link to comment

pai am refacut tot traseul..din turbina..am scos catalizatorul..am pus teava de 70mm grosime si aia e. finala nu mi-am pus..am facut-o cum era inainte..in spatele barii, indreptata in jos. toata operatiunea a costat 800ron..pret super bun pentu ce a iesit. sunt super multumit si o sa vedeti si de ce. :d

Link to comment

Presimt ca o sa fie un filmulet foarte galagios...a mai facut cineva de aici miscarea asta...tot ASZ avea la baza..."putin" modificat...dar nu a pus nici un filmulet sa vedem si noi cum se aude...poate pui tu :P

Link to comment

Frumusele jante. Nu cred ca au modificat mult mersul, eu am Detroit pe 18" si la pornire nu se simt. Doar la franare au inertie mai mare dar, Doamne!... Ce frumos se aude 225-ul pe asfalt: frrrrrrrr...:) Aha, faine si farurile, probabil ai hella. Eu am valeo si am renuntat la angeluri. Spor la treaba si 400k inainte!!

Link to comment

Apropo de experienta la volan, eu ma apropii de 1000k si sunt din ce in ce mai prudent!

Edited by DJ44MKE
Link to comment

Astazi am pus pe masina de proba, un calculator de ARL softat al unui prieten care are un golf 4 pentru drag. Mi-a zis ca m-a dus cam 200CP..iar cand m-am dat jos din masina dupa 2 ture tremuram din cauza adrenalinei. Bineinteles ca nu am pastrat calculatorul respectiv pentru ca nu mi-ar fi rezistat turbina (el are turbina de 3.0). La final, senzatia de la mine din masina nu mai era nimic dupa ce am condus masina lui...300CP+.

Link to comment

Stai asa...adica daca pui calculator de ARL...ia si softul de ARL? si se comporta ca si cum ar fi ARL?Altceva ai mai facut sau l-ai luat pe ala si l-ai pus pe celalalt?e asa simpla treaba?

Edited by Lawrentzyu_86
Link to comment

Exact atat de simplu e, pentru ca modele astea au exact acelasi motor, diferit fiind doar softul (101CP, 110CP, 131CP, 150CP). Am scos calculatorul meu, si l-am pus pe ala. Acum am pastrat de la el un calculator cu EcoTuning pe 101CP. E un pic mai slab fata de ce aveam inainte, in sensul ca imi creste puterea la ture mai mici si o scade la ture mai mari. L-am pastrat pentru consum, care e mai bun ca inainte si am sa-l folosesc numai iarna, cand nu e nevoie de viteza.

Link to comment

Nu e chiar asa simpla treaba, pentru ca un 101 cai e mult diferit fata de ARL, gandeste-te numai ca turbina este mai mare! De ce crezi ca un ARL se duce din soft la 180-190 de cai si un AXR doar la 130-135?!?! Pai daca era diferit doar softul ar fi trebuit sa ajunga ambele la aceeasi putere! 

Edited by flaviusmaff
Link to comment

N-ai inteles. M-am referit strict la motor. Nu si turbina si admisie si celelalte. Strict motorul este acealsi. Am scris mai sus ca deaia nu am pastrat calculatorul, pentru ca desi motorul era ok cu el, ar fi cedat celelalte componete, turbina inclusiv.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!