Jump to content

Modificari VW Polo 6R (Tuning)


Lvu
 Share

Postare recomandată

El a inlocuit un reper pe asigurare..de cele mai multe ori, platesti piese in plus necesare la montare / care trebuie inlocuite ca sa se potriveasca noul reper. In fine, sa o stapanesti sanatos :). E mare diferenta intre nivelul pragurilor si al barii spate cand privesti masina din lateral?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred...Sa luam asa un exemplu la intamplare - bara stock e 5 milioane iar cea de GTI e 15....Crezi ca asigurarea ti-o pune pe aia de GTI si astfel cu costuri mai mari?E un reper inlocuit pe asigurare dar daca ar fi asa toti si-ar lovi masina si ar pune bara de R,R32,sau mai stiu eu ce echipare...

Daca tu ai faruri cu oglinda si le inlocuiesti pe asigurare iti pun faruri cu lupa ca vrei tu?E total normal sa plateasca diferenta.

Sorry de offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mike, la fel cum iti spunea si Adrian_S, asigurarea iti inlocuieste piesa avariata. Daca tu vrei alta, ei iti "ofera" banii pe piesa originala, iar tu pui diferenta pentru ce te intereseaza.

Cat despre diferenta, iti zic eu ca nu este. Pragurile de GTI sunt ca si la noi, doar ca au ceva pe lateral adaugat, gen "RS-urile" de la Audi, sau all-road-urile..Deci GTI-ul are acelasi nivel la bari ca si unul normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diferenta in bani exista din cauza difuzorului spate, a catadioptrilor. Bara stock de Polo fiind chioara e un upgrade f bun :icon_thumleft: .

Norocosilor ca nu aveti diferenta de nivel intre praguri si bara spate.

@mike, la G6 diferenta intre bara spate de golf si cea de GTD e minima avand tot aceleasi elemente pozitionate si proportionate putin diferit, iar la acest nivel se poate vorbi chiar fara diferenta in bani. Nu cred sa coste mai mult un catadioptriu de gtd :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Ego, diferenta de bani e pentru toata bara :P ca sunt total diferite si ca forma/format

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diferenta in bani exista din cauza difuzorului spate, a catadioptrilor. Bara stock de Polo fiind chioara e un upgrade f bun :icon_thumleft: .

Norocosilor ca nu aveti diferenta de nivel intre praguri si bara spate.

@mike, la G6 diferenta intre bara spate de golf si cea de GTD e minima avand tot aceleasi elemente pozitionate si proportionate putin diferit, iar la acest nivel se poate vorbi chiar fara diferenta in bani. Nu cred sa coste mai mult un catadioptriu de gtd :))

Nici la Golf nu e diferenta de nivel intre praguri bari. Doar la R-Line/R/Ed 35 este diferenta. Barile de GTI sunt la acelasi nivel cu cele normale!

Daca nu ma insel sunt putin mai scumpi ochisorii de GTD, fiind mai mari decat cei normali!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e diferenta intre cea spate si praguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ziceti de tuning-ul de aici? Polo Midnight...intr-adevar spectaculos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Se pare că propulsorul nu a suferit nici un fel de modificare, maşina fiind echipată cu motorul de serie de 1,6 litri şi 105 CP, alimentat cu benzină.

"

Nitel cam stupid articolul, dar na, e greu sa te documentezi, traiasca Copy/Paste. Initial am crezut ca e o greseala "1.6 de 105", insa am cotrobait putin si intr-adevar e vechiul 1.6 aspirat de 105 cai pe benzina, cum se ofera doar pe piata din India. Doi la mana, modificarile alea au costat cca. 50.000 USD, fara a include pretul masinii de serie, cea ce mi se pare ca transforma proiectul intr-unul categoric absurd. Da, e unicat, insa merita orice Polo $58.000? Hai sa fim seriosi... Daca "autorul" articolului s-ar fi ostenit sa treaca si informatiile astea in "articol", hai sa zicem ca ar fi fost o povestioara interesanta; asa, ramane doar o scriitura de doi bani, incropita la repezeala pe genunchi.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare oribil :| Nu mi l-as face niciodata asa, iar modificarilea alea 50.000 USD ?!? :o Cred ca e bolnav ala care a bagat atatia bani in hidosenia aia..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trecand peste pretul oarecum prohibitiv al lucrarii sunt cateva aspecte pe care sunt convins ca multi si le-ar dori:

- farurile alea nu arata chiar rau

- umplerea pasajelor rotilor este minunata, lucru dupa care majoritatea dintre noi umblam atunci cand dorim scaderea gardei la sol si jante mai mari

- spoiler-ul ala de pe spate este cel mai dragut pe care l-am vazut pana acum

- combinatia aia de pe portbagaj mi se pare ca da bine in combinatia asta de culori

- masina pare mult mai musculoasa asa.

Dar ... adevarul este ca per total nici eu nu sunt 100% convins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie farurile mi se par mult prea mici si iesite din linia masinii, pasajul rotilor sau mai bine zis latirea aripilor imi place si mie, dar rotile mi se par exagerate. Nu se potrivesc unei masini mici. Eleronul chiar e finut si arata bine, chiar si barar fata mi se pare draguta dar restul..nu prea.

Mult mai mult imi place photoshop-ul atasat de mine. Daca as reusi sa o fac asa as fi cel mai fericit :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta ideea de la DC design, dar au exagerat. Farurile mult prea inguste (cat grila), aripi prea evazate pt o masina mica si care nu se vrea de curse, roti care par de suv si garda la sol mare o fac sa arate a struto-camila. Asta e riscul cand vrei sa faci ceva unic, sa faci exces de zel.

+1 pt photoshop-ul lui qwk..nu cred ca este asa greu de realizat si in realitate :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este greu de realizat. Problema ar fi la bari si praguri ca restul se rezolva destul de usor :) Problema sunt stopurile care nu exista :( desi mi se par dementiale..

btw DUN, uite si de aici am fost inspirat de folii :) Spatele inchis si fata mai deschisa..

Apropo, ai montat piesele ?

P.S.: Ce parere aveti de kit-ul celor de la Ingo Noak Tuning pentru Polo ? Doar ca evacuarile sa fie ca si cele din filmuletul de mai jos.

Pleoapele si grila nu ma prea incanta, dar jantele mi se par superbe si parca se potrivesc pe Polo..cel putin cu kit-ul acesta. Pacat ca imbinarile nu sunt mai finut facute

Inca unul care imi place foarte mult, mai putin unele parti (grilele prea negre)

Modificat de qwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai vesti proste:

1. cand m-am hotarat sa fac pasul cu volan-ul site-ul bricarauto nu functiona. Acum merge. Deci ... teapa pentru mine.

2. costul vopsirii si montarii eleronului avansat de PBV1 - 285+150=435 RON. Caut variante, dar accept si sfaturi

3. astia de la PBV1 "m-au amenintat" ca atunci cand ajung cu masina in service pentru inlocuirea volanului sa mi-o supuna actiunii cu saiba la turbina. Pana saptamana trecuta eram impacat cu chestia asta si eram pregatit sa merg. Doar ca acum trei zile am aflat de la un prieten al meu, al carui tata are o Jetta cu acelasi motor ca si mine, ca in urma actiunii masina nu mai dezvolta aceeasi putere si are un consum sporit - omul face 150 km/zi, iar modificarea s-a facut dupa prima revizie de 15.000, deci eu exclud doza de subiectivism si nu pun sub nici un semn de intrebare cele spuse de el.Bineinteles ca cei de la service i-au spus ca i se pare, ca nu exista si cu mare greutate au acceptat sa mearga lunea care vine cu masina la ei. Eu cam intrevad ce se va intampla: isi va lua un mare jet.

Am dat mail-uri la PBV1 si la PoRo intreband daca este garantata neschimbarea comportamentului masinii in urma acestei actiuni si acum ma aflu la al doilea schimb de mail-uri, primul fiind apa de ploaie. Si aici astept sfaturi. Ma gandesc sa fac un test la stand dyno autorizat - stie cineva locuri civilizate pentru asta ? - inainte de a merge la service, test pe care sa il repet dupa actiune daca observ vreo modificare notabila a comportamentului, pentru a avea ulterior, daca este cazul, o dovada concreta a schimbarilor survenite. Dar ... degeaba fac asta daca prin aceasta shimbare fabricantul si PoRo vor sustine ca aceasta actiune urmareste tocmai diminuarea unor valori de incarcare pe tubina.

4. de luni am constatat aceeasi problema care mi-a mancat ficatii si la anteriorul 9N3 1.4 80 Cp: la trecerea peste anumite denivelari sau trambuline din alea de cauciuc, numite limitatoare de viteza, se aude dinspre compartimentul motor un cloncanit. Cauza cred ca este identica in ambele cazuri: tamponul motorului sau/si cel al cutiei de viteze. La precedenta masina am schimbat pe banii mei, la 23.000 km, cele doua componente - costul a fost de1.000 ron - si din pacate manifestarea a reaparut dupa vreo 7.000 km. Problema nu este tragica, nu impieteaza in nici un fel buna functionare a masinii, dar toaca nervii celor de felul meu. De remarcat insa ca si in cazul celeilalte masini tot de pe la 7.000km a inceput sa se manifeste chestia asta. Se poate determina de aici durata de viata a respectivelor piese? :(

In momentul de fata eleronul, ornamentele pentru pedale si volanul sunt la PBV1. Cred ca ma voi duce maine sa le ridic.

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3.

Actiunea este optionala. Daca nu vrei nu te poate obliga nimeni sa o faci.

Eu unul nu am observat nimic dupa ce a fost facuta insa...

Putere scazuta in nici un caz si diferentele de consum se pot pune pe atatea cauze ca nu le cred. Vin diferente de consum de la trafic sporit, temperatura exterioara, presiunea aerului, vant, drum(urcare/coborare etc).

Si mie mi-a crescut consumul zilele astea cam cu 1 - 1.5l. Dar pun lucrul asta pe seama faptului ca am inceput sa merg mai mult ziua prin oras prin aglomeratie, temperatura crescuta de afara etc. Imediat dupa operatiune a ramas la fel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba sa avem respect. Cei de la PBV1 mi-au spus ca daca nu vreau sa fac actiunea trebuie sa semnez un act prin care i-au la cunostinta ca PoRo isi declina orice responsabilitate legata de garantia masinii, eventualele defecte urmand sa fie responsabilitatea mea.

Nu am vazut acel document si nici nu cred ca daca chiar trebuie semnata o astfel de hartie voi pierde TOATA garantia masinii.

Legat de consumul crescut observat de posesorul Jettei este ultimul lucru pe care il mai spun pe tema asta: omul conduce pe acelasi traseu, in aceleasi conditii. Este sofer de vreo 30 de ani si am invatat cateva lucruri de la el despre masini si sofat. Este un om cu picioarele pe pamant, inginer de profesie si eu il consider perfect capabil sa aprecieze daca cresterea consumului se datoreaza unor factori de mediu, traseu sau aglomeratie sau altora de alta natura. Plus ca mai este vorba si despre scaderea puterii masinii. Evident ca admit ca omul s-ar putea insela, dar avand in vedere cele spuse mai inainte eu prefer sa cred ca are dreptate.

De asemenea, va atrag atentia celor care veti citi ultimele mele doua posturi ca stiu si de posesori de masini cu acest motor care au trecut prin aceasta actiune si care nu au remarcat nici un fel de modificari negative ale comportamentului masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dun, am si eu un tacanit in genul a ce descrii tu. Ca de saiba pe un surub, nestransa cu piulita. La Cta mi-au zis ca e datorita cutiei dsg 7 cu ambreiaj uscat, fata de dsg6 care era umed. Sunetul ar provenii de la comutatorul treptelor de viteza. E adevarat ca se aude si la unele schimbari de viteza dar nu frecvent iar la subturare rezoneaza usor. Ceva imi spune sa nu ma culc pe o ureche. Mi-au spus ca la un golf au desfacut aceeasi cutie si asa au identificat cauza.

Vreau sa cer si in buc. o parere dar nu stiu unde. La PBN fara spagi si interventii stai sa tragi de ei ca ei sunt ocupati cu flote etc, nu se uita la un amarat de polo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la PBV1 mi-au spus ca daca nu vreau sa fac actiunea trebuie sa semnez un act prin care i-au la cunostinta ca PoRo isi declina orice responsabilitate legata de garantia masinii, eventualele defecte urmand sa fie responsabilitatea mea.

Pierzi garantia la turbina si motor. Am mai auzit de pierderi de putere si consum marit, din fericire nu am patit asa ceva inca.

Ma declar multumit, oarecum, avand in vedere ca nu simt aceasta operatiune nici in bine, nici in rau!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi raspuns l-am primit si eu de la doua reprezentante vw din Italia, ca actiunile service sunt obligatorii.

In cele cateva sute de km in care m-am miscat cu masina dupa update nu am observat scaderi de putere, dar zvonurile m-au pus pe ganduri si se pare ca va trebui sa filmez un test de demaraj in aceleasi conditii in care l-am facut pe cel cu softul precedent. Nici consumul nu mi-a atras atentia in vreun anume fel, mi s-a parut normal pentru conditiile de mers de dupa update.

Modificat de Stef13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am facut vreo 2 km. pe piatra cubica si am sesizat si eu un sunet intermitent, ca un cloncanit, care parea sa provina de undeva de la roata stanga fata. Suna ca si cum ar fi fost dus un tampon... Pe drum nivelat, in plan orizontal, directia masinii e neutra, deci mai mult ca sigur nu e aia, insa alt termen de comparatie la nivel auditiv nu am.

O alta mica problema: uneori (nu stiu daca conteaza ca motorul e cald sau nu, daca afara e cald sau nu), la plecarea de pe loc, cand schimba dintr-a-ntaia intr-a doua, parca trece peste niste denivelari multe si marunte, parca patineaza putin.

La "actiunea saiba", nu stiu ce sa zic: in D, intr-adevar, parca se misca cam ca moartea cand accelerezi, insa in S raspunde imediat, deci nu stiu ce relevanta are saiba, cat optimizarea rapoartelor din cutie. Consumul pe autostrada, la 130 km/h constant, cu AC pornit, e cam 6,5; media zilnica de oras/drum national e 6,5-7, in D, cu AC pornit doar destul de rar (aici sunt cam 18-22 de grade ziua).

Legat de problema cu scaunul care se misca usor, insesizabil, problema semnalata celor de la Autoworld la care ei mi-au raspuns ca "n-au ce-i face", o sa merg luni la un dealer de aici din germania sa vad ei ce raspuns imi dau, si legat de asta, si de restul problemelor.

Si o ultima chestie: uneori, dimineata, daca afara e cald, motorul suna cam urat cand porneste. Cred ca e arhi-cunoscuta problema a lantului. Se va verifica luni si revin cu un feedback.

Scuze de Off-Topic tehnic.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici nu se discuta decat despre modificari - tuning. Alte probleme, in functie de sfera din care provin, va rog sa deschideti topic-uri separare.

De asemeni, pentru urmatoarele modificari va rog sa faceti topcuri separate, de exemplu: Modificari tren rulare, Modifcari lumini interioare, Modificari Exterioare, Sisteme audio...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sper sa nu fie o problema cu postul urmator, dar avand in vedere ca nu vine by default cu ele, zic sa intreb aici:

- suruburi antifurt roti: v-ati luat de la VW (parca erau ceva gen 250 lei) sau altfel ?

La mine in zona, asta iarna s-au mai furat roti cu totul....

Care sunt cele mai ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mai bine montezi un aftermarket (chinezarie). Am asa ceva montat pe un Passat si merge OK, cam la acelasi pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa aleg niste jante pentru micutul meu polo,si cer aici parerile voastre,ce ati alege din urmatoarele jante si daca aveti si voi vreo sugestie.

R022-22d.jpgR022-46d.jpgR022-37d.jpgR022-38d.jpg

R022-46-18b.jpg

R022-22-17b.jpg

R022-37-17b.jpg

R022-38-17b.jpg

specific ca masina mea este de culoare maro!

Modificat de bily77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!